روايه بعت نفسي الفصل 108-109-110-111-112-113بقلم نسرين بلعجيلي (جميع الفصول كامله وحصريه)
روايه بعت نفسي الفصل 108-109-110-111-112-113بقلم نسرين بلعجيلي (جميع الفصول كامله وحصريه)
رواية بعت نفسي ............... بقلم نسرين
================ـ
الحلقات ال 108 و ال 109 و ال 110
______________________________ـ
رواية بعت نفسي الحلقة المائة وثمانية
------------------------------ـ
**مليكة متخافيش يا حبيبتي
هنا عصمت راحت عند مليكه عايزة تاخد ملك
بس ملك صرخت بصوت عالي
**ملك ابعدي عنيييي
وفي الوقت نفسه ماسكة في مليكه، وعملت حمام علي مليكه
وبتصرخ
**مليكه ابعدي عنها من فضلك
عصمت كانت عايزة تضرب مليكه
راح ادهم مسكها
**ادهم اياكي تقربي من مراتي وبنتي
**عصمت البنت بنتنا حاتروح معايا
** ملك لا مليكه ماتسبنيش
أدهم بحاول يبعد عصمت
**ادهم بنتي مش عايزاكي
مليكه قربت من أدهم
**مليكه اديني بليزر بتاعك أغطي ملك
ادهم فهم شال بليزر، وغطا ملك
مليكه قامت عايزة تطلع
**عصمت رايحة بي البنت فين؟؟
**مليكه حاطلع وأنزلها
** عصمت أيه يا رحيم حاتخلي الشحاتة تاخد حفيدتي
**أكرم كفاية يا عصمت سيبي البنت مع مليكه لاقت فيها الحب والحنية اللي انت وبنتك ماتعرفوهاش
أدهم طلق كامليا أحسن ليك طالما هي طالبة الطلاق
**عصمت أنت بتقول إيه ازاي عايز يطلق بنتي وهي حامل
**كامليا خلاص يا ماما أنا عايزة أطلق
**عصمت اسكتي أنت خالص
**كامليا أنا تعبت من كل حاجة ملك عايزة تفضل مع مليكه تاخدها أنا مابقتش عايزة حاجة
**عصمت قربت منها، وضربتها بي القلم على وجها اخرصي
كامليا قعدت على أقرب كرسي،
وافتكرت قبل ساعات الاتفاق بينها وبين أكرم
********* فلاش باك**********
كامليا لما شافت ادهم دخل جناح رحيم وقفت تلمع أوكر زي ما بيقولوا
وسمعت
ادهم بقول لجدو
**أدهم جدي بالله عليك ما توقفش في طريقي أنا عايز أطلق كامليا أنا بظلمها وعمري ما أعدل بينهم لأن قلبي وروحي مع مليكه وكامليا، واقفة في طريقي علشان مليكه تسامحني
وكمان أنا مش مرتاح معاها وكفاية اكتشفت أنها ضحكت عليا ومكانتش بنت بنوت
وكانت حامل ونزلتو، ويمكن أنت كمان كنت عارف وضحكت عليا
*رحيم ما تظلمنيش يا أدهم أنا ماعرفش كل دا
*أدهم للأسف مابقاش عندي ثقة فيك يا جدي لأنك شوفتني بتعذب وسكت أنا مش حسامحك يا جدي وكامليا حاطلقها أنا شاكك فيها بتخوني من الأحسن أن أطلقها علشان لو لقيت دليل خيانتها ليا ممكن اقتلها أو اسجنها وبنتي حا خودها منها
**رحيم سامحني يا بني لو غلطت في حقك
*أدهم خلصني من حفيدتك
هنا كامليا طلعت الجنينة تجري واتصلت بي أمها حكت ليها
لما لفت كان أكرم ورآها
**كامليا خضتني هو أنت بتراقبني؟؟
*أكرم حاجة زي كده أكيد سمعت كلام أدهم أنو يطلقك صح؟؟
*كامليا صح بس دا بعدو
*أكرم بصي حاجيبها ليكي من الآخر اطلبي الطلاق من أدهم والا حافضحك أنت ومصطفى كل فيديوهاتك وصورك عندي تحبي أدهم يشوفهم؟؟
*كامليا اثوترت أنت بتقول إيه صور آية وفيديوهات إيه ومين مصطفى دا؟
*أكرم عشيقك اتفرجي وفتح ليها فيديو
*كامليا دا كدب والله
*أكرم أقسم بالله ماقدرتش افتح الفيديو لأنك في الآخر بنت عمتي عرضي وشرفي ياما اتكلمت معاكي زمان بس أنت بتكرهيني ماعرفش ليه أنا عايز أساعدك و أساعد ادهم لو شاف الفيديوهات دي حايقتلك
*كامليا والله أنا ضحية هو بينتقم مني مش عارفة ليه ماكنتش في الوعي بتاعي
*أكرم كلو ذنب أمك الحقي نفسك يا كامليا اطلقي منو
*كامليا وبنتي؟!؟!
*أكرم مش حانضحك على بعض أنت أصلا مش بتهتمي بيها، ولا عارفة عنها حاجة سيبيها لمليكه على الأقل بنتك بتحبها وسافري ابعدي عن أمك روحي عند اخواتك اتعرفي عليهم ممكن تلاقي صدر حنين عند مرات أبوكي
**كامليا أنت حا تفضحني؟؟
**أكرم أنا مش عايز أعمل كده وخايف عليكي من أدهم لو سافرت عند اخواتك مصطفى دا مش حا يعمل معاكي حاجة
**كامليا اللي انت بتقوله مش سهل
**أكرم اسمعي كلامي عن اذنك
صحيت من سرحنها على صوت أمها وهي بتصرخ
**عصمت ايه يا بابا حاتخلي حفيدك يطلق بنتي وهي حامل ؟؟
مليكه هنا طلعت ووراها أدهم
دخلت بسرعة ملك تعمل ليها شاور،
وطلعت عند أدهم جيب هدوم ملك من فضلك، واطلع علشان الإحراج
أدهم راح بسرعة جاب الهدوم، وفضل مستنيهم بره
مليكه عملت شاور مع ملك اللي كانت بتعيط
**مليكه ليه بتعيطي ؟؟
**ملك أنا بكرهه تيتة وماما
**مليكه عيب يا ملك تقولي الكلام دا انت بنت حلوة مش لازم تتكلمي كده على ماما
خلصوا ولبسوا هدومهم
وفتحوا الباب
كان أدهم واقف
مليكه لبست فستان طويل في الأسود
**ملك بابي مش عايزة أمشي مع تيتا وماما أوعى تسيبني
**ادهم متخافيش يا حبيبتي مش حاسيبك
مليكه قولتي ايه؟؟
**مليكه في ايه؟؟
**أدهم إن ملك تتربى وسطنا تكوني أمها ؟؟
**مليكه لا يا أدهم مش أنا اللي أحرم أم من بنتها أنا مش شريرة كده حرام يا أدهم
**ادهم حبيتي هي مش حتاخد بالها منها هي أحسن تفضل معايا أنا كمان مش شرير بس بنتي مش حاترتاح معاهم
**ملك بعياط أبوس إيدك يا طنط ماتسبينيش أنت عارفة السر اللي بينا وأنت وعدتيني وماما وتيتا حايعاقبوني
**مليكه يا روحي أنت أنا مش عايزة أسيبك بس أمك ..
**ادهم مليكه في حاجات ماتعرفيهاش بس لو انت مش عايزة
**ملك لا يا بابي ماتسبينيش
**مليكه أنت عارف أنا بحب ملك وحا حطها في عنيا بس كمان مش عايزة مشاكل
**أدهم حبيبتي أنا ماقدرش اضغط عليكي
**مليكه وهي شايفة ملك بتعيط
أنا مقدرش أرد حد وهو محتاجني تعالي عندي حبيتي
**أدهم الحمدالله
يلا ننزل
كانت مليكة شايله ملك
اول ما وصلوا تحت
مليكه مسكت أيد ادهم
**ادهم متخافيش حبيبتي
**مليكه ادهم أبغض الحلال عند الله الطلاق فكر كويس في بنتك
**ادهم علشان بنتي أنا بعمل كده
و مشيو لي الجنينة
**عصمت أنت ايه يا راجل بقولك مراتك حامل طلعت مع الشحاتة وسيبتنا يا برودك يا راجل
*أدهم لو نطقت مرة تانية كلمة شحاته حا سجنك
*عصمت ضحكت بسخرية أنت عايز تسجني لا هزلت خالص طالما بقيت لم حواليك الناس البيئة دي حاستنا منك ايه؟؟ القصر بتاع أهلي من أحسن قصور مصر جدي اليوناني اللي بناه بقا من هب، ودب قاعد فيه
*ياسين معلش يا مدام كلنا ولاد تسعة وكلنا بشر من ساعة ما دخلتي وانت مش ساكتة و بتغلطي فينا واحنا محترمين الناس وساكتين بس ستوب أولا من الآداب والتربية صوتك مايعلاش وسط الرجالة وقدام أبوكي اللي بكل بجاحة تقوليلو رحيم معلش انت شايفة نفسك علي ايه يعني؟ علشان أمك وجدك من اليونان دا هما كانو مهاجرين عندنا مش عاجبينك الناس البيئة هما دول المصرين اللي انت عايشه وسطهم
*عصمت أنت مين أصلا علشان تكلم أسيادك كده
**ياسين عصر الأسياد خلص من زمان يا هانم اصحي لنفسك الشر مالي عنيكي بس حايحرقك لو مارجعتيش لي ربنا
*رحيم خودي بنتك واطلعي بره القصر
**عصمت مش طالعه فاهم انت شكلك كبرت وخرفت وأنا حا حجر عليك علشان ماضيعش فلوسي
*أدهم أنت اتجننتي؟؟
*رحيم احجري عليا يا أخرت صبري يالي ضيعتينني أنا وأولادي
**عصمت ولادك اللي مجرمين
**أدهم أنت عايزة ايه؟؟
*عصمت حقي في كل حاجة الشركات والمطاعم والمصنع والقصر دا بتاع جدي
*رحيم بصوت عالي قولتلك ألف مرة أمك كذبت عليكي جدك باعوا لي أبويا بعد ما خسر في القمار ليه مش عايزة تفهمي
*عصمت يعني ايه القصر دا بتاع أهلي اليونانين ازاي يبقى بتاعكم
*ياسين ايه العنصرية اللي انت فيها هو أنت مش مصرية مش أبوكي مصري ولا أنت نسبتي نفسك لي أهل أمك قاعدة في مصر ليه ؟؟
**عصمت أنت تخرص خالص
**ياسين لولا أبوكي قاعد كنت ربيتك، وأعلمك ازاي تعلي صوتك علي الرجاله
*شريف كفاية الثمثليه التافهة بتاعتك أنت وبنتك عيب عليكي
* عصمت أنت تسكت يا راجل يا عجوز يالي سيبتي أسيادك واتجوزت جربوعة زيك لا وصغيره عليك مش مكسوف من نفسك
*شريف لا مش مكسوف والحمد لله أني ما اخدتكيش دا ربنا بحبني، ورحمني منك
*أكرم ادهم خلصنا خليهم يغورو في داهية
**عصمت أنت اخر واحد تتكلم أمك لاقوها نايمه هنا مع سلفها، وانت طلعت بفضيحة
**أكرم بصوت عالي اياكي، وتتكلمي علي أمي أشرف منك ومن بنتك أنت اللي قتلت لي أهلي واتهمتيهم بي الخيانة زي ما عملت الخطة الحقيرة عليا وعلي مليكه بس أنا دورت وراكي نسيتي أن مافيش جريمة مكتملة الناس اللي طلعوا مليكه جنبي موجودين، وشهدوا ضدك بي اللي عملتيه وحتى الشغالين
*عصمت أمك خانت أبوك وكمان أم ادهم خانت أبوه انتو كلكم عيله الخيانه عندكم في الدم
أنا مايشرفنيش أكون منكم
*أدهم اياكي تتكلمي علي أمي يا عديمة الشرف
كامليا أنت طالق
*عصمت آه يا واطي تطلق بنتي وهي حامل؟؟
*أكرم كفاية كذب بنتك شالت الرحم من زمان حامل ازاي
**عصمت أنت كذاب
** أكرم خلاص أنا كداب أهي معانا دكتورة نسائية أخصائية توليد عندك الشجاعة يا كامليا تكشفي ؟؟؟
**عصمت أنا ما سمحش ليك تتكلم عن بنتي وأنت كداب
*فارس تمت العملية بنجاح
*أكرم الحمد لله أبشرك يا عصمت أنك فلستي
*عصمت ايه؟؟
ورن موبيلها
راحت تتكلم
أدهم راح عند كامليا مسكها من أيديها
**أدهم أنت ايه يا شيخه معموله بي ايه شايله الرحم من أمتي وبتكذبي عليا
شيلتي الرحم أمتي؟؟ ردي عليا
سناء جات اخدت ملك من عند مليكه، وراحت الناحية الثانية من الجنينة مع مريم بيلعبو مع أولاد
أكرم اخد كامليا، ورا ضهرو
*أكرم خلاص يا أدهم أنت طلقتها بتحاسبها ليه ؟؟
*أدهم اوعي كده ردي عليا أمتي شيلتي الرحم؟؟
*كامليا كفاية حرام عليكم انتو السبب في اللي أنا فيه
*أدهم خونتيني؟؟
*كامليا أيوه خونتك
هنا لف أكرم عندها
*أكرم اسكتي، وحط إيدو علي بؤها
**ادهم تعالي يا عصمت شوفي بنتك بتتكلمي على الشرف والخيانة أهي بنتك خاينه فضحتي مراتي مليكه واتهمتيها
أهي بنتك فضحت نفسها
بنتك طلعت خاينه
*كامليا أنا مش خاينه أنا ضحيتك أنت وهي أنت أهملتني وخلتني اسهر، وأسكر وهي الله أعلم عملت ايه علشان ينتقم مني
بعدت من أكرم
والله هو اللي دمرني واغتصبني وأقولك كمان مش لوحده هو وأصحابه كنت مغيبه يومين، وكلمت ماما جات أخدتني وضحكت عليك اتجوزتني وتاني شافني سكرانة أخدني وضعفت خونتك غصب عني، ولما حملت اخدني لدكتور وشال ليا الرحم علشان ينتقم مني
*عصمت اسكتي!!!!
*كامليا مش حاسكت عملت ايه لمصطفي علشان يدمرني؟
*أكرم قتلت اختو اللي كانت مرات أبوكي وكانت حامل أمك أجرت ستات سقطوها ونزفت لحد ما ماتت أمك مجرمة
يتبع….
الفصل التالي :
________________-----ـ
رواية بعت نفسي الحلقة المائة وتسعة
--------------------------ـ
الكل كان مستنكر الجريمة اللي عملتها
رحيم قاعد مش قادر ينطق
***عصمت هو أنت عايز تتهمني وخلاص عندك دليل؟؟
** أكرم عندي دليل اللي يوديكي حبل المشنقة ما هو أنا مش راجع بعد طول السنين أتفرج عليكي لا أنا نازل اخد حق أهلي وحقي وحق عمامي أنا اللي حاقضي عليكي وبنتك دي انسيها بقت في حمايتي لأنها ضحيتك وكفاية عليها اللي شافتو منك أهو شوفتي اجرامك وصلك لي أية قضيتي علي بنتك فضلت مركزه في كل حاجه حواليكي إلا جوزك وبنتك
بنتك اللي دفعت الثمن وهي مالهاش ذنب أما جوزك اللي مايستهلش وحده زيك عمل حياتو، واتجوز عليكي وحده تستاهلو عارفة هي مين بنت عمو فاطمة والولاد اللي قالك أنهم ولادها دول بقا ولادو ولدين، وبنت يعني طلعتي من المولد بلا حمص بح مافيش حاجه تاخديها كثر خيرو ساعدنا أننا نوقعك في شر أعمالك لا ولسه مكملة روحتي اشتريتي الخدمين أنهم يحطوا سم في الأكل علشان تقتلي ولاد ادهم وخاصة خالد الوريث الشرعي
هنا مليكه شهقت وادهم حضنها
**ادهم اطمني حبيبتي مافيش حاجه حصلت ابننا بخير
**أكرم بس للأسف الشغالة كان عندها ضمير وجات بلغتنا
**أدهم كل حاجة بي دليل فيديو وصوت لما قابلتي الشغالة وايديتيها ازازه السم و مكالماتك دا حتى أبوكي ماسلمش منك كنت عايزة تقتليه ولا تجنينيه علشان تحجري عليه
دلوقتي تتصلي بي البرنامج إذاعي وتبلغبهم إن كل اللي قولتيه على مراتي كذب والا حاسلم كل حاجه البوليس
**فارس لا يا أدهم سلمها البوليس دي لو فضلت بره حاتقتلنا كلنا
**أدهم لا مايرضنيش مهما كان دي عمتنا، وسمعه عيله الشرقاوي تهمنا وخاصة داخلين على افتتاح مصنع كبير
أكرم فهم ادهم عايز يعمل إيه
**أكرم أدهم عنده حق هي خلاص انتهت تسافر بلدها اليونان عند المافيا بتاعتها أووو نسيت اقولك خالك المصون اتقبض عليه بتهمة تزوير الفلوس يعني لسه واصلني الخبر حالا
معلش كميه الصدمات النهارده كثيرة عليكي بس أنت لا دم ولا إحساس مش جديد عليكي قلبك قلب أجرام يلا خلصينا تتصلي وتبرأيني أنا ومليكة، ولو عندك ضمير قولي الحقيقة
أدهم مداهاش وقت تفكر اتصل بسرعة كان منسق مع منتج البرنامج اللي وعدو يديلوا كل إعلانات المصنع الجديد
*المذيع ألو مين معايا
*عصمت وهي في كل ثبات وثقة من نفسها
إلو معاك عصمت الشرقاوي
*المذيع أهلا بحضرتك يا فندم احنا على الهواء مباشرة حضرتك طلبتينا في جديد عايزة تبلغيننا بيه؟
*عصمت أيوه أنا عايزة أنفي التهم كلهم على أكرم الشرقاوي ومليكه مرات ادهم، واعترف أني حزني على بنتي خلاني أقول كلام مش صحيح من غير ما تأكد انتو عارفين السوق والحرب اللي فيه وصلتني معلومات وأنا للأسف تحققت منها و دا سبب خلا مليكه تبعد وهي حامل وأكرم الشرقاوي يغادر البلاد
*المذيع يعني حضرتك بتقولي إنهم معملوش حاجة ؟؟
**عصمت لا خالص أنا مش عارفة أقول حاجة أنا غلطت وتسرعت وتاصلت علي المباشر علشان اعترف بغلطي، واعتذر منهم أدهم من 10 سنين كان متجوز مليكه على سنة الله، وكانت مقيمة معانا في القصر، وكانو في حفلة في شرم اللي أتصورو فيها كانو بحضرو الفرح بتاعهم بس المنافسين في الشغل ما ادوهمش فرصه، واتقلبت بيهم العربية وعملوا حادثة والصحف والمجلات كانت غطت الخبر ومليكة جالها تهديد أنها لو ما سابتش ادهم ممكن يقتلوه هي كانت صغيرة 18 سنة خافت عليه، وعلى نفسها
**المذيع بشكر حضرتك على التصريحات الجريئة يعني على كلام حضرتك الأولاد ولاد أدهم الشرقاوي؟
*عصمت آه طبعا ولادو ولو عايزين دليل في تحاليل DNA، ومن المنبر دا أنا بعتذر لي أهلي وللجمهور
*المذيع معلش حضرتك موقف بنتك إيه؟؟
**عصمت بنتي طلبت الطلاق، وأطلقت إلا كرامتها احنا كنا مفكرين أن الموضوع انتهى وإن أدهم الشرقاوي طلق مليكه بس كان العكس
*المذيع شكرا لحضرتك على التصريحات دي وقفل معاها،
وفضل يتكلم على الشرف وعرض الناس والتشويه اللي بيحصل لبعض رجال الأعمال بسبب نجاحهم
*عصمت أهو عملت اللي أنت عايزو
**أدهم برافو عليكي وكمان قولتي إن طلقت بنتك لانو مايشرفنيش وحده زيها تبقي على ذمتي شوفت الأيام بدور ازاي اتهمتي أمي وأم أكرم ومراتي بي الخيانة وفي اخر طلعت بنتك هي اللي خاينه
هنا تدخل سيف اللي لسه واصل
*سيف لا والهانم كمان خاينه، ورمي الصور على وشها وهي في حضن ابن عمها
*فارس دي احلوت على الآخر
**ياسين كفاية كده يا جماعة يلا بينا ماكناش عايزين الفضائح دي قدامنا
*أكرم ماتقولش كده انتو ساعدتونا أوي
كفاية اللي عملوا يوسف
*صباح ضربت على صدرها يا مصيبتي عملت إيه يا واد؟؟
*يوسف جبت حق أختي ماعملتش حاجة انتو عارفين مليكه قريبة مني ازاي صعب أشوفها كده، واسكت
*ياسين عملت إيه؟؟
**يوسف مافيش شوفت كدا مزة جامدة من اليونان اتصاحبت عليهم و الصدفه طلعوا يعرفوا عصمت، وجابوا ليا الصور كلهم
*سيف أنت طالق طالق طالق
وبنتي كامليا حاتعيش معايا ومع أخواتها حاتتربي صح من اول وجديد
*أكرم حضن كامليا
صح يا كامي روحي مع أبوكي وأنا في ضهرك أي حاجه احتاجتيها أنا معاكي أنا عمري ما كرهتك، ولما عرفت الحقيقة صعبة عليا
أوي انقذي نفسك وانا أوعدك اخلصك من مصطفى والكلام اللي اتقال هنا حايبقي هنا الناس دي أهلنا الطيبين متخافيش ماحدش حايفضحك أستغفري وتوبي لربنا وأوعى تزعلي من اللي حصل دا بداية جديدة ليكي ممكن مرات أبوكي تكون أحن من أمك وبنتك في الحفظ والصون ماحدش يقدر يبعدها عنك ارتاحي واتعالجي من الإدمان وقربي من ربنا وأنا اللي حرجعلك بنتك لما أشوفك أنك فعلا بقيتي كامليا تانية أنت ضحية أمك وابوكي وكمان جوزك
*ادهم أنت بتقول إيه ؟
**أكرم بقول الحقيقة أنت ظلمتها عمرك ما تعاملت معها بما يرضي الله قلبك وعقلك مع مليكه، وحرمت مراتك من أبسط حقوقها الشرعية لو أنت زعلان أنها كانت بتديك منشطات جنسية يبقى أنت السبب لو هي خانتك يبقى أنت السبب وهي ضحية أنت كنت بعيد عنها ماتعرفش كمية التهديد اللي حصلت ليها من مصطفى أنت كنت فين من دا كلو؟
مش هي مراتك المفروض تخاف وتغير عليها لا سيبتها تسهر وتلبس اللي هي عايزاه، وانت طول الوقت تدور على مليكه وحتى ماعرفتش توصل ليها حاسب نفسك يا أدهم قبل ما تحاسبها هي أنت عارف اني كنت ضدها بس لما سمعت اللي عملوا فيها مصطفى اللي اعترف بي لسانه ليا على كل حاجة حسيت قد ايه احنا عيله، واطيه الكل عايز يدوس على الثاني بس كلنا ضحية عصمت اللي شرها طال الكل بس كمان جدي رحيم ليه أيد في دا كلو ساب بنتو تعمل فينا كل حاجة أنت عارف إنها هي اللي قتلت جدتي؟ قوليلو يا كامليا عملت إيه؟
**كامليا كانت بتغير ليها الدوي تخليها تتعب زيادة لحد ما جاتلها سكته قلبيه بمساعدة بنت عمها اللي في أمريكا
**رحيم الكلام دا صحيح؟؟
**عصمت أيوه صحيح مراتك كانت بتكرهني، وأخدت مكان ماما
فضلت وحده من الشارع على أمي بنت الحسب والنسب اللي ماكنتش تحلم بيها كل إمبراطورية اللي انت فيها بسبب فلوس مامي وفلوس جدي اللي انتو سرقتوه ومضتوه على شيكات واخدتو منو القصر وهو ماقدرش يستحمل ومات
*رحيم كل دا كذب أمك أوهمتك بيه إيه رأيك أمك كانت رقاصه في سهرات جدك، ولما خسر كل حاجة في القمار كانت شروه فوق البيعة جدك هداني أمك واتجوزتها بس هي كانت شيطان رجيم حيه أتلوت على عنقي بس كشفتها على حقيقتها لما كانت بتخوني طلقتها وطردتها من مصر كلها، وسابتك مارضيتش تاخدك جوز أمك دا هو دا الحرامي اللي اخد تعبي وشقايا فلوسي كلها حلال اشتغلت ليل ونهار عليهم ورثهم من جدي وأبويا أنت خسرتيني الفلوس كل دي علشان كنت ضعيف قدامك وبحبك حب أكثر من أولادي أديتك كل حاجه، وظلمت ولادي عندك حقاً يا أكرم يا بني أنا السبب في كل حاجة حبي لها خلاني ضعيف، وكنت بصدقها للأسف كانت كل حاجه بتعملها كانت بدليل حتى لما اتهمت أمك وأم أدهم كان بدليل لما اتهمتك أنت كان بدليل لما طردت عمامك كان بدليل وتهديد أنها حاتسجنهم أنا كنت بدافع عنهم هما بعدو بس مطمن عليهم، وحقهم في الحفظ والصون ادهم كبر كل حاجة أنا ما املكش حاجة بعد الخسارة الكبيرة اللي اتعرضت ليها الشركة أنت مش عايزة تفهمي أني ماليش حاجه خسرتيني حياتي وولادي وفلوسي منك الله روحي يا عصمت وقلبي عضبان عليكي ليوم الدين حسبي الله، ونعم الوكيل فيكي
سيبها يا أدهم تغور في داهية عند أهلها علشان خاطري
**أكرم أنت دبرتي الحادث العربية لي أهلي؟؟
**عصمت بهيستريه أيوه أنا قتلت ابوك و امك كنت بكرها وبكره أبوك اللي اخد كل حاجه وكمان أبو أدهم اللي جاب وحده فقيرة تقعد معانا على السفرة وانت عملت زيو انتو ناس، وطين أنا مش حاسكت أنا عندي ورق يوديكم ورا الشمس ولادك يا رحيم حادخلهم السجن بتهمة التزوير
*سيف لا ما دا كان زمان، فاكره الورق اللي ماضيتي عليه بتاع الساحل الشمالي الطمع غلبك، وماقرتيش الورق كويس أنت مضيتي على موتك كل حاجة بقت بي اسمي، والورق كله اللي قاعدة تهددينني بيه أنا وأخواتك بح حرقتو وكمان الصفقة خسرتيها وفلوسك في البنك كلها سحبتها والفيلا والعربيات أنت حاتطلعي من هنا بهدومك، وحانشوف عيلتك الكريمة حاتعمل إيه وانت ماحلتيكيش حاجه وللأسف سجلت ليكي مكالمة وأنت بتتكلمي خالك، وتتفقوا على تزوير مع رجل أعمال أحب أبلغك أن دا من تخطيطي أنا وأكرم وفارس الراجل دا تبعنا سنين عيشتيني في إهانة أني راجل الست واني مش من مقامك حتى بنتي بعدتيها عني ماخلتنيش أربيها صح، واهي النتيجة
**عصمت آه يا واطي يا خسيس سرقتني
*سيف دا حقي أنت سرقت سنين عمري اللي ضاعت تحت التهديد أنت دلوقتي ولا حاجة ومافيش عندك حاجة تهددي بيها حتى الورق اللي خليتي أبوكي يمضيه وسكت طول السنين دي علشان، ولادو حرقتو
عصمت بعد ما حست أنها فقدت كل حاجة بصت في طرابيزة لاقت سكينه بقطعو بيها اللحمة أخدتها وفي لمح البصر ضربة سيف جنب قلبو
الكل صرخ،
وكامليا كانت في حضن أكرم اللي ماسكها كويس ودا خلي سارة حست بي الغيرة
هنا تدخل البوليس اللي كان من الأول بسجل كل حاجة بطلب من ادهم
*الضابط حسام أخيرا وقعت في شر أعمالك
============================
يتبع….
الفصل التالي :
___________________ـ
رواية بعت نفسي الحلقة المائة وعشرة
---------------------------------ـ
كامليا راحت تجري على سيف
**سيف اوعديني تروحي عند أخواتك هما بحبوكي
كامليا كانت منهارة وهي شايفة أمها البوليس ساحبها وسط صراخها
أبوها سايح في دمو
صباح راحت تجري عليها حضنتها
مليكه اتخضت وأغمي عليها في حضن أدهم يوسف جرى عليها هو عبد الرحمن و سهي
شريف اتصل بي الإسعاف والطوارئ وبحاول يسعف سيف
أكرم انتبه على جدو إنو مش يتكلم
** أكرم مالك يا جدي
أنا آسف كان لازم أرجع حق أهلي ماتزعلش مني
هناء راحت عندهم
مسكت إيدو
**هناء دقات القلب ضعيفة شيلو نايمو على الأرض
**فارس ناخدهم في العربيات أحسن الإسعاف حاتتاخر
**شريف يلا بسرعة الإسعاف تقابلنا في نص الطريق
أدهم مش عارف يروح عند جدو، ولا يروح عند مليكه
**ياسين روح لجدك احنا معاها هي بس اتخضت عندها فوبيا من الدم
الأحداث كانت كثيرة عليهم الكل اعصابو متوترة حاولوا أن أطفال مايحسوش بي حاجة
ادهم وفارس شالو رحيم وشريف و سيف شالو شريف
وصباح راحت مع كامليا ما رضيتش تسببها هي وعم محمد
ابتدت مليكه تفوق وهي نائمة على سريرها
سها كانت بتعيط
**سها سامحيني يا مليكة أنا آسفة أنا بحبك أوي أنا ماقدرش أعيش من غيرك
**ياسين اهدي يا سها انتو أخوات ومليكه عارفة إنك مجنونة
**عبد الرحمن حاسه بي ايه ؟؟
**مليكه دايخه أوى حصل ايه هما ماتو ؟؟
**ياسين لا أخدهم المستشفى جوزك مكانش عايز يمشي معاهم كان خايف عليكي بس أنا قولتلو لازم يكون مع جدو احنا كلنا معاكي
**يوسف في دوا بتاخديه ؟؟
**مليكه أيوه هنا في كومود علبتو صفرا
يوسف راح وجاب ليها الدوا
**ياسين غيرت الدوا ؟؟
**مليكة اه الدكتورة قالت ليا الدوا القديم كان قوي
موبايل ياسين برن
**ياسين دا جوزك
الو
**ادهم الو مليكه فاقت؟؟؟
*ياسين اه فاقت الحمدالله
*أدهم الحمدالله في في كومود دوا علبتو صفرا اديها قرص منو، وبعد نص ساعة دوا تاني علبتو لونها أزرق
وحتنام بعدها على طول
*ياسين حاضر طمني انتو وصلتو المستشفى
**أدهم اه الحمدالله إسعاف قابلناها في نص الطريق سيف في العمليات وجدي لسه في غرفة الكشف
أولاد حسو بي حاجة ؟؟
**ياسين لا الحمدالله مريم وسناء طلعوهم فوق بيلعبو معاهم
*ادهم الحمدالله
معلش حاكلمك بعدين الدكتور طلع
*أدهم طمني يا دكتور
*الدكتور للأسف حالته متأخرة أوي أنا قلت ليكم لازم يبتدئ كيماوي بس دلوقتي لازم نعمل العملية
**ادهم كيماوي؟؟
*الدكتور معلش كان مخبي عليك عندو كانسر في رأس في مرحلة متأخرة مدام حضرتك مليكه عارفة وهي اللي كانت متابعة معاه العلاج لإنو كان رافض يعمل العملية وهي كانت تقنع فيه بس دلوقتي لازم تمضي ليا على إقرار إنو لازم يعمل العملية حالا مافيش وقت نضيعه ومن حسن حضو في دكتور متخصص أورام سرطان في المستشفى
أمضى لو سمحت علشان نحضر العمليات
*أدهم بص لي أكرم كنت عارف ؟؟
**أكرم والله هو اللي مكانش عايزك تعرف
*أدهم يعني مليكه رجعت معايا علشان جدي تعبان؟؟
*أكرم مش وقته الكلام ده أمضى بسرعة
فارس كان بعيداً اتصل بي أبوه يبلغوا بلي حصل
ورجع عندهم
*فارس الدكتور قال ايه؟؟
*أكرم جدك لازم يدخل العمليات عندو كانسر في الراس
* فارس ايه؟!!
*الدكتور أدهم بيه بسرعة لو سمحت
*شريف أدهم أمضي حا يدخل معاه العمليات متخافش عليه ادعي ربنا معاه
في القصر
مليكه نامت والكل طلع وسابها ترتاح
في الجنينة يوسف مع أولاد مكمل اللي ابتدوه في المشاوي
**ياسين يا برودك يا أخي ليك عين تأكل
**يوسف الولية القراشانه نكدت علينا ربنا ينكد عليها أنا نقلت المكان علشان الدم لسه البوليس هناك
**ياسين أوعى تخلي أولاد يروح هناك
**يوسف كلم الستات ينزلوا يتعشوا
**ياسين يوسف من ساعة ما جيت وانت بتهرب مني فيك ايه ؟؟
**يوسف مش وقته الكلام دا انده عليهم ياكلو قبل اللحمة ما تبرد علشان نروح الجماعة المستشفى
**ياسين ماينفعش نمشي، ونسيب الستات هنا وحدهم حتى لو في حرس بره وبعدين لو روحنا مش حانعمل حاجه
نزلت سناء
**سناء تسلم إيدك يا يوسف جيعانه آوى
**ياسين الله أكبر عليكي
شهيتك اتفتحت هنا
**سناء العز يا خويا يفتح النفس
**ياسين قولي الحمد لله أهو شوفتي العز ومش عايشين مبسوطين
**سناء الحمدالله والله دلوقتي فهمت مليكه كانت خايفه من ايه
**يوسف روحي اندهي علي مريم والدكتورة وأم شعر منكوش
**سناء اسكت لا تسمعك
وراحت سناء
**ياسين مراتك مانزلتش معاك ليه؟؟
**يوسف تعبانة هي حامل وممنوع تركب الطيارة وحتى لو مكانتش حامل ماكنتش حاتنزل ما أنت عارف اللي فيها مش طايقه مليكه وخاصة لما كلمني أبويا وأمي وهي مش عاجبها أني انزل وأضيع فلوس تكت الطيارة سارة اتغيرت أوي يا ياسين
**ياسين هي ماتغيرتش هي نفسها بس انت ما كنتش شايفها كويس الحب كان مغمى عنيك
**يوسف أنا مش مبسوط يا خويا، ودلوقتي في طفل وحسيتها مش مبسوطة زي أي أم بتحمل
**ياسين أسف نسيت أبارك ليك ربنا يثبت حملها، ويهديها الدنيا دي غريبة سناء حاتموت علي حتت عيل ووحده حامل، ومش مبسوطة
**يوسف ربنا يرزقكم ما تروح تعمل اطفال الأنابيب ولا مجهر و فرحها
*ياسين عايزها ترتاح حتى لو عملناه في الوقت دا مش حاينجح وكفاية عليها كمية الأدوية اللي بتاخدها أنا حاسس ان ربنا حا يكرمنا سناء بنت غلبانة ويتيمه و مريحاني وبتحب أبوك وأمك وكمان مليكه هما أصحاب جدا وست قنوعه عمرها ما طلبت مني حاجة فوق طاقتي
الدنيا مش حتدينا كل حاجه ربنا مديني ست كده حابقا طماع لو طلبت كثير
حتى أدهم أتكلم معايا في شغل قالي انزل اشتغل معاه في المصنع الجديد، وأبقى جنب أبوك وأمك بعد ما مليكه جات هنا
ماتنساش يا يوسف إن مليكه كانت واخدا بالها منهم بتديهم الدوا، وتساعد أمك في طلبات البيت، وتطبخ وتنضف ليها
أبويا وأمي رحبوا بي الفكرة وقالوا ليا اخد الشقة اللي قدام أسكن فيها بعد ما أم عصام حا تسيبها
**يوسف والله فكره كويسه شغلك في بورسعيد مش جايب همو، وأنت مشاء الله عليك ابن سوق
* ياسين ربنا يسهل
أكرم هو كمان كثر خيرو كان اقترح عليا اشتغل معاه
*يوسف عارف نفسي استقر في مصر تعبت من السفر العيشة في الخليج مش سهله
وياريت لو تيجيني فرصة كده بس ماقدرش اطلب منهم لا يقولوا أخوات مليكه طماعين
إلا قولي هي خلاص مليكه اتصالحت مع أدهم ؟
**ياسين لا وشكلها مرقده علي حاجه
**يوسف أنت أكثر واحد عارفها سبحان الله اتغيرت
*ياسين بص يا سيدي هي بتحبو دا مافيش نقاش فيه بس مش عايزة تسامح مش قادره مهما كان هي كمان ليها ضروفها، ولما الست تقول لي جوزها ماتقربش مني يبقى هنا ستوب في حاجة مش تمام في الموضوع
**يوسف يبقى الموضوع كبير انا سمعت حاجة كده إنه كان في اغتصاب
*ياسين مش عارف، ومش عايز أسأل دي حاجات خاصة بينهم دا كان شرطها قدامي عليه علشان تيجي هنا معاه
*يوسف ربنا يصلح حالهم نفسي ترتاح وتعيش لنفسها ولي أولادها وكفاية عليها من التضحية لي أخواتها
أخوها سلبي أوي وأختها دي المجنونة
**ياسين عبد الرحمن ربنا يكون في عونو أتعود إن مليكه تعمل كل حاجة ليه سها كلو دلع
الستات نزلت وابتدو يتعشوا
في المستشفى
**صباح يا بنتي أهدي حرام اللي بتعمليه
*كامليا أنا خايفه أوي
**صباح ادعي ربنا يقوموا بالسلامة
**كامليا هو ربنا حايبقبل دعوة من وحدة زي كلها ذنوب ومعاصي
*صباح استغفري ربنا وتوبي وربنا بابو مفتوح في كل وقت
**كامليا أنا عمري ما دعيت ربنا، ولا صليت وماكنتش بصوم
*صباح لا حول ولا قوة إلا بالله ربنا قادر يغفر ليكي لو توبتي ونيتك كانت صافية
**كامليا أنا كل حاجه راحت مني جوزي وبنتي وأمي وأبويا
مليكه اخدت جوزي مني انتو معاها بس أنا لوحدي معنديش حد
*صباح يا بنتي مليكه أغلب من الغلب واتعذبت في حياتها قولي الحمد لله على اللي انت فيه دا ابتلاء من ربنا علشان تعرفين إن الله حق رحمة ربنا واسعة قولي يارب
*كامليا يا رب بصوت عال
الكل انتبه عليها راح أكرم عندها
*أكرم مش كده يا كامليا اجمدي
*كامليا اه يا أكرم بموت وخايفه من كل حاجه أوعى تسيبني أبوس إيدك قول لي أدهم يرجعني والله مش حاعمل حاجه وحشه تاني
*أكرم أنا معاكي ومش حاسيبك أنت وادهم ما تنفعوش لبعض من غير زعل
*كامليا حضنت أكرم بس أنا بحبه عمري ما حبيت حد قدو
**أكرم وهو بحب مليكه فكري في نفسك سيبك من أدهم ربنا يرزقك بحد يعرف قيمتك
فارس جاب ليهم سندوتشات وعصائر
عند أدهم كان واقفاً قدام باب العمليات
*عم محمد ادعي ربنا يقوموا بالسلامة
**أدهم كنت عارف؟
**عم محمد حكالي لما جا عندنا علشان أكلم مليكه
*أدهم اه يا عم محمد مليكه رجعت علشان جدي تعبان مش علشاني ولا علشان، ولادنا
*عم محمد ما هو جدك يبقى علشانك
*ادهم خايف علي جدي يقابل وجه كريم وهو كلو ذنوب ومعاصي
*عم محمد ماتقولش كده ربك قابل ثوبتو وهو تاب ونيتو إنو يصلح كل حاجه، ويروح الحج يغسل ذنوبو
ربك كبير وهو ندم واستغفر علي كل ذنوبو
*ادهم اه يا عم محمد تعبت أوي من وأنا صغير مش حاقدر أعيش اليتم تاني لو جدي جرالو حاجه
**عم محمد حط أيديه على كثافة ادعي ربنا يشفيه طلع صدقه بي نية الشفاء
*ادهم حاضر قولي اعملها ازاي أنا على طول بتبرع بفلوس لجمعيات
*عم محمد سيبك من جمعيات هاي كلاس بتاعتكم صدق علي ناس بجد محتاجه انزل تحت وشوف حد تعبان ومحتاج علاج ولا معندوش مصاريف يدفع عملية وتصدق من غير ما حد يعرفك أنا شوفت ست تحت بتعيط علشان مش معاها تمن العملية
**ادهم تعالى معايا يا راجل طيب
ونزلوا تحت وشافو الست لسه قاعدة بتعيط
ادهم دخل دفع كل مصاريف،
وجات الممرضة تبلغها أن محسن دفع ثمن العملية لبنتها
*الست يا رب أحمدك وأشكرك علي نعمك عليا أنا وكلت بينتي ليك، وأنت دبرت رزقها يا رب ارزق اللي أتبرع بي اللي بيتمناه في قلبو يا رب لو عندو مريض أشفية لو عندو طلب عندك اقضيه وفرج همو زي ما فرج همي و كربتي
يتبع….
الفصل التالي :
_____________-_______ـ
رواية بعت نفسي الحلقة المائة وإحدى عشر
----------------------------ـ
رواية بعت نفسي ............... بقلم نسرين
================ـ
الحلقات ال 111 و ال 112 و ال 113
______________________________ـ
رواية بعت نفسي الحلقة المائة وإحدى عشر
----------------------------ـ
أدهم رجع فوق على باب العمليات بعد ما قلبوا اطمأن بدعوات الست
ناحية الثانية
طلع سيف من العمليات
**كامليا قولي بابا إنو كويس ؟؟
**الدكتور الحمدالله قدرنا نسيطر على النزيف الجرح كان قريب من قلبه وهو في العناية المركزة تعدي 24 ساعة ونطمن أكثر
**كامليا أنا عايزة أشوفه
**الدكتور من بره بس ممنوع حد يدخل عندو
اخد كامليا وصباح بصت عليه وهي بتعيط
**كامليا سامحني يا بابا أوعى تسيبني أنا ماليش غيرك
**صباح وحدي الله يا بنتي الحمد لله أن العملية عدت علي خير هو بين ايدين ربنا دلوقتي
**أكرم كامي أنا اتصلت بي مراتو و اولادو ونازلين على اول طيارة
**كامليا اعمل إيه أنا ماقدرش أسيب بابا
**أكرم فرصه تتعرفي عليهم
**كامليا هو جدي أخبار إيه ؟؟
**أكرم لسه في العمليات
**كامليا عمليات إيه؟؟
**أكرم بصي يا كامي جدك عندو كانسر في الرأس و مكانش عايز حد يعرف
**كامليا بشهقة أية ؟؟
هما كلهم حاسيبوني،
وأغمي عليها
هنا أدهم كان معدي يطمن على سيف،
وشاف كامليا واقعة على الأرض فكر أن سيف مات راح يجري عندهم
**ادهم مالو سيف؟؟
**أكرم كويس بس قولتلها على جدك ما قدرتش تستحمل
نقلوها أوضة وأصرت صباح تبات معاها
بعد ساعات طلع رحيم من العمليات
**الدكتور الحمدالله العملية نجحت بس لازم علاج حايفضل في المستشفى طول الفترة دي هو في العناية
ياريت لو تروح ترتاحوا هو مش حايصحي دلوقتي وجودكم مالوش أي داعي
**عم محمد يلا يا بني نصلي الفجر جماعة ونروح نام ليك ساعتين ريح فيهم
**فارس عم محمد عندك حق
عند كامليا ابتدت تفوق شافت صباح قاعدة تصلي وتدعي ربنا ودموع كامليا بتنزل زي الشلال
بعد صلاة الفجر
رجعو القصر
أدهم طلع الجناح بتاعو اخد شاور، وراح عند مليكه اللي لاقاها نايمه وملك جنبها
دخل جنبها السرير وحضنها
مليكه حست بيه لفت عندو
*ادهم ممكن تنيميني في حضنك أنا محتاجلك
*مليكه أنت كويس ؟؟
**أدهم لا تعبان كثير عليا اللي حصل
*مليكة فتحت دراعتها، وحضنتو كا أنها حاضنة طفل صغير
أدهم حس بي حنانها ودموعو نزلت على خيانة كامليا ليه وانو شايف نفسه مش راجل ماقدرش ياخد حقه منها ولا جدو رحيم اللي بين الحياة والموت مليكه حست بدموعو بتنزل بس ما حبتش تحرجوا
الصبح ملك صحيت،
وشافت مليكه حاضنة ادهم
نزلت بشويش من السرير، وراحت صحت خالد وخلود،
وقالت لي هم على اللي شافو
راحو عندهم
وخالد مضايق ودي تاني مرة يشوف أمو كده
*خالد بابا اصحي
مليكه ابتدت تفتح عينيها،
وأتخضت لما شافت ولادها واقفين ومكشرين
*مليكه في أية ؟؟
**خالد أنت ليه ما بتسمعيش الكلام
ادهم صحي على صوتهم ولقا نفسو في حضن مليكه ودماغو قريبة من عنقها ابتدأ يبوسها بوسات خفيفة
لحد ما اتخض
*خالد بابا بتعمل إيه ؟؟
**أدهم بص في عنين مليكه
اتفضحنا،
وبعد منها
صباح الخير يا ولاد ما لكم واقفين كده كا أنكم قفشتو حرامي
*خالد بابا أنا ما يحبش حد يقرب من ماما أنت ليه بتعمل كده هي ماما أنا مش أنت
**أدهم وماما أنا كمان
*ملك وانا كمان
**خلود وانا كمان
**أدهم شوفت هي ماما كلنا يعني من حقنا نام في حضنها حبيبي ماما تبقي مراتي ماينفعش تدخل علينا غرفة كدا عيب
*خالد ليه عيب؟
*أدهم بص مليكه أقول إيه ؟؟
**مليكه ولا حاجة اللي بتفكر فيه عمرو ما يحصل قامت الحمام وسابتهم
مليكة وهي بتاخد دوش حطت أيديها على عنقها مكان شفايف أدهم هي حاسة نفسها حاتضعف في أي وقت ادهم وحشها هي عارفة إن فيه مشاعر بينهم بس مش قادره تسامح
وبتسأل نفسها ازاي ادهم أتغير بقي هادي وكمان مش بيفرض عليها حاجه، وبيحترم قرارتها لدرجة هي مضايقة هي نفسها يبوسها يحسسها بحبو ليها وليه اول ما يقرب منها بتترعش بتحس أحاسيس مختلفة هو دا حب ولا بس غريزة عند كل ست بس اللي لاحظت أن أدهم مش بي بص عليها بشهوة وإنما بحب ليه حارمة نفسها وحرماه من حق حلال ربنا، وافتكرت كلام صباح
ادهم حس بيها اتاخرت
خبط الباب
*أدهم أنت كويسه؟؟
*مليكة آه ممكن تطلع علشان نسيت اخد هدومي
*ادهم ماشي
وفعلا طلع مع أولاد هي اول ما سمعت الباب اتقفل طلعت لبست بنطلون أسود وعليه تيشرط ابيض نشفت شعرها، وحطت روتين البشرة اللي اتعلمتو من خبيرة البشرة وراحت عند أولاد لبستهم، ونزلوا تحت يفطروا
الكل كان لسه نايم
نزل أدهم
**ادهم لو سمحت فنجان قهوة
**مليكه افطر الأول معانا أنا داخله اعمل فطار
*أدهم مش عايز أتأخر على جدي
*مليكه أنا جايه معاك مستنيه بس حد يصحي علشان أولاد
**أدهم في الشغالين، وفي الدادا أنا رجعتها ست كبيرة وخبره ومعندهاش أطفال كانت شغالة في دار أيتام وهي اللي قالت ليا اللي بدور في القصر، وأنها سمعت بي خطة حكمت *مليكه روحو يا ولاد العبوا في الجنينة حانفطر بره
*ادهم حاطلع معاهم أدخن
*مليكه يا تشرب القهوة يا دخن اصبر شوية
**أدهم خايفه عليا؟
*مليكه أكيد مش أنت أبو أولادي وهما محتاجين ليك
*أدهم أبو أولادك بس
**مليكة مش وقتو الكلام دا
**ادهم هو دا وقتو أنا محتاج ليكي عايزك مش حاسة برغبتي ليكي أنا خايف أضعف قدامك، واتصرف تصرف أخسرك بيه أنا كمان عندي طاقة ايستحمال
*مليكه علشان كده من الأحسن كل واحد ينام لوحده وماتقربش مني
فضل يبص عليها، وطلع من القصر ركب العربية وراح المستشفى وهو في قمة
غضبه شايف إن مليكه بتلعب بي أعصابه
بعد الساعة الكل صحي، وقعدوا يفطروا
**ياسين عايز أروح المستشفى نطمن على الجماعة
**أكرم إن شاء الله
*مليكه خدوني معاكم
*ياسين ماروحتيش مع جوزك ليه؟
*مليكه كان مستعجل
**ياسين قرب منها مستعجل ولا نكدتي عليه؟؟
*مليكه أنا!!!
**ياسين لا أنا شوفتو من البلكونة طالع متعصب وساق العربية بسرعة
خفي شوية علي الراجل و حسي بيه اللي فيه مش سهل خليكي جنبوا ضربتين في الرأس توجع
اللي حصل امبارح كفيل أنك تسامحينه وتعرفي قد إيه هو أتظلم
**يوسف يا جماعة أنا مضطر أسافر
**أكرم خليك شوية ومدد إجازة
**ياسين مش قولت أني اجازاك لي اخر الشهر؟
*يوسف بس سارة تعبانة
**ياسين قولتلي سارة يبقى ربنا معاك
*أكرم اسمها زي مراتي
*ياسين يا ريت كانت زيها سارة بتاعت يوسف دي وحدها
**يوسف ياسين لو سمحت
*ياسين آسفين يا عم
*أكرم بتشتغل إيه وأنت في أي بلد عربي ؟
*يوسف في قطر محاسب في شركة كان عندها فرع هنا، واتنقلت هناك
*أكرم ما تيجي تشتغل معايا أنا بجد
محتاج محاسب ثقة وأمانة ومش حلاقي أحسن منك
يوسف بص لي ياسين
*ياسين فكر يا يوسف دي فرصة
**يوسف يا أكرم أنا مش عايز تقول إننا طمعانين
*أكرم من غير ما تكمل دي شركتي أنا ومراتي
قولنا نشغل الناس الثقة اللي بنعرفها
مثلا مراتي وقرايبها عندهم البزنس بتاعهم بس اشتغلو معانا عبد الرحمان مهندس شاطر جدا وفخور إنو من طرفي وعندي ثقة فيه، ولا سها اللي ريحت مراتي وهي عندها بيبي محتاج عناية
بي العكس أنا اللي محتاج ليكم لأني شركتي لسه بتبتدي في السوق ومحتاج أنجح على الأقل أسيطر على السوق، وأنافس ادهم وفارس
*فارس ضحك لا أدهم غول في الشغل بجد بيصدمني
*أكرم طول عمرو كده وعمري ما زعلت أن جدي فضلو عليا في شغل لانو بجد يستأهل
**فارس بحسو بينتقم من نفسه في الشغل
*أكرم من زمان وهو كده
*سارة هي سلسلة المطاعم بجد بتاعتو؟؟
*أكرم آه دا كان مطعم صغير بتاع والدتو الله يرحمها وكبروا وكمان مطعم اللي
قابل فيه مليكه اشتراه وكبروا
**ياسين ربنا يزيدوا
**يوسف لسه ياسين امبارح قالي إن الدنيا مش بتدي كل حاجة أهو رجل أعمال ناجح، ومش سعيد في حياتو
*أكرم فعلا الحمد لله أنا راضي بقسمه ربنا ليا اتعذبت كثير ربنا حط سارة وأهلها في طريقي بشتغل مبسوط ماديا بس ديما عندي نقص أني يتيم اليتم اللي عشتو أنا وادهم صعب أوي حتى يوم ما عرفنا أن أهلنا ماتو ماحدش طبطب علينا أنا وهو صبرنا نفسنا
*ياسين الحياة كده بسم الله الرحمن الرحيم، لقد خلقنا الإنسان في كبد
*أكرم صدق الله العظيم
*عم محمد اعتبروني أنا و صباح أهلكم أمكم وأبوكم
**أكرم، وأنا أتشرف بي دا يا راجل يا طيب كفاية أم صباح اللي مارضيتش تسيب كامليا بعد انهيارها
*فارس ربنا يستر أخواتها ومرات أبوها نازلين النهارده
*سارة الميديا مالهاش غير سيرتها واللي حصل امبارح في القصر
**فارس ربنا يستر الفضائح دي تأثر علي شغلنا وافتتاح المصنع
*أكرم خايف أدهم يأجل الافتتاح علشان جدي اللي أصلا خبي عليه مرضو علشان المصنع
*فارس أكرم في حاجة ومش عارف إيه اللي حايحصل
**أكرم خير؟؟
*فارس بابا وأمي وعمي ومرات عمي حاينزلو مصر طيارتهم بعد ساعتين
*أكرم ينورو بلدهم أخيرا حانتجمع جدي حايفرح أوى
**فارس طلبوا مني أشوف ليهم فيلا هنا جنبنا يقعدوا فيها
*أكرم لا هما حايجو القصر بيتهم صحيح القصر بي اسم ادهم لانو اشتراه بس هو عمرو ما حايطرد عمامو اللي اتولدو فيه أخواتك ولاد عمك نازلين؟؟
*فارس الكل نازل
*أكرم ياه يا فارس دا جدك بقاله سنين مشافش احفادو
*ياسين أنا آسف احنا بس نطمن على الباشا، ونتكل على الله
*أكرم لا يا ياسين القصر كبير فوق ما تتخيل هنا كانو عايشين أسر كثير زمان كان قصر البشاوات
في الدور اللي فوقيكم عمامي عندهم شقق بتاعتهم، وانتو منورنا والوقت دا احنا محتاجين ليكم
*عم محمد كثر خيرك يا بني
*أكرم بعد إذن مليكه نقول الخدم ينضفو الشقق
*مليكه إذن إيه يا أكرم أنا كمان ضيفه هنا
*فارس بلاش الكلام ده ارجوكي الكل عارف إنك ست القصر وأبويا وعمي نفسهم يتعرفوا عليكي
**مليكه لا ماتقولش ست القصر أرجوك
**أكرم شكرا على تواضعك يا ست مليكة أنت قررتي تروحي الفيلا اللي هنا هي كمان تبع القصر أنت ماشوفتيش الأراضي اللي حوالين القصر كلها تبع القصر يعني حتى لو روحتي الفيلا انتي محسوبة على القصر
بقولك أوعي تنسي النهارده الساعة 5 مواعيد محل المفروشات والساعة 3 حايجي مهندس يشوف تغيير الديكورات
*ياسين أنا شوفت الفيلا مش محتاجه تغير
*أكرم ادهم عايز يعمل أي حاجة لمليكة
*****
يتبع….
الفصل التالي : ..........
____________________ـ
رواية بعت نفسي الحلقة المائة واثنا عشر
----------------------------ـ
راحو المستشفى
أدهم كان واقف على شباك غرفة العناية المركزة شايف جدو نايم لا حول له ولا قوة
مليكه وصلت وشافتو، واقف
راحت عندو حطت أيديها علي كثفوا
**مليكه إن شاء الله حايقوم بالسلامة
**أدهم يا رب
ولف ناحية مسح دمعة نزلت من عينيه
بس مليكه لمحتها
**مليكه أنا آسفة
**أدهم ماتشغليش بالك بي حاجة
آه انهارده عندنا موعد لازم نروحو وكمان أهلي راجعين من أمريكا
**مليكه يجو بالسلامة الخدم حا ينضف الشقق
**ادهم عارف إنك محتاجة راحة الفترة دي معلش استحملي شوية النهارده نختار الفرش كلها يومين، وتنقلي مع أولاد وماتنسيش بكره اول يوم مدرسة ليهم عايز نروح معاهم
**مليكه إن شاء الله أنا شوية و حاروح عند الدكتورة وفاء
**ادهم كويس أوعى يا مليكة تفرطي في العلاج وخاصة اللي حصل امبارح لازم تكملي
**مليكه هو أنت ازاي عملت كل دا مع أكرم و فارس؟
**أدهم بص ليها اخد الحق صنعه كان لازم أخطط ليها كويس، وأوقعها في شر اعملها بس اخدت على دماغي من بنتها
**مليكه ما هي كمان ضحية أمها وسمعت …
**أدهم من غير ما تكملي عارف إني غلطان، وكنت بقولك إنها بتصعب عليا بس، ولو الخيانة مالهاش مبررات أنا مش عايز أشوفها قدامي مش عارف إيه اللي حايحصل
لو روحت عند الدكتورة ارجوكي عدي علي الدكتور بتاعي خديلي معاد في أقرب وقت مش عايز أرجع لحالتي عايز أتخطى كل دا
الحمد لله أنت نمودج قدامي أن مش كل الستات خاينه مليكه أنت بس سمعت أنا عشت دا كنت مع شيطانه بناكل في سفره وحده عملت دا وجدي تعب هو متعلق بها جدا بس لغاية دلوقتي مش فاهم ليه بتعمل كده أكيد في سر جدي مخبيه
** مليكة ايه اللي حايحصل هي حا تتسجن؟؟
**أدهم دا الطبيعي لازم تدفع ثمن الجرائم كلهم اللي عملت البوليس كان بسجل ليها وهي بتعترف دي دمرتنا كلنا
وحرمتني منك، ومن أولادي
**مليكه إن شاء الله خير
*أدهم يا رب
مليكه حاسة أن أدهم زعلان منها بس مش عايز يبين
*مليكه جوز عمتك عامل إيه؟
**أدهم هو كمان في العناية
**مليكة سمعت أن كامليا تعبت
*أدهم جالها انهيار عصبي لما عرفت أن جدي عندو سرطان
خبيتي عليا ليه؟؟
*مليكه أنا وعدتو انك ماتعرفش
*ادهم ياه يا مليكة دا أنا طلعت غبي أوي الناس كلهم اللي حواليا بتضحك عليا أنت رجعت معايا علشان جدي تعبان بس مش علشاني ولا علشان اولاد
*مليكه أنت عارف إني ماكنتش عايزة ارجع معاك
*ادهم ماشي يا مليكه كل حاجة بتروح مني
*مليكه هو أنت ندمان أنك طلقت كامليا؟؟
* أدهم هو دا اللي فهمتي من كلامي؟؟
* مليكه أنت لسه قايل كل حاجة بتروح مني؟
* أدهم أنت يا مليكة بتروحي مني كل ما أقرب تبعدي جدي بروح مني
انتو كل حاجة في حياتي وطبعا اولادي
أما كامليا ندمان إن اتأخرت أوي في القرار دا
روحي موعدك علشان ما تتأخريش وحابقا اتصل بيكي علشان نتقابل
*مليكه فطرت؟
*أدهم بص ليها بعد كلامك مليش نفس
هنا وصل أكرم مع فارس وياسين ويوسف *مليكه عن اذنكم؟
*أدهم أنت جيتي مع مين؟؟
* مليكه في عربية ياسين
*أدهم آه فكرتك مع السواق خلاص حاوصلك لدكتوره
*أكرم ادهم قسم الشرطة طالبينا نشهد ونقدم أقوالنا
**ادهم خلاص أودي مليكه الموعد، وأجيب الملفات
*فارس أنت ناوي تقدمها؟؟
*أدهم طبعا هي وأهلها لازم يدفعه الثمن على كل حاجة
يلا يا مليكة
**مليكه بعد إذنك جبت غيار لي ماما صباح وعايزه اطمن علي كامليا
أدهم بص ليها بي استغراب
*أدهم لو كانت لسه مراتي كنتي تعملي كده؟
*ياسين طبعا لا
*مليكه ليه يا آبيه البنت تعبانة أمها اتسجنت وأبوها تعبان أنا مش وحشة كده
*ياسين أنا ماقولتش إنك وحشة
أنا آسف يا ستي بقيتي تزعلي بسرعة مني شكلك لسه ما نسيتيش القلم
*مليكه وعمري ما حانساه
وراحت
الكل بقا مصدوم
*يوسف هو إيه اللي حصل لمليكه عمرها كانت كده؟؟
*ياسين هي شايفه أننا كلنا جينا عليها، وفرضنا عليها ترجع لي أدهم
أنا كمان زعلان من نفسي
*أدهم يا جماعة ما تزعلوش منها هي في فترة علاج نفسي الجلسات دول صعبة لأنها بتفتكر كل حاجة حصلت زمان علشان الوجع اللي جواها يروح أنا مريت من كده، وكانت حالتي صعبة
**أكرم أنا كمان عايز أتعالج في صدمات كثير مش قادر أنساها
**يوسف الحمدالله احنا كلنا صدمات بس شبشب أم صباح عالجت كل حاجه
الكل ضحك
مليكه راحت غرفه كاميليا كانت نايمه وجنبها صباح وساره
*مليكه صباح الخير
*صباح قامت حضنتها على عيني يا بنتي أسيبك لوحدك امبارح بس البت دي قطعت قلبي
*مليكه بي استغراب بعد اللي
سمعتيه؟
*صباح في إيه يا مليكة البنت تعبانة هو أنا حا حاسبها ليها ربنا لا يا قلبي اوعي تفكري كده اللي سمعتو امبارح تعاطفت معاها البنت دي لو لاقت حنية في أمها مكانتش بقا دا مصيرها
هاتي الهدوم خليني ادخل اخد دوش
استغفر الله العظيم،
ودخلت سارة كانت واقفة على الشباك
*مليكه سارة سرحانه في أية؟؟
**سارة مضايقة أوي اول مرة أحس نفسي بعيدة عن أكرم كل دا عملوا من ورايا من غير ما أعرف وكمان الأحضان والحنيه اللي نزلت عليه لست الهانم اللي مكانش طايقها
*مليكه أوبا نار الغيرة اشتغلت
*سارة زي ما اشتغلت عندك بس بجد قلبي قايد نار، وانا شايفاها في حضنه امبارح،
وهما بيتكلمو
حد خبط الباب
فتحت مليكة
**فاطمة سلام عليكم دي غرفة كامليا
*مليكه وعليكم السلام أيوه مين حضرتك
*فاطمة أنا فاطمة مرات أبوها ودول ولادي جايين نطمن عليها
**سارة أهلا وسهلا أتفضلي بس هي نايمه واخدا مهدئ
*فاطمه ربنا يشفيها
دول ولادي رامي ابني الكبير وعمر دي حنين اخر العنقود
*مليكه تشرفنا
*سارة أنا سارة مرات أكرم ابن عمتها،
ودي مليكه مرات ادهم
*فاطمة هو إيه اللي حصل يا بنتي النازلين علي ملا وشنا وراجل راقد في غرفة العناية المركزة وكمان رحيم بيه ماحدش، فاهمنا حاجه
*سارة تعالوا بره ننزل الكافيتيريا،
ونتكلم
*مليكه أنا حاستنا ماما صباح وبعدين مروحة مع أدهم
**سارة أوك أنا طالعه المطار أجيب العيلة ونتقابل في المعرض مش ناسياكي
*مليكه ربنا يخليكي ليا
وطلعوا
**فاطمة دي ضرت كامليا ومعاها في الغرفة سبحان الله
*رامي مستغربه ليه ما أنت وأخدانا نطمن عليها
فاطمة وقفت
*فاطمة ولا أتعدل في الكلام دي أختك الكبيرة حطها في دماغك
نزلوا كافيتريا
سارة حكت لي هم اللي حصل من غير ما تتكلم على كامليا
*فاطمة يعيني عليك يا بنتي 5 صدمات في ليلة واحدة طلاقها، وقبض على أمها وأبوها اللي وقع قدامها وجدها، وعرفت أن أبوها متجوز وعندو عيال غيرها
*سارة صعبانه عليك؟؟
** فاطمة طبعا دي بنت جوزي وأخت ولادي
أدهم راح عند مليكه بس ما حبش يدخل
وهي طلعت عندو
*ادهم تعالي نشرب قهوة في الكافيتريا
*مليكه مرات سيف و اولادو تحت مع سارة
**أدهم سيف فاق من شوية
**مليكه حمدالله على سلامتو
*ادهم الله يسلمك
وصلوا تحت وشافو سارة
راح أدهم سلم عليهم
*ادهم حمدالله على السلامة ماكنتش عايز أتعرف عليكم في الظروف دي
*فاطمة معلش يا بني دول ولاد سيف رامي وعمر وحنين
*أدهم مشاء الله أحسن حاجة عملها سيف والله
على فكرة هو فاق من شوية
**حنين يا حبيبي يا بابا
*فاطمة يا ما أنت كريم يا رب
**أدهم يا مدام شوية والبوليس يجي ياخد أقوالكم عايزك تتهمي عصمت
*فاطمة لا يا بني سيف يقول اللي هو عايز أنا ماقدرش اشهد بي حاجة ما شوفتهاش بي عيني وبعدين دي أم كامليا أخت ولادي
**أدهم يا سبحان الله أنا وسيف زي بعض اتجوزنا شيطنات وربنا أدانا ستات محترمة
**فاطمة معلش يا بني دا نصيب
*ادهم الحمدالله اخدوا جزاهم في ليله وحده
*رامي يلا يا ماما نطلع عند باب
وراحوا نزل أكرم اخد قهوة وراح عند سارة
أما أدهم راح يجيب الفطار ليه ولي مليكه
*أكرم الجميل زعلان ليه؟؟
*سارة مافيش
*أكرم هو إيه اللي ما فيش قوليلي يا حبيبتي مالك؟
*أكرم من أمتي بتخبي عليا؟؟
*أكرم حبيبتي في حاجات لازم اخبيها لحد ما تحصل ودي اول مرة تحصل أنا على طول كتاب مفتوح قدامك
أنا آسف بجد
*سارة وبعدين إيه الحنية اللي نزلت عليك على الست كامليا، وأحضان وأنا معاكي ومش حاسيبك
*أكرم أتنهد أقسم بالله على قد ماكنتش طايقها على قد ما هي صعبانه عليا لما واجهتها وحكت ليا علي مصطفى أنا أصلا كنت بدور عليه، ولما مسكتو واعترف ليا بلي عملوا فيها
سارة مهما حصل هي بنت عمتي سمعتها من سمعتي
كنت مفكر أن اللي عملتو بي مزاجها بس لا
هو اعترف ليا بكل حاجة
اغتصبها هو و 4 أصحابه بكل الوضعيات، فاهمه دا معناه إيه؟؟ حتى في أماكن محرمة علشان يدمرها يومين كاملين تحت مخدر كان كل ما تقرب تصحي يديها منو يومين يا سارة ليل نهار 5 ومصور كل حاجه فيديو
و خلاها مدمنة مخدرات دا اللي ماحدش كان يعرفوا بس اتعالجت في أمريكا
اتجوزت ادهم، ورجع مصطفى ضحك عليها، واخدها شقتو وهي تحت مخدر يعني الفيديوهات اللي وصلتني هي مكانتش في وعيها خالص حصل اللي حصل وحملت وشال ليها الرحم كده انتقام في حاجة هي ملهاش ذنب أن أمها عصمت
مهما كانت دوافع بتاعتو بس حرام اللي حصل ليها
لا أب حاوط عليها ولا أم أداتها حنيه ولا جوز يحترمها سارة للي عاشتو وحش وحدها وطول الوقت خايفه أدهم يعرف أنا هددتها تطلق منو بس لآسف اعترفت ليه وأنا خايف من رده فعلوا معها حتى لو طلقها
فارس قالي عايز يرفع عليها قضية خيانة بي الفيديوهات
ادهم أتغير أوي بخطط من تحت لتحت وصل مرحلة عايز ينتقم من كل واحد حتى جدو بس لما عرف إنو عندو كانسر مش عارف حايعمل إيه فارس قريب منو وهو كمان خايف عليه من غير أن مليكه بتضغط عليه جامد
عند أدهم
**ادهم مليكه أنت عارفة إن ملك حاتفضل معاكي حتى لما تنقلي الفيلا ولا عندك مانع؟؟
*مليكه أكيد لا ممكن سؤال؟
*ادهم اسألي
*ادهم هو أنت حاتعيش معانا في الفيلا؟؟
ادهم فضل يبص عليها وقلبوا بينزف دم *ادهم أنت شايفه إيه؟؟
طلقت كامليا حاعيش في القصر ليه؟؟
أهلي و عمامي أقول ليهم أية؟؟
فكري في وضعي قدامهم كفاية الكل عارف انك مش مسامحاني واني بمثل عليهم أننا متجوزين بجد
يتبع….
الفصل التالي :
___________________ـ
رواية بعت نفسي الحلقة المائة وثلاثة عشر
----------------------------ـ
**مليكة الكل عارف وضعنا
**أدهم ودا غلط دي حياتنا الخاصة مالهاش دعوه بحد
حاعيش معاكم يا مليكة
**مليكه بس أنا مش عايزة
** أدهم حنام في أوضة تانية ومش حاقرب منك أحد دلوقتي أنا ملتزم بكلمتي معاكي
**مليكه أنا مش عايزة أشوفك كل شوية قدامي ما هو هناك ممكن تغير رأيك بعيد عن الكل، وتجبرني اعمل حاجة أنا مش عايزاها
**أدهم هو أنا أمتي أجبرتك؟؟
**مليكه لا يا راجل قول كلام غير دا
**أدهم قبل ما أقرب منك كنت بسألك أدا أنت موافقة وحتى لما بتقولي آه وأنا عارف أن من جواكي مش عايزة كنت بمهد ليكي، و اخليكي جاهزة للعلاقة وانت راضية أنا مش حيوان اعمل علاقة والست مش عايزة
كنت بشوف إنك مستعدة تماما وبكل معاكي
حتى ليله وحشه للي بينا اللي ندمان عليها مليون مرة كنت سكران مش في الوعي بتاعي كنت متعصبة عليا اخدتك بي الحنية في اول بس بعد كده جات صوره الزفته قدامي، وحصل اللي حصل
بس عمري ما كنت وحش في العلاقة معاكي
حتى لما كنت مشلول كنت بحاول اخليكي مبسوطة
أنا عارف إن الكلام صعباً عليكي ومش حاتفهميه
مليكه مش المتجوزين كلهم بغيشو لحظات حميمية حلوة قبل وبعد
أنا وانتمانرفي حاجة غريبة بنا كان في كيميا بتجمعنا
شايفه كامليا بجمالها ودلعها وما بتحركش فيا حاجة أهو اعترفت أن بقرب منها لما تديني حاجة مش حانكر مؤخرا قربت منها من غير حاجة
ماكنتش مبسوط لا قبل ولا أثناء ولا بعد
من غير ما تتكسفي مني كده دا موضوع حساس
الحب يترجم كده واحنا كنا بنحب بعض غصب عننا لأن ربنا عايز دا
ليه انت اللي تيجي في طريقي لأن ربنا عايز كده
كان ابتلاء من الله ليكي بس اخدت فيه حسنات أنك ما فرطتيش في نفسك وأنك طلعتي أدهم الحقيقي كنت بحس بي حنيتك، واهتمامك أنا بقيت أصلي لما اتجوزتك دي مش حاجه سهلة عند ربنا خليتيني ارجع لنفسي، وارجع لربنا واحنا في شرم الشيخ، وأنا كنت عايز أتعالج علشانك خليتيني اعترف أني بجد مريض
كنت لما بتبعدي الأسبوع عند والدتك الله يرحمها بتوحشيني كنت بقاوم مشاعري ناحيتك
العلاقة بين الزوجين يا تقربهم يا تبعدهم
وأنا مش راجل شهواني لان كامليا كانت بتنام جنبي شبه عريانه وعادي كنت بصبر شهور من غير حاجة وانا اللي كنت متعود عليكي كل يوم
مش أي راجل حايصبر
مليكه كنت بدور عليكي وكنت بتوحشيني وبحلم بيكي كثير مان دا كفاية ليا
عارفة لو عايزة تدي فرصة جوازنا خلينا نقرب من بعض وحاتشوفي الجليد كله اللي بينا حايذوب العلاقة الحميمة حاتقربنا من بعض
**مليكه ماتحلمش كثير لأنك عمرك ما حاتلمسني تاني
**أدهم أنا بتمني مش بحلم
**مليكه أنا عمري ما حاسلم ليك نفسي
** أدهم لدرجة دي تكرهيني لأن الست اللي تمنع حوزها من حقوقو..
قاطعتو بسرعة
**مليكه أنت مالكش حقوق عندي ويلا علشان اتاخرت
**ادهم مافيش حاجه كويسه عملتها ليكي تشفع ليا عندك؟؟
**مليكه لا للأسف
**أدهم أنت اعترفت ليا بحبك وسامحتيني وقتها ولا نسيتي
**مليكه كنت صعبان عليا علشان ماكنتش راجل وبتعمل كل حاجة على نفسك، ومشلول شفقة يعني
هنا هي انتبهت على اللي قالتو
أما هو فضل ساكت مش بينطق
**أدهم شكرا على إهانتك ليا الرجولة مش إني أعمل علاقة جنسية الرجولة حاجة تانية وشكرا على كذبك عليا وتمثيلك عليا على أنك الزوجة الصالحة. وفي الآخر كان شفقة
شكرا على مشاعر الشفقة
حاضر يا مليكة مش حاعيش معاكي في الفيلا َبس لو سمحت بنتي حطيها في عنيكي
**مليكه أكيد في عنيا
**أدهم يلا قدامي
كان متعصب ودا كان باين عليه حتى لما ركب العربية كان بيسوق بسرعة من جواها كانت مبسوطة أنها كسرت شوكتو وغرورو،
ونسيت أنها جرحتو بي الكلام جدا
وصلوا المركز الطبي
*ادهم حابعث ليكي العربية بي السواق لما تخلصي ترجعي القصر *مليكه مش عارفة عايزة أعمل كدا مشوار وبعدين أروح
**أدهم ممكن اعرف حاتروحي فين؟؟
*مليكه يعني أنت كنت عارف ام بنتك كانت بتروح وتيجي فين؟؟ ولا الكلام دا بس لمليكه الغلبانة ؟؟
**ادهم تنهد بعصبية
أنت ليه عايزة تستفزينني بكلامك كل شوية أولا أنت مراتي وحبيبتي سطري علي حبيبتي ألف سطر وأم أولادي
كامليا آه كانت مراتي بس ماكنتش حاسس بيها
*مليكه أهي قرطستك وخانتك وهي علي ذمتك قولي بقا حاتعمل معاها إيه؟؟ لا نسيت كثر خيرك طلقتها
بس مليكه الغلبانه سيبتها 10 سنين متعلقه وكمان كنت حاتقتلها
*ادهم أولا الموقف كان غير لان شوفتك بعيني وأنت حبيبتي
ثانيا هي ما تستحقش اقتلها كفاية اللي هي فيه دا أكبر عقاب ليها من ربنا وبعدين دلوقتي في أنت وولادي وبنتي في حياتي اقتلها وأدخل السجن علشان وحده ماتسواش قول
تكملة الرواية من هناااااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا