القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببت شبه ميت الفصل الحادي عشر والثاني عشر الأخير بقلم فرح محمود جميع الفصول كامله

 


رواية احببت شبه ميت الفصل الحادي عشر والثاني عشر الأخير بقلم فرح محمود جميع الفصول كامله 




رواية احببت شبه ميت الفصل الحادي عشر والثاني عشر الأخير بقلم فرح محمود جميع الفصول كامله 


اتخضيت اتمنيت الارض تنشق وتبلعني قبل ما هو يبلعني 

بقا اتجوزتها ي خاين بتكدب عليا ي عمر وطلعت بتنسها بيا حرام عليك 

عمر بصلي بصدمة 

غمزتله 

اقعدي انتي بس ع جنب  

جواز مين وزفت مين واي اللي رجع البتا"عة دي مش كنتي غورتي وهربتي انتي و اللي كان اكتر من اخويا الله يرحمه بقا

بصدمه 

 انت عرفت منين انه مات

وانتي فاكره اني نايم ع وداني و انكم ضحكتو عليا تؤ سيبتكم بمزاجي كان ممكن اوديكم ورا الشمس انتو الاتنين وانتي عارفة ما حبتكيش حاولت انساها بيكي معرفتش عشان كنتي ست شيك ومركز زوجة مناسبة ومنستش انك رفضتيني زمان وخليتك تكوني معايا دلوقتي علشان اوريكي عمر اللي رفضيته زمان دلوقتي بقا اي معرفتيش حتي تبقي ربعها محدش قدر ولا يقدر يبقا زيها انتي واحده مغرورة وتقر"ف وانا عمري ما يشرفني اني اتجوز واحده زيك اهو اللي هربتي معاه باعك وسابك ومات ويلا اطلعي برا بيتي متجيش جنب مراتي تاني لانها اغلي ما املك ومش مستعد اخسرها تاني.وانا ليا حساب معاها انها تسمح با الا"شكال دي تدخل هنا 

الله وانا مالي ي لمبي كنت عاوزه اتسلي والعب شوية واضحك  

بصدمة

 تضحكي ازاي دا اتجوز !

وانتي فاكره اني صدقتك انا سيبتك تهبلي بس عشان كنت عاوزه العب واضحك عليكي شوية كنت زهقانه 

انتي بتقولي اي مستحيل عمر انا بحبك متسبنيش ي عمر هي محبتكش انا اللي حبيتك متسبنيش 

اخرسي سيرتها متجيش ع لسانك اطلعي برا ومتجيش هنا تاني لو رجعتي مش هيكفيني غير مو"تك 

وطردها برا 

بزعيق 

تالين 

بيدور عليا احيه اروح فين واجي منين هتموتي ي سوسو اعمل يالهوي دا جي 

ومسكني من قفايا

لو حلفتلك اني مش قصدي اقفل ف وشك وكنت عاوزه العب شوية مش هتصدق صح 

دا انتي نهارك مش فايت انهارده بقا بتقفلي ف وشي وانا خا"ين

 قطع لسان اللي يقول عليك كده دانت سيد الرجالة 

 بهزر معاك يا سيد اي مبتهزرش 

مين ي اختي 

 بهزر اووف ي عمر سيب الشاكت انتي قافش حرامي 

اللي اي ي اختي شاكت انتي تعليم مجاني ي بت مش منظر دكتورة دي وربي ف دكتوره قصيرة كده 

عمر مسمحلكش متجرحش مشعييري واحاسيسي  انا مش قصيرة 

باااس تلوث سمعي بقا واخدت بالي فعلا انتي مش قصيرة انتي مش موجوده اصلا 

بس ي عمود نور انت 

بقا انا عمود نور طب وربنا ماانا سيبك 

وطلع يجري وراها

انا عيلة انا اسفه متخدش ع كلامي 

لازم تتنفخي علشان تظبطي 

بااااس اي اللي بيحصل هنا 

خالتو وحشتيني

اي اللي بيحصل هنا وماسكها .


بارات 12


اي اللي بيحصل هنا وماسكها من قفاها شبه الفار المبلول كده ليه


ببراءة

عمر :ي ماما مش عاوزه تتجوزني يرضيكي


- تالين بصدمه : تت اي مين فين اي اللي بيحصل


مامته بفرحه : لولولولولوووووولي


=دا يوم الهنا دي مش عاوزه ازاي بس دي دايبة ف دابديبك دبدوب دبدوب 😂😂


تالين : خالتو بقا سبيني اتقل شويه الله 

-وانت ياااااااا


لفيت ليه لقيته راكع ع رجليه وف ايدو خاتم شكله حلووو اوي اوي

- عمر بحب : تاليني تتجوزيني تقبلي تكوني مراتي وشريكة حياتي زي ما انتي ..بنوتي اللي ربيتها وامي التانية وحبيبتي تقبلي تشاركيني اللي باقي من عمري تقبلي تبقي معايا ف الوحشة قبل الحلوه تقبلي تبقي وتيني تبقي الاقرب ليا من نفسي تقبلي تكوني ام اولادي وبير اسراري واماني..


انا اتعذ"بت ف بعدك كتير متعذ"بنيش اكتر من كده


 استحملتيني وانتي متعرفيش اني انا حبيب طفولتك


 حبتيني وانا مش موجود ف الحياه اصلا حبيتي واحد شبه ميت!!!

 خوفتي ع فلوسي ومالي واخدتي بالك من امي وانتي متعرفيش انها تقربلك اصلا... 


بصالها وقال :  متمنتش حاجه ف حياتي من ربنا غيرك ف كل صلاه وركعة وانك ترجعي لحضني وتبقي ليا


تالين وهيا تكاد يغمي عليها من الفرحه : دمعت لا دمعت اي دا انا عديت الدموع دي بمراحل عيطت اووووي .. يالهوووووي عوض ربنا حلووو اوي


تالين بدقات قلب عاليه وفرحه : موافقة طبعاا❤


عمر بفرحه كبيره : قام اخدها ف حضنه كأنها هي الامان ليه 

..تالين : بادلته الحضن جامد كأنها بتهرب من كل اللي شافته ف حياتها .. يااااه اخيراا حسيت بالامان والدفا والحنيه والحب زي زماان ..


تالين : بس كده يا عيوني وجيتو انتوو وماليتوو حياتنا وكملتووها بسعاده اكبر


بحر البنت : مامي هو انا هلاقي حد يحبني زي ما بابا بيحبك كده


-اكيد ي بحر

عمر : بتعملي اي ي تاليني باس راسها واخدها ف حضنه ♥وحشتيني يا بنوتي♥


بحر : مامي كانت بتحكيلي قصتكم ي بابي


بصلها بحب الدنيا كله ف عيونه وقال 


عمر : الحكاية لسه مخلصتش ي بحر لسه بحبها زي الاول واكتر ربنا بعتهالي هدية من عنده وكانت اجمل هدايا الله ليا ♥ تاليني♥


 وبعدهاا بعتلي حته منها وهيا انتي .. وبعدين عهود و ريان .. انتو عيلتي الجميله يقلب بابي ♥


_ عمر بص لتالين : بحبكككك يا تااليني ♥


_ و تالين : بتعشقككك ي عمورتي ❤


تمت ♥♥


تعليقات

التنقل السريع