رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل 1-2-3-4-5بقلم شهد وائل جديده وحصريه (جميع الفصول كامله)
رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل 1-2-3-4-5بقلم شهد وائل جديده وحصريه (جميع الفصول كامله)
(طفله وقعت بين احضاني)
عشق :ببراءة طفوليه وهي بتلعب مع البنات ف الشارع والطين وشعرها طويل والطين اللي علي ملامح وشها وماثرش علي جمالها سلمي يلا بينا امي لو شافتنا كدا هتضربنا وابوكي يلا زمانو جاي من الغيط
سلمي: لا عايزه العب شويه كمان ي عشق انا ما صدقت طلعت من البيت نروح لي تاني
عشق: بخوف من باباها يلا بقا ي سلمي مش هيحصل طيب لو أبوكي عرف ومرات أبوكي هطين عيشتنا وامك مش هتتكلم يلا قومي وفعلا اتحركو هما الاتنين علي البيت وداخلو منغير ما حد يشوفهم استحمو وغيرو هدومهم وسلمي نامت وعشق راحت لمامتها
ثريا: بتعب تعالي ساعديني ي عشق ف الخبيز قبل ما أبوكي يجي ويومنا يكون اسود لو مخلصناش
عشق :بحب حاضر يماما وبعد وقت قامت غيرت هدومها وذهبت تصحي سلمي
عشق :سلمي اصحي قبل ما أبوكي يجي يلا ي سلمي ي سلمي
سلمي: بنوم شويه ي عشق قبل ما يجي هصحه
عشق :بخوف لما سمعت صوت باباها تحت وسلمي قامت من علي سرير ونازلوا بسرعه علي. مطبخ يحطو الاكل
ممدوح: بزعيق عشق تعالي عايزك انتي ي بت
عشق :بخوف جايه ي بابا وجات قدامه نعم ي بابا في حاجه
ممدوح: جهازي نفسك عشان جوزك هيجي يخدك بكرا الكلام نزل عليها زي الصدمه اتجوز ازاي أنا لسه صغيره بس مقدرتش تتكلم خوف من ابوها
عشق :بس ي بابا أنا لسه بكمل تعليمي و١٨ سنه وعايزه ادخل الكليه واكون متعلمه
ممدوح: بعصبية كفايه تعليم ملهوش فايده اخرتها هتتجوزي وتقعدي تشوفي جوزك وشقتك وده اخر كلام جوازك بكرا وكفايه اوي فلوس بتتصرف عليكي ولسه في اخواتك الصغيرين وسابهم وقام
ماجده :بابتسامه يختي قولي الحمدالله ده انتي عنستي اللي اصغر منك اتجوز وقولي الحمدالله أن في حد وافق يتجوزك وقامت هي كمان تروح لممدوح
عشق: بدموع عاجبك كدا ي ماما اخرتها يرميني هو انا مش بنته ي ماما
ثريا :وقلبها وجعها علي بنتها مكنتش تستاهل كدا تعالي ي عشق وحضنتها ونامت ف حضنها وسلمي كمان وتاني يوم الصبح البيت كله صاحي وحضروا عشق عشان جوازها وجي العريس
ماجده :بشماته. هتجوزي اي يعني اكيد راجل.كبير ف السن هي دي اخرتك ما هنقول اي ما انتي عنستي
عشق: بصراخ انتي اي حرام عليكي بقا أنا مش عنست أنا لسه لو كنت بنتك كنتي جوزتيني لاي شخص والسلام تحت مسمى البنت ملهاش غير بيت جوزها صح بكراهك انتي وابويا اكتر ناس ف حياتي
ماجده :بخبث وهي شايفه ممدوح جاي عليهم كدا ي عشق ده انتي زي بنتي وزي منه وبتكرهيني أنا وابوكي
ممدوح: وسماعها ومسكها من شعرها اه ي بنت كلب وصفعها بقسوه يوم امك اسود ي عشق وضربها بقسوه وقلبه مفهوش شفقه وهي بتحاول تخرج من ايده والكل فاق علي صوت هز المكان كله وووووووووووووووووووووو
يتبعععععع
(طفله وقعت بين احضاني)
سلطان بصوت رجولي بعد يدك ي ممدوح ومرات سلطان بيه محدش يضربها انته فاهم
عشق بدموع وانته مين انته كمان محساسني انك مش هتطلع زيهم وتضربني زيهم بكرهكم
سلطان بهدوء لي متجوزك ولا متجوز بقره عاد عشان اضربك لا ي عشق متخافيش
ماجدة بغيظ الجوازه دي مش هتم انته شايف ي ممدوح بيعملك ازاي لا يخويا
سلطان ونظر ليها نظره كفيله تخرسها اي ي ممدوح النسوان حداك هي اللي بتتكلم طب كنت قولتلي كنت محطتش ايدي ف ايدك ي راجل
ممدوح باحراج لا ي سلطان بيه انكتمي ي وليه انتي ومعلش ي بيه هي مش قصدها يلا نكتب الكتاب وفاقة عشق علي جملة الشيخ بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في الخير أن شاءالله مبروك والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
سلطان بابتسامه يلا بينا ي عروسه هستناكي برا تسلمي علي امك وتيجي
ثريا بحب جوزك طيب جوي ي عشق خلي بالك منه ي بنتي واوعي تزعلي هو وحماتك وربنا يهدي سرك ي بنتي يلا اطلعي لجوزك
منه بحقد شايفه ي ماما اخرتها الزبالة دي تتجوز سلطان شاكر الانصاري من يومها وهي احسن مني ف كل حاجه
ماجدة بكراهيه من يومي ومش بحبها هي وامها ولما اتجوزت ابوها افتكرت أن امها هتزعل وتموت بس العكس محصلهاش حاجه بس الدور علي بناتها
عشق وذهبت نحو السياره وفتحت الباب ودلفت الي داخل وأغلقت خلفها الباب وكنت مكسوفه ومتوترة انها معا وسلطان شاف كدا بس حاب يفرفش الجو شويه عشان تاخد علي
سلطان بمراح وانتي بقا طالعه قمر لمين يعشق ولا يكون مكياج اصلي عارف البنات بتعوت يومين دول بيحبو الحاجات دي ودي عيونك
ولا لنسز
عشق بكسوف لا والله دي عيوني حتي بليل بتكون خضراء غامق والصبح زرقاء معرفش ازاي وده جمالي طبيعي ومبحطش مكياج ولا اي حاجه من الحديت الماسخ ده
سلطان بضحكه اباي قفوشه انتي عاد خلاص متزعليش ي عشق وانا بهزر معاكي عادي
عشق ببراءة براحتك عادي مش بزعل ولا قفوشه أنا مع الوقت هتعرف أني بحب الهزار والضحك
سلطان يلا وصلنا ومسك ايديها وهي اتوترة اكتر وداخل بيها القصر وكان من الداخل تحفه فنيه فعلا الديكور الراقي وكان الكل واقف ف استقبالهم وابتداء ضرب النيران تعلن عن فرحته ب الحفيد الكبير
بهية بغضب برضوا سويت اللي اف راسك وتجوزتها ي واد شاكر
علي العموم مبروك ي سلطان وذاهبت غرفتها
سلطان وسحب عشق بهدوء وطلع بيها غرفتهم وقالها بهدوء معلشي ي عشق متزعليش نفسك هي امي كدا بس طيبه ومفيش ف حنان قلبها والله
عشق مش زعلانه عادي هي زي امي ومفيش بنت بتزعل من امها ومحصلش حاجه وقالت بكسوف وسيب ايدي بقا
سلطان وضحك ماشي ي ست هسيب ايدك وقال بخبث هي خدودك دي كيف الفراولة عايزه تتاكل اكل وقرب منها وبا*سها
عشق بخجل وضربته بخفه علي صدره يوه اتحشم اياك عيب كدا
سلطان وشالها لا مفيش اتحشم ليلة العمر وذهبت معا اللي عالمهم الخاص بس ياترا هيفضل الحب بينهم ولا اي اللي هيحصل
يتبعععععععع
بقلمي الكاتبه شهد وائل
طفله وقعت بين احضاني
البارت الثاني
(طفله وقعت بين احضاني)
بهية بحده اطلعي ي بت نادي البيه وقوليلو امك عايزك تحت كفايه نوم وصحي مراتك ويلا احنا داخلين علي الظهر.
ناديه حاضر ي ستي هروح اهو وطلعت تصحيهم وداخل الغرفه
سلطان بغيظ وفاق منزعج من خبطاط الباب ولبس التيشيرت وفتح الباب عايزه اي ي بت بتخبطي علي بهايم
ناديه الست هانم عايزاك انته والهانم الصغيره عشان الاكل والوقت اتاخر
سلطان انزلي قولي ليها انهارده سلطان مش هينزل من الاوضه وطلعي الاكل لينا وقفل الباب قبل ما تقوله حاضر وهي نزلت وقالت الكلام ده لبهية
بهية بغضب شايف ابنك ي شاكر هتلاقي البت دي كلت دماغه
أنا عارفه شغل الحريم ده
شاكر وضحك اباي عليكي هي البت عملتلك اي ياوليه انتي ما البت مسمعناش صوتها من امبارح وشكلها بنت ناس أهدي بس انتي
رهف وكنت بتضحك ف نفسها علي شكل حماتها اللي مبيعجبهاش العجاب وجوزها ضربها ب خفه ف ايديها وهي سكتت
مهند معلش ي ماما عشان بس عرسان جداد وانتي عارفه اي مكنتيش عروسه ي حاجة
بهية تصدق بالله ي ابن بطني انك عايز الضرب قوم يولا من هنا ومفيش اكل يلا شايف تربيتك ي شاكر ف عيالك ده انا حماتي مكنتش بعرف ارد عليها ولا عيني تكون ف عينيها
رهف طبعا ي ماما انتي هتقوليلي أنا راحه عند امي شويه ي مهند وابقا ابعت الغفير ب العربية يخدني
بهية هو مفيش أنا راحه عند امي ي ماما ولا اي ي ست رهف
رهف معلشي ي حماتي واسفه لحضرتك بس انا مش متجوزه حضرتك متجوزه ابنك عن اذنكم عن اذنك ي بابا
شاكر وكتم ضحكته اذنك معاكي ي بنتي قوم ي مهند روح الشركه يبني
بهية بعصبية شايف مرات ابنك ماشي اوففف وطلعت اوضتها
وشاكر مات ضحك وداخلت بنته وهي شايله ابنها وباين عليها علامات الضرب وهدومها اللي متبهدله اتغيرت ملامح وشه ف ثواني وجري عليها
ريم بانهيار ضربني ي باباااا وخد مني دهبي والعربيه وفلوسي وحتي هدومي وبنتي ي بابا ولحقت اخد ابني وجريت منه وامه ضربتني ي بابا عايزه حقي
شاكر بصوت هز البيت كله سلطاااان سلطاااان
وعند سلطان كان بيصحي عشق براحه وهي فاقت بابتسامه وهو ب*اسها وهي اتكسفت صباح الخير ي عروسه صباحيه مباركه قومي يلا خدي دش عقبال ما البس أنا صحيت من زمان بس فضلت ابصلك اتامل ف جمال ملامحك
عشق وقامت وداخلت الحمام وهي بتاخد نفسها بالعافيه مالك ي عشق لحقتي تحبيه ده لسه اول يوم ليكي ممكن اعجاب بس هو مز وطيب اوي وخدت الدش وطلعت وهي بترفع شعرها المبلول اللي بقا اجمل وقرب منها وهو بيشم ريحتها اللي عشقها بس فاق علي صوت ابوه وهي اتخضت وحضنته
عشق بخوف هو في اي ي سلطان واي الزعيق اللي تحت ده وسلطان كان هينزل عشق مسكته لا مش تنزل عشان خاطري
سلطان وحضنها وحاول يطمنها متخفيش ي حبيبتي وشويه وهاجي وسابها ونزل وهي لبست الطرحه ونزلت تشوف في أي
ريم بعياط الحقني ي اخويا عايزه حقي ي سلطان ضربوني كلهم وخدو بنتي عايزه بنتي ي سلطان
سلطان وعيونه احمرت وطلع غرفته وعشق وراء وفتح الدولاب وخد السلاح ولابس الجلابيه
عشق بخوف يمراري ارمي السلاح ده ي سلطان متروحش ف داهيه يخويا بسبب واحد مش يستاهل
سلطان ومش شايف قدامه ابعدي عني ي عشق وزقها وطلع وهي وراء سلطان عشان خاطري ي سلطان بس سلطان مسمعش ليها وطلع واتصل ب مهند وقال لمراته تروح علي البيت
ريم بعياط شوفتي ي ماما بنتك حصل فيها أي أنا ريم شاكر الانصاري يحصل فيا كدا
بهية متعيطيش ي قلب امك ده معفن ده ليهم الشرف أنهم حطوا أيديهم ف ايد شاكر الانصاري اخواتك هيجبهولك راقع تحت رجلك ويبوسها كمان ويطلقك
رهف بصوت واطي لا اله الا الله اللي يشوفك ي حماتي ميشوفكيش الصبح ولا ريم دلوقتي بتعيطي الله يرحم كنتي بطفحي امي الد*م حربايات البيت اهم
عشق وضحكت وبصوت واطي يخربيتك هيسمعو ويكون يومنا اسود يختي هي صباحيتي شكلها حد باصص فيها
رهف صباحيه مباركه ياقلبي والف مبروك متزعليش يعني لو سلطان معملش فرح
عشق مش مهم فرح مهم اطمن علي بس وداخل سلطان وهو مسك ف ايده شخص جثه مش انسان عايش الد*م ف كل مكان ف وشه وجسمه ورمه قدام رجل ريم
سلطان بقرف بوس رجل ستك ي زباله بقا اخت سلطان كبير البلد واكبر تاجر فيكي ي بلد يتعمل فيها كدا ولا عاش ولا كان
عشق بصدمه وقالت وووووووووووووووووووووو
يتبعععع
(طفلة وقعت بين احضاني)
(بقلمي الكاتبة شهد وائل)
(البارت الثالث
(طفله وقعت بين احضاني)
عشق بصدمه حاتم هو انته تستاهل الضر*ب والله
سلطان بغيره وانتي تعرفي حاتم منين ي هانم
عشق بخوف من نبرة صوته ده كان كل شويه يجي يتعرض ليا وجي طالب ايدي من ابويا وانا رافضته وبقا كل ما يشوفني ف شارع يتعرض ليا
سلطان بغضب لعبت ف عداد عمرك وضربه بقسوة وبعد عنه عارف لو شوفتها ماشيه ف طريق وانته ماشي منه هموتك انته فاهممم
حاتم بتعب حاضر والله حاضر سبني امشي وخد كل حاجات اختك وعيالها مش عايزهم
سلطان مهو ده اللي هيحصل وفعلا بنت ريم جات وفلوسها وعربيتها ودهبها كل حاجاتها وأبوه وامه جم وخدو وقبل ما يمشي سلطان قال لي يرمي اليمين على اخته وفعلا طلق ريم ومشي
ريم سلطان ربنا يخليك ليا ي اخويا وتفضل سندي ف الدنيا
سلطان وحضنها عيب ي بت انتي اختي يعني راسك دايما مرفوعه وبنت شاكر الانصاري واخت سلطان واخت مهند
رهف اهو الغرور ده هيجيبها الارض وهي مش هتسبني بسبب غرورها
مهند يبنتي لسانك لو حد سمعك يومنا هيكون اسود يختي
ريم اي ي رهف مالك ي حبيبتي بتبصلي ليا كدا لي
رهف باستغراب انا ي ريم مفيش ي حبيبتي بس بدعي علي جوزك يضرب ريم الجميلة بتاعتنا
ريم بغرور ده اكيد يعني وتصبحو علي خير وسبتهم ومشيت
رهف وطلعت هي ومهند و وراهم سلطان و عشق
رهف اختك بالله ملهاش حل ي مهند لسه الغرور فيها مبتحرمش
مهند وضحك يبنتي اختي وعارفها مفروض انهارده تكون اتعلمت وغرورها قل شويه بس ريم مش هتتعلم كدا غير بضربه قويه
رهف ربنا يصالح حالها وحالنا المهم دلوقتي هتعملوا اي ف الموضوع بتاعها
مهند بسرحان معرفش والله بس اكيد خلاص أطلقت وابويا مش هيرجعو ليها تاني وده كويس ل الكل المهم سيبك منهم متيجي ي سكري وغمزلها وهي ضحكت (انتوا مالكم انتوا خلينا ف الروايه دول حب بقا وملناش دعوه)
عشق بجوع بس اتكسفت تقوله سلطان هو انته مش جعان اجبلك تاكل
سلطان وماسك التلفون لا مش جعان وشويه وهنام او هنزل اتمشي
عشق تمام تصبح علي خير
سلطان حاس انها جعانه بس مكسوفه ف نزل جبلها اكل. وطلع وفتح الباب وهو بيمثل مشهد من فيلم المبي وهو شايل الاكل
عشق وضحكت مش قدره شكلك يفطس وانته داخل وماسك صينية الاكل فكرتني ب المبي 😂
سلطان وحب ينكشها وانتي بقا مين مرات المبي ام كعب كوبايه ولا مين يختي
عشق بزعل لا ي حبيبي ده انا احلا حتي شوف جمالي وحلاوتي تتاكل اكل
سلطان وقرب منها هي من ناحية تتاكل اكل ف هي فعلا تتاكل اكل المهم ابعد ي شوشو قومي يلا كلي شكلك مكلتيش من امبارح وانا كمان الصراحه وبداو يكلو وعلي مرح سلطان وهزار عشق
ف مكان مهجور كان واقف شخصين مش باين منهم حاجه بسبب أن مكنش في ضوء غير ضوء القمر
مجهول ف خلال اسبوع انته فاهم تكون عندي وتحت ايدي وكمل كلامه وهو ماسك رقبته انته فاهم خلال اسبوع
المجهول التاني طب كدا سلطان بيه هيقتلنا ويقتلك ي باشا
الشخص اتعصب وطلع المسد*س ووووووووووووووووو
يتبععععع
(بقلمي الكاتبه شهد وائل)
(طفلة وقعت بين احضاني)
(البارت الرابع)
(طفلة وقعت بين احضاني)
الشخص مسك المسد*س موجه نحو المجهول وقال بغضب انت نسيت نفسك ولا ايه انا ما حدش يقدر يقف قدامي كلامي خلص كلمه ثانيه مسد*س ده كله في دماغك مفهوم
المجهول بخوف وترجي أنا اسف ي باشا سماح المره دي حقك عليا ي باشا
ف صباح يوم جديد صحي البيت كله علي صراخ رهف ونزل البيت كله
عشق برعب في اي ي رهف بتصرخي لي حصل اي يبنتي أهدي كدا
سلطان في اي يبنتي أهدي طيب
رهف برعب وخوف في د*م براا وحد مي*ت برا والله
مهند مين ده وراح هو وسلطان وسلطان قرب علي السكن*يه وكنت ف داخلت الشرطه
الضابط فين سلطان شاكر الانصاري معايا محضر بالقبض عليه
سلطان ببرود معاك سلطان ومحضر اي ده كمان
الضابط جالنا بلاغ ب أن في جريمه هنا واتفضل معانا
عشق بعياط ورعب سلطان انته اريح فين استنوا بس
سلطان ابعدي ي عشق وخليكي هنا ومهند جيب المحامي وتعاله
ريم بدموع اخويا انا عايزه سلطان اخويا ي بابا ده كله منها وشه فقر علي البيت كله
رهف بانفعال انتوا ايي حرام عليكم هي مالها وانتي ي ريم كفايه اللي حصلك ده كان وشك وحش علي جوزك عشان يطلقك ولا اي هي مالها مفروض تكوني جمبها لا تكون ضدها ارحمي شويه ي ريم
عشق بانفعال أنا عملتلك اي ي ريم مشوفتيش مني وحش عشان تعمليني كدا
ونسبهم ونروح ل سلطان اللي كان قعد وفي كمية برود وعمال يكلم نفسه مين اللي ضبار ليا الجريمه دي وبعد وقت كان قدام الضابط
فهد سلطان اقعد يبني اي اللي جابك هنا متقولش انك القاتل
سلطان ببرود بيقولي اني القاتل بس معرفش مين ده وشوفو لو السكي*نه عليها بصماتي ولا لا ده شغلك واكيد عارف ي فهد
فهد تمام وبعد وقت الجثه كنت ف المشرحه وتم التشريح وطلع أن سلطان مش هو القاتل وبلاغ كاذب وتم اتخاذ القرارات والقضية بقت ضد مجهول
عشق بفرحه وجريت علي وحضنته وهي مصدومه من فعلها بس فعلا هي حبته ف الكام يوم ده كان حنين عليها وطيب معاها انته كويس ي سلطان فيك حاجه طمني عليك
سلطان بحب والله كويس مفيش حاجه وزي القرد قدامك اهو ياقلبي وعشق فرحة ب كلمة قلبي بس مبينت
بهية بعدي كدا ي بت انته كويس ي سلطان فيك حاجه ي حبيبي
سلطان كويس يما قولت انا طالع انام عشق تعالي ورايه وطلع
عشق عن اذنكم ي جماعه عن اذنك ي حماتي وطلعت
سلطان وكان بياخد شاور وطلع وكان بينشف شعره عشق بحب وقربت منه وسلطان حاوطها من خصرها وهي اتكسفت ونسبهم بقا
نروح مكان بعيد كانت بتجري بنت وهي بتعيط وهدومها متبهدله ومتقطعها وفجأة خبطتها عربيه ونزل منها الشخص وووووووووو
يتبعععع
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا