رواية انتقام انثي كامله
رواية انتقام انثي كامله ✨💫💫💫💫💫💫💫💫💫❤️
الفصل الأول
وسط اجواء اسكندرية المعتادة في غرفة داخل مكتب في احدي شركة من الشركات وعليه بعض الأوراق المتناثرة لتجلس امرأة ثلاثينية ذات ملامح جميلة وحادة وعيون بنيه لتخلع نظارتها السوداء
وهي ابتهال عبد العزيز لتقول وهي اخيرا وجدت هدفها المراد
ابتهال : انا كدا بقي قدرت اوصلك بس القيكي وانا مش هرحمك ابدا
قالت هذه الجملة وهي تلملم مفاتيحها وتأخذ شنطتها السوداء
ابتهال بعد أن خرجت لتقول للسكرتير الخاص بها ويعتبر ملازمها في اي مكان : امير لو اي حد سأل عليا قوله اني مش موجودة علشان عندي مشاوير كتيرة النهاردة
امير : حاضر يابتهال هانم تحبي اوصلك
ابتهال وهي تشاور له بيدها : لا خليك انت عاوزاك تاخد بالك من الشركة وشدد الأمن والحراسه كمان
داخل فيلا ابتهال
عواطف والدتها وهي امرأة في سن الخمسين
عواطف : انتي متأكدة من اللي انتي بتعمليه دا
ابتهال وهي زهقت من نفس الكلام اللي بيتقال ليها كل مرة : ايوه ياماما لو سمحتي انا اللي في دماغي هعمله انتي عارفة بنتك لما بتحط حاجة هنا وهي تشاور علي نفسها لازم اعملها
امير : ايوة يا ابتهال هانم الحقيني بسرعة خالد بيه الأنصاري عندنا في الشركة ومنتظر حضرتك
ابتهال : طيب اطلبله اي حاجة واديني جاية جالا لتفتح عربيتها
وتركب وهي تدور بالمقود با أقصي سرعة
خالد الأنصاري بحدة شديدة : الهانم كل دا فين
ابتهال : اهلا اهلا خالد بيه شرفتنا ونورتنا
خالد الأنصاري : انا مكنتش جاي علشان اضايف انا حابب اقولك بلاش تلعبي بالنار
ابتهال تنظر له بغموض : انا النار نفسها اللي ممكن تولع في اي حد
خالد الأنصاري : انا حذرتك
لتقف له ابتهال بخطوات جريئة وكأن قلبها قد مات منذ زمن : اتفضل ياخالد بيه
في مكان آخر لتحدث ندي في الموبايل
ندي بوجه عابث : هنعمل ايه يا امجد انت قولتلي ان محدش يقدر يعرف مكاني هنا وانا جالي تحذير من خالد الأنصاري ان انا اكتشفت وان ابتهال عرفت مكاني
امجد الشيخ بنفاذ صبر: ياندي متخافيش اللي زي ابتهال دي مش هتقدر تعمل اي حاجة ولا حتي تجيب دليل وفجأة رن جرس باب ندي
ندي : طيب انا هقفل دلوقتي واغلقت الخط معه وفتحت الباب لتتفاجأه با ابتهال الذي تقف أمامها
ندي بصدمة ورعشة : اب...ت...هال
ابتهال : ايوة ابتهال مالك ياندي
ندي وهي تبلع ريقها بصعوبة : عاوزة اي حاجة طيب
ابتهال بضحك : انتي هتسبيني واقفة علي الباب كدا ولا ايه دخليني ونتكلم
ندي بتوتر : اه اه اتفضلي
رأيكم يهمني اكمل ولالا ؟
الفصل الثاني 🫶🏻🩷
ابتهال وهي تجلس : عاملة ايه ياندي ياصاحبتي
ندي وقد بدأت تعرق : الحمد لله انتي عاملة ايه وصحتك كويسة
ابتهال بغموض شديد : اه صحتي زي الفل وهي ترجع للوراء وتضحك هو انتي بتعرقي
ولا ايه
ندي وقد لاحظت
ابتهال : طيب تسمحيلي اقوم اعملك كوباية ليمون علشان التوتر
ندي بتعثلم : طبعا البيت بيتك
ابتهال وقد دخلت المطبخ وعملت عصير الليمون وحطت فيه منوم وخرجت لها
ابتهال وهي تقدم لها الليمون : اتفضلي احلي ليمون لندي صحبتي وزي اختي وبصتلها بشدة وعمق
ندي اخذته منها بخوف وبدأت تشربه لحد ما راحت في النوم
واتصلت با امير
ابتهال : ايوة يا امير تعالالي بسرعة
وبعد فترة اتي لها امير
ابتهال : عوزاك تتنكر زي دكتور وتتصل بعربية اسعاف
امير : طيب ليه خليها زي ماهي
افضل من انك تاخديها
ابتهال : اسمع بس كلامي علشان محدش في العمارة يشك وانا مش عاوزة يكون في اي دليل عليا انا هعمل نفسي ان انا روحتلها ولقيتها تعبت واتصلت علي الاسعاف وهوديها المستشفي
وفعلا تمت المهمة بنجاح
امجد الشيخ وهو يتحدث في الموبايل : حاضر حاضر انا اديني رايح لها انا حتي برن عليها ومش بترد
في مكان آخر مهجور يملؤه الصمت
وتوجد فتاة علي كرسي مربطة بالحبال وعلي فمها لاصق لتفتح عيناها ببطء
ابتهال وهي امامها علي الكرسي : صباح الخير ولا اقول مساء الخير
ياندي وهي تقوم تمسك شعرها بعنف اي رأيك انتي
ندي صوتها مكتوم من اثر اللاصق ومش عارفة تتكلم
ابتهال بشر : ايه مش عارفة تتكلمي ياقطة وشالت من عليها اللاصق بعنف
ابتهال بدموع وقوة : ليه عملتي فياااااا كداااااااا رودي ، انتي كنتي صحبتي الوحدية واختي واكتر
تتفقي معاهم علي قتل جوزي
هو عملك ايه
ندي وهي تهز رأسها يمينا ويسارا : انا مليش دعوة انا امجد هو اللي قالي انك مش بتحبيني ودخلني معاه وخلني عملت صفقة ضدك انتي ومنصور السيوفي جوزك انا مليش دعوة
وخرجت المسدس وقتلتها وتفت عليها : حقيررررة ماتخليتش انك كنتي بالوقاحة دي
امجد وصل عند بيت ندي وفضل يرن علي جرس الباب ومحدش رد وطبعا ندي كان عاملة علاقة مع امجد فكان بيجيلها البيت وعطته مفتاح وهو عمل عليه نسخة
فتح امجد الباب وفضل ينادي عليها : ندي ندي ياندي
امجد : الله امال راحت فين دي وقعد علي الكنبة عشر دقايق وتذكر ان اخر مرة قفلت معه وجرس الباب كان بيرن وقال بصدمة : ليكون ابتهال لانها كانت بتدور عليها وقام بسرعة
ولسه هيفتح الباب ليجد ابتهال في وجهه
ابتهال : علي فين يا امجد وفجأة
الفصل الثالث *انتقام انثي*
امجد لسه هيفتح الباب ليجد ابتهال في وجهه
ابتهال : علي فين يا امجد وحاول يهرب منها في الشقة ايه هتعرف تهرب مني وفجأة غرسته بالحقنة في كتفة
حطه في شوال ياامير وهاته علي العربية ونفذ امير ماقالته له بالفعل
امير وهو بيحط امجد داخل شنطة العربية وركبوا واخدوا في مكان ما بالعربية
ابتهال وهي تحفر حفرة بالجندوف وامير بيخرج امجد من الشوال وفاق
امجد بترجي : ارجوكي يا ابتهال متموتنيش ارحميني
ابتهال بشر : وليه مرحمتش جوزي المسكين
ورمته داخل الحفرة التي صنعته له
امجد وهو يأخذ نفسه بالعافيه من التعب : لا لا هقولك علي سر
ابتهال بتمعن : ايه هو
امجد : انتي لو قدرتي توصليلي انا وندي مش هتقدري توصلي للاتنين الباقين هم العن من بعض ومش هتعرفي تتعاملي معاهم
ابتهال وبدون اي انذار رمت عليه التراب ودفنته وهو حي مثلما دفنوها وهي علي قيد الحياة عندما قتلوا جوزها
خالد الانصاري وهو يجلس مع احمد الدشناوي وهو يحذره
خالد الانصاري : انا بحذرك يا احمد خلي بالك انا علي حد علمي وصلي خبر ان ابتهال قدرت تخلص علي ندي وامجد
احمد الدشناوي وهو يقوم بضحك : علي مين ياخالد عليا انا دي ابتهال ولا اي حاجة بالنسبالي ولا تقدر تعملي حاجة
خالد الانصاري : انا حذرتك وعملت اللي عليا سلام
احمد الدشناوي : طيب استني اتعشا معايا وخرج خالد دون ان يرد عليه
في فيلا ابتهال
ابتهال وهي تجلس بإنتصار : باركيلي يا ماما انا خلصت علي اتنين من اللي قتلوا جوزي
عواطف : ربنا يبرد نارك يابنتي اهو يرتاح شوية وهو في تربته
صباح يوم جديد في الشركة لتدخل ابتهال بقوة وتفاخر ليقف امير ويفتح لها باب المكتب
امير : اتفضلي يا ابتهال هانم ، تؤمريني بإي حاجة
ابتهال وهي تجلس علي المكتب بتعب وهي تخلع نظارتها السوداء لتظهر عيونها البنية : لا ابعتلي بس كوباية قهوة علشان لسه صاحية ودماغي مصدعة
وخرج امير وطلب له كوبا من القهوة
ابتهال : انا لازم اقدر اوصل لا احمد الدشناوي بإي طريقة
واخرجت اللابتوب الخاص بها وهي تفكر : بس اقدر اوصله عن طريق مين ،
واتذكرت انه كان صاحبه وانهم كانوا بيتقابلوا في كافيه بس مش فاكره اسمه لحد ماتعبت من كتر التفكير وذهبت
ابتهال : انا هروح البيت وارتاح شوية وبعد شوية هاجي تاني وهي تقول له بتحذير للمرة الثانية مش هوصيك
امير : من عيوني تمام
دخلت ابتهال غرفتها بتعب وهي توضع ذراعها خلف رأسها وتفكر وقامت فجأة
ابتهال لعواطف : ماما انتي عارفة احمد الدشناوي
عواطف بتركيز في الاسم : ايوة دا كان صاحبه ماله يابنتي
ابتهال : اصل هو كان بيقابله في كافيه وكان بيعمل معه شغل
عواطف بتفحص : اه تقصدي كافية ........ وقالت لها اسمه
ابتهال وهي تقوم وتبوس رأسها : شكرا ياماما انا كنت بدور علي الاسم
نزلت ابتهال من السيارة ووصلت قدام الكافية اللي قالت له والدتها منذ قليل ودخلت
الفصل الرابع والخامس
ابتهال دخلت الكافية وطلبت مشروب وشربته وقبل ان تخرج سألت واحد من العمال اللي شغالين في الكافيه
ابتهال بتسأول : لو سمحتي تعرف واحد كان اسمه احمد الدشناوي كان بيقعد مع منصور السيوفي ؟
الشاب : لا يافندم انا معنديش علم والله لاني لسه شغال في الكافية جديد ، ممكن تسألي المدير يمكن يكون عنده علم
ابتهال وهي تشكره وحاسبته وقالت له
ابتهال : ممكن اعرف مكان المدير فين واخذها الشاب الي مكانه
الشاب : مستر ادهم المدام عاوزة تسألك عن حاجة
ادهم دون ان يرفع نظره : طيب روح شوف شغلك انت .
ادهم اول ماشاف ابتهال وقف وقام لها وهو يسلم عليها : ازيك يا مدام ابتهال اخبارك
ابتهال : ازيك يا استاذ ادهم وايه اخبارك ،
كنت عاوزة استفسرك عن حاجة هو منصور لما كان بيجي بيعمل شغل مع صاحبه هنا في الكافيه تعرفه
ادهم بتمعن : اسمه ايه
ابتهال بجدية : احمد الدشانوي
ادهم بتذكر : اه اللي كان دايما في شغل مابينهم هو صاحب عمره مش كدا
ابتهال : بالظبط
ادهم باءستفهام : ايوة ماله يعني
ابتهال : متعرفش اي معلومات تقدر توصلني ليه
ادهم : انا اعرف محمد ابن عمه هو كان ليه معزة عندي من زمان وعطاها عنوانه
ادهم بحزن شديد : منصور بيه كان ليه معزه عندنا الواحد زعلان علي فراقه جدا والله يامدام ابتهال
ابتهال وهي تهز رأسها بحزن : ادعيله بالرحمه ، استاذن انا
محمد بعد ماخلص صلاه رن جرس الباب
محمد : ايوة ايوة مين حاضر
ابتهال : السلام عليكم ممكن ادخل
محمد : وعليكم السلام اتفضلي
محمد : انتي تعرفيني
ابتهال قصت له ماحدث مع لزوجها
وانها تسعي للانتقام
ابتهال : ممكن تساعدني وتقولي علي مكان احمد ابن عمك وتكون عملت معايا جميل انا عمري ماهنساه
😘😘😘😘😘😘😘💞💞💞💞💞💞
الفصل الخامس
ابتهال : ممكن تساعدني وتقولي علي مكانه وتكون عملت معايا جميل انا عمري ماهنساه
محمد بحزن : طبعا اللي زي احمد دا مفيش منه اي فايدة كتير حذرته وقولته بلاش السكة اللي انت ماشي فيها دي هتوديك في داهية
ابتهال بتركيز : ليه هو مش شغال في شركته الخاصة بيه
محمد بحزن : دا كان بقي لاكن دلوقتي بقي شغال في الشمال الاسحلة والدعارة وكله وانا هساعدك انا راجل بعرف ربنا ومرضيش بالاذية ابدا بس خلي بالك احمد مش سهل زي ما انتي فاكره
ابتهال بشكر : تمام هاخد بالي وشكرا جدا ليك
في السيارة تتحدث ابتهال مع امير : ايوة يا امير عاوزك تجيلي بسرعة انا مستنياك اهو
ابتهال : انا لقيت عنوان احمد وعاوزاك تساعدني انا هتنكر وهلبس هدوم وهحط ميكب وهدخل الشقة لانها دعارة وانت استناني تحت واتواصل معايا عن طريق وعطته سماعة بلتوث صغيرة علشان تتقدر تتواصل معايا واول ما اتم المهمة هديك اشارة تطلع عالطول
امير بخوف عليها : بس انتي كدا يا ابتهال هانم هتكوني في خطر
ابتهال بهدوء تام وكإنها لاتبالي لا اي شيء حتي حياتها : لا متقلقش عليا
وذهبت للمول لتنقي بعض الملابس العارية وبعض الميكب الزاهي لكي تغريه ورجعت الفيلا لكي تجهز نفسها
وبالفعل كانت مغرية جدا وذهبت الي شقة الدعارة ورنت الجرس وفتحت لها واحدة من الشغالين
البنت : انتي مين ياقمر انتي
ابتهال وقد غيرت اسمها : سالي
البنت وهي تتفحصها وقالت ادخلي ياحلوة
البنت : يا ابله في بنت جت جديد وشكلها حابه تشتغل معنا
سوزي وهي مع البنات وتضحك
سوزي : انتي بتعرفي تعملي ايه ياقمر
ابتهال : كل حاجة انا اسمي سالي
سوزي بمياصه واخذتها لتقعد مع البنات : تعالي ياسالي انتي هتتبسطي اوي معنا
الفصل اللي جاي جامد اووي تابعوا ❤️🔥🫶
الفصل السادس ❤️🔥🔥
اتي احمد وهو ممكسا بكأس بيديه
احمد وهو يتمايل : ايه ياسوزي وهو يبوس يدها الشباب حالا تيجي وانتي عارفى هتعملي ايه كل واحد في اوضة
ابتهال وقد تأتي جانبه لكي تلفت نظره لانه الوقت المناسب لها فهو الان سكير وليس بوعيه
احمد : ايه دا مش نتعرف بالقمر
ابتهال بمياعة وهي تميل اليه : سالي
احمد وهو ينظر لها من تحت لفوق : ايه الجمال دا شكلك هتبقي بتعتي يابت النهارة انتي عجبتيني اووي
سوزي : اسمعي الكلام يابت دا هيدلعك علي الاخر
ابتهال : اوكي وامسكت به وهي تقول يلا بينا ودخلوا الي الغرفة
ابتهال : انا هروح اجهز نفسي وحالا اجي وصبت له كأسا ودخلت الحمام
وبعد فترة طولت فخبط عليها ولم ترد فدخل لها وكانت ابتهال مختبأه وراء الباب واول مافتحت له ضربته علي رأسه بالشومة وبعد فترة ليس بكثير استيقظ وكانت ابتهال مجهزه له طعام خاص به ومسموم
ابتهال وهي تمسك رأسه لتأكله من الاكل : ازيك يا احمد
وفجأة دخل رجل ضخم الخاص به ومسكها من شعرها واخذها ناحية الزجاج الذي يغطي البلكونة وحط المسدس علي رأسها
امير عبر سماعة البلوتوث وهو قلق من أثر الدوشة : ايه يامدام ابتهال الدوشة اللي عند حضرتك دي انتي كويسة
ابتهال وقد غمزت له واشارت اليه بإصباعها الإبهام وفهم امير انها إشارة منها وطلع مسرعا
امير طلع بسرعة ودخل الشقة ومسك مسدس علي كل الموجدين وصرخوا كلهم وفضل يدور غرفة غرفة لحد ماوجد غرفة احمد ودخل وقبل ان يضرب بالنار عليه الرجل اطلق رصاصة ولكن امير وطي وقدر يتفادها وجأت في المزهرية التي علي الكموندينو ، ولكن ضرب رصاصة تانيه واصاب بذراعه ، وفضل يتأواه من كثر الآلام
احمد بضحك وشر : ايه يا ابتهال تفكريني مش هعرفك ولا انا اهبل زي الاتنين الهبل اللي انتي موتيهم وكان لسه هيضرب ابتهال راح امير مسك المسدس لكي يضربه وده طبعا شتت انتباهه في اللحظة دي كانت ابتهال مسكته من ذراعة للخلف وربطته بالحبال من عند السرير وقالت بقوة وهي تلف حوله
ابتهال : قولي بقي مين اللي وراك
احمد بضحك : ولا هتقدري تعمليلي ايه حاجة
يتبع..........
الفصل السابع
انتقام انثي
ابتهال وهي تعذبه ووضعت السكينة علي رقبته وبدأ ينزل منه دم وهو فضل يضحك بهستريا شديدة وشددت عليه الآلام لحد ماقال البوص الكبير ودبحته وأمير رمي لها المسدس وعطته طلقتين في صدره
وتفت عليه بكل قوتها اتفواا كلااااب كلاااااب ومسحت آثار الدم من السكينة وكمان المسدس وانتبوهوا الاثنان علي صوت الشرطة في الخارج وخرجوا وجدوهم ممسكين
بهم
الظابط للعسكري : ادخل يا ابني شوف في حد تاني جوة ولالا
العسكري دخل الغرفة وخرج وقال : ايوة ياباشا لقينا جثة احمد بيه جوة وكمان لقينا السكينة والمسدس دا
الظابط : انت كويس يا أمير بيه وانتي يامدام ابتهال
ابتهال : اه تمام
الظابط : اتفضلوا معانا علشان نأخد اقولكم والمحضر يتقفل علي كدا
في قسم الشرطة
الظابط وهو يوجه نظره لأمير وابتهال ويتحدث بجدية : كويس جدا انكم بلغتونا بشقة الدعارة دي دا احنا لقينا بلوي أسلحة ومخدرات وحاجات ياما ، بس متعرفوش مين اللي قتل احمد قالها بغموض
العسكري خبط ودخل : دا تقرير الطب الشرعي
الظابط : امممم مش معروف مين اللي قتله لانوا مفيش اي بصمات ممكن يكون خاف لما عرف أن الشرطة هتيجي وخلص علي نفسه يقفل المحضر علي كدا تقدروا تتفضلوا واه صحيح انا هخدك واعملك اللازم علشان دراعك اللي انجرح
الظابط بتأمل : الا اه قولي انت كيف انجرحت كدا
امير وقد الف كدبة : بعد مابلغت حضرتك واحد طلع عليا في الطريق وضربني عقبال ماطلعت لقيتكم جيتوا
الظابط : تمام
وخرجوا ابتهال وأمير بسعادة وهم يضربوا كف علي كف
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
الفصل الثامن ❤️❤️🔥🔥
خالد الأنصاري : حاضر حاضر يامعالي البيه تحت امرك عشر دقايق بالكتير وهكون عندك
في فيلا البوص الكبير فهي تحيطها من الخارج بحراس البودي جارد ومن الدخل يحطيه ٤ من رجال البودي جارد الخاصين به وحمام سباحة فمن يستطيع أن يكسر له كلامه لتدخل ابتهال بنفسها اليه والبودي جارد يخبره انها أتت له فهو يشاور له بيديه انها تأتي
ابتهال بإبتسامة وهي تسلم عليه : ازي حضرتك انا ابتهال انا جاية اعمل معاك صفقة
البوص بغموض ويديه متشباكة ببعضها البعض وهو يهز رأسه : امممم صفقة ايه دي اللي عاوزة تعمليها معايا دا انتي حتي واحدة جوزها مات علي ايدينا مش كدا ولا ايه قالها وهو يوجه نظره جامد لها
ابتهال وهي جواها نار ونفسها تقوم تموته بس لابد من الصبر : اه طبعا بس انا جاية علشان اعمل صفقة معاك ودا ملهوش علاقة بموت جوزي قالتها وهي تشابك يدها ببعضها
البوص : طيب والصفقة دي عن ايه
ابتهال : صفقة اني هجبلك كل اخبار
خالد الأنصاري لانه خاين وانت متعرفش بده
البوص وقد عجبته الفكرة وعندما علم بخيانه خالد وهو يستحلفله : طب وانا اللي يضمني انك ممكن تخدعيني
ابتهال : اللي يضمنك اني هكتبلك شيك ب ١٠ مليون جنية ودا تقدر تضمن حقك لو انا ضحكت عليك في اي حاجة
البوص : تمام
وتمت الصفقة وقد كتبت له شيك وبعد أن غادرت قال لواحد من البودي جارد
البوص : عاوزك تمشي وراها وتعرفلي عنوان بيتها فين
البودي جارد وهو يوطي له : امرك
الفصل التاسع
خالد الأنصاري وقد اتي الي البوص
البوص بجدية : ايه اخبار الشغل ياخالد
خالد : كله تمام وزي الفل
البوص وهو يضع رجل علي رجل : أنا سمعت ان في حد خاين معانا في الشغل
خالد بتوتر وهو يفرك يديه : خيانة ايه دي ياباشا هو حد يقدر يخونك برده
البوص وهو يخرج مسدسه : اديك قولت محدش يقدر يخوني وقتله بالمسدس
ابتهال وهي تتابع الاخبار في التليفزيون وقد علمت أن خالد الأنصاري قد قتل بس علي يد مين محدش يعرف
عواطف وهي تضرب علي صدرها : يالهوي يابنتي دا خالد الأنصاري اتقتل انا مقدرش اضحي بيكي يابنتي دول ناس معندهمش رحمة
ابتهال وهي تهدأ والدتها : اديكي قولتي ياماما ناس معندهمش رحمة اهدي بس بنتك قدها وقدود خلاص العدالة قربت تتحقق وانتقامي كمان
ابتهال وهي تتواصل مع أمير وتقابله لكي تتعامل مع اللي جاي لان اللي جاي احتمال يكون خطر عليها
امير : طيب ما نسلمه للشرطه افيد واحسن يا مدام ابتهال بدال الخطر دا
ابتهال بتحدي : لا لا يا أمير لازم انا اللي اموته بنفسي انا قدها ولا انت عندك شك فيا يا أمير
أمير : لا طبعا يا فندم بس علشان الخطر ميكونش عليكي وتعرفي تتعاملي
ابتهال : انا هعرف اتصرف متقلقش انت
يتبع.......
الفصل العاشر ❤️❤️❤️🔥انتقام انثي
بعد أن اغلقت الخط مع أمير ليأتي لها اتصال وتسمع صوت امها
عواطف بصراخ : الحقيني يابنتي انا اتخطفت قولتلك بلاش تتعاملي مع البوص انتي مش قده مسمعتيش كلامي
ابتهال وهي تسوق بسرعة وتكلم امير مرة اخري الحقني يا أمير مسكوا امي وخطفوها وعرفوا مكانها
أمير بصدمة : انا جاي حالا
عند البوص وهو يضحك : ههههههههههه هي مفكره ايه دا انا البوص
ابتهال وهي تدخل مسرعة للداخل وبلهفة : امي عملتوا ايه في امي
البوص : اهلا اهلا يا ابتهال هانم انا زي ماقدرت اخلص علي خالد اقدر اخلص علي مامتك الحلوة هههههههه
لتنظر خلفها لتجد رجل من رجاله كان مساكها وهي تصرخ
أمير : ايه اللي انتا عاوزه حضرتك واحنا نعملهولك
البوص بضحكة شريرة : هعوز ايه يعني غير اني اخد روحكم
وفجأة ظهر كلاب جزء منهم يجري خلف امها لتصرخ ابتهال وهي تبوس يده بحقد وغل : امي لا بلاش امي ارجوك وهي بتتعدل وراها لقيت كلب وراها وصرخت
وفضلوا يجروا وراها هي وأمير وهما بيصرخوا
البوص : هههههههه هههههههه هههههههه وريني هتقدروا تهربوا مني ازاي
الفصل اللي جاي هيكون الفصل الآخير تابعوا 😍😍💞
الفصل الحادي عشر والأخير 🔥🔥🔥
البوص : ههههههه ههههههه هههههههه وريني هتقدروا تهربوا مني ازاي
وأمير وابتهال مش عارفين يعملوا ايه ومامتها وقعدت وتعبت من كتر الجري
والبوص ينظر لهم بإستمتاع وتلذذ
ابتهال وهي بتجري : اميررر بص انا عندي فكرة الكلاب دي شكلها بقالها فترة كتير ما اكلتش لو معاك اي حاجة طلعها بسررعة
امير بتذكر وهو يفتش في جيبه وقد وجد بعض قطع اللانشون الذي أشترها من امس ولم يأكلهم ورماهم للكلاب وهما فضلوا يأكلوا وبطلوا يجروا وراهم وهمت استغلوا الفرصة وجريوا بعيد عنهم
ابتهال راحت عند امها وخرجت مسدس وقتلت كل الكلاب اللي بيجروا وراء مامتها وفي اللحظة دي البوص سمع وحرك رجالته علشان يشوفوا في ايه وفي دقايق كل رجالته اتجمعوا عندهم هما التلاته
وفضل امير يضرب بالبونيات وبرجله وابتهال اجسلت امها علي جمب وطبطبت عليها وقالت
ابتهال : خليكي هنا
عواطف بحنان : خلي بالك
ابتهال وصلت لهم فما بالقرب وليس بعيد هنا وبالمسدس فضلت تضرب واحد واحد وأمير يضرب ويضرب لحد ما خلصوا عليهم كلهم
وأخذت مامتها وذهبوا عند البوص
البوص لباقي الرجالة : يالا عليهم
واحد من رجالته مسك مامتها وهو حاطط المسدس علي رأسها وقال : اللي هيقرب من البوص هموتها اديني بقول اهو وقالها بتحذير شديد
البوص : كله يرمي سلاحه
رمت ابتهال السلاح وهي رفعه ايدها لفوق وكذلك امير
ابتهال : سيبها واتعامل معايا انا
امير بضحك : هههههه هههههه وراح للراجل وقال عنك انت
ابتهال بصدمة شديدة : امير انت ايه دا وأمير عطه لها إشارة وهي فهمها
كويس
وفجأة كسر رقبت الراجل ومسك المسدس وقتل الباقي لحد ما كلهم ماتوا وفضل البوص لوحده
ابتهال وهي تقرب منه بشر وهي تخرج السكينة وفجأة وبكل قوتها فضلت غرست السكينه في قلبه وفضلت تطعن فيه جامد وكل طعنه عن حزنها وايامها وهي عايشة لوحدها فهو كان السند والأمان لها نعم فهي اشتاقت له كثيرا وفضلت تطعن فيه كتير جدا وفجأة رجل كان لسه فيه النفس ضرب عواطف عند قلبها وأمير ضربه ومات
في المستشفي
الدكتور : هي كويسة ادعولها الحمد لله ان الرصاصة مكانتش جمب القلب مباشرة لولا كدا كان زمانها ماتت لقدر الله
ابتهال وهي تحمد ربنا وأمير أبتسم بسعادة وبعد شهر خرجت عواطف وأمير طلب ايدها من والدتها وهي كانت معارضة بس عواطف قالت لها ياحبيبتي انتي لسه صغيرة ومنصور هيفرح اوي لانه كام بيحب امير جدا وكان دراعه اليمين في شغله وتم زوجهما لتعيش روح منصور بسلام بعد أن اخذت زوجته حقه بالكامل
واتي لها بالحلم وهو مبسوط من ذلك الانتقام ❤️❤️🫶🩷🩷
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا