رواية عشقت الاسد الفصل 6-7-8-9-10بقلم Sohila Elsayed كامله (جميع الفصول كامله وحصريه)
رواية عشقت الاسد الفصل 6-7-8-9-10بقلم Sohila Elsayed كامله (جميع الفصول كامله وحصريه)
رواية عشقت الاسد البارت 6
تاني يوم في الصباح يستيقظ اسم ويظل ينظر الي نرمين ويتاملها
اسد: ياه قد اي انتي جميله اووي وهاديه حتي وانتي نايمه وبعد فتره يلاحظ نرمين تستيقظ يمثل النوم
نرمين تفيق وتراه بجوارها وتنظر له وتبتسم وتضع يديها علي خده وتبتسم
اسد: مكنتش اعرف اني حلو اووي كده
نرمين باحراج: احم لا بس عادي يعني
اسد بخبث: امم يعني انا مش حلو
نرمين بسرعه: لا لا انت مش بس حلو ده انت قمر اووي كفاية عيونك اللي بيدوبني فيك
اسد بضحك: 😂😂هههههههههه دانتي واقعه بقي
نرمين باحراج: هااا لا مفيش حاجه
اسد بضحك: ماشي
ايوه صح صبحيه مباركه ياعروسه
نرمين بكسوف: الله يبارك فيك
نرمين: طيب ممكن تقوم بقي
اسد: ليه
نرمين: عاوزه اقوم اخد شاور
اسد بخبث: طب ماتقومي هو انا ماسكك
نرمين ببراءة: يا اسد بقي بطل غلاسه وقوم
اسد: لا مش قايم قومي انتي
نرمين: يا اسد بقي ياوه بقي طب علي فكره انت قليل الادب اووووي
اسد: نعم ياختي انا جوزك
اسد بخبث: تحبي اثبتلك زي امبارح 😉
نرمين بصدمه: قليل الادب 😮
اسد: طب تعالي بقي (وتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح مره اخرى وكفايه بقي كده محن 😂احنا سناجل مين سنجل هنا زي 😂😂)
اسد: نرمين ياحبيبتي يلا قومي
نرمين: يا اسد بقي سبني انام شويه انا تعبانه ومش قادره اقوم
اسد: ياروحي تعبانه اي بس انا مكنتش اعرف اني جامد اووي كده ويضحك 😂😂
نرمين بكسوف: بس يا اسد بقي
اسد بضحك: طيب بس يلا قومي
نرمين: مش قادره عاوزه انام
اسد: طب هشيلك بقي
نرمين بفزع: لا خلاص هقوم اهو
اسد بضحك: هههههههههه 😂ماشي ياجبانه مع انه المفروض مبقتش تتكسفي مني 😉
نرمين باحراج: اسد بطل قلة ادب بقي
اسد بضحك: ماشي ياقلب الاسد بقولك ايه ماتيجي اقولك كلمه سر بيني وبينك
نرمين بصدمه: اي 😮
اسد بضحك: اصل الودان بقيت فتانه اووووي 😂😂
نرمين بتوتر واحراج: انت قليل الادب اووي يا اسد وطلعت تجري علي الحمام
اسد: ماشي ياروحي
بعد قليل نرمين: يوه ده انا نسيت الهدوم برا اكيد اسد نزل هطلع اجيب الهدوم من برا
نرمين خرجت: الحمدلله شكله نزل ولم تنتبه ان اسد وراءها
اسد: احم احم هو القمر بيطلع بالنهار والا انا بتخيل
نرمين بخضه: اسد حرام عليك خضتني
اسد: هو انا اقدر ياقمر وبدا يقرب
نرمين تجري وتغلق باب غرفة الملابس
اسد بضحك: ماشي يعني انتي كده هربتي
نرمين بضحك وغلاسه: ايوه 😂😂
اسد ذهب ياخذ شاور
بعد قليل تخرج نرمين وهي لبسه دريس طويل بيبي بلو وبكمام طويله وتفرد شعرها وراء ضهرها كانت تشبه الملاك
خرج اسد بعد قليل اسد يقف متنح والصدمه تتملكه
اسد: هلا هذا الجمال حقيقي اما انا في حلم جميل يشبه الواقع
هو انتي بجد ولا خيال
نرمين بضحك: هههههههههه 😂😂لا خيال
اسد: طيب يلا ننزل نحضر الفطار
نرمين: يلا
نزلوا يجهزوا الفطار
نرمين تجلس على رخامه المطبخ تاكل الفواكه واسد يجهز الفطار
اسد بخبث: هاتي تفاحه
نرمين: تعالي خد عشان انا مش فاضيه
اسد بخبث: طب مانا كمان ايدي مش فاضيه
نرمين: طب اعملك ايه
اسد بمكر: انا عندي الحل بصي ادهالي ب بوقك
نرمين بشهقه: ياقليل الادب
اسد بضحك وخبث: تحبي اوريكي قلة الادب اللي علي حق
نرمين باحراج: لا لا لا وطلعت تجري
اسد بضحك: يابنت المجنونة هو انا غريب انا جوزك يابت علي فكره وقال آخر جملة بصوت عالي
نرمين: هو انت ده كلو بتجهز فطار
اسد: كنتي تعالي اعملي انتي
نرمين: عادي وفجأة خبط الباب
نرمين: انا هروح افتح
اسد: طيب بس غطي شعرك
نرمين: حاضر وتغطي شعرها وتذهب وتفتح الباب
نرمين بصدمه: انتي 😮
رواية عشقت الاسد البارت 7
نرمين بصدمه: نعم انتي مين
ناني بغرور: وانتي مالك ماعتش غير الخدامين الي يردوا عليا وسعي كده فين اسد وتدفع نرمين
اسد: نرمين مين علي الباب
ناني تحضن اسد: اسد حبيبي وحشتني اووي اوي ياروحي وتقبل وجه
اسد بغضب: يدفع ناني عنه اي الي انتي بتعمليه ده انتي مجنونه
نرمين بدلع: في اي ياحبيبي هو انا دايقتك في حاجه وبعدين احنا هنتكلم واحنا واقفين كده مش هنقعد وانتي يابتاعه انتي روحي اعمليلي قهوه
نرمين تنظر لها بحاجب مرفوع: نعم
اسد بغضب: ناني اخرسي واطلعي برا ماشوفش وشك هنا تاني
ناني بغيظ: في اي يااسد انت بتكلمني انا بالطريقة دي عشان الخدامه دي
اسد بغضب وصوت عالي : اخرسي دي مراتي دي احسن منك وانضف منك انتي فاهمه دي مرات اسد الجارحي والي يقربلها يتشهاد علي روحه انتي فااااااااهمه ويلا برا
ناني بخوف وغيظ: ماشي يااسد والايام جايه كتير وهتندم صدقني
اسد بغضب وصوت عالي: براااااااااا
بعد ماخرجت اتنهد اسد وهو ينظر الي نرمين يجدها تقف مصدومه والايصدر منها اي رد فعل
يقرب اسد من نرمين
اسد: نرمين انا قاطعته نرمين
نرمين: بعد اذنك وتصعد الي اعلي واسد يصعد خلفها
اسد: نرمين نرمين اسمعيني
تدخل نرمين الجناح وتغلق الباب
اسد بغضب: نرمين افتحي
نرمين: مش فاتحه وسبني لوحدي بقا
اسد بغضب: اقسم بالله لو مفتحتيش الباب لكسره
نرمين بخوف: فتحت الباب نعم
اسد بغضب وصوت عالي: لم اكون بكلمك تقفي تسمعيني مش تسيبني وتمشي
نرمين بغضب: انت بعد الي حصل ده وليك عين تتكلم
اسد بصوت عالي وغضب شديد هز اركان القصر: نرررررررررررررمين الزامي حدودك معايا انتي فاهمه
نرمين بتصنع القوه: لا مش فاهمه
اسد بغضب: مسك نرمين من شعرها صوتك مايعلاش احسنلك
نرمين بدموع: سيب شعري يا اسد اااه
اسد اول ماشاف دموعهاقلبو رقي ليها: وحضنها جامد
نرمين بتحاول تبعد عنه بس مش عارفه قوته اكبر من قوتها وفي الآخر استسلمت له وحضنته هي الاخري بعد وقت اسد طلعها من حضنه
اسد: نرمين اسمعيني مره واحده وانا هفهمك كل حاجه
نرمين: تفهمني اي ماكل حاجه واضحه وانت تقولي انا مبجبش بنات هنا امال دي اي
اسد: انا عذرك وفهمك بس عشان خاطري اسمعيني
نرمين: امممم ماشي
اسد: دي ناني بنت عمي وهي اللي علي طول بتجري ورايا عشان الفلوس يعني عاوزه تبقي مراتي عشان تاخد كل الفلوس والسلطه وانا دايما بصدها زي مانتي شوفتي بتحاول تقرب من ازاي
نرمين: امم عاوزه تبقي مراتك بعدها اتحولت مره واحده اسد انت جوزي انا مش جوزها هي عشان تقول عليها مراتك لا وكمان قدامي بص اديها الفلوس اللي هي عاوزاها بس خليك معايا
اسد ضمها لنرمين بقوة اهدي ياروحي مش هتقدر تعمل حاجه والا تقدر تقرب مننا
نرمين: وانا واثقه فيك
اسد بضحك: بس انتي سبتي كل الي قولته وامسكتي في جوزها ومراتك 😂😂
نرمين بنرفزه: واحد مستفز اووي يعني وضربته في كتفه
اسد ضحك بقوة وصوته الرجولي وضمها لنرمين
ظل صامتين قليلا
نرمين تخرج من احضان اسد
نرمين: اسد احكيلي عن نفسك انا معرفش عنك حاجه خالص حتي معرفتش انك ظابط غير امبارح
اسد: اممم تعالي نقعد وانا احكيلك كل حاجه
نرمين: حاضر
اسد: بصي ياستي انا اسد الجارحي والدي رجل اعمال وتقريبا الكل عارفه طبعا المهم انا دايما بساعد والدي في الشغل لغاية مابقيت زايه راجل اعمال بس قبل كل ده دخلت كلية الشرطة وبقيت ظابط وبعد كدة وشغلي مع والظي والشرطه وصلت للي انا فيه دلوقتي وبالنسبه انا بعمل اي في كليتك فاده كله انا قولت عليه امبارح
نرمين: وانت هتيجي الجامعه تاني
اسد: ايوه
نرمين بفرحه: يعني هتكون معايا في البيت والكليه هيييييي
اسد بضحك: مجنونه بس بحبك 😂😂❤
نرمين بصدمه: اااااااااسد
رواية عشقت الاسد البارت 8
نرمين بصدمه: اااااااااسد
اسد: اي في ايه
نرمين: الاكل زمانه ات*حر*ق
اسد: ياشيخه حرام عليكي خضتيني وبعدين هو انا غبي يعني انا طفيت علي الاكل قبل ماطلع
نرمين بارتياح: طب الحمدلله
اسد: مجنونه
نرمين بغيظ: رخم وضر*بت*ه بالمخده
اسد بخبث: بقي كده طب تعالي بقي
نرمين بترجع لورا: ه هتعمل ايه
اس بمكر: هتشوفي دلوقتي و
نرمين تجري واسد يجري وراها ويمسكها من وسطها وشدها ليه بقوة بعدها يحملها ويدفعها علي السرير وبعدها يض*رب*ها بالمخده
نرمين بضحك: بقي كده طيب ماشي تعالي بقي
ومسكت المخده وقعدت تضر*به بيها زي مابيض*رب*ها والمخدات انقطعت والريش ملا الاوضه وظلا يضحكان واسد تمدد بجوارها ومسك ايديها ونظر اليها
اسد: انا مش هقولك بحبك لاني مش بحبك انا بعشقك بدمنك انا عديت مرحلة الحب خلاص 😍
نرمين بحب وفرحه: وانا كمان بحبك بحبك بحبك اووووي ❤❤
اسد نظر في عيونها واحتضنها بقوة بعدها قبلها برقه وحب
نرمين: يلا ناكل انا جعانه
اسد بخبث: وانا كمان جعان اووي تعالي ناكل يلا
نرمين: يلا وجت تقوم سحبها اسد بقوة واقعها علي السرير مره ثانيه
اسد بخبث: لا انا مش عايز اكل اكل انا عايز حاجه تانية
نرمين: اي لا وسع
اسد: طب تعالي اقولك حاجه
نرمين: اي
اسد: بكرا هنروح نزور عائلة وعاوزك معايا
نرمين: اكيد طبعا هاجي معاك
اسد: تمام يلا ننزل
نرمين: يلا
نرمين: استني
اسد: اي
نرمين: مين هينضف الاوضه دي
اسد: اكيد انتي ياقلبي هي دي محتاجه سوال
نرمين: اي بس انت اللي بهدلتها
اسد: مكنتش لوحدي انتي كنتي معايا
نرمين: بس انت اللي بدات
اسد: خلاص ننضفها سوا
نرمين: ماشي يلا ننزل
اسد: يلا
ونسيبهم هما في عالمهم
اسر ماشي بسيارته ويتفاجا بفتاة تركض وهي تبكي وخايفه جدا اسر وقف سيارته ونزل البنت خبططت في
اسر: انتي كويسه
البنت: هما ولم تكمل كلامها حتى وجدت ثلاث شباب
واحد منهم: انتي مفكره انك هربت كده
شاب اخر: دي تلزمنا مش هتلزمك انت احنا لاقينها قبلك
اسر: اه ومالو
واخذ البنت وراء ضهره
شاب 1:بقي كده طيب انت الي جبته لنفسك
جم يضر*بوه ضر*بهم وصدهم هما التلاته بكل قوته وبعدها هرب*وا من قدامه
اسر بغضب اتجه الى البنت: انتي اي اللي مطلعك في الوقت المتأخر ده
البنت ببكاء: كنت جعانه ونزلت اجيب من السوبر ماركت الي تحت البيت اندومي وشيبسي وبيبسي وشوكلاته ومصاصه
بس لاقته مقفول قمت جيت علي السوبر ماركت اللي في الشارع ده
اسر بضحك: هههههههههه 😂😂والله مجنونه وانتي كنتي هتاكلي كل ده
البنت: اي قليل صح خلاص هجيب زياده بقي
اسر فطسان ضحك: هههههههههه 😂😂لا بجد مش قادر
البنت بغضب: انت بتضحك علي ايه هو في حاجه تضحك يعني 😒
اسر بضحك: لاخالص قوليلي بقى اسمك ايه
البنت: فريده
اسر: وانا اسر
اسر: ساكنه فين
فريده: ليه
اسر: تقريبا كده عشان اوصلك عشان مش هينفع اسيبك لوحدك هنا
فريده: لا شكرا
اسر: هو انا بعزمك علي العشاء انا بقولك اوصلك
فريده: لا
اسر بتصنع الغضب: اطلعي يلا
فريده بخوف: حاضر
تصعد فريده في المقعد الخلفي واسر مكان السواقه
اسر؛ مكنتش السواق بتاع جنابك انا تعالي اقعدي جنبي هنا
فريده: لا
اسر بنظره ارعبت فريده: تعالي
فريده: حاضر
اسر اخذها واوصلها ووقف عند سوبر ماركت واشترالها حاجات كتيره
فريده؛ مكانش في داعي
اسر: اسكت
فريده: حاضر
فريده: شكرا
اسر: الشكر لله
فريده: باي
اسر: باي
اسر: هشوفك تاني
فريده: مش عارفه لو لنا نصيب هنتقابل
وانتظر حتى صعدت وبعدها مشي وهو يفكر فيها
شخص مجهول
شخص ١:اسد اتجوز ياباشا
مجهول 2:حلو اوى نفذ الخطه
مجهول 1:مش لسه بدري ياباشا
مجهول 2:لا مش بدري اعمل زي مابقولك
مجهول 1:امرك ياباشا
مجهول 2:نه*اي*تك قربت يابن الجارحي ويضحك ضحكه شريره هههههههههههههه 😈☠️
وهنقف لحد هنا النهارده
رواية عشقت الأسد البارت 9
نرمين: اسد
اسد: نعم
نرمين: هو ممكن انزل الكليه بكرا
اسد: امممم افكر
نرمين بخبث وقربت من اسد: ياحبيبي انا كده فاتني حاجات كتيره اووي ولازم اروح
اسد بتوهان: اهاا خلاص موافق هاخدك بكرا ونروح
نرمين بفرحه: بجد هييي
اسد: مجنونه والله
نرمين بزعل طفولي: مجنو*نه يااسد
اسد: ياروحي بهزر والله
نرمين: خلاص صالحتك
اسد: لا انا مش بتصالح كده
نرمين: امال ازاي
اسد: تعالي وانا اقولك
واخذها واخصوا في بحور عشقهم
في مكان آخر
ام نرمين: نرمين وحشتيني اووي يامحمد
محمد: ومين سمعك دي الي كانت عمله للبيت حس
ام نرمين: اه والله
ابو نرمين: ربنا يسعدها احنا هنعوز اي اكتر من سعادتها
ام نرمين: معاك حق والله ربنا يسعدهم
ابو نرمين: يارب
في مكان آخر
ناني بعصبيه: بقا انا ناني الجارحي يعمل فيا كده عشان خاطر واحده زبا*لة زي دي
ميرفت (ام ناني) اهدي كده عشان نلاقي حل ونقدر نبعدها عنه
ناني بهدوء: معاكي حق يا ماما انا اللي المفروض الفلوس دي والاملاك والشهره تبقا ملكي انا مش هي وانا هعرف هندمهم ازاي
ميرفت: جدعه بس هتعملي ايه
ناني: كل خير اسمعي *********************
ميرفت: دماغك سم
ناني بتكبر: طبعا
عند اسر
اسر: انا مالي عمال افكر فيها كتير ليه
عقله: لا عادي شخص قابلته وشاغل تفكيرك شويه بس
قلبه: مش يمكن حبيتها
عقله: لاحبيتها اي
قلبه: لا انت حبيتها
عقله: لا مش حبيتها ده مجرد تفكير عادي او ممكن اعجاب
قلبه: حبيتها
عقله: لا مش حبيتها
اسر: خلاص بقا اسكتو
اسر: بس فعلا انا حبيتها طب انا مش عارف هشوفها تاني فين وازاي
اسر فجأة تلفونه رن
اسر: الو
اسد: فينك يابني مختفي ليه
اسر: انا بردو الي مختفي ياعم انا موجود اهو انت اللي فين
اسد: تعالي علي الفيلا انا هناك
اسر: تمام مسافة السكه
اسد: تمام
اسر: سلام
اسد: سلام
اسد: نرمين ياحبيبتي
نرمين: اي ياحبيبي
اسد: اسر صاحبي جاي يقعد معايا شويه ممكن تحضري الغداء
نرمين: اكيد طبعا ياحبيبي حتي فريده صحبتي كمان جايه دلوقتي زمانها علي وصول وهتساعدني
اسد: تمام
الباب خبط: نرمين فتحت
نرمين: ديده حبيبتي وحشتيني اووي ياقلبي ❤
فريده: وانتي كمان ياقلبي وحشتيني اووي:❤
اسد: نعم حايلك حايلك انتي وهي اذا كانت هي قلبك امال انا ابقي اي وانتي هي قلبي انا مش قلب حد تاني
فريده بضحك: هههههههههه 😂😂بيغير عليكي اووي
نرمين: هههههههههه جدا 😂
فريده بخبث: اي ده انتي تخنتي اووي كده ليه هو الجواز بيتخن والا ايه
نرمين بصدمه: اي انا تخنت
فريده بخبث: اه وخصتنا من عند الوسط
نرمين: ياخبر انا لازم اخس من بكرا واظبط جسمي
اسد بنفعال: لااااا مين قالك تخسي انا قولتلك تخسي
نرمين: يا اسد اناتخنت اووي وخصتنا من عند الوسط
اسد: وانا عجبني وسطك كده مش عاوزك تخسي
نرمين بصدمه: اهااا
اسد: جالي تليفون مهم وذهب بسرعه
فريده بضحك: هههههههههه 😂😂مكنتش اعرف اني هنجح كده
نرمين: يعني اي
فريده: كان فخ صغير بس 😂
نرمين: ماشي والله لوريكي
فريده: خلاص بقا قلبك ابيض
نرمين: ماشي تعالي يلا عشان نجهز الغداء قبل صاحب اسد مايجي
فريده: ماشي يلا
وبدا يجهزون الغداء واسد في مكتبه بيشتغل
بعد فترة خلصوا
نرمين: اخيرا خلصنا
فريده: اه الحمدلله
وبعد دقايق دق الباب
ذهب اسد وفتح
اسد: اخيرا ظهرت
اسر عامل ايه ياصحبي
اسد: الحمدلله وانت عامل ايه
اسر: الحمدلله
اسد: ادخل يلا
اسر دخل
اسد: نرمين
نرمين: ايوه ياحبيبي
اسر ينظر بحاجب مرفوع: نعم اي ده
اسد: اصبر وهفهمك
اسر: ماشي
اسد: نرمين مراتي اسر صاحبي
اسد: كده فل
اسر: اي ده انت اتجوزت من غير ماتقولي وانا عمال اقول مختفي بقالك فتره ليه وغمز 😉
اسد: اتلم
فريده: نرمين انتي روحتي فين
اسر يقف بصدمه: فريده انتي بتعملي ايه هنا
فريده: اسر انت اللي بتعمل ايه هنا
اسد ونرمين ينظران لهم بستفهام
نرمين: اي ده انتو تعرفوا بعض
اسر: ايوه
فريده: ايوه
اسد ونرمين: اي ده بجد
وحكي لهم اسر ماحدث وظل يضحكان
نرمين: مجنونه
فريده: نينيني
وظل يضحكان واتغدوا وبعدها قعده قليلا
فريده: طيب انا همشي بقا عاوزه حاجه
نرمين: مانتي قاعده يابنتي
فريده: لا اتاخرت ولازم امشي
نرمين: طيب ماشي خدي بالك من نفسك
فريده: حاضر
اسر: انا كمان همشي تعالي اوصلك في طريقي
فريده: لالا عادي انا هروح لوحدي
اسر: يلا يا ماما امشي قدامي قال تروحي لوحدك قال
فريده: حاضر
اسر: يلا سلام
اسد: سلام
رواية عشقت الأسد البارت 10
اسر: احمم ساكت ليه
فريده: لاعادي
اسر: امم
فريده: كنت عاوز تقول حاجه
اسر: اه. لا
فريده: اه والا لا
اسر: بصراحه اه
فريده: طب قول
اسر بتوتر: هو انتي مرتبطه
فريده: لا وانت
اسر: لا
فريده: اهاا ربنا يوفقك وتلاقيها
اسر بخبث: لا مخلاص انا لاقيتها
فريده بحزن: بجد
اسر بمكر: اه ابقي اعرفك عليها
فريده بحزن: تمام
اسر: وصلنا
فريده: يلا باي
اسر: باي
اسر بحب: واخيرا خلاص وقعتي ياديده في شبكه الحب ومحدش سمي عليكي
اسد: نرمين
نرمين: ايوه
اسد: مش واخده بالك انه في حاجه بين فريده واسر
نرمين: الصراحه اخدت بالي ونفسي قاطعها اسد
اسد: يكونوا لبعض
نرمين: ايوه بس هنعمل ايه
اسد: مش عارف
نرمين بتفكير: اسمع *****************
اسد: اي الدماغ دي
نرمين: عيب عليك
اسد متجوز واحد صاحبي صح 😂
نرمين: غلس 😒
اسد: طب تعالي اصلك واحشني اووي
نرمين: لا ابعد
اسد: لا ابعد اي قصدك قرب
نرمين: لا اب وتسكت شهرازاد عن الكلام الغير مباح
ناني: هااا عرفت هتعمل ايه
شخص: ايوه متقلقيش كله هيبقا تمام
ناني: ام نشوف
شخص: سلام
ناني بقرف: سلام
ناني: خلاص قربت نهايتك يانرمين واسد هيبقا ليا هو وفلوسه
مجهول من وراها: وبعدها نخلص كمان من اسد وناخد كل فلوسه
ناني بضحكه دلع: هههههههههه ايوه ومحدش هيبعدنا تاني عن بعض
مجهول: هههههههههه وحشتني
ناني بدلع: وانت كمان
ويحدث ماحرمه الله
اسد تاني يوم صحي
اسد: نرمين
نرمين: نعم
اسد: قومي يلا عشان نروح نزور عائلة
نرمين: حاضر وقامت
اسد: اخد شور وخرج جهز نفسه وادي فرضه
ونرمين كذالك
اسد: يلا
نرمين: يلا
واخذها وذهب
وهم في الطريق
اسد شغل اغاني
وشغل اغنيه غريب الحب رامي صبري
غريب الحب مين فاهمه مابين اتنين بيتفارقوا
وبين اتنين بيتفاهموا في حد الحب ده سارقوا وحد الحب كان مهموم
غريب الحب مين فاهمه مابين اتنين بيتفارقوا وبين اتنين بيتفاهموافيحدالحب ده سارقه وحد الحب كان مهموم
والفرصه التانيه بنستنها وهوا بنسي للحظه
كملوها انتوا بقا 😂😂
اسد ينظر الي نرمين بحب كبير ونرمين كذالك
اسد مسك ايديها بحبك ❤
نرمين وانا كمان بحبك اوى ❤
اسد انا وقعت ومحدش سمي عليا انتي عملتي فيا ايه
نرمين بضحك 😂انت اللي عملت فيا ايه
ينظر لها اسد بحب كبير وياخذها في حضنه
نرمين ياه قد ايه ببقي فرحانه وانا في حضنك بحس بأمان
اسد شدد من احتضانها وانا اول مره احس بالسعادة دي كلها وانتي في حضني
نرمين تنظر له بحب وتبتسم
اسد: تعرف انا نفسي دلوقتي في بنت شبهك واسميها نرمين وتكمل حبنا للاخر
نرمين: هههههههههه مش اووي كده هتميز بنا ازاي
اسد: عادي نرمين حبيبتي ونرمين بنتي
نرمين: هههههههههه لا مش الدرجه دى
اسد: واكتر كمان
وبعدها وصلو قصر عائلة اسد
اسد نزل ونرمين مع
اسد: يلا
نرمين: لا انا خايفه
اسد بضحك: خايفه من ايه بس ياقلبي
نرمين: اصل انا مش عارفهم والا هم عارفني
اسد: دلوقتي هتعرفيهم وهم يعرافوكي وهتحبيهم اووي كمان
نرمين: بجد
اسد: ايوه بجد يلا بقا
نرمين: يلا
ودخلوا
صوت عالي هز أركانالقصر : ااااااااااااااااااااسد
تكملة الرواية من هناااااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا