اسكربيت الرقصه الاخيره كامل للكاتبه زهره اللوتس الجزار
اسكربيت الرقصه الاخيره كامل للكاتبه زهره اللوتس الجزار
البارت 1
كانت تجلس في احد الكافيهات وهي تتناول الطعام.
كان في واحد قاعد بيصورها من بعيد اخد الصور ومشي.
خلصت اكل ومشيت.
راحت البيت لقت البيت كله غر&قان د&م وان في واحد بيق&تل اهلها قدام عيونها.
الراجل دا مشي مع رجالته وهي دخلت البيت تجري بسرعه
انصدمت وقعدتت تصوت ان حد يجي يساعدها وراحت تشوف ليكون حد فيهم لسه عايش بس للاسف كانو كلهم فارقو الحياة.
بعد فتره جات الشرطه وعربيات اسعاف كتير لنقل الج&ثث
حاولت الشرطه استجوبها بس كانت في حالة صدمه كبيره.
اقسمت علي الانتقام من الي ق&تل اهلها ولازم تخليه يدوق من نفس الكأس.
في المطار
كان في شاب ومعاه حراس كتير اوي خرج من المطار وجات عربيه ركب العربيه ومشي.
رجعت البنت البيت ولقته نضيف نزلت دموعها وهي منظر الد&م واهلها قدام عيونها
طلعت اوضتها وخدتت دش وطلعت لقت الي بيفتح الباب اول لما شافته جريت علي حضنه وقعدتت تعيط
هو ضمها ليه اكتر وقعد يملس علي شعرها بحنان.
البنت ببكاء.. ق&تلو اهلي قت&لوهم قدام عيني وانهارت اكتر.
الشاب بحنان.. اهدي عشان البيبي.. وكمل بعيد.. وحياتك عندي لاخد حقهم من عيونهم.
البنت بشر طلعت من حضنه.. لا محدش هياخد حقهم غيري.
الشاب.. بستغراب.. ازاي؟
البنت كانت بتلمع في دماغها خطه شريره.
في مكان غريب كان عباره عن قصر كبير وفخم جو القصر دا كانت في حفله شغاله ورقص كان في شخص قاعد وبيشرب رفع الكأس الي في ايده وقال.. نخب مو&ت عدوي هو وعيلته هههههههه.
الكل هيصو واشتغلت الحفله تاني.
في الصباح.
كانت البنت قاعده سرحانه جه ليها مكالمه من شخص مجهول.
البنت فاقت من شرودها علي صوت الفون.
ردت.. الو.
المجهول... عارف انك مقهوره اوي بس انا اعرف مين الي قتل عيلتك.
البنت قامت بسرعه... مين؟
المجهول بشر ووويتبع
البارت 2
🌸🌸🌸🌸🌸
البنت قفلت الفون وقعدت مكانها تاني بصدمه ومش مصدقه و عزمت علي الانتقام.
اعرفكم بنفسي انا اسمي يارا عندي 25سنه متجوزه من حب حياتي شريف وهو بيكون الشاب الي حضنته وانا حامل في بيبي وانا انصدمت صدمه حياتي كلها لما شوفت اهلي بيموتو قدام عيني وكانت صدمتي اكبر في ناس كتيره كملو وانتو تعرفوا حكايتي.
شريف دخل علي يارا لقها قاعده سرحانه.
شريف بحنيه وحزن.. يارا الله يرحمهم ادعي ليهم برحمه والشرطه بتدور علي المجرمين واكيد هتلقيهم وهيتعقبوا.
يارا بتوهان وشرود.. اكيد هيتعاقب كل واحد ليه يد في الجريمه دي وانا الي هعاقبه.
شريف بضيق.. يارا الشرطه هي المسؤوله عن كدا، احنا منعرفش مين المجرمين دول وانا حجزت تذاكرة سفر لينا.
بصتله يارا بدهشه.. واتكلمت بغضب... انت عايزني اسافر و اسيب قاتل اهلي عايش هنا سعيد، وكدا حق اهلي يروح.
شريف قعد قدامها علي الكرسي الي قدامها ومسك ايديها... يارا انا مش قصدي كدا انا قصدي انهم خلاص ماتو واحنا لازم نعيش حياتنا تاني وما تنسيش ابننا الي في بطنك دا فكري فيه برضه، ليه عاوزه انه يتولد في عالم كله د&م دا بدل مايتولد في عالم كله هدوء وحب فكري ياحبيبتي.
يارا حطت ايديها علي بطنها ودموعها نزلت.. مش هخالي حاجه تاذيك يانور عيني.
شريف ابتسم ليها.. يلا انا هخليهم يحضروا ليكي الشنط علشان نسافر.
يارا هزت راسها بمعني ماشي.
شريف سابها وراح يحضر الورق وكل حاجه عشان السفر.
🌸🌸🌸🌸🌸
خلاص يارا وشريف كانو رايحين المطار طلع عليهم عربيه فضلت تضر&ب نا&ر عليهم شريف نزل هو ويارا تحت ويارا كانت بتصوت وخايفه اوي السواق ما&ت
العربيه مشيت بعيد عنهم شريف طلع براسه يشوف اذا مشيو ولا لا شاف السواق غر&قان د&م والدنيا هديت يارا نزلت من العربيه هي وشريف وكانو مصدومين من الي حصل
يارا بخوف... لازم نبلغ الشرطه.
شريف فعلا رن علي الشرطه وقالهم الي حصل وعرفهم الموقع بتاعهم والشرطه جات والاسعاف جات.
الظابط.. اي الي حصل؟؟
يارا بخوف ودموع.. كنا مسافرين وفي عربيه طلعت علينا وفضلو يضر&بوا نا&ر علينا وحضرتك شايف السواق ما&ت وانبارح كانوا اهلي.
الظابط.. انتو مش هينفع تطلعو بره مصر دلوقتي.
شريف بستغراب.. ليه؟
الظابط.. حافظ علي سلامتكم وحياتكم، وبعدين هي مده صغيره وتقدروا تسافروا تاني.
شريف.. ماشي، انا هطلب تاكس يجي عشان نروح.
يارا هزت راسها.
شريف طلب تاكس وجه وخدهم و كانوا راجعين علي البيت.
يارا بدموع.. شريف خلينا نرجع علي شقتنا انا مش هرجع القصر.
شريف... تمام وقال لسواق علي العنوان وصلو شريف شال الشنط وطلع هو ويارا.
فتح ودخلو يارا.. ياااه تعرف انا بحب الشقه دي اوي.
شريف بضيق.. ليه هي صغيره اما القصر كبير.
يارا بحب.. بس دي اول شقه انت جبتها من تعبك وفيها اجمل ايام حياتنا.
شريف بضيق... ماشي ياحبيبي ادخلي ارتاحي بقا.
يارا دخلت الاوضه ونامت وشريف خرج.
في البار.
كانت السهره شغاله زي كل يوم وكان شريف بيشرب بضيق وعصبيه جات بنت عليه وحطت ايدها علي كتفه واتكلمت بدلع.. شريف باشا منورنا.
شريف بسكر.. انتي مين.
البنت.. اخص عليك ياباشا نسيتني نسيت شوشو حبيبتك ولا يكنش الغني نساك صحابك ياشريف بيه.
شريف ضحك.. لا مانستش.
البنت مسكته من ايده وخدته رقصتو معاها وكان بيرقص بيستمتاع وهو بيشرب.
🌸🌸🌸
في البيت
كانت يارا بتحضر عشا حلو ليهم عشان تنسي شريف الي حصل وهي كمان تنسي.
لبست فستان حلو وجهزت العشا والسفره وقعدتت تستني شريف
فات وقت كتير وشريف لسه مجاش رنت عليه من صوت الدوشه مسمعش قلقت فضلت ترن عليه اكتر خافت ليكون جري ليه حاجه.
شريف راح يقعد من التعب بيبص في الفون لقي يارا رن عليه كتير خاف ورجع رن عليها.
شريف بخوف... يارا في ايه؟؟
يارا بخوف... انت كويس، اصل رنيت عليك كتير وانت مردتش.
شريف اخد نفس.. معلش مسمعتش الفون اصله صامت.
يارا... مش مهم ياروحي، تعال بسرعه انا خايفه اوي.
شريف... جاي. وقفل معاها وخد الجاكت بتاعه ومشي.
رجع البيت لقي في ضلمه راح فتح النور بسرعه لقي يارا والعشا.
يارا ببتسمه.. حضنته.. وحشتني.
شريف رمي الجاكت علي الارض وضم يارا اكتر لحضنه.
يارا طلعت من حضنه
وشغلت موسيقى واخدته ورقصو سوي وبعدين
واخدته وراحو يتعشو.
يارا.. ببتسمه.. انا الي طبخت.
شريف ببتسمه.. واكل كان بياكل ويارا بتبص عليه ببتسمه جميله ومره واحده شريف قعد يكح ووقع من علي الكرسي مقدرش يقوم.
شريف رقبته احمرت ومش قادر يتكلم.. ي يارا ساعديني.
يارا مسكت العصير وقعدت تشرب فيه بستمتاع وحطت رجل علي رجل.
وهي بتبص عليه.
شريف بغضب... انتي بتعملي ايه اطلبي الاسعاف بسرعه اكيد الاكل دا فيه حاجه.
يارا.. ببرود.. سم الاكل مسموم يروحي.
شريف بصلها اوي بصدمه.. ليه تعملي كدا فيا؟؟
يارا.. ببرود وويتبع
البارت 3
في القصر.
كان في اتنين من الخدم بيكلمو برعب وخوف.
واحده منهم.. برعب.. انا خايفه اوي ليارا هانم تعرف مين هو مستر اكس.
التانيه بتحاول تهديها.. لا دا مستر اكس محدش يقدر يعرف مين هو وبعدين ماهو موجود مع مدام يارا من زمان قدرت تكشفه.
الاوله.. يمكن مدام يارا اكتشفت مين هو ومش عايزه تعرف حد انها عرفت.
التانيه برعب.. اكيد لا مدام يارا مش ذكيه كدا لا لا اكيد منكشفش.
الاوله.. يارب.
حد دخل عليهم واتكلم بشر.. قربت النهايه.
الاتنين انصدمو.
🌸🌸🌸🌸🌸
عند يارا
🌸🌸🌸
كان شريف خلاص مش حاسس بجسمه كله كان نايم علي الارض ومش قادر يقوم.
يارا ببرود.. عاوز تعرف حطيت ليك سم ليه؟
شريف بتعب وصوت متقطع... ا اه.
يارا بشر وجابت 🔪 من علي الترابيزه ونزلت قعدت جانبه.. عشان انت السبب في مو&ت اهلي.
شريف انصدم.
يارا مشت السكينه علي رقبت شريف.
شريف بتعب.. ي يارا م مين ضحك عليك وقالك كدا حبيبتي.
يارا فضلت تضحك.. مفكرني هبله مستر اكس.
شريف بصدمه.. انت عرفتي الاسم دا منين.
يارا بضحك.. عارفه انك مستر اكس من زمان ياحبيبي وعارفه لما بتسافر بره بحجه الشغل بتبقي مسافر عشان صفقاتك الي هناك قصدي صفقاتك المشبو&هه ، وعارفه كمان انت ليه قتلت اهلي عشان بابا لما عرف انك بتاجر في المخد$رات والسلا$ح قرر انه يخليك تطلقني و يسحب الوكاله الي كان عاملها ليك وبكدا انت هتد&مر، وشغلك كمان هيدمر لان شغلك الو&سخ دا كنت بتمشيه بفلوس بابا ياو&سخ
عشان كدا قت$لته و طع&نة شريف طع&نه في صدره.. وهي بتضرخ.. هخلص الكل من شرك هخلصهم ااه وفضلت تط&عن فيه.
د&م شريف كان مالي المكان.
يارا كانت مصدومه من الي هي عملته فضلت جانبه طول الليل وهي باصه عليه ودموعها نزله وبس.
وبعدين حاطه ايدها علي بطنها واتكلمت بدموع.. ماتخفش ياحبيبي خلاص خلصنا من الشر والشر راح خلاص دلوقتي هنعيش احنا الاتنين في سلام.
وجابت الفون بتاعها وفتحت فديو وصورت نفسها هي جانب ج&ثة شريف واتكلمت.. شوف ياشريف انت حلو ازاي وانا كمان حلوه ومسحت دموعها وقامت دخلت اوضتها وحطه ميكب وعدلت الفستان وخرجت شغلت اغنيه هديه و جابت عصير وقعدت جانب شريف تاني تشربه وكانت بتغني مع الاغنيه وبتمايل معاها براسها.
🌸🌸🌸🌸🌸
في القصر
🌸🌸🌸
الخدم انصدمو لما لقو شاب ومعاه اتنين رجاله الشاب شاور انهم يمسكو البنات دول ومسكوهم البنات كانو خايفين واخدوهم جر بره القصر و رموهم في حفره وجابو بنزين ورامو عليهم والبنات كانو بيترجو الشاب انه يسامحهم ويغفر ليهم بس مكنش سامعهم، جاب ولعه وشغلها ورامها عليهم كانو بيصرخو بالعالي صوت وهو كان مستمتع بصراخيهم.
طلع فونه واتصل علي يارا فديو.
يارا كانت نايمه جانب شريف، ردت عليه.. الو
الشاب.. يارا انتي كويسه.
يارا... اه حتي انا وشريف كنا بنغني صح ياشريف صح.
الشاب انصدم من منظر شريف.
يارا بضحكه.. هو بس نايم.
الشاب.. يارا انا جاي ليكي تمام سلام.
الشاب قفل معاها وجري راح ليها بسرعه.
خبط وفتحت ليه وانصدم اكتر من شكل الصاله والي هي عامله.
يارا ببتسمه... شوفت يامودي شريف نايم ازاي.
مادي.. يارا انتي كويسه انتي اكيد مش طبيعيه.
يارا.. بزعل... مودي ليه بتقول كدا.
مادي.. يارا فين السكينه.
يارا.. وهي غير متوازنا عقليا.. هناك اهي ليه.
مادي راح خد السكينه و دخل غسلها ورماها في الحمام وشغل المايه وراها.
مادي خرج ونضف المكان واتصل علي رجالته و خد يارا ومشي بالعربيه رجالته جهم وجابو بنزين ورشوه في الشقه كلها وحر&قولا، ومشيو.
مادي خد يارا البيت و غير ليها هدومها وخد جواز السفر بتاعها وبتاعه وخد الشنط وطلعو علي المطار.
رجاله مادي حر&قو القصر بس قبل ما يحرقوه كانو جابو جثث لناس غريبه وحطوها في القصر اكنهم مادي ويارا وشريف الي في القصر.
مادي كان قايل ليهم يعملو كدا.
في المطار كانت يارا حاطه ايدها علي بطنها مادي خلص الورق وسافر باسماء مستعاره عشان محدش يشك فيهم وسافرو الاتنين لاوروبا.
الصبح.
الشرطه اتقلبت علي القصر ولقو الج&ثث وافتكروها ليهم فعلا ومادي قبل مايمشي ق&لع يارا الساعه و قال لرجالته يحطوها في ايد البنت وهو برضه وكذلك اخد حاجات من هدوم شريف ولبسها لاحد الج&ثث.
القضيه اتقفلت بانها كانت بسبب تسر&ب غا&ز ٠
في اوروبا
مادي خد يارا وعالجها من الصدمه الي كانت فيها (ملاحظه مادي اخو يارا)
ورجعت طبيعيه تاني وقعدت فتره وولدت ولد ومادي اتجوز البنت الي كان بيحبها وتوته توته خلصت الحدوته.
رايكم يهمني.
اسكربيت الرقصه الاخيره.
لكاتبه زهره اللوتس الجزار
(منة الله هشام الجزار)
اشوفكم بخير
باي
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا