القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايه صغيره بين يدي الادم الجزء الثاني البارت الاول بقلم شغف الاعصار

 

روايه صغيره بين يدي الادم الجزء الثاني البارت الاول بقلم شغف الاعصار




روايه صغيره بين يدي الادم الجزء الثاني البارت الاول بقلم شغف الاعصار

روايه:صغيره بين يدي الادم الجزء 2

Part:1


  روايه: صغيره بين يدي الادم_2

Part:1

كان يجلس ببرود وهو يشرب سيجارته وينظر للفراغ ببرود وكان يفكر بأمر ما دخلت تلك الفتاه بمياعه 

سهر :شكلك مش في المود يا صخر باشا

صخر ويمسك يدها وتجلس علي رجله:ولو مش في المود اكونلك في المود حد يبقي قدامه الصاروخ ده و مينبسطش وهجم علي شفايفها و.....

في مكان ثاني

كانت تقف وهي تفرك يدها بخوف وامامها ذلك البارد وهي يجلس ويشرب سيجارته 

هو:ها هتقولي عملتي اي انهارده

هي بتوتر وخوف:والله انا آسفه

هو ويقوم ويمسك وجهها بين يديه وينظر لعيونها:وانا مش بعدي الغلط بالساهل 

هي بتوتر:انا والله ما كنت اعرف انو في ضيوف تحت ونزلت بالعبايه البيتي علشان خالتي كانت عايزاني ضروري وبسرعه من اللغبطه مشوفتش انا لابسه اي ونزلت علي طول واتفجأت بالضيوف معاك والله يا أصلان

أصلان ويمسح علي شفيفها بإبهامه :اممم طيب يا نجمه وهمس بأذنيها هسمحك المره دي بس ويلا اخفي من قدامي علشان شكلك مجنني 

بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)

نجمه بخوف:حاضر ومشيت 

وهو جلس علي السرير وأخرج سيجارته يشربها ببرود وينظر للفراغ

نزلت تحت 

حياه:مالك يا بت يا نجمه وجهك احمر ليه 

نجمه:ها مفيش 

حياه:طب روحي نامي يا حبيبتي

ادم:هو ابن زيد ده مش ناوي يروح ينام في بيتهم 

حياه:سيبويه يا دومي شويه وصخر يجي ويخليه يطير علي بيتهم

ادم بغمزه:دومي 

حياه:ايوه انت دومي 

ادم:طب تعالي وشالها وكان طالع بيها علي السلم 

حياه:نزلني يا ادم انت مش هقدر تكمل بيا وهنقع

ادم:قاصدك اي دا انا اقوي من شباب اليومين دول وبعدها قال انا هنزلك بس علشان المشي رياضه وانت شكلك تخنتي اليومين دول ومسك ظهره

حياه:هههه طيب

عند صخر خرج من عند سهر ركب سيارته وفجأه خبط في سياره كبيره 

عند فتاه كانت نائمة فجأه سمعت حد بيخبط قامت تفتح 

الفتاه:صخر مالك مين اللي عمل فيك كده

صخر دخل ونام علي الكنبه 

صخر:كنت سائق بسرعه وعملت حادثه 

الفتاه:طب مروحتش المستشفي ليه

صخر:مبحبش المستشفيات وخلصي روحي هاتي شاش وقطن دمي بيتصفي وانت قاعده ترغي ذهبت الفتاه واحضرت علبه الاسعافات الاوليه 

الفتاه:اتفضل

صخر:غزل الله يكرمك مش ناقص غبائك انا جسمي مفهوش حته سليمه هعقم لنفسي ازاي وبعدين متخفيش هي شويه خرابيش لان اتفديت السياره بس اتخبط في شجره 

غزل:طيب لو حد صحي وشافنا في الوضع ده هيقولوا اي

صخر بغمزه: بنت عمي دكتوره واروح للدكتور غريب طب والله عيبه في حقك يا بطل انت

غزل:هعقملك الجروح وتقعد بأدبك تمام

صخر خلع التيشيرت

غزل:انت بتخلع ليه

صخر :ايوه هتعقمي جروحي ازاي من علي الهدوم 

غزل بدأت تعقم جروح بطنه

صخر:الله خفي ايدك يابت

غزل:استحمل شويه يعني استحملت الحادثه ومش مستحمل ايدي

صخر بغمزه:دا انا علشانك انت يا بطل استحمل اي حاجه

غزل بغضب:انت شكل الحادثه أثرت علي مخك احترم نفسك

صخر:طب خلصي وقال بخبث في جرح بيوجعني جامد هنا وهو بيشاور علي رقبته قربت غزل من رقبته

صخر بخبث:قربي اكتر 

غزل:فين ده انا مش شايفه غير جرح صغير

غزل:هو صغير بس بيوجعني وبدأ يقرب من رقبتها ولسه هيقبلها

غزل:خلصت 

صخر بغضب:طيب ياختي 

غزل:يلا قوم مع السلامه

صخر:يعني يرديكي اروح وانا مفيش فيا حته سليمه كده لحياه فتقوم حياه امي الحنونه حضناني ويجي جوز امي يضربني ويكمل تكسير فيا علشان حضنتني  ادم وكلنا عارفينه مش هيرحمني حتي لو كنت ابنه وافرض أغمي عليا في الطريق 

غزل: طريق اي هو احنا بينا وبينكم حاجه غير الحيطه طب دلوقتي هتعمل اي 

صخر:هنام في اوضه أصلان ما هو مقيم عندنا ومحدش كلمه والا علشان انا غلبان بس

غزل وهي تضيق عنيها:غلبان قوي يعني البراءه جات لما انت اتولدت

بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)

صخر:يلا غوري نامي 

غزل:اسمها غوري

صخر بيقرب منها:أما اسمها اي وهو بيغمز

غزل:ساافل ومشيت 

ذهب غزل غرفه أصلان ونام 

تكملة الرواية من هنااااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الرواية كامله الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا




تعليقات

التنقل السريع