القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية المشوهون الفصل الثانى 2بقلم زهرة عصام (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)

 رواية المشوهون الفصل الثانى 2بقلم زهرة عصام (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)



رواية المشوهون الفصل الثانى 2بقلم زهرة عصام (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)


- صفقة الأطفال الجديدة هتوصلك بكرة زي دلوقتي

سونا حست بالسعادة كونها هتشوف اطفال تانية بتتعذب قدمها و تستمتع بألمهم 

- بس أهم حاجة ميكونش ليهم أهل يسالوا عليهم ، إنت عارف إني لو وقعت هجيب سيرتك و هقول إنك اللي بتوردلي العيال دي 

- طب و لية الأذية دي يا ست هانم ما الإنسان مخلص ليكي أهو و ماشي وراكي و بيقول إنتي أولي من الغريب


دلال بصت عليها و بقت تسمع كلامها بس مش قادرة تعرف هي مستفيدة اية من ده كله !! 

طب و الأطفال إللي حبساهم دول مصيرهم اية بعد كل التعذيب دا 

فضلت تفكر و هي متابعة سونا و هي بتتكلم في التليفون و بتتفق على سعر الأطفال 


......


كان نايم و بيحاول يهرب من الواقع اللي اتفرض عليهم فجأة حس بايد بتكتم فمه و الايد التانية بتسحبه لبعيد 

فضل يقاوم و يقاوم لكن مقدرش 

هو مش قادر عليه ، جسمه تعبه من كتير التعذيب مبقاش فيه في جسمه مكان يستحمل تعذيب من تاني ، لكن لسوء حظه وقع الاخيار عليه 

فضل يرفص برجله و يقاوم و هو بيحاول يتكلم لكن مقدرش جسمه الهزيل المصاب خانه و ارتمي على كتف اللي شايله 

بعد ما خرج بيه من وسط الأطفال و محدش حاسس بيهم 

رماه تحت رجليها بصت ليه و قالت:- 

وحشتني يا جواد الشوية دول ، اية مش هتقوم و تحضن ماما سونا ؟!! 

بصلها باحتقار و وقف قدام وشها و بصق على وجهها و هو بيقول:- 

- اتفو على دي خلقة 

سونا الغضب اتملك منها وجذبته من شعره و هي بتقول بتوعد:-

- دا إنت ليلة اللي خلفوك سودا ، أنا تتف عليا يلا شكل تعذيبي فيك مكسرش غرورك لكن أنا هعرف إزاي اكسرلك غرورك دا 

عشان بعد كدا أول ما تشوفني تنحني قدامي كأنك كلب عندي 

جواد مسك اديها اللي ماسكه شعره و فضل يعض فيها لحد ما سابت ايده 

اتحرك خطوه بعيد عنها و قال:- 

- الكلب دا يبقي اللي خلفك و سابك تنبحي على خلق الله 

سونا جنونها زاد و بقت في حالة من الاوعي للي بتعمله ، بقت تتحرك بطريقة غريبة و تبص لجواد بنظرات كلها شر و هي بتقول:- 

- لا أنا محدش يكسرني أو يغلط فيا أنا بس اللي أعمل كدا ، أنا اللي هنهيكم كلكم ، هنهي كل البشرية 


عيونها احمرت من كتر العصبية و قال بوعيد :- 

وإنت هتكون أولهم يا جواد 


جواد ذالك الصبي ذو الخامسة عشر عاماً وقف قصدها و قالت بكل ثقة :- 

- وأنا مش خايف منك يا سونا ، مش خايف عارفة لية ؟! عشان إنت واحدة ضعيفه ، ضعيفة و مريضة و مرضك دا هيكون نهايتك ، مش خايف و هفضل أقاوم لحد آخر لحظة في حياتي 


قرب منها خطوة لدرجة رعبتها و همس قدام وشها:- 

- و لو كان في العمر بقية أنا بإيدي دي هنهيكي يا سونا 


مد أيده عشان يجذبها من شعرها لكنها كانت الأسرع و الاقوي ،

مسكت ايده و ضغطت عليها جامد و هي بتبصله جامد و قالت بعند:- 

- إنت عاوز تمد ايدك عليا أنا يا جواد ؟ دا أنا مش هرحمك ، هخليك تتمني الموت و مش هطوله 


رمته بعنف على الأرض و شاورت لاتنين من رجليتها كتفوا جواد و خلعـ ـوه هدومه 

نيموه على كنبه قدامها و كتفوه جامد و سونا بقت تبصله بشر و شماته 


خرجت من حقيبتها دسته من الشمع و ولاعة و هي بتبصله بشر و بتقول:- 

و دلوقتي يا جواد أنا همارس عليك نوع جديد من التعذ يب و هو إنك هتحس بكل ألم حرق الشمع دا و هسمعك بوداني بتتالم لكن مش هيسيب أثر على جسمك 


قربت خطوه منه و كملت كلام بدهشة:- 

أنا مش عارفه لية يا جواد بحب أشوفك إنت بالذات بتتعذب و أسمع صوت صراخك بودني ، لكن للأسف إنت عندك قوة تحمل مش عند حد ، مهما أعذب فيك مش بسمع صوتك عشان كدا بزود عاوزة اجيب اخرك يا جواد  دا إنت ابن الغالي 


جواد كان عاوز يرد عليها لكن كان في واحد حاطط أيده على فمه منعه من الكلام و دا كان بيزيده إصرار أنه يكتم وجعه جواه عشان مينولش سونا مرادها 


نونا و لعت أكتر من شمعة و اتجهت ناحية جواد و بكل قسو ة بدأت تدوب الشمع على جسـ ـم جواد و تبص ليه بتفحص 


- جواد كان بيتالم أوي لكن كان بيكتم المه جواه و دا شي معجبش سونا خالص بدات تزود مش الشمع و تحطه على مناطق حساسة في جسمه بحيث يكون الوجع أكبر 

لكن جواد كان بيكتم ألمه جواهر و فتح عينه اللي احمرت من كتر الكتمان و بقي لونها احمر كاتم من كتر العصبية 


سونا شالت ايد الحارس من على فم جواد و هي بتصرخ بجنون:- 

شيل ايدك عاوزة اسمع صوت صراخه ، عاوزة اتلذذ بوجعه 

بقت تضرب في جواد بإديها و هي بتقول :- 

سمعني صوتك ألمك ، أنا عاوزة أتمتع بصوت وجعك عاوزة اسمعك بتتالم 

جواد مكنتش بتصدر منه أي رد فعل و دا خلي سونا تبصله بعيون كلها شر و غل و اتوجهت لمكان و .....

يتبع 

تكملة الرواية من هناااااا


لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا







تعليقات

التنقل السريع