رواية أنتقام ابيض قانون اسود الفصل السادس 6بقلم روكا حسن سيدة القصر (جميع الفصول كامله)
رواية أنتقام ابيض قانون اسود الفصل السادس 6بقلم روكا حسن سيدة القصر (جميع الفصول كامله)
أنا حامل من طارق جوزك جوازنا كان عرفي يا ملك!!
أنتي جاية ليا المستشفي عشان تحرقي دمي يا زهرة أنا و طارق أطلقنا كفاية اللي حصل فيا
نعم يا روح أمك.. انتي مش قولتلي أتنزلي عن المحضر عشان طارق جوزي و حبيبي وأعملي كدا عشان خاطري
دلوقتي بقا طليقك وانتي من طريق وهو من طريق بقولك اي يا
بت فوقي كدا مين اللي واقف بره ده
ده أسر أخو طارق أبن عمي بعد ما طارق مشيي وقعت و جيت المستشفي الا انتي دخلتي ازاي و هو واقف بره
قولتله أن ممرضه و الواد وشه أصفر معرفش الدكتور لما خرج قاله اي باين عليه الصدمة
فجاة دخل أسر و بصلها بشك: ملك عايز اتكلم معاكي؟
خرجت زهرة و أبتسمت أبتسامه خبيثه أيوه كدا اللعب بقا حلو ايوة يا طارق يا حبيبي زي ما قولتلي بلظبط دفعت لدكتور فلوس عشان يقول انها حامل و التسمم والرحم عشان.. أسر ميوفقش بيها وحشتني اوي يا طارق أجيلك الشقة!
طارق بمكر: ياريت يا زهرة محتاجك اوي؟
ملك بسرحان.. أي يا أسر ساكت ليه متعرفش الدكتور قال اي حسه ان القولون بتاعي هينفجر حتي ان مبعرفش أصلي مش قادرة أمسك نفسي بجد، حاول تقول لدكتور علي الدوخه و الانتفاخ بتاع القولون ده.
قولون اي أنتي حامل!!
بتتنفض ملك من علي السرير و بتتضحك بقوة أحلف كدا ان حامل مين قالك الكلام الغبي ده أنا كنت دايما بدخل المستشفي بسبب القولون تقولي حامل نادي الدكتور ده
يا دكتورر يا دكتورررر
بيدخل الدكتور بتوتر: حمدالله على سلامتك يا مدام أحنا فقدنا الجنين وحضرتك بخير حاليا
بتتضحك ملك بنهيار و بتقرب من الدكتور وقالت بهمس:
دفعولك كام هتقول ولا أستعمل سلاحي؟
فلوس اي يا مدام ده مكان أكل عيش وفي حالات غيرك..
هتنطق ولا أكسر عظمك
الدكتور بخوف من نظرة أسر: عشر الف جنية و لو الجدع ده سابك و مشيي هاخد باقي الفلوس..
ملك بضحك: أي رايك ترن عليهم و تقولهم أنه سبني و مشيي وانا بعيط و دخلت في حالة أنهيار و أن ورثه من بابا مليون جنية من محامي لسه جاي ليا حالا
بتفكري في اي يا ملك؟؟
ملك بخبث: حق بابا قدام عيني
أنا كمان هجيب حق عمي.. أخوك اللي قتله يا أسر بيه يا حضرة الظابط مش ناوي تحقق في القضية ولا خايف عليه
سكت أسر وبلع ريقه.. القانون علي الكل وعليكي!!
بيرن الدكتور علي طارق بيرد طارق بيقوم من علي السرير من جمب زهرة بيفتح الدكتور المكبر و بيقول "أيوة يا طارق بيه مراة حضرتك الراجل اللي كان معاها زعق ليها ومشيي و هي دخلت في أنهيار اول ما سابها و عرفت انها حامل منك
وبعدها بنص ساعه جه محامي
وقال انه كاتب مليون جنية بأسمها وهي منهاره لو هتيجي تاخدها
بتسمع ملك صوت زهرة وهي بتقوله: يا تيكاا مش وقته مكالمات..
حرمه سعرانه *
بيضحك أسر و بيرد طارق بطمع: أنا ليا غير مراتي انا اجي أشيلها جوه عيني حاول تخليها متمشيش وانا هاجي اخدها من
عندك يا دكتور يا حبيب قلبي
بيقفل الدكتور و بتقول ملك بذكاء.. مهمتك يا أسر تعملي وصية بخط بابا أنه كاتب نص مليون جنية لبنته و تكلم مطبعه تتطبع الفلوس دي مرتين في شنطين تمام واحده هتبقي معايا و واحده مع طارق طبعاً زهرة هتتطمع في طارق هفضل انا مع طارق شهر العب معاه خروجات وكل ده وانت توقعلي زهرة و تعطيها الفلوس دي و تقولها هدية وانا هاخد الفلوس من طارق و اخبيها في مكان ميعرفش يوصله اقوله دور علي فلوسك ممكن زهرة اخدتها يروح يلقيهم مع زهرة في المكان اللي هقولك زهرة تبقي فيه لو عرف ان هي اللي سرقته مش بعيد يقتلها.. قتلها يبقي لبس أعدام في قضيتين، مقتلهاش يبقي لبس فلوس تزوير و في الشهرين دول نكون بندور ورا طارق علي مصيبه و دليل علي قت" ل بابا و نوصل للقاتل..
سكت الدكتور وبصلي بصدمة وسقف بقوة.. أنتي ازاي كدا انتي لبستي الراجل أعدام من غير ما تلمسي شعرايه منه ده غير انك هتبقي حنينة معاه الله عليكي..
يلا يا أسر أمشي حضر الوصيه و المطبعه اعطيله 200 جنية يطبع منها خلال يومين و ورق المحامي هجهزه انا او هكلم محامي أمشي بسرعه قبل ما أخوك يوصل..
بيمشي أسر و هو مصدوم من تفكيرها أخويا لبس اعدام خلاص.
رايح فين يا طارق؟؟
طارق بهدوء: ملك ورثة مليون جنية من أبوها ولازم ارجع علاقتي بيها و اول ما اخدهم منها هاخدك و نسافر و اتجوزك هناك أبعدي عني الفترة دي لحد ما ارجع علاقتي بيها تاني
زهرة بطمع: بس أنا ليا في الفلوس يا طارق
بيهزز طارق راسه بطمع.. أكيد بلنص بسرعه قبل ما تمشي من هناك هلحق اتكلم معاها وانتي عارفه ملك بتحبني ازاي..
ملك مش بتحبك يا طارق دي عايزه تنتقم منك في موت أبوها
أنا عارف أن قت"لته بس هي هتسامح
بقولك بتعشقني يعني الفلوس هتبقي معايا أصرف براحتي..
ملك هتنتقم منك يا طارق فوق وشغل دماغك
لا ملك غبية مستحيل هتنتقم ازاي معهاش دليل؟
ما يمكن الفلوس دي لعبه منها عشان ترجعك عرينها تاني و ساعتها تهجم عليك صدقني
أنتي متعرفيش ملك ضعيفة اوي وانا هخليها تموت بحسرتها علي فلوسها عشان ميبقاش حاجة من ريحة عمي ده
حتي أمها أنا اللي قتل"ها و أي غدر منك
همو"تك يا زهرة
وووووووووووووو
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا