القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الرابع وعشرون 24بقلم الكاتبه المجهوله


رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الرابع وعشرون 24بقلم الكاتبه المجهوله 






رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الرابع وعشرون 24بقلم الكاتبه المجهوله 



انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 24 


خالد بص لريهام بغضب وكره 


خالد لريهام: اه يا زباله وعايزاني احبك وانتي بالخبث ده ازاي انتي واحده مريضه يا ريهام مريضه 

ريهام: انت الزباله وانا الخبيثه طب انت اي دانت او$خ خلق الله وبعدين انت نسيت انك كنت بتجري ورايا ولا نسيت ابننا الي ما*ت في بطني من 6 سنين وابننا الي جاي اي كنت زباله برده لما كنت معاك وفي حضنك 

خالد بقرف: انا عمري مكنت معاكي وانتي ريهام انا كنت ببقى شايف عشق والا مكنتش بصيت في وشك اصلا 


كان صقر بيبصله بغضب وغيره وعايز يهجم عليه بس خايف على عشق 


ريهام بغضب: بتحبها اوي كدا…طيب يا خالد 


الكاتبه المجهوله H


قالت ريهام كدا وبسرعه ضر*بت ايد مرام القريبه منها واخدت المس*دس ووجهته لعشق عشان تق*تلها 


بس قبل متدوس على المس*دس كان خالد سبقها برصا*صه اخترقت جسمها  


وقع المس*دس من ايد ريهام وحطت ايدها على بطنها بصدمه ودموع 


ريهام: ابني..وبصت لخالد وقالت: قت*لت ابننا يا خالد 

وقعت ريهام على الارض 


خالد حس بوجع في قلبه من كلمه ريهام هو صح محبهاش بس هي كانت معاه في اصعب ايام حياته كانت ليه صديقه وحبيبه هي الي وقفت جنبه لحد مبقى اكبر رجل اعمال وقفت معاه لما كان العقرب من ايام مكانوا مع بعض في الجامعه وهي جنبه وهو ببساطه قدر يخلص منها ومن ابنهم بسبب واحده تانيه مش بتحبه حتى ابنهم الاول لما ما*ت مفرقش معاه بس كان زعلان عليه ولو شويه صغيرين هو دلوقتي قت*لها لما خاف على حبيبته منها


كان خالد باصص لريهام بصدمه والدموع في عينيه 

استغلت عشق صدمته وبسرعه داست على رجليه وضر*بته براسها وجريت على صقر 

وقفت عشق من الصدمه لما سمعت صوت رصا*صه خارجه من مس*دس وشافت صقر بيقع قدامها على الارض 


غمضت عينيها وهي بتتمنى تكون بتحلم وصقر ميكنش حصله حاجه بس للاسف فتحت عيونها وشافت صقر واقع على الارض قدامها في بحيره من الد*م 

كانت هتروح عنده بس اتفاجأت بخالد بيشدها 


الكاتبه المجهوله H


عشق بعياط هستيري: صقررر قوم يا صقر..وجهت كلامها لخالد: سبني سبني يا خالد 

خالد وهو بيشدها بقوه: هتيجي معايا غصب عنك والا.. 

عشق بصت للمس*دس الي حطه خالد على راسها وقالت: اقت*لني زي مقت*لته يلا خليني ارتاح اقت*لني او انا هق*تل نفسي 

بصلها خالد بدموع بعد منزل المس*دس وقال: بتحبيه اوي كدا يا عشق 

سكتت عشق وبصتله بعياط

خالد: لي محبتنيش زيه مع اني كنت معاكي وكنت بسندك وقت ضعفك لي محبتنيش مع اني كنت ليكي الاخ الحبيب وكنت بهتم بيكي وبأبنك وعاملته زي ابني 

عشق بغضب: لنفس السبب الي انت محبتش ريهام عشانه عشان انا كنت بحب صقر ولسه بحبه ومش هحبك يا خالد انت متستاهلش الحب اصلا حتى ريهام متستاهلش انها تحبك دي ضحت بحياتها واهلها واغل معندها عشانك وقفت جنبك كتير وانت انكرت كل ده ومحبتهاش وكمان قت*لتها هي وابنك بكل برود

خالد: انا قت*لتها عشان كانت هتق*تلك

عشق: سبني يا خالد وسلم نفسك ارجوك 


سكت خالد وبص لعشق الي كانت عيونها على صقر الي جري عليه الكل شويه وعليه شويه 


ساب خالد ايدها وهي بصتله بدموع وجريت على صقر 

بس وقفت لما سمعت صوت مس*دس

بصت للكل لقيتهم بخير خافت عشق لما استوعبت مين اتصاب 

لفت لخالد لقيته واقع على الارض والد*م خارج من راسه بعد مق*تل نفسه 


الكاتبه المجهوله H


كملت طريقها لصقر وقعدت جنبه وهي بتصرخ بطلب الاسعاف

بصت عشق وراها بدموع لما حست بحركه غريبه 

شافت ريهام بتحاول تتحرك وخارج صوتها بوجع 


قامت عشق لريهام عشان تتأكد اذا كانت عايشه ولا لا 


عشق: ريهام انتي كويسه ردي عليا قولي اي حاجه 

ريهام بوجع: انتي السبب يا عشق حبه ليكي قت*لني وقت*ل اننا وقت*ل خالد كمان 

عشق: اشش بس اسكتي الاسعاف جايه وهتاخدك 


قامت عشق وادتها ضهرها بس وقفها صوت ريهام 


ريهام: عشق 


لفت عشق ليها وقفت مكانها من الصدمه لما حست برصا*صه بتخترق جسمها 


نور بزعيق وصدمه: عييييشق 

جريت مرام على ريهام لما شفاتها موجهه المس*دس لعشق وعايزه تضر*بها مره تانيه 

ضر*بت مرام ريهام على دماغها بعصايه ضر*به قويه 


جت الاسعاف وشالت صقر وعشق وريهام وخالد 


في المستشفى 


دخلوا وفاء وجعفر وسحر الاولا بسرعه للمستشفى واتوجهوا للاستقبال  


جعفر: ابني وبنتي وصلوا من شويه صقر وعشق المنشاوي فينهم دلوقتي  


كانت هترد الممرضه بس جه واحد قاطعهم 


الممرض: الحالات الي وصلت من شويه متصابين برصا*ص  ما*توا 

وفاء بصدمه: بتي 

جعفر: صقر 

يزن بعياط: ماما وبابا يا داده هما الي ما*توا صح 


حضنت سحر يزن وعيطت 


يتبع… 


هل ريهام عايشه ولا لا وخالد كمان؟؟ 

وملحوظه البارت الجاي هيبقى عن الاولاد وفيه مفاجأه خمنوا اي هي

تكملة الرواية من هنااااااااااااا 

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا





تعليقات

التنقل السريع