القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل 11-12-13-14بقلم شهد وائل جديده وحصريه (جميع الفصول كامله)

 



رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل 11-12-13-14بقلم شهد وائل جديده وحصريه (جميع الفصول كامله)





رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل 11-12-13-14بقلم شهد وائل جديده وحصريه (جميع الفصول كامله)



(طفله وقعت بين احضاني)


والشخص نط من الشباك وعشق صرخت بأعلى صوته ومحمد طلع علي الصوت هو وفريدة بس ملحقش الشخص ده وداخل ليهم تاني


عشق بخوف هيكون مين ده وكان جاي بذات عند رعد لي أنا خايفه اوي 


فريدة أهدي ي عشق كدا مينفعش الولاد خايفين ويلا رنيم خدي اخواتك وفوق يلا 


محمد هنقول مثلا حرامي بس اي اللي هيدخل حرامي هنا عندنا واحنا لسه جايين قريب البلد


عشق مبقتش عارفه افكر ولا أفهم اي حاجه دماغي خلاص راحت مني   ومبقتش قدره اعرف في أي تاني مستخبي لينا 


فريدة عشق خلاص أهدي بقا وفكري ب عقل شويه الخوف مش كل حاجه وساعات الخوف بيعمل ضعف الإنسان 


عشق حاضر ي فريدة المهم الولاد لسه مخدوش علي مكان بكرا الصبح هخدهم ونروح البيت عند ماما تمام 


فريدة تمام ي حبيبتي تصبحي علي خير يلا ي محمد


عشق وانتي من اهل الخير وفي صباح يوم جديد 


رعد وكان بيلعب ف الحديقه والكوره طلعت برا علي طريق راح يجيبها كنت هتخبطه عربيه ولكن سلطان شاله 


سلطان بخوف انته كويس ي رعد فيك حاجه 


رعد وبعد عنه أنا كويس شكرا وكان هيمشي سلطان مسكه 


سلطان اي مش ناوي تتعرف علي باباك ي رعد 


رعد بحده لا شكرا مش عايز اتعرف وينفع تسيب ايدي ماما زمانه خايفه عليا 


عشق رعد انته فين وشافته مع سلطان وجريت علي ومسكته هو انا الف مره اقولك متخرجش برا البيت صح ولا مش صح حته واحنا كنا برا قولتلك متبعدش عن البيت وهات الكوره دي قدامي يلا


سلطان هو معملش حاجه ي عشق لده كله هو طفل برضوا يلعب براحته وهو راجل كمان 


رعد حاضر ي ماما اسف وسبهم وداخل وعشق كنت هتمشي سلطان ناده عليها 


سلطان عشق ينفع نتكلم شويه مع بعض عايزك ف موضوع 


عشق بحده مبقاش بينا كلام ي سلطان بيه ولا نسيت مينفعش الخدام يتكلموا مع أسيادهم مش ده برضوا كان كلامك


سلطان بندم عشق انا اسف وجاي اتاسفلك نرجع حتي لو مش عشاني عشان عيالنا محتاجين اب 


عشق ببرود وضحكت لسه فاكر عيالك ي سلطان بيه اي مكنتش خاينه من خمس سنين ولا من يوم مش كانوا دول ولاد حرام ازاي اربي عيال مش عيالي اي ي سلطان ندمان دلوقتي والندم ف عيونك مترد لا ي سلطان لو اخر راجل مش هرجعلك واه الكلام اللي اتبعت ليك ده من شخص هو معاك دلوقتي وحضرتك عايش معا علي عماك ويعلم دلوقتي بيعمل اي من وراك سلام ي سلطان 


سلطان بعدم فهم قصدك اي ي عشق ردي عليا مش تمشي وتسبيني قصدك اي بكلامك ده عشق بس هي مردتش علي وداخلت البيت وهو داخل القصر وطلع الاوضه سمع منه بتتكلم مع حد 


سلطان وفتح الباب مره وحده وهي اتوترة لتاني مره يتكرر مع المشهد بس المره دي كانت بجد وتاكد أنه ظلم عشق من الاول او ظلم حبيبته اه مينكرش أنه حبها 


منه بتوتر وقفلت الفون احضرلك الحمام ي سلطان ولا اجبلك تفطر 


سلطان بحده كنتي بتكلمي مين ف تلفون ي منه وقرب منها وشد الفون افتحي الزفت ده 


منه بتوتر يوه يسلطان مكنتش بكلم حد دي امي كنت بتطمن عليا وبتسالني عن أحوالي وفي حامل ولا لا وكمان وقربت بدلع أنا طلعت حامل ي سلطان 


سلطان ومسكها من شعرها لا بقولك اي يروح امك شوية الكلام ده ميدخلش دماغي كنتي بتكلمي مين ي منه الآخر مره وافتحي زفت ده منه مكنتش عايزه تفتحه بس بعد اسرار سلطان فتحته وهي كلها خوف 


وسلطان رن علي أول رقم ظهر لي ورد راجل  وسلطان قالها ترد علي 


جلال اي ي حبيبتي قفلتي مره واحده لي هو جوزك ده داخل عليكي 


منه بتوتر ها مين معايا وهنا سلطان خد التلفون وقالها انا جوزها ي حيلتها وان مخلتكش جثه ومحصلها مبقاش سلطان ولتاني مره ينعاد نفس المشهد وسلطان طلقها وخد تلفونها وبصدفه شاف نفس الرقم اللي بعت لعشق الكلام ده والصور وتأكد أن منه اللي عملت كدا ونزل ليها تاني 


منه بتعب شديد وتالم منك الله يسلطان ده مش انسان ده وحش يالهوي كان هيموتني وجلال الكلب ده هيوديني ف داهيه لو اتكلم 


سلطان ومسكها من شعرها وهي صرخت كنتي انتي سبب ف كل حاجه حصلت لعشق صح 


منه بصراخ اااه سبني ابوس ايدك انته بتتكلم عن اي مش فاهمه حاجه 


عشق ونزلت تشوف في اي وطلعت برا الفيلا ومعاها محمد وفريدة وافتكرت لما سلطان كان بيضربها وهدوم منه المتبهدله د*م 


سلطان كنتي السبب ي منه  كل حاجه وياترا كنتي عارفه اني عارف انك مبتخلفيش وان الرحم عندك ميشلش طفل ولا مكنتيش 


منه بصدمه يعني كنت عارف سبني امشي وكل واحد يروح لطريق 


سلطان بحده مهو ده اللي هيحصل ي منه بس لما ارجعك جثه لامك ورفع المسدس وعشق وقفت قدامه 


عشق سيبها تمشي ي سلطان ربنا بيغفر الذنوب وانته العبد مش هتغفر ليها ومنه اما صدقت وطلعت تجري وسلطان كان هيروح ليها بس عشق مسكت ايده 


سلطان بغضب سبيني ي عشق اقتلها واشبع من د*مها بنت ماجده الحربايه طلعه لامها 


عشق لما تقتلها اخرتك هتكون عشماوي وانته واقف ب الاحمر وسبته ومشيت 


جوري وكانت شايفه المناظر الطبيعيه والشجر والخضروات اللي ف الارض كانت فرحانه وفهد كل شويه يبص ليها بس افتكر حاجه رجعته تاني حزين فلاش باك 


فهد وكان مستني ف مطعم شيك وداخلت جوري  وفهد تاه فجمالها وهي قعدت قدامه 


جوري بمرح بس حلو المطعم ده يخويا وغالي شكله المهم معاك فلوس نطلب ولا هنغسل مواعين 


فهد بضحك لا معايا يختي المهم دلوقتي كانت عايز افتح معاكي موضوع كدا ي جوري 


جوري استر يارب اتفضل 


فهد وفتح علبه فيها خاتم الزواج ونزل علي ركبته تقبلي تكملي معايا حياتك ي جوري وتكوني الزوجه الصالحه ليا 


جوري وقامت وقفت وكنت مصدمه بس انته اخويا ي فهد ومش شيفاك غير كدا أنا اسفه وخدت شنطتها ومشيت  


فهد كان محرج الناس كله بتتفرج علي وطلع بهدوء علي عربيه وفضل يعيط فيها الاول مره ينكسر من. حد وركب ومرحش البيت ساعتها نرجع من فلاش باك 


ماسه شهد انته معانا ايسطاااا اعمناااا


فهد اي اي صدعتي امي اي اعمنااا دي معايا صايع ولا سوابق 


ماسه لا منحر*ف هق هق هق (معلش ي بنات عارفه أن محمد وماسه بيض مسلوق او اي بيض انتوا عايزينه) 


فهد يبت ارحمي امييي انتي اي البرود ده دمك سمم وتقيل كمان 


ماسه ابقا خففه ي خفيف هق هق هق وفهد مستحملش اكتر من كدا وراح خبطها ف دماغها خلها تنام 


جوري تستاهلي اخرت اللي يكون دمه تقيل زيك كدا نامي نوم الظالم عباده


عشق وخدت رعد ورغد وراحت بيت ابوها وداخلت ولقت ممدوح ومرات ابوها


ماجده بصدمه عشق انتي مش كنتي موتي جايه تاني لي ي عشق


عشق ببرود فين اختي ي بابا سلمي سلمي انتي فين.ي حبيبتي


ممدوح اختك اتجوزت خلاص وف بيت جوزها

 

عشق بغضب تجوز طفله لسه انته اي حرام عليك مش كفايه جوزتني الاول جاي علي سلمي وخدت فلوس فيها كام


ماجده بقولك اي اللي كان ليكي هنا ماتت واختم اتجوزت روحي شوفي طريقك وداخلت منه ف وقت ده 


منه بدموع شوفتي ي ماما حصل فيا اي  انتي اي اللي جابك هنا انتي السبب اي اللي رجعك لينا تاني 


عشق ببرود بيت سلمي فين و ممدوح قالها وهي خدت عيالها وراحت 


عشق وخبطت علي باب وفتحت طفله صغيره هي سلمي جوه ي حبيبتي 


سلمي طلعت وشافت عشق اي اللي جابك ي عشق مش خليتي راسنه ف طين ي عشق وخليتي أبوكي يجوزني لواحد اكبر مني ب ٢٠ سنه 


عشق انا السبب ي سلمي أنا اكتر وحده شوفت العذاب أنا اللي كانت بدافع عنك زمان فكره ي سلمي 


سلمي بدموع انا بربي عيال مش عيالي وعايشه ف عذاب لازم اكون حلوه اربعه وعشرين ساعه ولا عياله الكبار اللي كل واحد فيهم بيبص عليا بصه كاني رخي*صه ي عشق 


عشق وحضنتها ي حبيبتي شوفتي حاجات كتيره ي سلمي قومي البسي يلا هخدك ونمشي وسلمي طلعت لابسة وعشق بتفتح الباب حد زقها جوه وووووووووووووووووووووو 

يتبعععع 

بقلمي الكاتبه شهد وائل 

البارت الحادي عشر

(طفله وقعت بين احضاني)

عشق والشخص ده حد*فها جوه وبص لسلمي بتوعد وقال بخبث وهو بيبص علي عشق


منصور اي يمرات ابويا راحه فين كدا ومين وكمل بوقا*حه القمر دي كمان


سلمي بخوف وتوتر ها بقولك اي ملكش دعوه بيها أنا بعرفكك اهو سبنا نمشي 


عشق ببرود وانته مين ي شطور وابقا بص علي قدك عشان مره جايه اخليك متشوفش بعيونك دي تاني 


منصور وضحك ضحكتيني والله امو*ت انا ف القطط الشر*سه وكان هيقرب منها بس رعد وقف قدامه


رعد بزعيق ابعد عن ماما احسنلك انته فاهم 


منصور وحد*ف رعد اللي وقع علي دماغه وفقعد الوعي وكانت الد*ماء تس*يل علي الارض وعشق شافت كدا واتجننت علي ابنها 


عشق رعد وقربت منه رعد فوق يقلب ماما وبصت لمنصور وديني لو ابني حصل في حاجه لشرب من د*مكك وكان هيقرب منها تاني سلمي مسكه الفازه وضر*بتها علي دماغه 


منصور بو*جع اااه يبنت الكل*ب وكان هيضر*بها مسك ايده شخص 


مراد ايدك لتوحشك اي بتضر*ب ستات عادي ولا تكون زيهم ي ابن مسعود 


منصور بغضب وحقد سيب ايدي ي مراد وملكش دعوه دي مرات ابويا وبربيها 


مراد قصدك انته اللي محتاج تتربه ي ابن مسعود ونسي يربيك وهو بيجري وراء الرا*قصات 


وقرب من عشق انتي كويس الطفل في حاجه 


عشق وشالت رعد ابني هيروح مني سلمي امسكي رغد ويلا علي اقرب مستشفى رعد عنده سيو*له في الد*م ومراد ركب معاهم وهما وصلوا اقرب مستشفى ونزلوا منها والدكتور طمنهم علي وقالهم غرز*تين في الدماغ وخفيفه متخفوش وهو خد د*م عشان نز*ف كتير


عشق شكرا جدا ي استاذ مراد  لو مكنتش جيت ف الوقت ده كان الحيوان ده عمل فينا حاجه 


مراد دي حاجه بسيطه ولو كان حد مكاني كان عمل كدا واكتر 


سلمي مش يلا ي عشق نمشي رعد فاق اهو ورغد شكلها بتخاف من المستشفى 


عشق ايوا يلا وشالت رعد وخرجت ووصلوا البيت وكان سلطان ف البلكونه وشافها شايله رعد وشكله كان تعبان ونزل بسرعه يشوف في أي 


سلطان وقرب منها بقلق ماله رعد ي عشق هو كويس  اي اللي حصل 


عشق بتعب وقع علي دماغه دلوقتي كويس  


سلطان وخدو منها وشاف التعب ف عينيها هاتي عنك هطلعو انا وباس راس رعد وخدو وطلع 


رغد بطفوله بابي شايلني زي رعد مليش دعوه  اشمعنا رعد 


سلطان وضحك وشالها وهو بيلعب معاها وهي بتضحك وباسها كدا كويس يستي


وعشق كانت بتبص عليهم وفرحانه بس فاقة رغد يلا روحي غيري هدومك وافطري 


رغد بس انا عايزه العب مع بابا وشويه ينفعع 


عشق رغد أنا قولت اي يلا كلامي يتنفذ  


رغد حاضر ي ماما هروح واجي علي طول مش هتاخر  ومش تمشي ي بابا 


سلطان وباسها اوكي ونزلها وبس لعشق امم مش ناويه نرجع ي عشق عشان العيال 


عشق ببرود مبقاش ينفع الكلام ي سلطان حكايتنا خلصت خلاص 


سلطان بغضب مخلصتش ي عشق انتي فاهمه مخلصتش 


عشق بزعيق انته مفكر نفسك مين عشق ارجعي ليا يعني ترجع عشق انتي طلاق يعني طلاق اي انا مش خاتم ف ايدك بتودي حسب دماغك أنا إنسان بحس وعندي د*م زيك مفكر أن الدنيا هتقف عليك لا يسلطان أنا كبرت واشتغلت وكنت ام واب ف نفس الوقت جاي انته وعايز ترجع انسا ي سلطان 


سلطان وكان هيمسك أيدها عشق بعدت عنه أنا لسه بحبك ي عشق طب فرصه جديده 


عشق ولا فرصه ولا جديده اتفضل اخرج برا ي سلطان اخرج برااا حياتي يشيخ امشي وزقته برا الاوضه وقفلت الباب وهو خرج برا البيت 


رغد وجريت علي الاوضه وفتحت الباب ب ابتسامه بابي انا جيت هو بابا راح فين ي ماما


عشق بزعيق مشي مفيش بابا انتي سامعه مفهوم 


رغد بعياط أنا بكرهك مش بحبك 


عشق وصفع*ته انتي بنت قليلة الاد*ب اخرجي براااا روحي اوضتك 


فريدة براحه ي عشق هي ماله رغد وحضنته بس يرغوده يحبيبتي معلشي ماما تعبانه ونفسيتها وحشه شويه روحي العبي مع وعد


عشق بتعب انا تعبت اوي ي فريدة  فعلا كل حاجه عليا انا 


فريدة انتي السبب ي عشق كنا عايشين هناك مرتاحين 


عشق فعلا احنا الازم نرجع تاني بكرا نمشي من هنا ونسيب البلد 


فريدة اللي يريحك ي عشق هروح اشوف رغد أو روحي انتي اطمني عليها دي طفله مش فاهمه حاجه 


فهد وكان بيخبط علي الباب  وفتحت الخدامه سلطان موجود


الخدامه ايوا اقوله مين ي استاذ 


فهد الرائد فهد عايزك صاحبك هو عارفني والخدامه راحت وسلطان نزل لي 


سلطان فهد وحشتني يراجل فينك يبني طول الفتره دي 


فهد مشاغل الحياة انته عارف اكيد عامل اي يبني عرفت انك اتجوزت 


سلطان دي حكايات وهبقا احكيها ليك المهم نازل مهمه ولا اي 


فهد لا جايبن نقعد هنا فتره كدا وبص علي جوري وماسه الاتنين عايزين يقعدوا هنا فتره 


سلطان البلد تنور وشاف الشبه الكبير بين جوري وعشق شبه اي دول توام بجد بس مركزش اوي ي صباح جهزي تالت غرف  


فهد مش جايين نزعجك احنا هنشوف شقه هنا 


سلطان والله ما يحصل عيب ي فهد نورتو ي بنات 


جوري فهد هروح اتمشي شويه هتيجي ي ماسه 


ماسه لا تعبانه هطلع انام شويه خلي بالك من نفسك متروحيش بعيد تمام 


فهد تمام ي جوري متروحيش بعيد اهم حاجه وخليكي جمب الفيلا مفهوم 


جوري مفهوم باي 


وجوري نزلت تتمشى شويه ف الحديقه وشافت اطفال بيلعبو وراحت تشوفهم ملامح وشهم كانت جميله  وهي بتحب تتصور الناس وكانت مسكه الكاميرا 


عشق متزعليش مني ي رغوده ده انتي حبييت مامي 


رغد خلاص مش زعلانه وحضنتها بحبك ي مامي 


عشق وانا كمان بحبك واوعدك هنرجع تاني اسكندريه 


رغد بحزن بس انا حبيت هنا بس مش مهم ارجع تاني لصحابي 


جوري اسمك اي جميله وكنت بتكلم رنيم  


رنيم اسمي رنيم في حاجه حضرتك 


جوري لا بس انا شخصيه اجتماعيه اوي ف حبيت أتعرف عليكم  وكمان ممكن اصوركم كام صوره كدا 


عشق رنيم رنا تعالوا يلا عشان وقت الغداء وقربت منهم واتصدمت من الشبه جوري كانت نسخه منه نسخه اي دي هيا 

 

جوري بصدمه اي ده انتي أنا مش مصدقه في شبه يكون كدا


عشق ولا انا مصدقه وضحكت يخلق من  الشبه اربعين عن اذنك ي سكر ومشيت وداخلت وقعدو يتغدو والباب كان بيخبط جامد وفجاه اتكسر وداخل منه رجاله كتير وكانو بيض*ريو نيرا*ن وووووووووووووووووووووو

يتبععع 



(طفله وقعت بين احضاني)


الشخص ده وشاور ليهم يجيبوا عشق جيبوا لي البنت اللي هناك دي 


عشق وتتصنع الشجاعه أنا مش خايفه منك سيبوا ايدي 


محمد وراح يحوش عنها واحد منهم ضربوا بالبوكس وقع علي الارض وقام ليهم تاني بس اتنين منهم كتفوه نزلوا في ضر*ب


فريدة بدموع وبترجي انهم يسيبوا جوزها ابوس ايديكم هيمو*ت منكم و وسابوه ج*ثة  مهمده وخدو عشق وطلعو والأطفال بتصرخ أن حد يساعدهم 


عشق بخوف  انته مين وعايز مني اي وتعرفني منين 


_مش مهم تعرفي أنا مين لما نروح هناك الباشا هيعرفك هو مين ي هانم وبعد وقت وصلوا المكان وكان فيلا علي طريق الصحراوي ونزلوا وخدوها وذهبوا اللي داخل 


مصطفى اخيرا لقيتك ي اسيا ده انتي جننتيني علي ما عرفتك ولقيتك 


عشق بعدم فهم انا اسمي عشق مين اسيا دي وانته تعرفني منين ومين اسيا 


مصطفى وقرب منها وسحبها وراء لغرفه وفتح الباب وداخلها وكنت غرفه فيها صور لعشق كتير ومراحل عمرها وصور ليها وهي صغيره بس كان جانبها طفله شبهها واستغربت مين دول دي صوري أنا ومين دي 


مصطفى انتي اسيا بنت عمو مراد اسيا مراد الرفاعي والبنت اللي ف الصور دي اختك جوري مراد الرفاعي 


عشق بعدم استوعب قصدك اي يعني أنا بنت الناس دي لا لا انته اكيد كداب انا اسمي عشق ممدوح وامي اسمها ثريا واختي سلمي 


مصطفى لا ي اسيا دول مش اهلك وانا هثبت لك ان كلامي صح وراح عند شاشه وفتح عليها فيديو عشق واهلها وهما بيلعبو مع بعض وعشق بدأت تتعب وفقدت الوعي 


مصطفى وشالها اسيا اسيا فوقي اسيا ردي عليا وخدها وطلع بيها الغرفه ورن بالدكتور وبعد وقت وصل الدكتور وكشف علي عشق 


الدكتور استاذ مصطفى الانسه تعرضت لصدمه وارهاق شديد 


مصطفى اسيا عندها فقدان ذاكره ومش فكره حتي حياتها القديمه وانا كانت بحاول افكرها 


الدكتور استاذ مصطفى انت دكتور واكيد عارف ان ده خطر على حياتها هي مع الوقت هتقدر تفتكر حياتها القديمه وممكن فقدان الذاكره ده يفضل معاها العمر كله احيانا الانسان لما بيخش في صدمه يفقد يفقد الذاكره او بيخش صدمه حاده ممكن انسه اسيا مرت بالحاجات دي كلها وانا نبهتك يا دكتور مصطفى 


مصطفى بس يا دكتور انت مش فاهم قصدي انا كان قصدي ان انا ارجعها تفتكر حياتها بحيث ان والدي كان صديق والدها 


الدكتور انا قلت اللي عندي يا ريت يا استاذ مصطفى مش تعيد ده ثاني هيكون في خطر كبير قوي على انسه اسيا وانا حذرتك السلام عليكم 


مصطفى وشاور على البودي جارد يوصل الدكتور ودخل هو لعشق تاني  وقعد جنبها ومسك ايديها وبدا يتكلم انا اسف اسيا عارف اني حطيت حياتك قدام خطر كبير قوي فعلا عايزه ترجعي تفتكري تاني 


رنيم وكانت بتخبط على بيت سلطان زي المجنونه وفتحت الخدامه ورنين دخلت وهي بتعيط انكل السلطان خالتو عشق اتخطفت وبابا مرمي في البيت بينز*ف


سلطان بخوف عليها يعني اي عشق اتخطفت واحنا موجودين هيكون مين اللي خطفها


فهد أنا هتصرف ي سلطان واكيد هنا في كاميرات مراقبه ودلوقتي نلحق باباها وراحوا البيت وكان محمد مرمي جث*ه الد*م ف كل مكان ورغد قعده بتعيط ف الارض وبتضر*خ ب اسم عشق


سلطان وقرب منها وشالها أهدي ي رغد أهدي ي حبيبتي فين رعد وبص لرنيم رعد فين حد يرد عليا 


رنيم رعد ف غرفته نايم واخد العلاج ونايم مش حاسس ب الدنيا وسلطان طلع يشوف رعد 


سلطان بحنان رعد قوم ي حبيبي رعد وشاله ونزل بيهم وخرج من الفيلا وكان الكل وراء وفهد شال محمد وركب العربيه واتجهوا لقرب مستشفى 


بهية عشق فين ي سلطان عشق راحت يعني اي يحبيبتي يبنتي يارب اي الحوارات اللي احنا فيها دي والمصايب اللي نازله علينا ترن 


رهف أهدي ي ماما أن شاءالله سلطان هيعرف يرجعها لينا تاني وقربت من رغد وخدتها تنيمها ورعد سلطان خدو الاوضه بتاعته هو وعشق اللي ما كانش حد بيدخلها غير سلطان  ونايمه علي سرير وخرج 


مهند احنا دلوقتي هنعمل اي ي سلطان وعشق هنرجعها ازاي اكيد دول عارفين هي رجعت امتي 


سلطان مبقتش عارف افكر مبقتش عارف اعمل اي راحت مني وانا مش قادر ادافع عنها حتي 


مهند انته ملكش ذنب ي سلطان احنا مكناش نعرف أن ده كله هيحصل المهم الكاميرات تعاله نشوفها وراحوا يشوفوا كاميرات الشوارع كلها وشافو العربيه وهي داخله وكانوا واقفين يرقبو الجو واستنو لحد ما جوري داخلت الفيلا وداخلو هما البيت وخرجوا وهما مكتفين عشق بس محدش فيهم باين ملامح وشه 


سلطان بغضب يولاد الكلب كانوا عارفين انوفي كاميرات واتصل ب فهد تعاله دلوقتي حالا ي فهد بسرعه 


فهد حاضر ي سلطان خمس دقائق وهكون قدام عينك مش هتاخر وقفل 


مهند اكيد دول عارفين عشق لحظ أن محدش فيهم قدر يؤذيها 


سلطان وبص تاني علي الفيديو وشاف عربيه تانيه واقفه وراهم وشاف وراجل نزل منها وكان بيتابع الحوار وواقف وباصص علي بلكونة رعد ولما حصل الهجو*م ركب العربيه ومشي 


سلطان  الدور على رعد بس شكل العربيه اللي ورا دي مش تبعها شكلها تبع حد ثاني وكان عايز رعد


عند عشق اللي بدات تستعيب ذهنها وتعدلت في نومتها وزقت ايد مصطفى بعيد عنها وقالت بغضب انت مين ادى لك الاذن يا حيوان انت عشان تحط ايدك عليا او حتى تمسك ايدي 


مصطفى أهدي ي اسيا حمد لله على سلامتك انتي كويسه دلوقتي حاسه ب حاجه بتوجعك 


عشق بزعيق انته ميننن أنا مش اسيااا انا اسمي عشق وعندي اطفال 


مصطفى عارف انك اتجوزتي ي اسيا بس مفروض اكون انا مكانه مفروض أنا ي اسيا انتي فاهمه 


عشق بزعيق انته مريض نفسي اخرج برا أنا عايزه امشي من هنا عايزه عيالي وانا مش اسيااا دي ممكن تكون شبهي انما مش انا 


مصطفى لا انتي اسيا مش مصدقها اقدر اعملك تحليل ونشوف بقا ساعتها انتي بنت مين ي اسيا DNA


عشق وجابت اخرها من الشخص المجنون ده وانت عندك خال اهبل يا ابني في العيله بتاعتك قلت لك الف مره انا مش اسيا انا عشق البعيد ما بيفهمش وخرجني من هنا 


مصطفى بزعيق اكبر بقولك اييي أنا ساكت ليكي من الاول انتي فاهمه وانتي اسيا حبيبتي انا مفهوممم مفروض اكون انا مكان زفت سلطان ده


عشق لو سمحت مسمحش ليك تشتم سلطان ده مهما كان جوزي السابق انته فاهم وانا لحد الان محترمه معاك مفهوم واكون حبيبتك منين ي  بغل انته 


مصطفى وقرب منها انتي ليا مفهوم ي اسيا وهخدك ونمشي من البلد اصلا 


عشق وزقته بعيد عنها يمراري علي اسيا وسنين اسيا وعليا وعلي سنيني أنا زفت اسمي عشق ي انسان انته وابعد كدا 


داخل البودي جارد وهو بياخد نفسه بالعافيه ومصطفى بغضب و ووووووووووو

يتبععع


(طفله وقعت بين احضاني)


مصطفى بغضب انته ازاي تدخل كدا اخرج براا وحسابك معايا بعدين مشغل معايا بهايم

_يباشا عيلة الرفاعي تحت والحج الرفاعي بنفسه تحت  وعايز يقابل حضرتك 


مصطفى بتوتر حد فيكم نطق بكلمه تحت معاهم ولو عرفت أن حد فيكم نطق بكلمه هموتكم انتوا فاهمين امشي من قدامي وقولهم أنا نازل 


عشق بخبث وبدأت تصراخ حد يلاحقني أنا مخطوفه حد يساعدني 


مصطفى وكتم نفسها اسكتي هتفضحينا يخربيتك وفتح الدرج وطلع حقنه وادهلها وهي نامت ومحستش بالدنيا نروح تحت 


الرفاعي جوري فين ي مصطفى خمس سنين لحد دلوقتي منعرفش مكانها وانته اكتر واحد عارف مكانها


مصطفى معرفش مكانها والله لو كنت اعرف كنت جبتها


حسن احنا بقينا كلمه علي كل لسان ف البلد بسبهاا ابوها مات وسبها لينا هو وامها تجيب لينا العار واختها دي كمان ماتت مكنتش تموت معاهم 


مصطفى بس اسيا ممتتش لسه عايشه وجوري لسه عايشه عمي مراد و طنط جميله هما اللي ماتوا 


الرفاعي اسيا لسه عايشه احنا خدنا جثتها هي واخويا ومراته ازاي عايشه انته بتهزر ي مصطفى 


مصطفى لا ي عمي تعاله معايا وخدو وطلعو اوضته اسيا أو عشق وكنت نايمه نوم عميق 


الرفاعي وقرب منها اسيا كان عندها وحمه ف ظهرها اطلع برا ي مصطفى ومصطفى طلع والرفاعي شافها وبص علي السلسلة اللي كانت مقفوله وهو اللي معا مفتحها وفتحها وكنت اسيا وجوري ومراد وجميله ف الصوره بيضحكو وبدأ يصحي فيها 


عشق وبدأت تفوق بتعب عايزه عيالي رعد رغد انتوا فين و اتخضت انته مين انته كمان 


الرفاعي أنا جدك ي اسيا واهدي كدا عملك حاجه الواد ده 


عشق بدموع وحاسة انها شافت الشخص ده قبل كدا ابوس ايديكم انا اسمي عشق وعايزه عيالي سبوني امشي ممكن اكون شبها إنما مش اناا حد يفهمنييي


الرفاعي استهدي بالله ي اسيا السلسلة اللي فرقبتك دي معاكي مفتاحها 


عشق لا ماما ثريا اديتها ليا هديه وشافتها مفتوحه وكانت موجوده فيها هي وعائلتها وبدأت تفتكر حاجات ذكريات ليها وفقدت الوعي 


الرفاعي اسيا اسيا مصطفى حسن حد فيكم يساعدني 


حسن وداخل هو مصطفى وكان مصطفى هيشلها حسن وقفه ايدك رايح فين بنت عمي محدش يلمسها غيري وبعد يدك كدا. وشالها ونزلوا بيها


مصطفى مش لازم مستشفى هجيب الدكتور هنا ي حسن 


الرفاعي بحزم حسنن اركب بنت عمك لازم تروح مستشفى كبيره نطمن عليها ونخدها معانا ونجيب عيالها ونشوف اختها


مصطفى بغضب لااا اسيا هتعيش معايا أنا انتوا فاهمين  ووجه المسد*س ناحيته وفي ثواني كانت رجاله الرفاعي رافعين السلا*ح عليه 


الرفاعي وركب العربيه واتجهوا لمستشفى ونزل منها وحسن شالها وداخلو المستشفى 


جاسر وخدها منهم وكشف عليها وبدأ يفوق فيها عشق عشق قومي يخربيتك مين دول 


عشق وبدات تفوق أنا فين جاسر انته بتعمل اي هنا انتوا عرفتو مكاني 


جاسر مكان أي يوليه انتي اي اللي جابك هنا انتي ف صعيد يختي 


عشق يمراري يمراري يمراري فين يخويا واغمي عليها 


جاسر يمراري يسوادي يخربيتك مش دلوقتي يغمي عليكي قومي يوليه الحقوني يناس وافتكر انه دكتور وفوقها 


عشق عايزه امشي عيالي ي جاسر لوحدهم عايزه رعد ورغد واللي برا دول اهلي 


جاسر اهلك ازاي فهميني كدا براحه وعلي اقل من مهلك أنا قاعد اهو


عشق وبدأت تحكي لي كل حاجه فهمت دلوقتي أنا جيت هنا ليي 


جاسر ايوا طب دلوقتي انتي فكره حاجه ورجعتلك الذاكره 


عشق انا فكره بس اكيد طفله مش هتفتكر حياتها ومش وغير اني كبرت خلاص 


حسن والرفاعي داخلو الحمدالله على سلامتك ي اسيا 


عشق الله يسلمك ي جدو 


الرفاعي بصدمه هي اسيا رجعتلها الذاكره ي دكتور صح الحمدالله يارب 


جاسر معرفش والله نبعت نجيب دكتور تاني مخ يعرف أنا دكتور بيطري 


عشق وضر*بته ف كتفه يحيوان اتلم امشي روح هات الدكتور والدكتور جي وقالهم أنها قدرت تفتكر حياتها و الرفاعي عرفه أنها كانت طفله ساعتها وقالوا الدكتور حياة عشق هتكون مسيطره عليها عشان دي حياتها واسيا هتكون الحقيقة 


عشق المهم دلوقتي أنا عايزه انزل اجيب عيالي مينفعش اسيبهم 


حسن وجوزك مين بقا ي اسيا اصلك ماسكه ف عيالك عيالك مفيش جوزك


عشق ببرود لا في ي ابن عمي أو عمتي معرفش انته مين اصلا فيهم بس انا وسلطان منفصلين وبينا عيال 


الرفاعي بنت مراد الرفاعي تطلق مين ده اللي قدر ويعملها 


عشق ونبي ي جدي اقعد ف جنبك ينوبك ثواب هو يعرف اصلا اني بنتكم وده كمان سلطان الانصاري 


حسن بغضب اتكلمي عدل ما جدك ي اسيا متنسيش انه جدك انتي فاهمه 


عشق بزعيق بقولك ايي انته مفكرني بعيط وهزعل والكلام ده ريح يعمنا 


جاسر ايوا ي اباا تربيتي نفعت معاكي طلعي المطو*ه يبت من جيبك


حسن المهم يجدي انروح أنا وخليل نجيب عيالها ونيجي  تمام وخدوها وراحو البيت الكبير


رباب مين دي ي حسن 


حسن دي اسيا بنت عمي مراد ي عمتي 


رباب اسيا يحبيبتي يبنتي وحضنتها وحسن خد خليل وخدو العنوان من عشق ونزلوا البلد وكنت جنبهم مش بعيده 


وعشق كانت معاها تلفونها ساكتها وورتهم شكلهم وهما شافوهم وهما بيلعبو وراحو عندهم ف نفس الوقت كانت جوري معاهم وحسن شافهما وجوري طلعت تجري وكانت في عربيه قدامها ووووووووووووو

يتبععععع

العب بدا

تكملة الرواية من هنااااااا

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا


تعليقات

التنقل السريع