روايه بعت نفسي الفصل 46-47-48-49-50بقلم نسرين بلعجيلي (جميع الفصول كامله وحصريه)
روايه بعت نفسي الفصل 46-47-48-49-50بقلم نسرين بلعجيلي (جميع الفصول كامله وحصريه)
البارت 46
**اكرم يا نهار اسود لو قررت تنزلوا
مش عارف ادهم حايتقبل الحمل ولا لا
احنا في مصيبه سوده
**شريف والله هو يتحمل المسؤولية من اللي شايفو جسمها ضعيف جدا علشان تجهض الجنين
**اكرم عصمت لو عرفت دي تموتها ولا جدي رحيم اللي بيتعامل معاها علي انها خدامه لي ادهم
**شريف جيبها بكره عندي المستشفي لازم الدكتوره هنا تكشف عليها ولازم نشوف حنساعدها ازاي
انا شايف انها في خطر لان ماحدش يعرف عصمت قدي شريره وممكن تقتلها ولا مليكه تجيب حفيد يورث ماهي خطتها تجوز كامليا لي ادهم
**اكرم اجيبها ليك دا مستحيل ادهم لو بعدت بس دقيقه بيتجنن عليها
**شريف اتصرف يا اكرم
سلام
عند ادهم
**ادهم غصب عني استحمليني انا والله مطردتيكيش من القصر انا كنت بس عايزك تطلعي من الاوضه علشان اهدا
**مليكه كل زي بعضو
**ادهم كفايه بقا يا مليكه ارحمي نفسك امك ماتستهلش تضحيتك علشانها انت كنت ممكن ترفضي طلبي مهما حصل بس انت وافقتي علشان فلوس العمليه وبدل ماتفرح بيكي شوفي بتعمل ايه
انا كلمتها ومش راضيه اكرم راح عندها ومش عايزه تفهم حوده بروح يشقر عليها اداها فلوس مش عايزه
انا مش فاهم هي في دماغها ايه اعملك فرح ما انا حاعمل فرح بس مش في وضعي كدا اعترف بجوازنا
ما كل ناس عرفت والصحافه كتبت اني عملت حادثه مع مراتي عايزه ايه اكثر من كده !!
قوليلي ايه اللي يرضي امك اعملو بس علشان خاطرك انت انا بموت وانا شايفك كده قدامي والله عزمتها تيجي تتغدا معانا في القصر رفضت
**مليكه خلاص اقفل الموضوع دا انا بجد تعبانه ومش قادره بس اوعدني انك ماتتخلاش عني
ادهم قرب عندها علي السرير واخد ايديها باسها
**ادهم اوعدك يا مليكه انا مرتاح معاكي وعمري ما حلاقي ست زيك استحمليني والله عارف انك مستحمله فوق طاقتك مش حانكر انك بتراعيني كويس ماحدش بيقرب مني غيرك انا غصب عني لما باخد الدوا دا بحس جسمي بيتقطع وبيجيلي صداع شديد جدا
وهو بيتكلم لاقاها نامت
طلع علي البلكونه يدخن
روايات نسرين بلعجيلي Nisrine Bellaajili
جا عندو اكرم
**اكرم عامله ايه دلوقتي ؟؟
**ادهم نامت
**اكرم شريف قالي اخدها بكره المستشفى علشان يشوف الجبس يفكو ولا لا وعايز يعمل ليها فحوصات طبية لان صحتها ضعيفه
**ادهم مابتاكلش من ساعه ما راحت عند امها غير الايام دي بترجع كثير ودايخه حتي لما بتساعدني بحس انها مش قادره انا عارف اني ضاغط عليها بس اعمل ايه ؟
**اكرم بتحبها ؟!؟!
**ادهم والله مش عارف كل اللي حاسو مش عايزها تبعد عني
**اكرم ممكن علشان الوقت دا هي بتساعدك
**ادهم لا قبل ما نعمل الحادث اتفقت انا وهي نكمل مع بعض
**اكرم يعني انت عايزها زوجه قدام الناس وام اولادك ؟
**ادهم بي استغراب اولادي ؟؟
**اكرم اه طبعا ايه مش ناوي تعمل اسره وتخلف ؟؟
**ادهم مليكه من ساعه ما اتجوزنا بتاخد حبوب منع الحمل
وبعدين سكت
ماتكونش حامل بعد اللي حصل ؟؟
**اكرم قصدك يوم ما غتصبتها؟
**ادهم هو انت لازم تفكرني اه لان الدكتوره قالت ممكن يحصل حمل
**اكرم طيب لنفرض حصل حمل حاتتصرف ازاي؟
**ادهم هو شريف قالك حاجه ؟
**اكرم لا بس قولتلك لنفرض حملت
**ادهم حاليا اكيد لا ما انت عارف الوضع عامل ازاي
**اكرم بس الحمدالله الدكتور قال انو في تحسن كبير وعلي كده حايحدد موعد العمليه
**ادهم بصراحه في حاجه بحس بيها وكنت عايز اتكلم مع الدكتور فيها
**اكرم حاجه ايه؟
**ادهم مش عارف ينفع اتكلم او لا او هي حاله عاديه او لا
**اكرم مش انا اخوك وصاحبك قول وانا لو في ايدي حاساعدك
**ادهم من يومين كده حسيت برغبه لي مليكه وهي نايمه جنبي
**اكرم وهو فرحان انت بتتكلم جد ؟؟
**ادهم اه والله حصلت معايا مرتين
**اكرم دا حاجه كويسه اوي اوي وعملت ايه؟؟
**ادهم حاعمل ايه يعني؟
**اكرم يعني سيطرت على رغبتك ولا كلمت مليكه ،؟
**ادهم مليكه مين اللي اكلمها بقولك عيله اتعلمت علي ايدي حاقولها ايه؟
**اكرم حاتقولها اللي انت حاسو وهي تساعدك
**ادهم تساعد مين ؟ اكرم مليكه خام
**اكرم علمها و فهمها
استني خلينا نتصل بدكتور
وهما منسجمين مع الدكتور وكانو فاتحين لسبيكر
كانت في عيون مراقباهم وبتسمع كل حاجه
و قفلو مع الدكتور
**اكرم شوفت الدكتور فرحان قد ايه اسمع كلامو لو حسيت اعمل علاقه معاها علشان تسترجع كل حاجه وزي مقال خلال اسابيع حايحدد ميعاد العمليه
**ادهم مممممم لازم افهم مليكه الاول
**اكرم البنت دي ساعدتك اوي اوي
واللي شايفو انك بتحبها بس طبعا ادهم الشرقاوي ممنوع يعترف لنفسو والدليل انو عندك رغبه وحب تقرب منها مش مجرد شهوه في لحضه لان في فرق كبير
**ادهم ازاي؟؟
** اكرم لو شهوه ومعلش اسف في حالتك كنت حاتفرح لا حاتفكر في مليكه ولا غيرها حاتفكر في نفسك
بس اللي حصل العكس يعني معاها هي بس هي ليها تاثير عليك وخفت عليها علشان خام كل دا حب اعترف لنفسك
انا حاقوم انام وقول لمليكه بكره الصبح نروح المستشفي تصبح على خير
عصمت كانت حاتتجنن
نسرين بلعجيلي
هي مصلحتها ادهم يفضل علي حالو ولما سمعت انو ممكن يعمل علاقه مع مليكه وممكن تحمل يبقا لازم تخلص منهم وكلمت دكتوره صاحبتها مقيمه في امريكا تسألها تعمل ايه
ادهم فضل يفكر في كلام اكرم
ثاني يوم
راحت مليكه المستشفي مع اكرم
وكشفت عليها الدكتوره هنا واكدت لي اكرم وشريف حملها
و قررو يبلغوها
**مليكه مالكم بتبصو عليا كده هو في ايه؟؟
**شريف بصي يا مليكه الموضوع شويه حساس وانت لازم تقرري تعملي ايه واي قرار لازم تعرفي اننا معاكي
**مليكه قرار ايه؟
**اكرم من غير لف ولا دوران انت حامل
**مليكه هي مين اللي حامل ؟!!
**الدكتوره هنا انت يا مليكه حامل
**مليكه ايه ازاي قصدي انا باخد حبوب منع الحمل
**اكرم اه بس بعد اللي حصل في شرم الشيخ
**مليكه لا لحضه يعني انا دلوقتي حامل؟؟
**الدكتوره هنا وهي مقدره مشاعر مليكه ايوه يا مليكه
مليكه فضلت تبص عليهم
ونزلت عياط
**اكرم اهدي كدا
**مليكه اهدا ازاي انت عارف ان ادهم حلف عليا ماحملش وهو اللي جاب ليا الحبوب و بوصيني اخدهم اروح اقولو معلش اسفه انا حامل دا حايشك فيا
لان من ساعه الحادثه بطلت الحبوب وهو عارف وهو اللي طلب مني اوقفها
يانهار اسود حايشك فيا اللي في بطني مش منو
**شريف اهدي وصل علي النبي مافيش الكلام دا لانك حامل في 4 اسابيع يعني قبل الحادث
حملت لما اغتصبك والدكتوره قالت الكلام دا ليه انو في احتماليه كبيره تحملي
**مليكه مش حايصدق انا اللي اعرفو انا مش حمل مشاكل واشيل مسئوليه طفل ادهم اول مايوقف علي رجليه حايطلقني
**اكرم لا مش حايحصل هو بحبك
**مليكه ادهم مابحبش حد غير نفسو هو بس عايزني خدامه عندو
**شريف طيب عايزه تنزليه؟
**مليكه مش عارفه اعمل ايه
**الدكتوره هنا معلش مش حاينفع صحتها ضعيفه واي اجهاض حايسبب ليها مشاكل
**مليكه كمان يعني خلاص ارجع القصر وقولو معلش يا ادهم انا حامل
**اكرم حانفكر نعمل ايه وبعدين هو الصبح الدكتور حدد معاه موعد العمليه من هنا اسبوعين انا شايف انك تسكتي حاليا لحد مايعمل العمليه و تبلغيه
**مليكه اخبي عليه ؟
**شريف اه انت لسه في البدايه حاتخلي اسبوعين بس واكيد هو حايخدك معاه المانيا وقوليلو هناك
**اكرم انا حاروح معاكم ماتخافيش انا معاكي
**مليكه لا دا كثير عليا انا مش قادره استحمل حاجه تانيه
قامت الدكتوره هنا حضنتها وهي متعاطفه معاها تماما
**شريف قدرك كده قولي الحمدلله
**مليكه وهي في نوبه بكاء يارب ساعدني انا غلبانه ومش قادره استحمل رحمتك يا رب
****************************
ايه رأيكم انها حاتخبي الحمل علي ادهم ؟؟
بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي
بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي
البارت 47
مليكه فكت الجبس
وراجعه مع اكرم
**اكرم مليكه انا اخوكي اي حاجه محتجاها قوليهالي
عارف انك مصدومه بس دا نصيب حانعمل ايه؟
**مليكه خايفه اوي اخبي ازاي علي ادهم ؟
**اكرم في مصحلتك تخبي عمتي لو عرفت انك حامل ممكن تسقطك انت ماتعرفيش شرها دا في مصلحتك ومصلحة ادهم واللي في بطنك
وبعدين دا رزق ربنا ليكي ولي ادهم وانا والله متاكد انو بحبك بس هو مجروح وزي ما انت خايفه انو يسيبك هو كمان خايف تسبيه
**مليكه ربنا يسهل انت قولت إن الدكتور حدد موعد العمليه ؟
**اكرم اه واكيد ادهم حايبلغك وطلب مني اطلع ليكي جواز سفر عشان تروحي معاه كا مرافق
وهناك بعد العمليه او قبلها قوليلو علي الحمل
انت ليكي فضل كبير عليه بس خلي بالك انت دلوقتي حامل وشهور اولي انا جبت ليكي الفيتامينات وخلي بالك من نفسك ومن صحتك
وانا حاقول لي ادهم إن تحاليل طلعت وعندك انيميا علشان يخليكي تاكلي هما بس اسبوعين واياكي تتكلمي مع حد او تقولي لي اي حد وانت معاكي رقمي لو احتاجتي اي حاجه انا موجود
دخلو القصر
وكانت كامليا وعصمت قاعدين
**كامليا شايفه يا مامي متفاهمين اوي
**عصمت والله مستغربه ازاي البت دي لفت علي ادهم واكرم في نفس الوقت
**رحيم قصدكم ايه؟؟
**عصمت مش شايف منسجمين قد ايه وعلي طول بدافع عنها
**رحيم انتو عارفين علاقه اكرم بي ادهم وهو بيعتبرها اختو
**عصمت ضحكت بي خبت اختو انت طيب اوي يا بابا
رحيم فضل يبص ليهم كثير
مليكه دخلت اوضه كان ادهم بيقرا في المصحف
**مليكه سلام عليكم
**ادهم و عليكم السلام وحشتيني
**مليكه وحشتك ؟
**ادهم اه ليه مستغربه ؟
**مليكه وهي علي ناحيه الدولاب بطلع هدوم
علشان مش متعوده علي الكلام دا منك
**ادهم انا قولت اللي حسيتو وانت عارفه اني مش حاقول حاجه مش حاسسها
مليكه قربت منو
**مليكه انت كويس؟ اسفه لو اتاخرت عليك
ادهم حط ايديه علي وشها
**ادهم ماتتاسفيش انا عارف انو عملت فحوصات كثير وحمد الله علي السلامه انك شيلتي الجبس
**مليكه الله يسلمك
**ادهم انا فرحان اوي اوي الدكتور كلمني وحدد معاد العمليه
**مليكه الله احلي خبر
روايات نسرين بلعجيلي Nisrine Bellaajili
**ادهم كل دا بفضلك انت واهتمامك بيا
**مليكه ماتقولش كده دا واجب عليا وبعمل دا بكل نيه صافيه
**ادهم مليكه بتحبيني؟؟
**مليكه انا مش عارفه ايه هو الحب او انا حاسه بي ايه بس انا بجد مش بكرهك مهما حصل بينا علشان عارفه ان جواك طيبه الدنيا كلها كل اللي بطلبو منك ماتتخلاش عني لو بقيت كويس
وهنا ابتدت تعيط
ارجوك يا ادهم اوعي ترميني في الشارع انا ماليش حد غيرك
**ادهم اوعي تفكري في الكلام دا انا لو بقيت كويس دا بفضلك انت وقولتلك انا محتاجك في حياتي بعد العمليه حانفضل فتره علشان العلاج الطبيعي وانت حتسافري معايا ووعد مني اول ما ننزل حانعمل فرحنا
**مليكه يارب يا ادهم انا محتاجه ليك اوي
و حضنتو
**ادهم وانا كمان محتاج ليكي فيكي حاجه؟؟
**مليكه لا بس تعبانه حاقوم اخد دوش
دخلت الحمام
وادهم طلع الجنينه
جا عندو اكرم
**اكرم عامل ايه؟؟
**ادهم الحمدالله طمني علي مليكه حاسس فيها حاجه
**اكرم هي تعبانه طلع عندها انيميا وجسمها ضعيف
**ادهم فعلا هي خست وبترجع كثير و دايخه
**اكرم الدكتوره طلعت ليها فيتامينات ولازم تاكل كويس انا محتاج ورقها علشان اطلع ليها جواز السفر و الفيزا
**ادهم الحمدالله انا فرحان اوي
**اكرم عملت ايه في الموضوع اللي قولت لي عليه علشان كلمت شريف وقال دا كويس اوي اوي
**ادهم لسه مكلمتهاش
**اكرم مستني ايه؟
**ادهم إن شاء الله انهارده اكلمها
**اكرم بس براحه عليها هي كل حاجه كثير عليها
**ادهم عارف هي معندهاش ثقه فيا مفكره لما ابقا كويس حطلقها
**اكرم وانت حاتعمل كده؟
**ادهم لا يا اكرم انا متعلق بيها وما ينفعش بعد اللي عملتو معايا اسيبها
**اكرم برافو عليك يا ادهم
بليل
**ادهم ممكن اطلب منك طلب ؟
**مليكه اه طبعا
**ادهم ممكن تلبسي ليا قميص نوم
**مليكه بي استغراب قميص نوم؟؟
**ادهم عارف انك مستغربه روحي البسي وتعالي وانا حافهمك كل حاجه
في القصر
رحيم رآه جناح اكرم
**اكرم في حاجه يا جدي ؟
**رحيم من غير كلام كثير ايه اللي بينك وبين مليكه ؟؟
**أكرم قصدك مليكه مرات ادهم؟؟
**رحيم هو في غيرها
**اكرم بعصبية ايه اللي انت بتقولو يا جدي ؟
**رحيم بقول اللي انا شايفو والناس شايفاه
**اكرم هنا فقد السيطره
قولي كده اللي عصمت بنتك شايفاه ماهي شيطان لازم تعمل شغلها زي ما خلصت من اهلي واهل ادهم وانت ماشي وراها
**رحيم كفايه من الكلام دا
**اكرم بقولك ايه يا جدي قول لبنتك تبعد عني وعن مليكه ادهم لو بس حس انو في حاجه حياتو حاتتقلب لي جحيم وانت عارف عقدتو وربنا بعثلو مليكه بس عصمت مش عايزه دا لازم بنتها هي اللي تكون مرات ادهم علشان تكوش علي الثروه
**رحيم اهدا انا بس سألتك
**اكرم لا دا مش سؤال وانما انت شاكك فيا عيب يا جدي
**رحيم خلاص انا اسف
Nisrine Bellaajili
عند ادهم
بعد مالبست مليكه وهي مستغربه طلبوا
جات جنبو
**مليكه في ايه يا ادهم ؟؟
**ادهم وحشتيني وقرب منها باسها بي اشتياق بث فيها كل حاجه حاسس بيها
**ادهم مستغربه ؟
**مليكه بصراحه اه ممكن تفهمني
**ادهم بصي انت عارفه ان الدكتور قال انو عندي عجز جنسي علشان كده ماكنتش بقرب منك ولا بابوسك علشان مخليكيش تحسي مشاعر رغبه وانا مش قادر اللبي الرغبه دي
وكدا ببقا بضلمك
بس من يومين وانت نايمه بقيت بحس برغبه ليكي ودا دليل إن العجز الجنسي ابتدا يروح بس لازم تساعديني
**مليكه قولي اساعدك ازاي ؟
**ادهم انت فاهمه انا بتكلم في ايه ؟؟
**مليكه وشها احمر اللي فهمت انك انت عايز يعني ...
**ادهم عايزك يا مليكه علشان اقدر ارجع زي ما كنت انا في اضعف حالاتي معاكي
**مليكه ماتقولش كده تاني انا سترك وغطاك
**ادهم عارف علشان كده بتكلم معاكي انا اتكلمت مع الدكتور وطلب مني اني اعمل علاقه معاكي
**مليكه بس ازاي ؟؟ انا اسفه
**ادهم ماهي ازاي دي اللي عايزك تساعديني فيها زي ما إنت شايفه مش حاقدر اتحرك قولتي ايه؟؟
**مليكه بس فهمني براحه
**ادهم مليكه انت ليكي سحر خاص عليا بصي بمجرد انك قريبه مني دلوقتي انا قادر اعمل معاكي علاقه بس لو انت مش عايزه خلاص
**مليكه انت قولت إن الدكتور قالك لازم تحصل
**ادهم اه
**مليكه اي حاجه فيها مصلحتك انا حاعملها
**ادهم انت ملاك ربنا حطو في طريقي
روايه بعت نفسي بقلم روايات نسرين بلعجيلي Nisrine Bellaajili
البارت 48
تاني يوم
**ادهم صباح الخير
**مليكه وهي دافنه وشها في حضن ادهم صباح الخير
**ادهم مش عايزه تقومي ؟
**مليكه حاضر
**ادهم ضحك عليها ايه مكسوفه ؟؟
**مليكه وهي لسه مستخبيه في حضنو
انا مش عارفه عملت كده ازاي اوعي تفكر فيا وحش
**ادهم ندمانه؟؟
**مليكه انت كنت مبسوط وانا كمان علشان الحمدالله بقيت كويس بس خايفه تفكر فيا وحش
**ادهم اتنهد انا عارف انك معندكيش ثقه فيا ومن حقك علي فكره
بس ازاي افكر فيكي وحش وانا اللي طلبت منك بعد متعبتيني وافكر غلط فيكي ؟
عيب يا مليكه وبعدين انت مراتي وكل حاجه اتعلمتيها علي ايدي ارجوكي ماتحطيش حواجز بينا
يلا قومي خلينا ناخد دوش وعايز انهارده نفطر في سفره القصر
**مليكه بعدت منو انا مش عايزه مشاكل
**ادهم طول ما انت معايا ماتخافيش
بعد نص ساعه مليكه كانت لابسه بنطلون جينز ازرق وعليه تيشورط اسود وعملت كعكه في شعرها علي شكل عشوائي ادتها سحر تاني وحطت شويه ميكاب
**ادهم ايه الجمال دا ؟
**مليكه بجد انا حلوه ؟؟
**ادهم طبعا حلوه جمالك مختلف وطبيعي و سمارك دا تحفه
الكل قاعدين في سفره
بعت نفسي
لحد ما شافو مليكه مع ادهم
الكرسي المتحرك كان كهربائي مش محتاج حد يزقو كان ماسك ايدين مليكه
**ادهم صباح الخير
**رحيم يا احلي صباح وقام حضنو
**اكرم غمز ادهم وضحك
صباح الجمال نورتنا والله السفره مضلمه من غيرك
اما سيف بقا فا مركز مع مليكه بي بص ليها بي نضرات خبيثه وعصمت حست بيه
راحو علي السفره
لحد ما وقفت كامليا
**كاميليا هي الزباله دي حاتقعد معنا في السفره ؟؟
**رحيم كامليا احترمي نفسك
**كامليا احترم ايه دي تقعد مع اسيادها ؟
مليكه كانت عايزه تمشي بس ادهم مسك ايديها
**ادهم اقعدي يا مليكه واللي مش عاجبو يطلع من القصر
**عصمت انت نسيت نفسك ولا ايه يا ادهم دا قصر ابويا واللي حايطلع يبقا انت والجربوعه اللي معاك
**اكرم اللي عايز يقعد يقعد واللي مش عايز يقوم عايزين نفطر لو سمحتو
**رحيم اقعدي يا مليكه نورتونا انهارده
**مليكه شكرا لحضرتك
**سيف انت بقا مرات ادهم ؟!؟
**ادهم بي نضرات احتقار اه مراتي يا سيف
**سيف يا زين ما ختارت يا ادهم مبسوط ليك جدا اصل الايام دي عمله الستات اللي بجد بقت نادره
**عصمت تقصد ايه ؟؟
**سيف ماقصدش حاجه
قعدو علي السفره
ورحيم شايف ادهم مبسوط قد ايه ومليكه واخدا بالها ازاي منو
**رحيم ما تكلي يا مليكه ؟
**مليكه لازم الاول ادهم ياكل علشان ياخد العلاج في وسط الاكل
Nisrine Bellaajili
اكرم قرب من جدو و وشوش ليه في وذانو وبان علي رحيم السرور والسعاده
وعصمت متابعه كل حاجه بعنيها
اما كامليا كان نفسها تقوم تجيب مليكه من شعرها
**ادهم ماتنساش يا اكرم الورق علشان تطلع الفيزا لي مليكه
**كامليا فيزا ايه؟؟
**اكرم فيزا المانيا حاتروح مرافق مع ادهم علشان العمليه
**عصمت هي خلاص اتحددت العمليه بسرعه دي اللي اعرفو في الحالات دي استجابه العضلات بتبقا بطيئه مش هو دا كلام الدكتور؟؟
**ادهم الحمدالله والشكر لله مليكه مساعداني جدا في العلاج وبتعمل ليا علاج طبيعي وباخد حقن ومعاها ادويه وفي راحه نفسيه وهي معايا
ورفع ايديها باسها قدام الكل
**سيف ربنا يسعدك يا ادهم انت تستاهل كل خير
**كامليا بابا انت بتقول ايه؟؟
**سيف بقول الحقيقه اللي مش عاجباكي لا انت ولا امك لو كنت مرات ادهم كنت عملت اللي بتعملو مليكه اكيد لا
انا رايح الشركه
سلام
بعد الفطار
الدكتور كان مستني ادهم
و حكالو اللي حصل بينو وبين مليكه والدكتور طمنو إن العمليه حاتنجح علشان استرجع نشاط العضلات
و مبقاش عاجز جنسي
**الدكتور مشاء الله يا ادهم بيه نتائج مبهره
**ادهم بص لي مليكه ما طبعا مراتي كانت بتصحيني بليل علشان الحقن وتحرك ليا رجلي
**الدكتور حتي العامل نفسي مهم ودا اللي مرات حضرتك عملتو
بليل رحيم جا عند مليكه و ادهم
وكان معاه اكرم وشافو مليكه قاعده علي رجلين ادهم بتعمل ليه مساج
وفضل واقف يبص عليها
**ادهم في حاجه يا جدي ؟
مليكه اول ما شافتهم قامت و وقفت حست بي احراج
**رحيم طلع علبه قطيفه لونها اسود
اتفضلي يا مليكه
**مليكه ايه دا ؟!؟!
**رحيم دي هديه مني ليكي علي اهتمامك بي ادهم
**مليكه بس انا معملتش دا علشان اخد هديه
**رحيم عارف والله ايه حاتكسفيني ؟؟
بصت لي ادهم
**ادهم اقبلي الهديه
مليكه اخدت العلبه وفتحتها
**مليكه الله حلوه اوي اوي
العلبه فيها سنسله وعليها حجر زمرد بلون الاخضر وخاتم وحلق
**مليكه بس الهديه غاليه اوي ماقدرش اقبلها
**رحيم النبي قبل الهديه انا عارف
اتعاملت معاكي وحش بس عرفت قيمتك وبعتذر منك
**اكرم رحيم بيه بيعتذر ؟!
**رحيم طبعا لو غلطت لازم اعتذر وانا غلطت في مليكه
**مليكه لا والله حضرتك من غير ما تعتذر انا مش زعلانه ومقدره خوفك علي ادهم
ادهم كان فخور جدا بي جدو ومليكه
عدو اسبوع
ادهم كان مبسوط اوي اوي مع مليكه
وهنا عصمت قررت تنفذ خطتها اللي بقالها كثير بترسمها
اكرم شاف شغل لي نعمات في محل وبتاخد مرتب كويس بس من غير ماتعرف مين شغلها وحتي عبد الرحمان كان علي تواصل مع مليكه وادهم ناوي لما يرجع من المانيا يروح مع جدو يتقدم لمليكه في الحاره ويعمل ليها فرح
اكرم كان واخد بالو من مليكه وبجيب ليها اي حاجه نفسها فيها في الاكل ادهم شايف مليكه مش كويسه وكل ما يسألها تقولو مافيش حاجه حتي اشتكا لي اكرم انها مخبيه عليه حاجه وقالو انها بس متوثره علشان السفر والعمليه
الاسبوع الثاني
مليكه ابتدت تلاحظ إن ادهم مابقاش يتجاوب في العلاج وحست إن عضلات رجليه بقت مرتخيه
بليل وهو نايم اتصلت بي اكرم
كانت لابسه بيجامه ستان في الابيض وحاطه شال تقيل علي كثافها
وراحت الجنينه
**اكرم في ايه يا مليكه ؟
**مليكه اسفه والله اني صحيتك من النوم بس وسط اليوم مابعرفش اكلمك
**اكرم مش مشكله
**مليكه في حاجه غلط مش عارفه ايه هي ادهم مابقاش يستجيب للعلاج مش فاهمه ليه ورجع يعمل حمام علي نفسو
بقالو 3 ايام
**اكرم ازاي دا دكتور كان عندو وكان مبسوط
**مليكه في حاجه غلط والله وحاجه لاحضتها حبايه دوا مختلفه في الحجم شويه يعني مش اي حد يلاحضها
**اكرم قصدك في حد غير الدوا ؟؟؟
**مليكه مش متاكده بس في حاجه غلط
**اكرم طيب بكره اديني العلبه اللي معاكي وحاروح عند شريف نشوف الموضوع
ورجعت الغرفه
**ادهم كنتي فين ؟؟
**مليكه بي ارتباك كنت مخنوقه شويه و طلعت الجنينه
بعد يومين بليل
مليكه ماكنتش علي بعضها
وكانت بتقرب من ادهم بطريقه جريئه مش متعودها عليها
**مليكه مش عارفه مالي حاسه جسمي مولع نار
**ادهم بي استغراب انت شاربه حاجه ؟؟
**مليكه لا بس عايزاك
ادهم كان مصدوم منها لانها اول مره تقول ليه كده
بعد عده محاولات فاشله مليكه قامت دخلت تعمل دوش
اما ادهم كان محطم نفسيا وهو مش قادر يلبي رغبه مراتو ورجع حس بي العجز
طلعت مليكه بعد مارجعت كثير في الحمام
**مليكه انا اسفه مش عارفه مالي تعبانه اوي
بقلم نسرين بلعجيلي
روايه بعت نفسي بقلم روايات نسرين بلعجيلي Nisrine Bellaajili
البارت 49
ثاني يوم الصبح
مليكه صحيت تعبانه
اما ادهم كان متنرفز اوي
وكانت بتغير ليه هدومو
**مليكه ما تتعبنيش لو سمحت انا بجد تعبانه
**ادهم بصوت عالي خلاص بقيت حمل تقيل عليكي؟؟
**مليكه ماتقولش كده حرام عليك انا حاسه قلبي حايوقف بيوجعني اوي
**ادهم كل دا علشان ماقدرتش ابسطك امبارح ؟؟
**مليكه انا اسفه والله
**ادهم انت تتأسفي ليه انا اللي لازم اتأسف علشان مابقتش راجل قادر يلبي رغبتك كا ست
**مليكه انت عارف انو ولا فارق معايا الموضوع دا
**ادهم اه بدليل كنت حاتتجنني عليا امبارح
دخل اكرم
**اكرم مالكم صوتكم عالي كده ليه؟
**ادهم انت ازاي تخش علينا كده انا ومراتي؟
**اكرم اهدا مالك متعصب
هنا مليكه وقعت من طولها
اكرم راح عندها
**اكرم مليكه فوقي مالك؟؟
ادهم شايف اكرم ماسك مليكه وهو مش قادر يعمل حاجه
من غير مقدمات اكرم شالها وطلع يجري بيها المستشفي
هنا ادهم طلع الجنينه
وسمع عصمت
** عصمت شوفت يا بابا عمل ايه؟
**رحيم عمل ايه انو اخذها المستشفى
**عصمت ما كان ممكن يجيب ليها دكتور هنا ؟
**رحيم عصمت كفايه
**عصمت ايه رأيك بقا إن مليكه كل ليله بتطلع بليل تتسحب وتقابل اكرم في الجنينه
**رحيم اياكي اسمعك تتكلمي في الموضوع دا
عصمت كانت بتتكلم بصوت عالي علشان شافت ادهم طلع واكيد سمعهم
نسرين بلعجيلي
في المستشفى
**شريف دقات قلبها غير منتظمه ايه اللي وصلها الحاله دي ؟؟
**اكرم مش عارف بس الصبح سمعت صوتهم عالي جدا دخلت اشوف في ايه ادهم اتعصب عليا علشان ما اخدتش الاذن ادخل عندهم فاجئه وقعت مليكه وشها اصفر شيلتها وجيت هنا خفت يجيبو دكتور ويعرفو انها حامل
**شريف علقت ليها محلول عملنا تحاليل اول ما تطلع نعرف عندها ايه
**اكرم واخبار تحاليل الدوا ايه ؟؟
**شريف حاتصل بي المعمل اشوف عملو ايه
اتصل ادهم بي اكرم
**ادهم ما بتردش ليه؟
**اكرم اسف والله بس كنت مشغول
**ادهم طمني فيها ايه؟
**اكرم هي في غرفه بحاولو يفوقوها وضربات قلبها غير منتظمه هو حصل ايه وصلها كده؟
**ادهم مش عارف الصبح قالتلي تعبانه وقلبي بيوجعني
**اكرم اه دقات القلب فيها مشكله
**ادهم هي حالتها خطيره؟؟
**اكرم مش عارف والله انا وصلتها و قاعد بره مستني
بعد ساعتين
**شريف تعالا يا اكرم عايزك في المكتب
راحو المكتب
**أكرم في ايه يا شريف ؟
**شريف للاسف التحاليل طلعت وفي نسبه عاليه من منشط جنسي خلا حالتها كده
**اكرم بصدمه بتقول ايه؟؟
**شريف زي ما سمعت شكل ادهم اتجنن وماصدق بقا كويس اداها منشط جنسي وهي حامل وصغيره جسمها ماستحملش الحمدالله جبتها في الوقت المناسب كان ممكن تموت بسكته قلبيه
**أكرم مستحيل ادهم يعمل كده
**شريف التحاليل مش بتكدب
وكمان في حاجه
مليكه عندها حق الدوا مش هو اللي في العلبه
التحاليل بتقول إن اقراص دي بتموت اي نشاط في العضلات وبتأذي الخمول في المفاصل
علشان كده حالتو بقت متاخره بعد مكان بقا كويس
ودا تفسير انو اداها منشط جنسي علشان تحاول معاه
**اكرم لا لازم اتصل بيه
**شريف ماتقولش ليه علي اقراص
**ادهم الو
**اكرم نتيجه تحاليل طلعت ومصدوم من اللي انت عملتو توصل بيك القذاره انك تدي مراتك منشط جنسي؟؟ انت عارف انها كانت حاتموت
بسكته قلبيه لولا ستر ربنا اني لحقتها
**ادهم ايه الهبل اللي انت بتقولو انا اعمل في مليكه كده ؟؟
**اكرم فهمو يا شريف
وفتح لسبيكر
**شريف ازيك يا ادهم ؟
**ادهم انا زي الزفت ايه اللي بقولو اكرم دا
**شريف التحاليل هي اللي بتقول
ادهم افتكر امبارح حالت مليكه
**ادهم يبقا حد حط ليها حاجه لان فعلا مليكه مكانتش طبيعيه بليل وقالتلي انا جسمي مولع نار
ودي مش في طبيعتها
**شريف وحصلت علاقه بينكم ؟
**ادهم لا
**شريف اخر حاجه اكلتوها كانت ايه؟؟
**ادهم الشغاله جابت لينا عصير فراوله علشان مليكه كان نفسها فيه و طلبتو
**شريف يبقا حد حط ليها المنشط دا
**ادهم بس ليه؟ ومين يعمل كده؟؟
**شريف والله انت ادرا بي الناس اللي عايشين معاك
**ادهم طيب هي كويسه انا محتاج ليها اوي
**شريف ساعه كده وتكون عندك
ادهم خلي بالك منها ومن نفسك
و قفل معاه
**اكرم مافيش غيرها عايزه تخلص منهم لا و الحلو بقا انها خلت جدي يشك فيا اني علي علاقه مع مليكه
**شريف لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم دي اتجننت علي آخر
صحيت مليكه ودخل عندها اكرم وشريف وفهموها كل حاجه
Nisrine Bellaajili
**مليكه لا كده انا وهو في خطر حابقا انا اطبخ ومش حاخلي حد يجيب لينا حاجه
**اكرم احسن حاجه
وبالنسبة لي الدوا حانعمل نفسنا مش عارفين
**شريف اه وخلي العلبه زي ما هي وشيلي الاقراص منها علشان لو دورو في غرفه مايشكوش
والدكتور حايجي بليل يديلو حقنه قويه مده 3 ايام تشيل مفعول الدواء اللي كان بياخدو
**مليكه انا خايفه من رده فعل ادهم
**شريف انا فاهم خوفك بس مش لازم ادهم يعرف حكايه الدوا حايزعل اوي اوي وانت عارفه العامل النفسي مهم جدا
**مليكه حافضل مخبيه عليه الحمل ؟؟
**اكرم لازم يا مليكه لو حد عرف ممكن يعملو ليكي حاجه
رجعت مليكه القصر
وراحت عند ادهم
**مليكه انا اسفه اتاخرت عليك
**ادهم حمدالله علي السلامه انا اسف مش قادر احميكي
**مليكه ماتقولش كده الحمدالله ربنا ستر بس انا مابقاش عندي ثقه ولو تسمح ليا عايزه انا اعمل اكلنا وحاجتنا ومش عايزه حد من الخدم يدخل عندنا
**ادهم إن شاءالله بس كل دا كثير عليكي
**مليكه لا مش كثير وبعدين كم يوم ونسافر
**ادهم نسافر فين مش شايفه حالتي بقت ازاي والدكتور اجل العمليه
**مليكه كلو خير يا ادهم إن شاءالله كل حاجه حاتبقا كويسه
بعد اسبوع
الدكتور حدد موعد العمليه
و حجزو الطياره
ادهم ومليكه واكرم
بس عصمت كانت حاتتجنن ومش فاهمه ازاي وبعتت زينب الشغاله تشوف علبه الدوا لاقتها نفسها اللي رسلت ليها صاحبتها من امريكا
وابتدت تخلي رحيم وادهم يشكو في مليكه واكرم
في ليله
مليكه نايمه وادهم صحي علي صوت رسائل
فتحها وشاف فيديوهات وصور لمليكه وادهم
وطبعا عصمت زودت شويه بهارات فوتوشوب علي الصور
ادهم كان حايتتجنن ومش عارف يعمل ايه
اخد تليفون مليكه وفتح الشات بينها وبين اكرم وكان عباره عن رسائل يطمن عليها او يقولها تعالي عندي الجنينة
اليله دي عدت صعبه علي ادهم اكثر اثنين بيتق فيهم اكرم ومليكه مستحيل تكون بينهم علاقه
تاني يوم ادهم زعلان بي بص علي مليكه وحش
**مليكه مالك يا ادهم ؟
**ادهم مافيش لو سمحتي عايز افضل لوحدي
طلعت مليكه راحت الجنينه كان اكرم قاعد
راحت تتكلم معاه وهنا شافهم ادهم
**"*************************
ايه رأيكم في الأحداث ؟؟
بقلم نسرين بلعجيلي
بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي
البارت 50
**اكرم مالك يا مليكه ؟؟
**مليكه مش عارفه ادهم مالو
**اكرم متوثر من العمليه استحملي انت استحملتي كثير بكره إن شاء الله نسافر وتقوليلو علي الحمل
**مليكه قلبي مقبوض يا اكرم انو يشك فيا
**اكرم قولي إن شاءالله خير انا معاكي ومش حاسيبك
**مليكه ربنا يخليك والله انت اكثر واحد بتصبرني
و وراحت المطبخ تعمل الاكل
**الدادا وداد شكلك تعبان يا بنتي ؟
**مليكه دايخه شويه
**الدادا وداد قربت منها اوي انت حامل؟؟
**مليكه بخوف لا لا
**الدادا وداد يا بنتي متخافيش مني انا اساعدك انا حبيتك وعرفت انك طيبه
**مليكه ابوس ايدك ماحدش يعرف
**الدادا وداد حتي ادهم؟
**مليكه لا بس لما نسافر حاقولو
للاسف كانت الشغاله زينب بتسمع ليهم وراحت تجري عند عصمت
**زينب عصمت هانم عندي ليكي خبر بمليون جنيه
**عصمت خبر ايه ؟؟
**زينب الست مليكه حامل
**عصمت وقفت من علي الكرسي انت بتقولي ايه؟؟
**زينب والله سمعتها بتتكلم مع الدادا وداد بس قالت ليها ان ادهم بيه مايعرفش هي حاتقولو لما يسافرو
**عصمت ماسمعتيش هما حيسافرو امتي؟؟
**زينب حيسافرو بكره بليل
**عصمت يبقا لازم اتصرف
خلاص روحي علي شغلك
عصمت حاتتجنن وهي رايحه جايه في الجنينه
**سيف مالك مش علي بعضك ؟
**عصمت سيف انا مش فاضيه ليك
**سيف بضحك طول عمرك مش فاضيه ربنا يعينك علي نفسك ويكفيني شرك
وراح و سابها تخطط
خلصت مليكه الاكل وراحت عند ادهم
**مليكه عملت ليك اكل حتاكل صوابعك وراهم
**ادهم تاعبه نفسك ليه؟؟
**مليكه حطت الصينيه علي طرابيزه
وراحت تحت رجليه
مالك يا ادهم ؟؟
**ادهم تعبان
**مليكه معلش إن اشاء الله كل حاجه حاتبقا تمام خلي ايمانك بالله قوي
**ادهم ايه رأيك في اكرم؟
**مليكه من اي ناحيه؟؟
**ادهم من كل نواحي
**مليكه بحماس اكرم دا عمله نادره بحبك اوي اوي عارف لو كان اخوك من صلبك مش حايحبك كده بعتبرو اخويا الكبير والله يا ادهم ساعدني جدا وهو اللي بيحميني من عمتك وبنتها و واقف علي شغلك والحمد لله انو حيسافر معانا علشان مابقاش وحدي
**ادهم مضايق من كلامها طب انا مش عايزو يسافر معانا
روايات نسرين بلعجيلي Nisrine Bellaajili
**مليكه ليه يا ادهم احنا محتاجين حد يساعدنا ومافيش حد احسن من اكرم
**ادهم بتحبيه ؟؟
**مليكه بي استغراب بحبو ازاي يعني ؟
**ادهم زي الناس
**مليكه هو انت تقصد اني بحبو كا اي ست بتحب راجل ؟؟
**ادهم اه
**مليكه هنا ابتدت تعيط عيب عليك يا ادهم تشك فيا انا مستحيل افكر في حد غيرك وانت جوزي ليه تقول كدا
اكرم بالنسبه ليا اخ بيحميني بس انت جوزي
**ادهم علي كده بتحبيني ؟؟؟
**مليكه بصت في عنيه اللي انا فيه يمكن حب انا مش عارفه بس انت عندي حاجه كبيره انت عوضتني حنان ابويا اللي فقدتو انت راجل مسؤول وشخصيتك قويه وانا محتاجه راجل كدا في حياتي
**ادهم كل الكلام دا بعد اللي عملتو فيكي مش غريبه ؟؟
**مليكه في حاجات غصب عننا بتحصل مالهاش تفسير انا نفسي مستغربه ليه انا مش بكرهك رغم انك كل حاجه وحشه عملتها فيا بس قلبي بقولي انك مش كده والدليل لما بكون بين ايديك بنسا العالم وبحس بي راحه وقلبي مطمن ليك جدا مش بقولو الجواز موده ورحمه مقالوش الجواز حب اه الحب مهم بس اهم الرحمه و الموده
وانت يا ادهم طيب فوق ماتتخيل وفيك رحمه وانت مش عايز تبينها
انت سجنتني ونفس الوقت طلعتني
روحت الشقه اللي اقسم بالله العظيم ماعرف عنها حاجه واول مره اروحها
وكنت بين ايديك ورحمتني وخلتني امشي
كان ممكن تاخد اللي انت عايزو مني بس انت اتجوزتني
حصل اللي حصل في ليله الدخله بس انت عالجتني وجبت ليا دكتوره كشفت عليا كان ممكن تطلقني وترميني
اتعاملت معايا كويس حتي لما بنكون مع بعض كنت بتفهمني
حصل اغتصاب وعالجتني واعتذرت مني بطرق كثيره حامتني من الموت واعترفت بزواجنا
كل دا رحمه جوه قلبك انا ماقدرش اعيش من غيرك هو دا حب ؟!
انا بليل بصحي اطمن عليك نايم ولا صاحي
بموت وانا بشوفك بتتوجع لو دا حب يبقا انا بحبك
و حضنتو جامد
اوعي تسيبني يا ادهم
ادهم حضنها وكان تايهه في ملكوت تاني
**ادهم اوعي تصدميني يا مليكه انا مش ناقص اوعي تسيبني
لو العمليه مانجحتش
**مليكه حطت ايديها علي بؤو لا ماتقولش كده اموت فيها والله انت ماتعرفش حاجه ربنا اللي عالم بيا انت حاتمشي علي رجليك وانا معاك ادهم ربنا مخبي ليك مفاجأة حلوه اوي اوي حاتعرفها بعد العمليه علشان تعرف ربنا بحبك قد ايه
**ادهم ازاي؟
**مليكه ما تستعجلش هي يومين وتعرف كل حاجه
يلا ناكل الاكل حا يبرد
اتغدو مع بعض
ادهم نسبيا اطمن من ناحيتها خاصه حس كلامها طالع من قلبها واعترفت بحبو اللي هو كمان اعترف انو بحبها مع نفسو مليكه هي الست اللي محتاج ليها في حياتو
بليل علي السفره في القصر
**رحيم طيارتكم الساعه كام؟؟
**اكرم 4 العصر نوصل بليل حانروح المستشفي وتاني يوم علي الضهر حايذخل العمليات
**عصمت ياه ماحدش قال لينا حاجه
**اكرم اهو انت عرفت دلوقتي
**كامليا جدي انا عايزه اروح مع ادهم وكمان عايزه اعمل شوبينج
**سيف بعصبية ايه مافيش احساس ادهم رايح يعمل عمليه ورايح مع مراتو انت دخلك ايه؟؟ و شوبينج ايه اللي بتتكلمي عليه لا انت خلاص فقدت فيكي الامل في تربيتك
**عصمت انت تخرس خالص مالكش دعوه بي بنتي
**رحيم عصمت احترمي جوزك
**سيف معلش يا رحيم بيه بنتك مش عارفه هو ايه معني الاحترام عن اذنكم
وطلع غرفتو
**اكرم عمتو طالما انت مش بتحبيه ليه لسه متجوزاه
**عصمت انت مالكش دعوه فاهم
**رحيم خلونا نتعشا
بعد نص ساعه
**رحيم مالك يا اكرم ؟
**اكرم مش عارف يا جدي حاسس نفسي جيعان نوم
Nisrine Bellaajili
**رحيم اطلع يا بني ارتاح انت الايام دي تعبت جدا
**اكرم حاروح اطمن علي ادهم واطلع انام
**عصمت تطمن علي ادهم ولا مليكه ؟؟
**رحيم عصمت بصوت عالي
**اكرم انا طالع انام
عند مليكه
**ادهم مالك ؟
**مليكه حاسه نفسي تعبانه وعايزه انام الحمدالله خلصت الشنط
معلش كنت عايزه اسهر معاك
**ادهم لا انا كمان عايز انام
وفعلا نامو
كل اللي في القصر نايم الا عصمت اللي كانت واقفه في وسط القصر بتفكر
علي الفجر
صوت عالي في القصر والكل بصرخ
نزلت عصمت عند غرفه ادهم
**عصمت انت نايم ومراتك في حضن اكرم هي دي الرجوله
**ادهم لف ناحيه السرير مليكه مش معاه
انت بتقولي ايه ؟
و نده علي الحرص يساعدوه طلعوه فوق
**رحيم واقف عند الباب
انت متاكده من اللي بتقوليه يا عصمت ؟؟
**عصمت بابا انا كنت سامعه صوتهم وهما استغفر الله ...
هنا ادهم فتح الباب وياريت ما فتحو دخل
وشاف مليكه بي لانجيري احمر مبين جسمها كلو واكرم لابس بس الشورط وا واخد مليكه في حضنو
من غير غطا
الكل دخل وهما لسه نايمين
***************************
اوبا ايه الصدمه دي ؟؟
يا ترا ادهم حا يعمل ايه ؟؟
تكملة الرواية من هناااااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا