رواية عشقت الاسد الفصل 1-2-3-4-5بقلم Sohila Elsayed كامله (جميع الفصول كامله وحصريه)
رواية عشقت الاسد الفصل 1-2-3-4-5بقلم Sohila Elsayed كامله (جميع الفصول كامله وحصريه)
روايه عشقت الاسد البارت 1
نرمين: ماما انا نازله عاوزه حاجه
الام: عاوزه سلامتك يا حبيبتي خدي بالك من نفسك
نرمين: حاضر ياست الكل سلام
(تذهب نرمين الي الجامعه وتقابل اصحابها)
نرمين: اه انا اسفه
اسد: لا عادي ولا يهمك
نرمين: شكرا عن اذنك
اسد: اتفضلي
ساره: نرمين جت
نرمين: صباح الخير يابنات
البنات في وقت واحد: صباح الفل والياسمين على عيونك الحلوين
نرمين: 😂😂مش اووي كده 😂
فريده: اتخارتي كده ليه
نرمين: مفيش زحمه في الطريق وكمان وانا داخله خبط في واحد
البنات: ايوه واحد مين حلو
نرمين: معرفش ومن ناحية حلو فاهو حلو 😂
جني: طب يلا عشان المحاضره لاحسن الدكتور يطردنا
البنات: يلا
(يذهبو البنات الي المحاضره) بعد دقايق يدخل الدكتور
نرمين بصدمه: مش معقول 😮
البنات: في اي
نرمين: ده الشخص اللي خبط في
ساره: بجد ده الدكتور الجديد
بعد قليل يلتفت اسد
اسد بصدمه: ده بجد 😮 بس قمر اووي اي ده اي اللي انا بقوله ده فوق يا اسد دي طالبه عندك
اسد: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا دكتور اسد الجارحي وانا هدرسلكم الماده دي ******بدل دكتور ناصر تمام
قبل مانبدا في شروط عشان نكمل مع بعض تمام نبدا اول حاجه
ممنوع حد يدخل من بعدي تاني حاجه الولاد يقعدوا مع بعض والبنات مع بعض تمام تالت حاجه مسمعش صوت طول مانا بشرح تمام
يتحدث اسد وهو عينه علي نرمين لا تتحرك و بعدها
اسد: احم احم يلا نبدا
تبدا المحاضره وبعد فتره تنتهي
يخرج جميع الطلاب وتذهب نرمين و اصحابها الي الكافيه الجامعه
فريده: بس يانرمين مش خاتي بالك انه الدكتور اسد ماشلش عينع من عليكي
نرمين: لا عادي يعني ماختش بالي سيبك من الكلام ده يلا انا عشان اتاخرت سلام
البنات: سلام
نتعرف على الشخصيات
نرمين بطلة الرواية: بنت جميلة وبيضه وعيون خاضره وشعر طويل وناعم لونه بني فاتح طيبه جدا عندها 22سنه بطل الرواية اسد الجارحي رجل مخابرات ولكنه ايضا رجل اعمال يملك شركات من والده وهو يعمل دكتور في الجامعه وده هنعرفوا في الحلقات القادمه هو طويل وابيض سيكا وعيونه بنيه ولديه عضلات وشعره طويل ولونه اسود وطيب جدا وفريده وساره وجني اصحاب نرمين الانتيم بس الاقرب فريده
رواية عشقت الاسد البارت 2 واسفه علي التاخير بس البارت طويل وخد وقت كتير لم كتبته ❤
نرمين: السلام عليكم
الام: عليكم السلام ياحبيبتي هاا عملتي اي النهارده
نرمين: عادي زي كل يوم
الام: طيب ياحبيبتي يلا خشي غيري هدومك علي ماحضر الغداء
نرمين: حاضر ياست الكل
(تذهب نرمين لغرفتها وتبدل ملابسها وهي تفكر في اسد)
الام: يلا يانرمين الغداء جاهز
نرمين: حاضر يا ماما انا جيت اهو امال فين بابا
الام: بابا اتصل وقال هيتاخر النهارده
نرمين: تمام 👌
عند اسد: ذهب الي الجهاز
اسد: يجلس في مكتبه وهو يفكر في نرمين
اسر: ايوه ياعم سرحان في مين 🤔
اسد: انت جيت امتي
اسر: من بدري بس الباشا مش معانا مالك يا صاحبي
اسد: لا مفيش حاجه
اسر: علي اخوك بردو 😉
اسد: مش عارف بس من ساعة ماشوفتها وانا مش عارف مالي
اسر: اوبا واخيرا وقعت ومحدش سمي عليك ودخلت القفص يابن الجارحي
اسد: شكله كدا
اسر: ويتارا مين سعيدة الحظ اللي قدرت توقع الاسد
اسد: طالبه في الكليه اسمها نرمين
اسد بتوهان: بس حاجه مختلفه خالص عن كل البنات الي قابلتهم في حياتي ورجع بضهره لورا يفكر فيها
اسر: اي ده انت واقع واقعه ومحدش سمي عليك
وفجأة الباب خبط
اسد: ادخل
العسكري: اسد باشا واسر باشا سيادة اللواء طلبكم دلوقتي في مكتبه
اسد: تمام روح واحنا جاين وراك
اسر: ياتري في ايه
اسد: مش عارف يلا خلينا نروح
يذهب اسد واسر لمكتب سيادة اللواء
يخبط الباب
سيادة اللواء: اتفضلوا
اسد واسر يقدمان التحيه
سيادة اللواء: اتفضلوا اقعدوا
اسد: خير يافندم
سيادة اللواء: ايجت معلومات بخصوص مهمه ارها"ب*ية وانت واسر مطلوب منكم تستلموها
اسر: تمام
اسد بجديه: امتي المهمه
سيادة اللواء: النهارده بليل وهقولكم علي كل المعلومات
اسر: تمام يافندم
اسد: بعد اذن حضرتك
سيادة اللواء: اتفضلوا
ويذهب اسد واسر للتجهيز للمهمه
ونترك اسد واسر ونذهب لنرمين
نرمين قاعده في اوضتها سرحانه وبتفكر في اسد
(وده اللي بنسمي الحب ولع في الدره 😂😂😂😂)
وفجأة الباب خبط وتدخل والدتها
الام: نرمين ياحبيبتي بابا عاوزك بره
نرمين: ليه في حاجه
الام: مش عارفه
نرمين: طيب يلا خلينا نشوف في ايه
تخرج نرمين مع والدتها
الاب: تعالي يانرمين
نرمين: نعم يابابا في حاجه
الاب: بصي يابنتي انتي خلاص كبرتي وانا مش هعشلك العمر كله وانا عايز اطمن عليكي
نرمين: بعد الشر عليك ياحبيبي بس ليه بتقول كده
الاب: جيلك عريس وانا وافقت
نرمين: بس انا مش عايزة اتجوز دلوقتي
الاب: ياحبيبتي انا خايف عليكي وبعدين ده بيحبك وشريكي
نرمين: بس انا مش موافقه
الاب: ده مروان ابن صاحبي في الشغل
نرمين: مروان يابابا ده انت اكتر واحد عارفه انه واحد مش كويس وز*ير ن*ساء وتاجر مخ *د*رات وح*شاش
(معلومه بس شوفوا واعرفوا نتيجة ال مخ*د*رات انه الواحد لو حب واحده مش يفكر انها هتوافق على طول لا دي هتبعد عنه وتشوف الي احسن منه مش بتاع مخ *د*رات هي بدور علي الامان والسلام في شريك حياتها مش الفلوس حتي اهلك والناس الي حواليك هيبعدوا عنك ويحتقروك وكل مايشفوك مش عايزين يبصوا في وشك تخيل كده انت عندك اخت ولم يجي يتقدملها عريس او يسال عليها هيقولوا لا دي اخوها تاجر مخ *د*رات وبكدا حياتها هتدمر انت هيكون اي شعورك وانت شايفها قدامك تعبانه بسببك ولا امك الي كل ماتشوفك تصعب عليها حالتك وتتعب اكتر فكر في عالتك وحياتك ومش تدمرهم بشيء مش هينفعك)
الاب: بس انا قولت الي عندي يانرمين وكتب الكتاب يوم التلات الجاي
نرمين: بس يابابا
الاب بغضب: نرمين انا قولت الي عندي خلاص كتب كتابك يوم التلات الجاي انشاء الله
وهنقف لحد هنا النهارده وخلينا نتوقع اي الي هيحصل ياترا نرمين هتتجوز مروان ولا لا
واسد هيرجع من المهمه
والا لا ايه اللي هيحصل اتوقعوا معايا واكتبولي في الكومنتات
طبعا كلكوا عايزين تعرفوا مين اسر اسر يبقي صاحب اسد الانتيم من ايام ثانوي
يارت الكل يتفاعل كويس
مع الكاتبة Sohila Elsayed
رواية عشقت الاسد
رواية عشقت الاسد البارت 3
اسفه علي التاخير بس ملقتش تفاعل حلو وكنت مشغوله شويه
عند اسد
اسر: اسد انا جهزت كل حاجه
اسد: تمام يلا بينا
ويذهب اسد واسر الي مو*قع المه*مه
اسد: كل واحد علي مكانه واستنه مني إشارة
العساكر تمام يافندم
اسر: اسد وصلوا
اسد: تمام اجهزوا
اسر: احنا جاهزين
بعد دقايق
اسد: اضرب
وبدا ضرب ال*نار يشتغل واسد قبض علي المجرمين هو واسر وفجأة اسد يصرخ
اسد: اسر حاسب ويتم اطلاق رصاصه
عند نرمين تجلس في غرفتها تبكي
الام: خلاص يابنتي اهدي مش كده
نرمين: ياماما انا كنت ممكن اوافق على اي حد الا مروان ده 😭💔
الام: أنشأ الله كل حاجه هتتحل وانا هكلم بابا واحاول اقنعه ماشي ياحبيبتي
نرمين؛: ماشي ياماما
وتظل نرمين جالسه وفجأة تتصل بها فريده
نرمين: الو
فريدة: اخبارك ايه ياقلبي ❤
نرمين: الحمدلله ❤
فريده: مالك ياحبيبتي صوتك في حاجه
نرمين: لا مفيش
فريده: علي ديده بردو قولي مالك ياقلبي
نرمين بدموع: بابا عاوز يجوزني من مروان ابن صاحبه
فريده: اي مروان الي زي*ر ن*سا*ء
نرمين: ايوه
فريده: طب وهتعملي ايه
نرمين: مش عارفه بس ماما قالت هتكلم بابا وتحاول تقنعه
فريده: انشاء الله تتحل بس انتي روقي واهدي كده
نرمين: تمام قلبي ❤
فريده: طب عاوزه حاجه
نرمين: سلامتك
وتقفل نرمين مع فريده
وفجأة تحس بانبزه غريبه في قلبها وشعور سيء
عند اسد ياخذ الرصاصه بدل اسر ويقع علي الارض
اسر بصدمه: اااااااااااسد ويذهب اليه سريعا اسعاف بسرعه
تأتي الاسعاف وتاخذ اسد واسر معه الي المستشفى
ويصل المستشفى
اسر: دكتور بسرعه
الدكتور: دخلوه العمليات بسرعه وانت اهدي يا اسر باشا
اسر: لو جراله حاجه قول على نفسك يارحمان يارحيم
الدكتور بلع ريقه بتوتر ودخل اوضه العا*مليا*ت
نرمين تصلي وتدعي ان الله يريح قلبها
بعد مرور ساعتين يخرج الدكتور
اسر بالهفه: ها يادكتور طمني اسد عامل اي
الدكتور الحمد لله عدي مرحلة الخطر والرصاصه كانت في كتفه وصطحيه
اسر: طب الحمدلله ينفع اشوفه
الدكتور: اكيد طبعا بس ياريت متقلش عليه علشان صحته
في مكان اخر
مجهول: ايوه ياباشا اسد هو اللي خد الرصاصه بس لسه عايش
مجهول 2:غبي ازاي لسه عايش
مجهول 1:ده بسبع ترواح ياباشا
مجهول 2:لازم نخلص منه باي طريقة كانت انت فاهم
مجهول 1:حاضر ياباشا
مجهول 1:انا عندي خطه هتخلص عليه نهائي
مجهول 2:قول
مجهول 1:بص ياباشا ****************************
مجهول 2:دماغك سم
مجهول 1:مش زيك ياباشا
رواية عشقت الاسد البارت 4
دخل اسر عند اسد
اسر: حمدالله علي سلامتك ياصاحبي كده تقلقنا عليك
اسد: الله يسلمك يا حبيبي مش عارف اشكرك ازاي علي الي عملتوا معايا
اسر: انت عبيط يلا انت اخويا وبعدين علي فكره انا الي لازم اشكرك لانك انقذت حياتي
اسد بنفس طريقة كلام اسر: انت عبيط يلا انت اخويا 😂😂
اسر: ههههههههههه 😂ماشي ياعم المهم يلا ارتاح دلوقتي وانا هروح اشوف إجراءات المستشفي
اسد: تمام واسال هخرج امتي عشان بكره لازم اروح الجامعه
اسر بخبث: اهااا لا ياحبيبي انت تعبان ولازمك راحه تامه عشان الجرح يلم ومتقلقش ياعم انا هروح بدالك
اسد بغضب: نعم لاطبعا انا دلوقتي بقيت كويس واقدار اروح عادي ويلا روح جبلي اذان خروج
اسر بضحك: ماشي بس انا فاهمك يابرو 😂😉
اسد: يلا امشي من وشي
اسر: حاضر جايلك تاني
ويذهب اسر ويبقي اسد يفكر في نرمين وبعدها يذهب في نوم عميق
تاني يوم الصبح تستيقظ نرمين وتادي فرضها وتستعد للذهاب للجامعه
نرمين: صباح الخير ياماما
الام: صباح الخير ياحبيبتي يلا تعالى افطري قبل ماتنزلي
نرمين: لا مش جعانه امال فين بابا
الام: راح الشغل بدري عشان عنده شغل كتير النهارده
نرمين: تمام كلمتيه
الام: كلمته بس مش مقتنع معلش يابنتي انشاء الله خير
نرمين بحزن: تمام بعد اذنك عاوزه حاجه
الام بحزن على حالة بنتها: عاوزه سلامتك ياقلبي ❤
تذهب نرمين الي الجامعه
نرمين: صباح الخير ياديده
فريده: صباح الفل ياقلبي ❤
نرمين: امال فين البنات
فريده: مش عارفه
المهم قوليلي هااا عامله ايه النهارده واتكلمتي مع عمو
نرمين بحزن: مش تمام خالص وماما كلمت بابا ومش موافق
فريده: طب وهتعملي ايه دلوقتي
نرمين: مش عارفه انا مسلمه امري لله يلا ندخل المحاضره هتبدا
فريده: يلا
يدخلا المحاضرة ويجلسان في اول مدرج
بعد دقايق: يدخل اسد
اسد: السلام عليكم
الطلاب: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اسد بدا المحاضره وطوال الوقت عينه علي نرمين
حتي خلصت المحاضره وذهب الجميع
فريده: مش اخدتي بالك من حاجه
نرمين: حاجه اي دي
فريده: دكتور اسد مشالش عينه من عليكي طول المحاضره
نرمين: لاحظت بس كبرت دماغي
فريده: امممممم
نرمين: طب يلا خلينا نروح
فريده: يلا هتيجي معايا البيت
نرمين: لا انا هروح يلا باي ❤
فريده: باي ❤
وتذهب نرمين إلى النيل وتمشي قليلا وبعدها تجلس على السور وتفكر اي الي هيحصل معاها لو اتجوزت مروان
اسد كان يمشي بسيارته وبعدها وقف السيارة عند النيل وبدا يمشي علي رجله قليلا حتي راي نرمين وذهب اليها
اسد: احم احم
تلتفت نرمين الي الصوت وتراه اسد
نرمين بصدمه: دكتور اسد
اسد: ايوه بعد اذنك ممكن اقعد لو مفيش ازعاج طبعا
نرمين: لا مفيش ازعاج اتفضل
جلس اسد بجوار نرمين
نرمين: الف سلامه علي حضرتك
اسد: الله يسلمك
اسد: هو انتي قاعدة لوحدك ليه وباين عليكي الحزن
نرمين بحزن: لا مفيش
اسد: لو مش عاوزه تتكلمي خلاص براحتك
نرمين: لا خالص وبعدها تحدثت بحزن هو بابا عاوز يجوزني ابن صاحبه اجباري
اسد: وانتي اي رايك
نرمين: تقريبا كده انا كنت بتكلم عربي وقولت عاوز يجوزني ابن صاحبه اجباري
اسد باحراج: احم اسف مركزتش
نرمين: لا عادي ولا يهمك
اسد: طب انتي مش عاوزه ليه يعني انتي في حد تاني في حياتك
نرمين: لا هو واحد مش كويس خالص وكل الناس عارفه انه مش كويس اما بالنسبه في حد تاني في حياتي لا مفيش حد في حياتي
اسد: طب هتعملي ايه
نرمين: مش عارفه
اسد: طب انا عندي الحل بس مش عارف هتوافقي عليه والا لا
نرمين: قول بسرعه
اسد:*****************
نرمين بصدمه: بس
هنقف لحد هنا النهارده ونكمل بكرا انشاء الله والبارت كبير اهو عاوزه تفاعل كويس والبارت ياخد حقه
ياترا اسد قال ايه لنرمين
رواية عشقت الاسد البارت 5
اسد: تتجوزيني
نرمين بصدمه: اي بس
اسد: خدي وقتك وردي عليا
نرمين: طب وبعدين
اسد: بعدها مش هتتجوزي الشخص ده
نرمين: بجد بس في مشكله انا مستحيل اتجوز من غير اذن بابا
اسد: مين قالك من غير اذنه طبعا هناخد اذنه
نرمين: طب ازاى
اسد: ملكيش دعوه انتي وافقي بس وملكيش دعوه بالباقي
نرمين: تمام موافقه يلا انا همشي عشان اتاخرت
اسد: طب استني انا هوصلك
نرمين: لا مفيش داعي انا هروح لوحدي
اسد: طب يلا من غير ولا كلمه
نرمين: بس
اسد: قولت يلا
نرمين: حاضر
بعد فتره
نرمين: بس خلاص هنا
اسد: هو ده بيتك
نرمين: ايوه وشكرا على التوصيله
اسد: العفو ده واجبي
نرمين: تمام باي
اسد: باي
تصعد نرمين الي منزلها ويذهب اسد لمنزله
نرمين: مساء الخير ياماما
الام: مساءالخير ياحبيبتي يلا هحضرلك تاكلي ماشي
نرمين: ماشي
تدخل نرمين تبدل ملابسها وهي تفكر في اسد وتبتسم وبعدها يرن تليفونها
نرمين: رقم مين ده، الو
اسد: اخبارك ايه
نرمين: دكتور اسد
اسد: ايوه
نرمين: خير في حاجه
اسد: اه كنت عاوز اعرف امتي كتب الكتاب
نرمين: بكرا
اسد: تمام
نرمين: طيب باي
اسد: باي
تاني يوم تشرق الشمس على ابطالنا تستيقظ نرمين وتادي فرضها
الام: نرمين صحيتي امتي
نرمين: لسه من شويه
الام: طيب ياحبيبتي يلا اجهزي عشان النهارده كتب كتابك
نرمين بحزن: حاضر ياماما 😔💔
تذهب نرمين لتجهز من اجل كتب الكتاب وبعد قليل تخلص نرمين وكانت تلبس ادريس ابيض طويل وعلي جزمه بكعب بيضه وحجاب ابيض وميكب سيمبل خفيف وقعدت تفكر اي الي هيحصل واسد فين وهيعمل اي وفجأة الباب خبط
الام: نرمين حبيبتي يلا العريس برا
نرمين بحزن: حاضر ياماما
وتطلع نرمين وتجلس
مروان: العروسه اهي أبدأ يسيدنا الشيخ
المأذون: حاضر ولسه هيبدا فجأة الباب اتفتح
اسد: ازاي يهانم هتجوزي وانتي اصلا متجوزه
نرمين بصدمه: اي
مروان بغيظ: انت مين
اسد: اسد الجارحي جوزها
مروان: انت بتقول ايه انت اكيد اتجننت
اسد بغضب: حاسب علي كلامك انت كده بتلعب في عداد عمرك
مروان بخوف: طب فهمني في ايه
اسد بغضب وصوت عالي: افهمك ايه يلا انت عبيط بقولك مراتي وانت عايز تتجوز مراتي
مروان: مراتك ده اي اطلع برا
اسد بغضب: بقي كده اممم شكلك من النوع اللي بيفهم بصعوبه تمام اووووي وفجأة يلقي مراد علي الارض من بعد ضرب اسد له
اسد: شكلك عايز تتروق تمام خدوه وروقه كويس اووي
العساكر: تمام يافندم واخده مروان معهم
نرمين كانت تقف في زاوية تبكي بشده
اسد: لم شافها بتبكي حس ان قلبه اتكسر
ابو نرمين: انت مين واي الي عملته ده وازاي تقول انك جوز بنتي
اسد: ولم انت بتقول انه هي بنتك كنت هترميها في النار ليه
ابو نرمين بحزن: مكانش في ايدي حاجه لو مش جوزتهاله هيقتلها ودي بنتي الوحيدة مقدرش اخسرها
اسد: وليه مقولتش من الاول
ابو نرمين: كانوا بيهددوني بيها
اسد: خلاص حصل خير وهو مش هيقدر يقرب منها تاني
ابو نرمين: شكرا يابني بس مش قالتلي انت مين
اسد: اسد الجارحي ظابط مخا*بر*ات
نرمين بصدمه: اي (وفاتحه بوقها زي مانتو عارفين بقي 😂😂)
اسد بضحك: هههههههههه😂😂اقفلي بس بوقك وانا هفهمك كل حاجه
اسد: ايوه انا ظابط مخا*بر*ات وجيت الكلية عشان في مهمه في مجموعه في الكليه بيشتغالوا في المخ*در*ا*ت
نرمين بصدمه 😮: معقوله في كده
اسد وكاتم ضحكته: واكتر كمان المهم يلا قبل المازون مايمشي
ابو نرمين: ليه
اسد: هو اي الي ليه عاوز اتجوز بنتك يلا ياعمي
نرمين بصدمه: انت بتقول ايه
اسد: سيبك منها ياعمي وتعالي يلا
ابو نرمين: يلا يابني
اسد: ابدا يشيخنا
المأذون بدا وبعد وقت انهي كل شيء بجملته الشهيرة
بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير
اسد: قام وحضن نرمين بقوه وقبل راسها
اسد: عاوز حاجه ياعمي
ابو نرمين بصدمه: انت رايح فين
اسد: واخد مراتي ومروح
ابو نرمين: بدري كده
اسد: بدري من عمرك ياحج يلا سلام
ابو نرمين وامها: سلام
اسد اخذ نرمين وصعد في السياره ظل طوال الطريق صامتين حتي وصل الي القصر تفاجات نرمين بجمال القصر نزلت نرمين واسد
اسد: يلا ندخل
نرمين هزت راسها بالموافقه
دخلت الي القصر وصعد بها الي جناحهم
اسد: هتفضلي واقفه كده
نرمين: امال اعمل ايه
اسد: مش هتغيري هدومك
نرمين باحراج: بس انا مش معايا هدوم انت جبتني علي طول مش جبت معايا حاجه
اسد بخبث: لا خشي افتحي الدولاب هتلاقي في هدوم
نرمين: اممممم ويتارا الهدوم دي بتاعت كام بنت جبتهم هنا
اسد بصدمه وبيحاول يكتم ضحكته: لا والله انا مبجبش بنات هنا الهدوم دي كلها جديده وانا جيبهملك انتيى
نرمين باحراج: احم اسفه
اسد: لا عادي محصلش حاجه يلا غيري
نرمين: حاضر
نرمين: يانهار ابيض اي الهدوم دي اسد ده قليل الادب اووي
اسد من وراها: سمعتك على فكره
نرمين بصدمه: امم الهدوم دي كلها قصيره ومكشوفه اووي
اسد ببرود: عادي مانا عارف عادي يعني البسيها
نرمين بكسوف: بس ازاي عيب كده
اسد: عيب ليه
نرمين باحراج: عيب البس الحاجات دي قدامك
اسد: نعم اظن انتي مراتي ولسه كتب كتابنا كان من ساعة صح
نرمين: ايوه بس عيب
اسد: نرمين مش تشليني انا جوزك
نرمين: طيب ماشي خلاص
اسد: يلا عشان نصلي
نرمين: حاضر
ذهبت نرمين وغيرت ملابسها واتوضيت ولبست الاسدال فوق هوت شورت اسود وتيشيرت احمر قصير بحملات وطلعت
اسد: يلا
نرمين: يلا
وصلي اسد بها وبعد ماخلصو اسد لف ليها وحط ايده علي رأسها وقال الدعاء
بعد ماخلص قامت نرمين وقلعت الاسدال وفردت شعرها الطويل على ضهرها
اسد بنبهار من جمالها قرب منها وقبلها برقه من شفيفها برقه وبعدها نزل لعنقها ويستنشق راحة شعرها وراحة الفروله
نرمين باحراج وكسوف وتوتر: اسد
اسد: 🤫هشششش ولا حرف
نرمين: اسد ابعد
اسد: قولت ولا حرف
وبعدها يحملها اسد ويتجه الي السرير وهنا (تسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح وكفايه كده مالناش في الي جاي 😂😂😂)
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا