القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايه بعت نفسي الفصل 26-27-28-29-30بقلم نسرين بلعجيلي (جميع الفصول كامله وحصريه)

 

روايه بعت نفسي الفصل 26-27-28-29-30بقلم نسرين بلعجيلي (جميع الفصول كامله وحصريه) 






روايه بعت نفسي الفصل 26-27-28-29-30بقلم نسرين بلعجيلي (جميع الفصول كامله وحصريه) 



بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي 


البارت 26


وهما في العربيه شايف مليكه مبسوطه 

**مليكه هي العربيه اللي قدام و اللي ورا تبعك ؟

**ادهم اه دول  الحرس 

مارضيتش اركب معانا حد وانت معايا عشان تاخدي راحتك 

**مليكه شكرا 

ممكن سؤال بس من غير ماتزعل مني ؟

**ادهم هاتي حتت كنافه و ارغي قولي عايزه ايه؟

**مليكه ماشي اداتو الكنافه بالقشطه في بؤو ياكلها وهو مبسوط اوي


هو انت مش خايف لا حد يشوفنا مع بعض وخاصه انت شخصيه معروفه ورجل اعمال وانا يعني مش قد المقام لمركزك انا عارفه انك مش حاتعترف بيا مراتك عشان جدك مايزعلش ...


**ادهم ماسبهاش تكمل كلامها اسكتي يا مليكه 

**مليكه اسفه والله 

نسرين بلعجيلي 


فضل ساكت طول الطريق 

اما هي الخوف دخل قلبها خاصه لما شافتو قلب 

فضلت تلوم نفسها علي سؤالها وخافت يعمل فيها حاجه وهي عمرها ما راحت شرم الشيخ

ومش معاها حاجه اخدت شنطتها وفتحتها تشوف معاها كام لاقت 100 جنيه 

يا نهار اسود لو حبسها هناك حاترجع ازاي وهو معاه الحراس دول كلهم دا لو قتلها ماحدش يعرف حاجه ايديها ابتدت تترعش 


هو كان حاسس بيها ومتابعها بعنيه وخاصه لما فتحت شنطتها تشوف الفلوس 

عرف إنها مش واثقه فيه 

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 


**ادهم مالك ؟

**مليكه انفجرت عياط انا اسفه اوعي تعمل فيا حاجه والله ماكنت اقصد اضايقك 

**ادهم انت خايفه مني يا مليكه ؟؟

**مليكه انا مرعوبه ومش معايا فلوس ومعرفش حد لو عملت فيا حاجه مش حاعرف اتصرف 

كانت بتقول اي كلام بي تلقائيه وخوف 


جرها عندو في حضنو وهو سايق العربيه 

**ادهم حرام عليكي يا مليكه بتعذبي في نفسك

اهدي لو سمحت مش بحب اشوفك بتعيطي 

انا مضايق منك انك معندكيش ثقه فيا 

**مليكه انا اسفه 

**ادهم شوووو كفايه عياط

مليكه انت مراتي وماحدش ليه عندنا حاجه وانا مش بخاف من جدي بحترمو بس مالوش دعوه بي حياتي انا راجل وقد المسؤلية و الدليل واخدك معايا كنت مفكر انك حاتفرحي انك مسافره معايا بس باين عليكي وش نكد وفقر 

بص ليها لاقاها نامت

نسرين بلعجيلي 

بعت نفسي 


**ادهم البت دي  اول ما احضنها تنام ناقصه حنان وضحك 


اما هي كانت صاحيه وسمعت كلامو بس ماحبتش تعلق هي مبسوطه في حضنو ومش عايزه تخرب اللحضه بي كلامها اتمنت لو فعلا جوازهم حقيقي 


مر الوقت و وصلو الشاليه بتاع ادهم ورثو من ابوه وقليل انو ينزل فيه بس معاه مليكه ماحبش يروح اوتيل


**ادهم مليكه اصحي بقا كثفي وجعني وانت نايمه عليه 

**مليكه صحيت اسفه 

**ادهم يا دي اسفه اللي ماسكها ليا كل شويه  يلا وصلنا 


بعدت عنو ونزلت من العربيه وهو كمان 

دخلو الشاليه 

مليكه حرفيا كانت منبهره بكل حاجه 


**ادهم تعبان وعايز انام مش شايف قدامي 

**مليكه ادخل ريح بس وريني اوضتي فين ؟

فضل يبص عليها بنضرات مش مفهومه عندها

**ادهم قدامي يا مليكه راحت معاه ودخلو اوضه كبيره غيري هدومك وتعالي نامي 

**مليكه جنبك في السرير ؟

**ادهم لا علي ارض ايه الهبل اللي انت فيه ما طبعا جنبي 

**مليكه اصل يعني ...


**ادهم انت اللي بتقومي من جنبي  وتروحي اوضه تنامي فيها مش انا اللي بطردك هي مره وحده  قولتلك كده  وماسيبتكيش تنامي بعيد عني بس انت غبيه اعمل فيكي ايه بعد كل لقاء حميمي بنا تقومي ودا غلط عليكي اكثر ما عليا لانك انت اديتي دور في حياتي انك تعملي معايا علاقه وتمشي انا بتعامل معاكي انك مراتي بس انت بتتعاملي معايا علي اني جايبك من الشارع ودافع فلوس علي اليله معاكي انت اللي غلطانه مش انا 

و سايبك علي راحتك لو زهقت مني قوليلي واطلقك 


اول ما ذكر الطلاق قلبها اتقبض وبان عليها هو حس إن الكلمه ضايقتها وخاف لاتكون بتحبه

**ادهم ها قررتي ايه ؟ 

**مليكه حاغير وانام جنبك 

**ادهم بسرعه خليني استغلك زي ما إنت بتستغليني 

هي كانت بتفتح شنطتها 

**مليكه انا با ستغلك ؟؟

**ادهم ايوه اول ما احضنك تنامي وانا كمان عايز انام رجعي ليا خدماتي معاكي

مليكه ضحكت اخدت بيجامه ودخلت الحمام تغير 


ادهم من كثر التعب قلع هدومو فضل بس بي الشوط ودخل وسط الفرش في السرير 

لغايه ما طلعت هي 

نامت جنبو 

**ادهم احضنيني 

وفتحت دراعتها ليه

فضلت تلعب في شعرو لحد ما نام وهي كمان

علي العصر صحيو 


**ادهم ياه نمت كل دا 

**مليكه انا صاحيه من بدري بس ماحبتش اصحيك

**ادهم عارفه اني جيعان اوي اوي

**مليكه خلاص حاقوم اشوف المطبخ فيه ايه 

**ادهم من غير ما تتعبي نفسك احنا جايين اجازه نبقا ناكل بره بس دلوقتي عايز اكلك انت 

وابتدا يبوس فيها 


**مليكه ادهم بيه تليفونك برن 

**ادهم انت فصيله اوي ايه ادهم بيه دي قولتلك مليون مره لما نكون في وقت حميمي بينا شيلي الالقاب خالص وحتي واحنا مع بعض بس انت لا مصممه تدي اسم لي جوازنا 

اللي انا مش حابب اسميه  وبلاش تعتذري وقام دخل الحمام 


**مليكه مع نفسها اوف اتصرف ازاي معاه 

قامت تفضي الشنط 

وطلعت بنطلون جينز ازرق وتيشرط ابيض 

طلع ادهم من الحمام عشان يلبس هدومو وهي دخلت تاخد دوش 

لما خلصت راحت عندو كان في البلكونه بدخن وبيشرب قهوه ايسبريسو


**مليكه ايه دا احنا لابسين زي بعض 

لف ادهم 

**ادهم كويس يلا عشان ناكل 

حجزت في مطعم قريب من شاليه

مليكه كانت بتبان كتكوته مقارنه مع ادهم طول بي عرض و وسامه ملفته 

مليكه كانت كيوت وشها من غير اي مساحيق تجميل   بريئه خالص 

ركبت معاه العربيه 

و وصلو المطعم 

اكلو وفضلو قاعدين في صمت 

وهي طول الوقت ملاحضه ان ادهم مش عايز يكلمها حتي الاكل هو اللي اختار من غير ما يسألها 


خافت تتكلم معاه 

وهما قاعدين جم اصحابو سلمو عليه 

مليكه اتحرجت جدا جدا


**نادر مين المزه اللي معاك ؟

**مروان باين الجو الجديد

**ادهم صاحبتي 

هنا رفعت مليكه راسها علي ادهم بتبص ليه بنضرات حزن 

مالك يا مليكه كنت عايزاه يقول ليهم مراتو انت نسيتي نفسك 

صحيت من سرحنها علي صوت ادهم 


**ادهم مليكه صحابي بسلمو عليكي

**مليكه معلش 

اهلا وسهلا 

**نادر اسمك حلو و مميز 

**مليكه شكرا 

**مراون حاتيجي البارتي انهارده ؟

**ادهم مش عارف

**نادر لا تعالا وجيب معاك المزه دي 

وراحو 

مليكه مع نفسها ازاي يسيب صحابو يبصو عليها كده وايه البارتي دي كمان لا لا الموضوع مش بطمن

**ادهم فوقي من سرحانك دا ويلا نمشي 

**مليكه حاضر


وهما ماشين من غير ما تحس انكجتو في ذراعو هي كانت خايفه من كثر الناس في المكان


بحركه سريعه شال ايديها 


وفضل ماشي وهي بتجري وراه كانت خايفه يمشي ويسيبها وهي مش عارفه حتي عنوان الشاليه وحتي تليفونها مافيهش رصيد 


وصل هو الشط وفضل واقف يتأمل امواج البحر هي بعدت شويه تديلو مساحه مع نفسو 


بعد شويه انتبه انها مش جنبو لف يدور عليها لاقاها قاعده متكومه علي نفسها فوق الرمل حزينه 


**ادهم يلا قومي غيري لبسك عشان نروح البارتي

**مليكه ايه هو البارتي دا ؟

**ادهم حفله في ديسكو 

**مليكه معلش انا مابروحش الاماكن دي 

**ادهم انت هنا تقولي حاضر وبس وماتنسيش نفسك كثير و تاخدي عليا 


**مليكه ادهم بيه انا مش ناسيه نفسي وعارفه حدودي بس لو سمحت ماقدرش اروح معاك المكان دا غريب عني 


**ادهم هو انت كنت تطولي حتي تخشي ليه يلا بسرعه البسي حاجه عدله صحابي كلهم هناك

**مليكه يا ترا هما كمان حاتقولهم اني صاحبتك بس بي الحلال ؟؟

اول ما خلصت كلامها  كان قلم علي وشها من ادهم 

من كثر الالم مابقتش حاسه بخدها

***********************"*"**


ليه ادهم اتصرف كده معاها من وجهه نضركم ؟؟؟؟


بقلم نسرين بلعجيلي


البارت 27

بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي 


راح الشاليه وراحت وراه 

ودموعها محبوسه في عينيها 

**ادهم شوفي اي حاجه مناسبه لسهره البيسيها 

**مليكه بصوت حزين حاضر 


فضلت تشوف في شنطتها حاجه مناسبه 

لاقت بنطلون جلد اسود 

طلعتو ولبست عليه بلوزه في الابيض  ستان سرحت شعرها سابتو مفرود علي ضهرها 

وابتدت تحط ميكاب عشان تخفي اثار في وشها حاولت  بشويش من غير ما تضغط لانو وشها  كان وجعها 


في الوقت دا هو كان بي بص عليها وشافها انها موجوعه بس ما اتكلمش 

حطت روج احمر ولبست صندل  كعب عالي وشنطه صغيره 

نسرين بلعجيلي 


**مليكه انا جاهزه 


ادهم لبس بنطلون اسود مع قميص ابيض


**ادهم لما نكون هناك ماتتحركيش من جنبي فاهمه ؟؟

**مليكه فاهمه 


ركبو العربيه و وصلو

دخلت معاه 

بالنسبه ليها مكان غريب جدا الصوت عالي البنات لبسها كلو عريان يعتبر هي اللي لابسه مستور 

هو كان بي بص عليها بي اهتمام كبير عايز يعرف رده فعلها من المكان 

بس فرح من جواه وهو شايفاها مرعوبه من وشها 

**ادهم ايه عايزه تفهميني انك اول مره تيجي هنا؟؟

**مليكه اه والله

**ادهم وانا مش مصدقك 


بصت في الارض وسكتت حاتقول ايه تحلف والمكان كلو منكرات 

راحو مكان فيه صحابو 


**ادهم هاي يا جماعه 

في بنت قامت حضنت ادهم 

**البنت وحشتني يا ادهومه عامل ايه؟

**ادهم كويس انت عامله ايه؟

**البنت فرحانه اوي اني شوفتك ايه الجو خدك منا  ولا ايه؟ بصت لي مليكه بي بصه كلها غيره و احتقار

**ادهم لا بس مشغول 

**بنت 2 بس يا دومي ذوقك بقا بلدي اوي اوي 

**ادهم بص لي  مليكه اهو قولنا نغير بقا 

قعدو كلهم 

مليكه ساكته طول القعده 

Nisrine Bellaajili 


وللاسف شافت ادهم بيشرب كان نفسها تقوم تقولو بلاش بس ماقدرتش 

ادهم كل شويه يبص عليها 

الكل قام يرقص وهي فضلت في مكانها


**نادر ماتقومي يا حلوه ترقصي معايا 

**مليكه ابعد عني 

**نادر لا حاتقومي معايا وكان عايز يقومها بس هي ماقدرتش تستحمل زقتو وقع كان سكران 

جا واحد من حرس ادهم عليها


**الحرس ست مليكه في حاجه ؟

**مليكه بدموع ادهم فين عايزه اروح من هنا 

**الحرس معلش هو دخل جوه 

**مليكه جوه فين ؟؟

**الحارس تعالي معايا 


راحت معاه ولاقت نفسها بتطلع الدور اللي فوق 


**مليكه احنا رايحين فين ؟؟

**الحارس ادهم بيه في الاوضه دي


نزل السلم وسابها وهي كانت بتسمع صوت ضحك وصوت ادهم 

بعد شويه عرفت انهم في وقت حميمي كان نفسها تدخل عليهم بس خافت من رده فعلو 

بعدت من الاوضه وقعدت علي السلم بتعيط 

شافها الحارس صعبت عليه


**الحارس معلش يا ست مليكه  الحيه دي اتلوت عليه وهو ولا مؤاخده كثر في الشرب


بعد ساعه

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 


طلع ادهم وهو بيقفل زراير قميصو و  اللي كانت  معاه لابسه  لانجيري احمر 


**البنت شكرا يا دومي علي الوقت اللي قضيناه مع بعض انت كنت جامد اوي شكلك محروم 


**ادهم يلا سلام 


لف لقا مليكه واقفه كانت بتمسح دموعها 

راح بسرعه عندها مسكها من شعرها

**ادهم بتعملي ايه هنا؟؟ طلعت مع مين انطقي 

**مليكه سيب شعري كنت مستنياك 

**ادهم بتضحكي عليا طلعت مع مين ؟!؟!


**الحرس ادهم بيه انا اللي جبتها هنا وقعدت احرسها اصل صحابك رخمو عليها شويه وفي واحد كان عايزها غصب


**ادهم قدامي


جرها من ذراعها 

ونزل بيها السلم 

حرفيا مليكه كان حايغمي عليها من الخوف 


نزل بيها تحت


**ادهم وريني مين ؟؟

**الحارس اللي قاعدين هناك 

راح لهم 

**نادر في ايه الزفته اللي معاك زقتني علي ارض 

انت جايبها من اي داهيه 


ادهم هجم عليه وضربو لحد مع حراس ادهم جم يجرو يحشوه  

كل دا ومليكه واقفه لحد ما جرها ادهم وركبها العربيه 


بس الحارس مخلاش ادهم يسوق العربيه لانو مكانش في وعيو


وصلو الشاليه 


مليكه ساعدت ادهم يقلع هدومو و دخلتو السرير ينام 

اما هي راحت اوضه تانيه انفجرت عياط ساعتين وهي تعيط 

لحد ما سمعت ادهم بينده عليها 

راحت تجري عندو الاوضه 


**مليكه فيك حاجه ؟؟ 

**ادهم انت فين؟

**مليكه كنت في الاوضه تانيه 

**ادهم تعالي خليكي جنبي 

ومد ايدو ليها نامت جنبو 

**ادهم كنت بتعيطي؟

**مليكه انت كويس؟؟

**ادهم لا مش كويس حقك عليا يا مليكه وباس راسها

بعت نفسي 


اول مره من ساعت ما اتجوزتو يعتذر او يعترف بغلطو 

**ادهم ماتسبينيش يا مليكه 

**مليكه انا هنا انت لسه سكران صح؟؟

**ادهم ماتخافيش مني مش حاعمل ليكي حاجه 

خدك لسه بيوجعك 

شال شعرها من علي وشها وابتدا يبوس في خدها و وصل لشافيفها 


**مليكه انت تعبان نام و  ارتاح 

**ادهم مليكه انا عايزك مش قادر 

عارف انك زعلانه مني بس بجد مش قادر ريحيني 

**مليكه انا تحت امرك اعمل اللي انت عايزو فيا 

**ادهم عايز برضاكي 


فضل يبص عليها وهي ساكته


**ادهم حافضل مستني كثير؟؟


**مليكه معنديش خيار انا عايزه انسي اللي حصلي انهارده لما بعدت عني خوفت اوي قلبي كان حايوقف ماتعملش كده 


**ادهم مش حاعمل كده بس كنت مقهور منك وزعلان سبيلي نفسك وحناسيكي حتي اسمك


عاشو لحضات حميميه في جو رومانسي 

ادهم كان معاها كا انو عاشق ولهان بصالح حبيبتو اللي زعلانه منو 

كل حركه كان بيعملها كانو بيعتذر ليها علي اللي حصل 

من كثر المشاعر الفياضه اللي عاشتها مليكه حسستو انها مستمتعه معاه مش بس بتأدي واجب زوجي اول مره يسمع صوتها  ونفسها اللي بيتقطع بعد كل بوسه كان جريئ معاها وهي سايرتو 

عاشو اطول مده علاقه بينهم لحد الصبح 

ادهم بقاوم مشاعرو وهي كمان 

مشاعر الحب ومشاعر الاشتياق 

المره دي سابو عنان مشاعرهم تعزف نغمات الحب 

لحد منامو وهو حاضنها 

صحيو الساعه 11 علي تليفون ادهم اللي ما بطلش رن 


**ادهم الو 

**اكرم انت فين يابني ساعه وانا بخبط عليك في الشاليه وبتصل 

**ادهم معلش ماسمعتش التليفون كنت نايم 

**اكرم طبعا ليك حق تنام بعد الفضيحه اللي عملتها امبارح 

**ادهم اوف يا اكرم في ايه علي الصبح 

**اكرم فيه انك مش راجل سيبت مراتك للكلاب ينهشو لحمها طبعا بعد ماعرفتهم انها صاحبتك علشان كده كنت رافض انك  تاخدها معاك 

**ادهم ماحصلش حاجه 

**اكرم لا حصل لا والحلوه بقا انها خافت منهم  وطلعت ليك تستناك علي السلم لحد ما انت تخلص قذارتك مع الوسخه اللي لازقت فيك 

ليه تعمل فيها كده ليه تاخدها مكان انت مش قادر تحميها فيه 


**ادهم مين قالك الكلام دا؟؟ 

**اكرم مش مهم مين قالي لان كل الناس عرفت 

**ادهم خلاص يا اكرم ساعه وطالع عندك 


مليكه كانت صاحيه هي ماسمعتش كلام اكرم 

بس حست انو في مشكله بينهم 

كل دا وهي لسه في حضنو 

خافت يعرف انها صاحيه يعمل معاها مشكله لان هي لسه مقتنعه اني اللي حصل امبارح تحت تأثير الخمر 

اي نعم كان سكران بس نام وصحي

واللي حصل خلاه في وعيو

نسرين بلعجيلي 


**ادهم صباح الخير انا عارف انك صاحيه 

**مليكه وهي مكسوفه ومش قادره تبص ليه 

صباح الخير

**ادهم ايه اللي حصل بينا دا ؟؟

مليكه فتحت عينيها بخضه وطبعا فهمت كلامو غلط

انت اللي ندهت عليا وقولتلي تعالي نامي جنبي انا اسفه متفهمنيش غلط 

**ادهم افهمك غلط؟؟

انت حاتجلطيني 

**مليكه بعد الشر عليك 

**ادهم محمد خايفه عليا؟

**مليكه اكيد مش جوزي 

**ادهم اوبا شكلي عملت شغل جامد معاكي 

**مليكه ممكن اقوم ؟

**ادهم مليكه ايه اللي حصل  امبارح في ديسكو  ؟؟

**مليكه بعدت عن حضنو ونسيت نفسها انها مش لابسه حاجه 

والله والله ماعملت حاجه انا كنت قاعده جنبك لحد ما انت بعدت وقعدت وسط البنتين وبعد كده الكل قام يرقص وجا واحد قعد جنبي وقالي قومي ارقصي وحاول يحط ايدو عليا بعدت منو وقام وجا الثاني فضل يقول ليا قومي ارقصي معايا وحاول يقرب مني ماحستش بنفسي زقيتو وجا الحارس الشخصي بتاعك لحقني لانهم اتهجمو  عليا واحد جا من وريا بيمسكني بطريقه وحشه 

الحارس طلعني عندك في اول مافهمتش حتي سمعت صوتك وانت معاها وقعدت علي السلم استناك والله هو دا اللي حصل وابتدت تعيط 

حضنها ادهم وهو بيتوعد لي صحابو ياخدو جزاتهم 

**ادهم خلاص يا مليكه حاجيب ليكي حقك 

****************************

البارت دا فيه كميه مشاعر متناقضة مع بعضها 

الاثنين بحاربو مشاعرهم 

ولا ايه رأيكم انتو ؟؟


البارت 28

بقلم نسرين بلعجيلي 


**ادهم خلاص مليكه حاجيب ليكي حقك انا اللي غلطان مكانش لازم اسيبك او اخدك مكان زي دا 

**مليكه انا عمري ما روحت الاماكن دي انت لسه شايفني وحشه وبكذب عليك بس والله انا غلبانه اوي 

**ادهم عارف معلش يلا قومي اعملي دوش لا اكرم يخش علينا هنا يمسكنا متلبسين في فعل فاضح 


مليكه ضحكت علي كلامو واخدت ملايه صغيره غطت نفسها بيها ودخلت الحمام 

ادهم اتصل بي الحارس

نسرين بلعجيلي 


**ادهم انت شوفت اللي حصل لمليكه؟

وابتدا الحارس يحكيلو نفس كلام مليكه وازاي دافعت عن نفسها 

**ادهم العيال دي تجيبهم ليا متكتفين فاهم 

**الحارس اوامر ساعدتك علي بليل يكونو تحت رجليك


طلعت مليكه


**ادهم نعيما البسي عشان نشوف اكرم عايز ايه ونروح نفطر 

**مليكه حاضر عندك صداع ؟؟

**ادهم شربت كثير وبقالي فتره مبطل من ساعه ما اتجوزتك بطلت حاجات كثير ورجعت ليها امبارح


**مليكه خلاص انسا اللي حصل امبارح وماتشربش تاني عشان ماتعملش حاجه حرام 


ادهم باس راسها ودخل الحمام 


مليكه لبست فستان ابيض وعليه زركشه في ازرق طويل نص كم ضيق من فوق و واسع من تحت 

ولبست معاه حذاء رياضي في ابيض عملت بعض رتوش في وشها وسابت شعرها مفرود وحطت البرفيوم اللي بحبو ادهم وحضرت ليه هدومو 

بنطلون جينز ازرق مع تيشورط اسود 

اكرم كان مستنيهم في العربيه 

خلصو ومسك ايديها وطلعو 


**اكرم كل دا نوم ؟

**ادهم صباح الخير يا اكرم 

**اكرم ازيك يا مليكه ؟

**مليكه بي احراج وادهم ماسك ايديها الحمدالله ازاي حضرتك ؟

**اكرم انا مش تمام من عمايل جوزك 

**ادهم بلاش رغي كثير عايزين نفطر 


قضو يوم جميل 

مع بعض طول الوقت وادهم مابعدهاش عنو بيعتذر علي اللي حصل بطريقه غير مباشره 

واكرم ملاحظ ان ادهم مبسوط من جواه وشايف لمعه السعاده في عنيه كمان مليكه مبسوطه

بس في نفس الوقت في خوف في عينيها يمكن عشان عارفه سعادتها مؤقته 

رجعو الشاليه 

**ادهم مبسوطه ؟

**مليكه اوي اوي انا عمري ماكنت احلم بي كده 

**ادهم انت من حقك تحلمي اي حاجه نفسك فيها قوليهالي 

**مليكه شكرا 

حاتروح تسهر؟

**ادهم عايزاني افضل جنبك ؟

**مليكه انا مش عايزاك تروح زي امبارح وتسكر وتغضب ربنا 

ادهم  انت كويس وطيب من جواك

**ادهم هو انت ندهتي عليا بي ادهم من غير بيه؟

**مليكه بصت ليه وخافت من رده فعلو 

انا....ماكنتش اقصد انت طبعا ادهم بيه 

**ادهم تاني ما احنا كنا كويسين بلاش الالقاب بينا بتعمل مسافات وحشه احنا في غني عنها خلينا نعيش ايام حلوه تفضل في ذاكرتنا

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili  

**مليكه حاضر

**ادهم حافضي علي نفسك بعد ما نطلق مش خلاص بقيتي مدام تنسي نفسك خليكي زي ما عرفتك بنت جدعه وانا مش حاسيبك حاقف جنبك حابقا سندك من بعيد مش حانكر عشت معاكي ايام حلوه وليله امبارح تشهد بكده حاتفضلي محفوره عندي يمكن انت ذكرياتك وحشه معايا عشتي معايا عنف وخوف بس غصب عني والله انا عمري ماكنت كده مليكه انت رجعتي ادهم كان ضايع 


كانو بيتكلمو في البراندا الشاليه قدام البحر وماسك ايديها اكرم كان في ناحيه الثانيه بي بص عليهم بي اهتمام


**مليكه انا مش عارفه ليه بتدي انطباع وحش لنفسك انت راجل كويس وقلبك نضيف ورومانسي وطيب فيك حاجات كتيره حلوه 

**ادهم بي ضحكه شكلك واقعه فيا وبتحبيني 

**مليكه لولا اتفقنا كنت اتمنيت تفضل معايا العمر كلو انت سند بجد وراجل بجد عمري ما حلاقي زيك كل حاجه فيك حلوه وحضنتو جامد 

**ادهم مليكه انت بتحبيني ؟؟

هي غمضت عينيها ومش عايزه ترد 

**ادهم ردي عليا بتحبيني؟؟

**مليكه مش عارفه

نفسي احبك بس ماينفعش وخايفه عشان انا مش قد الحب دا 

**ادهم ولا انا قد الحب دا  خلينا كده يا مليكه لو حسينا ان مشاعرنا اتغيرت نطلق 

**مليكه حاضر بس بلاش كل شويه الكلمه دي

**ادهم ياريتني كنت عرفتك في ظروف ثانيه غير دي 

نسرين بلعجيلي 

**مليكه كل حاجه في حياتنا حكمه من ربنا قول الحمدالله عايزاك.

تفضل تصلي وتخليك قريب من ربنا و اوعي تضلم حد وانشاء الله حاتبقا رجل اعمال كبير اوي اوي في مصر كلها وافتخر بيك إن في يوم من الايام كنت مراتك


ادهم في نفسو نفسي تفضلي علي طول مراتي بس حا اذيكي انا مش تمام ولازم اتعالج


**مليكه انت نمت في حضني ولا ايه؟

**ادهم هو انا مليكه اول ما تتحضن تنام يلا جوه الجو ساقعه وبعدين عندي مشوار صغير اخلصو وارجعلك و غمزها نكمل شغل امبارح اصل في حاجات ثانيه عايز اقولهالك 


مليكه اتكسفت 

طلع ادهم كان اكرم بيستناه 

**اكرم ايه يا عم الحبيب ايه كميه الحب دي كلها 

اقسم بالله لو مش عارف قصتكم من الاول كنت قولت الحب مولع في الذره


**ادهم اسكت يا اكرم مش ناقصك 

**اكرم شكل الموضوع كبير 

**ادهم تعبان يا اكرم تايهه ومش عارف اعمل ايه انا مش كويس انا لازم اتعالج

**اكرم قولتلك زمان لازم تروح تتعالج ولسه في وقت والحمدلله ربنا جاب مليكه في طريقك


**ادهم البنت مالهاش ذنب تشوف عقدي ومشاكلي النفسيه امبارح كانت حاضيع مني اذيتها اوي اوي تصور كانت خايفه تسافر معايا وطول الوقت عندها  احساس اني جايبها هنا اقتلها وماحدش يعرف عنها حاجه 

امبارح ضربتها بي القلم في وشها  قبل مانروح عشان رفضت تروح المكان دا 

ولما كنا هناك حاولو ياخدوها لو كان حصل فيها حاجه كنت حاموت يا اكرم البنت خام ماتعرفش حاجه سمعتني وانا باخونها مع وحده تانيه

لا طلعت ضربتها واهانتها وشكيت فيها انها طلعت مع حد تاني

لولا الحارس تدخل يحميها وهي خايفه وبتعيط 

الحارس صعبت عليه وانا اللي جوزها ماصعبتش عليا 

انا لازم اطلعها من حياتي قبل ما اذيها اكثر من كده


**اكرم مبسوط منك يا ادهم انك ابتديت تواجه نفسك ومشاكلك 

انت ابتديت تتعلق بيها ماتنكرش دا وخايف من مشاعرك 

ادهم انا شوفتكم وانتو بتتكلمو ولما حضنتك 

انا مش عارف كانت بتقولك ايه بس انت تأثرت بي كلامها حانصحك نصيحه الحب بيجي مره وحده وانت ماحبتش الكلبه غاده اللي انت فيه عشان حاسس انها لعبت عليك

بس قلبك دا حس بي مليكه البنت الفقيره البسيطه 

قرر يا تخليها في حياتك وتتجوزها بجد قدام الناس يا تبعد عنها 

قبل ماتغرق اكثر 

لان في الاخر هي اللي خسرانه مش انت 

علي حسب كلامك هي مش ماديه ولا طماعه يعني الجوازه دي هي خسرانه فيها ماتخليهاش تخسر  اكثر من كده 

انهارده شوفت في عينيها خوف منك يا ادهم والله صعبت عليا البنت صغيره تعيش كل كميه المشاعر دي وهي مش فاهمه ادهم دي عيله بس الزمن مرحمهاش 

خليتها مدام وبتعمل واجبات زوجيه هي مش عارفاها دخلتها عالم هي مش فاهمه فيه ودا من خلال كلامك حافظ عليها يا ادهم 

بعت نفسي 

**ادهم نفس الكلام اللي قولتو ليها ماضيعش نفسها عشان بقت مدام خايف عليها تمشي في السكه دي بس مش حاسيبها ضيع عشان انا السبب 

اول ما نرجع من شرم الشيخ حاطلقها كفايه لحد كده انا بنتقم منها ومن نفسي 

**اكرم ربنا معاك يا صاحبي 

**ادهم يلا في رجاله لازم تتأدب عشان بصو لي حاجه مش بتاعتهم 

**اكرم وانا معاك خلينا نرجع ايام الشقاوة


****************************

يا ترا ادهم حايطلق مليكه ؟؟

بقلم نسرين بلعجيلي

البارت 29


بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي 


ادهم اتاخر بره ومليكه كانت خايفه عليه 

كانت لابسه بيجامه  ستان في ابيض واسود 

واقفه في البرانده 

ولمحت حد من الحرس 

**مليكه لو سمحت 

**الحارس في حاجه يا مدام مليكه ؟

**مليكه تعرف ادهم بيه فين؟

**الحارس والله يا مدام هو راح مع اكرم بيه علي المخزن ومعاه العيلين اللي قلو ادبهم معاكي امبارح 


**مليكه يا نهار اسود 

**الحارس ماتخافيش شويه ويكون داخل هنا 


رجعت الشاليه


بعد نص ساعه جا ادهم ومعاه اكرم 

مليكه ماحستش بنفسها راحت تجري عليه اترمت في حضنو بتعيط

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 


**مليكه ماتسبنيش لوحدي تاني انا كنت خايفه حد يجي يقتلني 


اكرم ضحك


**ادهم يقتلك ايه والبودي جارد اللي بره دول لازمتهم ايه؟

**مليكه انا كنت خايفه منهم خايفه حد يدخل عليا هنا 

**ادهم ابتدا يطبط علي ضهرها خلاص انا هنا ماتخافيش 

**اكرم تصبحو علي خير انا ماشي يا ادهم اوعي تنسا بكره الاجتماع في اوتيل


مليكه انتبهت لصوت اكرم واتخضت


**مليكه انا اسفه

وجريت علي الاوضه


**اكرم هي مالها جريت؟

**ادهم كانت مفكراني لوحدي ماشفتكش واتكسفت عشان كانت واخدا راحتها في اللبس 

**اكرم معقول في كده بس هي مش محجبه 

**ادهم اه بس محافظه لبسها محترم جدا ومابتلبسش عريان 

**اكرم ربنا يبارك فيها و اوعدنا يا رب بي وحده زيها 

يلاه مش عايز ابقا عزول 


**ادهم احسن بردو 

**اكرم بس قبل ما امشي هي بجد خايفه لدرجه دي دي كانت بتترعش وبتعيط ؟

**ادهم شوفت قد ايه أنا حقير وصلتها للمرحله دي خايفه اكيد عملت سيناريوهات في دماغها اني حاهرب ولا الحرس اللي بره يعتدو عليها 

**اكرم خش طمنها يا ادهم 

**ادهم يارب الرحمه من عندك

Nisrine Bellaajili 


دخل ادهم الاوضه


**مليكه بخوف والله العظيم ماشفتو معاك انا اسفه والله اني طلعت كده 

**ادهم راح عندها حط ايديه علي وشها 

مافيش حاجه اهدي كده اكرم اخويا وبثق فيه وعارف انك ماشوفتيهوش وحتي لو شوفتيه مافيهاش حاجه انت ماكنتيش لابسه عريان اهدي بلاش تجلدي في نفسك ارحمي مليكه من تفكيرك الغلط ماحدش يقدر يقرب منك هنا 


**مليكه الحمدالله انك هنا 

**ادهم  تعالي ننام اصلي عملت مجهود فضيع 

**مليكه هو انت مش قولت مش حاتعمل حاجه حرام؟

**ادهم ضربها في دماغها ضربه خفيفه  وضحك فهمت ايه ؟ انا ضربت الاثنين اللي ضايقوكي امبارح عشان يتعلمو ويعرفو انك انضف منهم 

**مليكه انت اخدت حقي؟؟

**ادهم ايوه 

**مليكه انا مبسوطه اوي اوي من ساعه ما مات ابويا ماحدش اخد حقي ولا دافع عني 

ادهم سرح في فرحتها و كلامها


**مليكه في ايه بتبص كده ليه؟

**ادهم في كلام حاقولو بس من دلوقتي مافيش مناقشه ولا رفض انا جوزك ولازم تسمعي كلامي 

**مليكه خير

**ادهم اكيد خير

بصي انا قررت اخد ليكي شقه تقعدي فيها مع اخواتك بدل اوضه السطوح دي واصرف عليكي وانت لازم تخلصي دراسه فاهمه مش عايزك تعملي اي حاجه  حاعمل مشروع صغير لي امك اي حاجه تساعدها تصرف عليكم لازم تطلعي من الحاره اللي انت فيها 

امك لازم تعرف اني اتجوزتك علي سنه الله ورسوله

عشان لما نطلق توقف معاكي اوعديني انك تحافضي علي نفسك وتكملي دراسه


**مليكه انت مش ملزوم تعمل كل دا 

**ادهم مليكه انا اذيتك كثير  وبعترف كنت قاسي معاكي دخلتك القسم واتهمتك بي السرقه واتهمتك انك ....استغفر الله 

افرضي  كانت شخصيتك ضعيفه و وافقتي تيجي ليا الشقه كنت حاضيعي نفسك  لان انا كنت معمي كنت عايز انتقم منك بي اي طريقه بس لما جيتي مع اخوكي واشترطت اني اتجوزك احترمتك خليكي كده زي ما عرفتك 


**مليكه انت طيب اوي اوي انت جبت ليا هدوم عمري ماكنت احلم البسها روحت البيوتي سنتر دا اكثر من مره بحس نفسي ملكه وانا جوه انت مش وحش بس فيك حاجه مخلياك كده انا عارفه انو مش من حقي اسأل

بس مهما عملت مش عارفه ليه مش بكرهك ممكن في الاول بس بعد عشرتي ليك عرفت انك مجروح اوي اوي وانك انسان جواه طيبه ونقاء 

انت كان ممكن تاخذني غصب من غير جواز حتي اول ليله بينا انا كنت مرعوبه ومش عارفه ايه اللي بيحصل بس اللي قلبي بقولو ليا انك عاملتني كويس كلامك كان بطمني حتي لما ....

وردت فعلك كانت طبيعيه لانك حسيت اني ضحكت عليك اظن اي راجل كان حايعمل كده 

ادهم انا مش عايزاك تقول اني بستغلك  من ساعه ما مات ابويا عمري حد ماصرف عليا ولا ساعدني

نسرين بلعجيلي 


**ادهم كفايه يا مليكه كلامك بعذبني دا قراري حاخد ليكي شقه في مكان كويس مع مشروع لي امك وكملي حياتك 

وبعدين دا حقك انا لا ايديتك مهر ولا شبكه ولا اي حاجه 

خليه تعويض علي الحاجات الوحشه اللي شوفتيها معايا

وكفايه كلام بقا وتعالي عندي عايزك تنسيني اللي حصل خلينا نعيش الفتره دي كويس مع بعض تفضل ذكري بينا


ثاني يوم 

**ادهم مليكه البسي انا عندي اجتماع وحاخدك معايا عشان ماتفضليش لوحدك هنا 

**مليكه شكرا كنت عايزه اقولك كده بس قولت لا  هو رايح شغل 

**ادهم يلا بسرعه علشان ماتاخرش


وصلو اوتيل


**ادهم بصي خليكي قاعده هنا شويه اكرم يجي يقعد معاكي متخافيش هو ثقه اقرب انسان ليا اخلص الاجتماع وحافسحك


فضلت مليكه قاعده 


وجا اكرم 

**اكرم تسمحيلي اقعد معاكي 

**مليكه اه اتفضل حضرتك 

**اكرم شكرا 

**مليكه هو ادهم بيه حايتأخر ؟

**اكرم ضحك في وحده تقول لجوزها ادهم بيه؟؟

**مليكه العين ماتعلاش عن الحاجب 

**اكرم انا لسه مافطرتش تحبي نفطر سوا ولا تستني ادهم بس هو ساعتين علي ما يخلص 

**مليكه بصراحه انا جيعانه 


اكرم طلب فطار وابتدو يفطرو 


**مليكه ادهم قالي انك اقرب واحد ليه 

**اكرم اه هو ابن عمي واتربينا سوا 

اسألي عايزه تعرفي ايه عن ادهم ؟

**مليكه عرفت ازاي اني عايزه اسأل

** اكرم عيب عليكي انا بفهمها وهي طايرا

**مليكه ايه سر حزن ادهم عينيه فيهم حزن كبير جدا وبحسو انو موجوع اوي 


**اكرم بركاتك يا شيخه مليكه شاطره انك عرفت دا بس اوعي تسأليه عن حاجه 

**مليكه اكيد لا لو حاجه خاصه اوي ماتقوليش 

**اكرم بصي ادهم اتربي يتيم ابوه وامو ماتو في حادثه عربيه مع اخوه الصغير 

بعد ما جدو رحيم باشا طردهم من القصر واتهم ام ادهم بي الخيانه 

الكل مات حتي اخوه اللي اصغر منو  فضل هو عايش بس جدو مالا دماغو بي كلام غلط عن امو كل ذنبها انها بنت فقيره مش من مستوي عيله الشرقاوي

كبر ادهم وبقا الحفيد المدلل لي جدي وكمان اهلي ماتو في حادثه عربيه سبحان الله كنت في المدرسه مع ادهم اليوم دا 

كبر ادهم واتعرف علي بنت حبها من كل قلبو 

الكل كان ضدو لانها بنت فقيره ادهم من كثر حبو ليها اهلها كانو حايجوزوها ادهم بعد ما جدي رفض حاول ينتحر وانقذناه في اخر لحضه جدي راح خطبها ليه ومن هنا ابتدت تضهر علي حقيقتها هي واهلها طماعين وطلبات في ادهم صرف عليها من ورثو اشترا ليها شقه كتبها بي اسمها علي اساس حايتجوزو فيها وشبكه الماز ياما حضرتو منها بس هو كان الحب معمي عنيه مش شايف غيرها وهي طلباتها ما تخلصش كان محترم معاها جدا بخاف يغلط معاها عشان عايزها في الحلال ادهم متحفض شويه 

في يوم وصل ليه فيديو وهي في حضن صاحبو في شقتهم اتصدم وكان عايز ينتقم وبرضو مكانش مصدق فكر إن صاحبو غدر بيه لحد ما وصلت ليه مكالمه بي انهم مع بعض راح الشقه وكنت معاه فتح الباب وشافهم في اوضه النوم بس مش صاحبو راجل ثاني اكتشفنا إن دي شغلنتها استغفر الله 

من يومها ادهم اتغير 180 درجه بقا شخص عنيف وكل ست في نضرو خاينه وحشه لحد ما جيتي انت في طريقو 

والحمدلله ربنا ليه حكمه في كده


**مليكه ياه دا هو عاش حاجات وحشه عشان كده اول ماشفني طلب مني اروح الشقه عندو 

**اكرم للاسف كل مايقرب لوحده ماترفضش لانهم عارفين هو مين وحايدفع كام بس انت كنت جدعه وبصراحه لحد دلوقتي مصدوم ازاي اتجوزك لان ادهم ممكن يعمل اي حاجه ومش بهمو حد دا احيانا بحس ان جدي بخاف منو

بقلم نسرين بلعجيلي

بعت نفسي 

بقلم نسرين بلعجيلي 


البارت 30


فضلو يتكلمو كثير وكمان مليكه حكت ليه علي حياتها

ودا خلا اكرم يكون معجب بشخصيتها جدا  

طلع ادهم من الاجتماع ورايح عندهم بس وقف لما شاف انسجام بين اكرم ومليكه وهما بيضحكو 

حس بغيره كده 

اكرم شافو انو بي بص عليهم 


**اكرم جوزك جاي علينا اوعي تقوليلو حاجه 

**مليكه اكيد لا 

**ادهم هو ايه اللي لا ؟؟؟

**اكرم مافيش كنا بنتكلم و سألتها تفطر تاني قالتلي اكيد لا هو دا قولي عملت ايه ؟

**ادهم وهو مش مقتنع بكلام اكرم 

كلو تمام ومضيت الصفقه وخلصتها وعلى بليل عاملين حفله احتفال بي الشراكه 

**اكرم الف مبروك يا ادهم شكل مليكه وشها حلو عليك 

**مليكه مبروك 

**ادهم شكرا 

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 


مليكه لاحضت إن ادهم مش علي بعضو 


**ادهم يلا بينا ولا لسه حابين تفضلو هنا ؟

**مليكه انت مافطرتش وانا عملت ليك ساندويتش اطلب بس القهوه بتاعتك 

**ادهم ساندويتش!!!!! ليه شايفاني عيل صغير قدامك ؟؟

**مليكه بي احراج لا مش قصدي 

**اكرم ايه اللي مضايقك كده حصلت حاجه جوه ؟؟؟

**ادهم مافيش 

وبعدين مش حانتكلم في شغل قدام مليكه

**اكرم ايه خايفها تروح تبيعك ولا تضيع الشغل زي ما حصل زمان؟

**ادهم والله اتعلمت إن مافيش ثقه في حد وبص لي مليكه 


اللي قلبها ابتدا يضرب جامد وبان في وشها ارتباك 


**مليكه عن اذنكم اروح الحمام 


وقامت راحت


**اكرم... ليه تحرجها ذنبها ايه في عقدك ايه مش قادر تنسا غاده اللي باعتك وخسرتك صفقات بي ملايين لي اعدائك ؟!؟

**ادهم... انت شاغل دماغك بمليكه كده ليه ؟؟؟ لو عاجباك لما اطلقها ابقا اتجوزها يومين

**اكرم بعصبيه عيب يا صاحبي مليكه في مقام اختي 

و ماسمحش ليك تشك فيا كده انا عمري ما اببص في حاجه ملكك او تحت ايدك 

ابقا بلغني حاتروح الحفله ولا لا سلام


وقام راح و سابو 


ادهم حاسس نفسو مضايق ومش عارف ليه 

جات مليكه قعدت جنبو شافت ادهم


خلص سندوتشات وطلب قهوه 


**ادهم كنتو بتقولو ايه ؟؟

**مليكه مافيش كان بيحكيلي علي مغامرتكم ودراستكم 

**ادهم واكيد انت اللي سألتيه عني عشان تعرفي اسراري طالما مش قادره تسأليني

**مليكه انا ماعملتش حاجه غلط ليه بتكلمني بي اسلوب دا ؟؟

**ادهم لا غلطتي وانت بتضحكي مع اكرم بي طريقه دي غلطتي انك نسيتي نفسك متجوزه غلطتي انك كنتي واخدا راحتك في الكلام معاه


مليكه في نفسها معقوله بغير عليا 

لا لا لا دا شك مش غيره 


**مليكه انا اسفه 

**ادهم يلا قومي نشوف حانعمل ايه


ادهم حاول يتماسك وينسا غضبو خاصه لما حس بيها خايفه منو 


**ادهم تعالي نطلع في مركب نتفسح 

**مليكه حاضر 

**ادهم بس الاول نروح الشاليه اغير لبسي 

لانو كان لابس بدله في اسود 


بعد ساعه كانو في المركب وحاول ادهم يفك مليكه شويه وقضو  وقت حلو 


**ادهم في حفله بليل مش عايز اروح بس لازم عشان الشراكه اللي عملتها انهارده مع شركه اجنبيه 


**مليكه مبروك ويارب اشوفك رجل اعمال كبير اوي اوي 

**ادهم شكرا بس في مشكله ؟

**مليكه ربنا ما يجيب مشاكل 

**ادهم مش عايز اسيبك في شاليه لوحدك ومش عايز اسيبك مع اكرم ايوه هو اخويا بس اعترفلك بسر صغير قد كده يفضل بينا 

لما شوفتكم الصبح بتتضحكو اضايقت اوي اوي مش عارف ليه كنتي بتتكلمي بحريه معاه عكسي انا اللي علي طول خايفه مني 

ممكن نسميها غيره 

Nisrine Bellaajili 


مليكه من كثر ما كانت مبسوطه حضنتو جامد


**ادهم لا لا كبرنا وباقينا  نحضن في الهواء الطلق 

مليكه انتبهت علي نفسها


**ادهم ايه فرحانه عشان غيرت عليكي ؟؟

**مليكه اه

**ادهم عادي انت مراتي وحاجه ملكي ماينفعش تكون لحد تاني 


رجعو من الرحله 

وادهم قرر ياخد مليكه معاه الحفله 

فا راحو المول يشتري ليها فستان سهره 


**مليكه احنا رايحين فين؟

**ادهم عايز اجيب ليكي فستان سهره 

**مليكه ليه؟

**ادهم عايزك تروحي معايا 

**مليكه حاتقول لي الناس ايه لا خليني بعيد وانا حاقفل عليا الشاليه لحد ما ترجع 


**ادهم شوووو ولا كلمه 


دخلو محل كل اللي فيه فساتين عريانه 

**مليكه اوعي تقولي البس المسخره دي مستحيل 

**ادهم وانا عمري ما اخليكي تلبسي حاجه كده 


فضلو كثير لحد مالاقو فستان شيك من ستان طويل ونص كوم مقفول من الضهر ومبين قوامها الرشيق في اللون وردي غامق 

**ادهم واو يجنن

مرتاحه فيه؟؟

**مليكه اه 

اشترا ليها جزمه كعب عالي واخدها بيوتي سنتر 


في الوقت دا كان بيشرب قهوه مع اكرم


**اكرم مش مصدق انك حتاخد مليكه معاك طيب فكرت حاتعرف الناس عليها بصفتها ايه؟؟

**ادهم حاقولهم السكرتيرة بتاعتي ماقدرش اسيبها لوحدها 

**اكرم يا اخي  أنا مش فاهمك الصبح كنت حتاكلها بعنيك كا انك حاتقتلها بس عشان كانت بتتكلم معايا ولقحت عليها بي الكلام 

**ادهم هي مش زعلانه عارف لما شافت تمن الفستان كان حايغمي عليها وقالت ليا حرام كل الفلوس دي في فستان انا خليت حوده يشوف ليها شقه 


**اكرم و وافقت ؟

**ادهم ما اديتهاش فرصه توافق ولا ترفض هي مش عارفه مصلحتها فين 

**اكرم هي راضيه بعيشتها ومش طماعه في فرق كبير بص على كامليا اهي من ساعه ما اتولدت وهي عايشه في العز 

جبت ليها في عيد ميلادها طقم دهب شيك وغالي بصت ليه بي قرف كا انها كانت عايزه اغلي حاجه ادهم ماضيعش مليكه من ايدك عمرك ما حتلاقي زيها انا اساعدك تواجه الدنيا عشانها 


**ادهم انت معجب بيها؟؟

**اكرم اه بس مش ليا ليك انت عشان انت تستاهل مليكه 

**ادهم لا الموضوع مش بي البساطه دي 

**اكرم براحتك حاتلف تلف و تتجوز كامليا 

**ادهم اعود بالله ههههه


ادهم لبس بدله شيك في الرمادي وراح عند مليكه البيوتي سنتر

كانت ملكه في الفستان مع ميكاب اول مره تحط ميكاب كده 


**ادهم اول ماشفها حضنها 

مشاء الله خايف عليكي من العين ويخطفوكي مني 

**مليكه مش لدرجه دي 

**ادهم الجمال دا نقصو حاجه وطلع علبه كبيره قطيفه فيها عقد الماز ابيض بيبرق مع حلق وخاتم 

ولبسها العقد


**مليكه دا كثير عليا 

**ادهم مش كثير عليكي يلا بينا 


دخلو الحفله 


**ادهم ماتبعديش عني خليكي جنبي 

بعد ساعه مليكه زهقت 

و قالتلو حاتروح بره تشم هوا و الحقيقه الجزمه كعبها عالي وجعت رجليها


ادهم دور عليها وراح عندها 


**ادهم كلو تمام في حد ضايقك ؟؟

**مليكه لا خالص 

**ادهم ايه رأيك في الحفله ؟

**مليكه حلوه بس مليانه نفاق وكذب مضاهر علي الفاضي


ادهم فضل يضحك على كلامها 

لحد ما اتصدم بصوت مكانش عايز يسمعو

**غاده ادهم حبيبي وحشتني 

وقربت منو حضنتو 

بس مليكه اتعفرتت 


**مليكه زقتها بعيد عن ادهم وحش اما يلهفك ابعدي كده 

ادهم ضحك علي غيره مليكه الواضحه 

**غاده مين دي يا دومي خلاص نسيت حبيبتك غاده ؟؟

**مليكه حبك برص يابعيده هو كم حبيب عندك كل شويه في حضن واحد من ساعت ما دخلنا الحفله  ايه مالكيش راجل يحكمك؟؟


جا اكرم علي صوت مليكه


**ادهم عايزه ايه؟؟

**غاده وحشتني انت فاهم غلط خلينا نسهر مع بعض اليله

**مليكه تسهري مع مين يا مقرفه انت ؟؟

**,غاده بغضب شديد مين دي يا ادهم 

ادهم حط ايدو علي خصر مليكه وقربها منو 

**ادهم دي مليكه مراتي 

**غاده مراتك ؟!؟!؟


****************************


ايه رأيكم في الاحدات وتطورات علاقه ادهم و مليكه ؟


تكملة الرواية من هنااااااااااااا


تعليقات

التنقل السريع