القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية خادمة الوحوش الفصل الثلاثون 30بقلم الكاتبه ساره محمد (حصريه وجديده على مدونة قصر الروايات)

 رواية خادمة الوحوش الفصل الثلاثون 30بقلم الكاتبه ساره محمد (حصريه وجديده على مدونة قصر الروايات)



رواية خادمة الوحوش الفصل الثلاثون 30بقلم الكاتبه ساره محمد (حصريه وجديده على مدونة قصر الروايات)


ادهم بعص*بيه مين اللي في المستشفي يا ليلي


ليلي دي مريم


ادهم مستشفى ايه


ليلي مستشفي ………


تركهم ادهم وذهب بعصب*يه


رعد ادهم ادهم استني


ولكنه لم يرد علي احد وركب سيارته وانطلق الي المستشفي


جاسر انا هروح وراه


 


 


 


ليلي انا جايه معاك


رعد وانا كمان يلا بينا


ثم اتجهوا الاربعه خلف ادهم


في المستشفي


امام غرفه العمليات


تقف والدته فاطمه وعمها وابن عمها


والدته فاطمه ببك*اء منك لله يا مدحت منك لله البت هتموت بسببك


مدحت بعص*بيه انا بردو ما تربي بنتك الاول يا مراه عمي مش هي بردو اللي راجعه البيت في نص الليل لا وكمان راكبه عربيه مع واحد غريب تستاهل اللي يجرلها


لم ترد والده فاطمه واكتفت بالبك*اء فقط


دقائق وكان ادهم امامهم ومن وراءهم اخوته وليلي


ليلي فاطمه مالها يا ماما خديجه


والدته فاطمه بب*كاء لسه في العمليات


 


 


 


 


ادهم عمليات ليه


مدحت وانت مالك يا جدع انت


نظر ادهم لليلي نظره هو دا ابن عمها


اوامت له ليلي بنعم


اتجه له ادهم بعص*بيه قائلا ثم امسكه من ثيابه قائلا اقسم بالله لو حصلها حاجه ما هيكفيني روحك انت فاهم قالها بص*راخ


واخيرا خرج الدكتور


اتجه له الجميع بلهفه


والده خديجه بد*موع خير يا دكتور فاطمه كويسه مش كده


الدكتور الحمدالله حالتها دلوقتي مستقره هننقلها لغرفه عاديه تقدروا تشوفها


ثم تركهم وذهب


خادمه الوحوش


بقلم sara mohamed


والده فاطمه الحمد لله الحمدلله


 


 


 


احتضنتها ليلي قائله بابتسامه الحمدلله يا ماما خديجه الحمدالله


في غرفه فاطمه


دخل الجميع كي يطمئن علي فاطمه


والده فاطمه حمد لله علي سلامتك يا حبيبتي


فاطمه بتع*ب الله يسلمك يا ماما


ليلي كده يا بطه تخ*ضينا عليكي


فاطمه بتع*ب ليلي انتي مين قالك


ليلي رنيت عشان اطمن عليكي ماما خديجه قالتلي انك في المستشفي


رعد حمدالله علي سلامتك يا فاطمه


فاطمه الله يسلمك يا رعد ثم وجهت كلامها لوالدتها قائله دا رعد يا ماما جوز ليلي ودول اخواته


فاطمه اهلا وسهلا يا بني يوه فاطمه نساتني ابارك لك يا ليلي الف مبروك يا بنتي


 


 


 


 


ليلي الله يبارك فيكي يا ماما


ليلي وايه اللي حصل وصلها للحاله دي يا ماما


خديجه وقد لاحظت ان مدحت ووالده غير متواجدين


خديجه مدحت ابن عمها لما رجعت من عندك كان مستنيها نزل فيها ضرب لحد ما وصلها الحاله دي


ادهم ضغط علي يديه بغض*ب


بعد ان اطمئنوا علي فاطمه خرجوا جميعا واولهم ادهم الذي خرج من المستشفي بالكامل متجاهلا نداء اخوته


ركب ادهم سيارته ثم اخرج هاتفه خلال ساعه في واحد اسمه مدحت هبعتلك كل البيانات عنه دلوقتي عايزه في المخزن خلال ساعه واحده فاهم


ثم اقفل الخط وانطلق بسيارته


في الداخل عند رعد وليلي


 


 


 


ليلي هو ادهم راح فين


رعد خرج راح ورا مدحت


خادمه الوحوش بقلم sara mohamed


ليلي وانت سيبته ممكن يعمل فيه حاجه


رعد محدش هيقدر يوقف ادهم ولا حتي انا


ليلي ياتري هيعمل فيه ايه


رعد مش عارف في كل الحالات الموضوع يخصه هو هيتصرف وبعدين تعالي هنا عجبك اللي حصل النهارده دا


ليلي حصلت حاجات كتير حدد


رعد كل اللي حصل النهارده مش كان زماننا دلوقتي سافرنا


ليلي يا سلام واسيب صاحبتي في الوضع دا لا يمكن


رعد وانا اللي كنت محضرلك مفاجاه


ليلي فاطمه بقت كويسه تعالي نشوف المفاجاه ثم وقفت وسحبت رعد معاها قائله يلا بينا


رعد هههههههههههههه دلوقتي فاطمه كويسه ويلا بينا اقعدي يا بت


جلست ليلي قائله بفضول كانت ايه المفاجاه قول قول


رعد بضحك بعينك مش هقولك


 


 


 


 


ليلي اوووووف رخم


اتي جاسر قائلا فاطمه هتخرج النهارده


ليلي بجد


جاسر ايوا فارس بيخلص الإجراءات كان يومكم اسود النهارده اليوم دا هيتسجل في التاريخ


رعد ام*وت واعرف مين اللي باصصلي في ام اليوم دا


جلس جاسر بجانب رعد قائلا اباااا انا عايز اتدووووز


رعد ههههههههههههههههه اتفضلي


ليلي بفرحه بجد يا جاسر


اوام لها جاسر بابتسامه


ليلي مين بقي اوعي يكون اللي في بالي


جاسر بابتسامه هي


ليلي وهي تصفق بيدها انا كنت متاكده


 


 


 


رعد هههههه احنا كنا عاملين فرح بس عشان توفقي راسين في الحلال


ليلي طبعا يا بني لازم صاحبات العروسه يطلعوا بعرسان من الفرح اما يمو*توها علطول


رعد وجاسر ههههههههههههههه حصل


اتي فارس قائلا بابتسامه ما تضحكوني معاكم


رعد وانت يا اخ مفيش عروسه كده ولا كده انت كمان


فارس بابتسامه في اميره


ما إن قال اسمها


حتي انف*جر الباقين في الضحك


ليلي بضحك طب الحمدلله انا كده خلصت مهمتي مبروووك يا ولاد


خادمه الوحوش


بقلم sara mohamed


 


 


 


في المخزن


مدحت انتو مين سيبني يا عم


اثبت يالا لحد ما الباشا يجي


مدحت باشا مين


جاء ادهم ووقف امامه


مدحت بسخريه الله الله مش تقول كده


ادهم عملت كده ليه


مدحت وانت مالك بنت عمي وان حر فيها وقريب هتبقي مراتي


عند هذه النقطه وفقد ادهم السيطره واخذ يض*ربه بشده قائلا بصراخ يا كل*ب انا هقت*لك هقت*لك ياحي*وان


بعد دقائق تركه ادهم ووجه الآخر ملئ بالدماء


امسكه ادهم من ثيابه


مدحت بخ*وف خلاص خلاص اللي انت عايزه هعمله


 


 


 


 


ادهم بغ*ضب اسمع يالااا انت تختفي خالص لو لمحتك قريب من فاطمه في مكان هقت*لك فاهم


مدحت بخ*وف حاضر حاضر


تركه ادهم قائلا لرجاله ارموه في اي داه*يه


ثم خرج من المكان كله واتجه الي المستشفي


في المستشفي


رعد ما تكلم ادهم يا جاسر شوفه فين اتاخر اوي


جاسر بكلمه من بدري بس مش بيرد


فارس بقولكم ايه روحوا انتو واحنا هنفضل هنا


ولم يكمل جملته اتي كل من اميره وهند


هند بدم*وع في ايه بطه كويسه


 


 


 


 


ليلي اهدي يا هند هي كويسه دلوقتي متقلقيش


هند بدم*وع مقيقش ازاي يا يويو


اميره يا بنتي اهدي بقي خلينا نعرف ايه اللي حصل


هند اهو هديت بطه فين


ليلي هي جوه في الاوضه دي يا هند ادخلوا اطمنوا عليها


هند ماشي ثم سحبت اميره في ايدها ودخلت لفاطمه


بعد ذهابهم


رعد محدثا ليلي يلا بينا


ولكن قاطعهم ادهم قائلا فاطمه فين


 


 


 


 


رعد يوووووووه


ليلي ههه في الاوضه دي


رعد وهو يمسك يد ليلي قائلا قومي يا بنتي قومي بدل ما اطلقك وارتاح قومي


ليلي لا وعلي ايه يلا يا اخويا


ذهب رعد وليلي


تاركين فارس وجاسر واقع*ين علي الارض من الضحك


في غرفه فاطمه


فاطمه خلاص بقي يا هند انا كويسه اهو


هند بدم*وع كويسه ازاي بيفه الهدايا اللي عيي دماغك دي


الجميع ههههههههه


فاطمه ههههه بس يا هند مش قادره اضحك


 


 


 


 


هند بغ*ضب هو فين ابن الوايمه دا وانا انفخه ها هو فين


اميره هههههههه هند تعالي تعالي نجيب حاجه نشربها


ثم غمزت لها


هند بتغمزيي ييه


اميره بغض*ب يخربيت الغباء


ثم امسكتها من ايديها وخرجت


هند ااااه يا حي*وانه ايدي


اميره امشي يا بت


ثم خرجوا تاركين فاطمه وادهم


ادهم بمرح اميره دي بتفهم والله


ثم جلس علي الكرسي بجانب فاطمه


فاطمه جيت ليه


ادهم باستغراب جيت ليه لانك تهميني يا فاطمه

بصي يا فاطمه مش هقولك إن انا انسان كويس واني استحقك وكده انا عارف ان انتي كتير اوي عليا وانتي تستحقي حد احسن مني بكتير بني ادم كويس ونضيف بس انا انا بحبك يا فاطمه


يتبع…...

تكملة الرواية من هنااااااااا

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا





تعليقات

التنقل السريع