رواية النصيب الفصل الثامن والثلاثون 38بقلم وحيده كالقمر جديدة وحصريه ( جميع الفصول كامله)
رواية النصيب الفصل الثامن والثلاثون 38بقلم وحيده كالقمر جديدة وحصريه ( جميع الفصول كامله)
بارت 38
تليفون مراد رن برقم غريب رد مراد بسرعه
مراد: الوو
سوسن: الوو يا مراد أنا برن علي ادهم مش بيرد و برن علي ملك مش بترد هو في أي
مراد: ملك اتخطفت يا سوسن
سوسن بصدمه: اي ازاي
مراد: ادهم هيحكيلك بعدين لازم اقفل دلوقتي
مراد راح يحدد موقع التليفون بس معرفش وافتكر
مراد: ادهم انا افتكرت
ادهم: افتكرت اي
مراد: أنا جبت سلسلة لملك السلسلة دي فيه شريحه اعرف منه ملك فين
الناحيه التانيه
كانت ملك مربوطة من ايديه و مغميين عنيه
شخص من الخاطفين: ملك المنشاوي انتي بنت ناصر صح
ملك بخوف مش مبيناه: انت مين و خاطفني ليه
الشخص: ابوكي السبب وانتي الي هتدفعي التمن
ملك بخوف: أنا معملتش حاجه انت مين
الشخص: ابوكي هيدفع تمن الي عملو في اختي
ملك: أنا معرفش انت مين ولا حتى اختك مين
الشخص حاش القماشه من علي عنيه وقال : ابوكي خدع اختي و خلها طيعت كل فلوسه عليه و بعدين موته
ملك: الي انت بتقوله ده مش صح
الشخص: للاسف صح وانا هاخد حق اختي
ملك بخوف: هتعمل ايه
الشخص: هاخد الفلوس و بعدين هموتك واخد حق اختي
ملك بصتلو بخوف و سكتت
الشخص : رقم ابوكي معاكي
ملك: لا
الشخص: مسك التليفون و رن علي مراد
مراد كان بيقول الخطه الادهم و زياد و الشباب وعمامو وجدو و لقي تليفونه بيرن رد وفتح الميك
مراد: الوو
الشخص: مراد المنشاوي مراتك ضيفتنا اليومين دول لحايت لما تعملو الي أنا عاوزة
مراد: ملك فين هي كويسه
الشخص: كويسه اسمع هتجبلي ١٠٠الف و مش هتبلغ الحكومه علشان مخلصش علي المدام
مراد: ماشي لو مسيت شعر منه هموتك
الشخص: هتجيب ناصر المنشاوي معاك أنا حسابي معاه مش معاك
مراد بص لعمه: ماشي بس اسمع صوت مراتي الاول
الشخص: طيب اتكلمي
ملك: مراد مراد
مراد: ملك متخافيش أنا هاجي وهاخدك
الشخص : اوع تقول للحكومه وانا هرن عليك وهقولك علي المكان و قفل
مراد بص لعمه
مراد: مين ده يا عمي
ناصر ابو ملك: معرفش يا ابني
مراد بعصبية: متعرفش ازاي وهو بيقول حسابي مع عمك مش معاك
الجد: اهداء يا ولدي خلينه نشوف حل
مراد: أنا هسحب فلوس من البنك
وهروح أنا وعمي وانتو هتيجو من وره و معاكم الرجاله و اوعو حد يبلغ الحكومه
الكل: ماشي
سحب مراد الفلوس وقعدو مستنيين المكالمه وبعد ساعتين رن تليفون مراد
مراد: ايوه
الشخص : جهزت الفلوس
مراد: ايوه
الشخص: هقولك على المكان وتيجي و تعمل زي مقولتلك بظبط
مراد: ماشي
قلو على المكان و الوقت و قفل
مراد: المكان ده مش نفس المكان الي فيه ملك
الجد: هتعمل اي يا ولدي
مراد: أنا وعمي هنروح نقابلو و ادم و زياد و عمي منصور و عمي خالد و بابا هيروحو المكان الي فيه ملك و تطلعوها من هناك و تخالو بالكم
الكل: ماشي اتفقنه
بعد ساعة راحو و اتقابلو معه
الشخص: اهلا بيك يا ناصر فاكرني
ناصر: جمال انت الي خطفت بنتي
جمال: ايوه و هاخد حق اختي منك
مراد: الفلوس اهي فين ملك
ناصر: بنتي ملهاش زنب سيبه
جمال: مش بسهوله دي واختي مكنش ليه زنب و ماتت بعد لما اتجوزتك و طيعت فلوسه علشان كده هاخد الفلوس وي
كان ماسك رموت
جمال بشر: عارف الريموت ده بتاع اي بتاع قنبله حطته عند بنتك و ضحك بشر اول لما ادوس عليه هتموت
مراد بزعيق: لا أنا جبتلك الفلوس اوعه تدوس
جمال كان واقف بعيد عن المكان الي فيه ملك و داس المكان اتفجر
ابو ملك و مراد بصدمه
(النصيب)
جاري كتابة الفصل الجديد للروايه حصريا لقصر الروايات اترك تعليق ليصلك كل جديد أو عاود زيارتنا الليله
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا