القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حماتي دعاستي الفصل السابع عشر17بقلم دنيا ثروت (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)

 

رواية حماتي دعاستي الفصل السابع عشر17بقلم دنيا ثروت (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)





رواية حماتي دعاستي الفصل السابع عشر17بقلم دنيا ثروت (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)



#حماتي_دعاستي

انت ازاي تكلم أمك كدا!!!

صالح بضحكه خفيفه: اومال اكلمك ازاي زورتي ورق تحاليل نور وخليتيني أشك فيها لي ياامي

عبير : انت بتقول اي

صالح بزعيق اكبر :بقول اللي كل عارفينه عملتي كدا لي ياأمي ردي علياا

عبير اتعصبت وصرخت: عشانك عشان انت ابني الوحيد انا مليش غيرك انت واختك

صالح دموعه خانته: تقومي تتهمي مراتي في شر*فها تحرميني من إبني اللي في بطنها

عبير مسكته من دراعه : نور مش من طوبنا ياابني وانت عارف كدا كويس

صالح بيزق ايديها : عارف اي ده احنا لسه متجوزين نور ولا مره عملت معاكي حاجه وحشه بالعكس كانت بتستحمل

عبير ضر*بته بالقلم بقوه : ماتفهم بقا الزفته دي انا مش عايزاها ولا عايزة اللي في بطنها دي واحده زبا"له عايزه تاخدك مني

صالح بيقبض علي ايده بعصبيه : قسما بالله لو ماكنتي أمي كنت فهمتك ازاي تتكلمي على مراتي كدا وبص في عينها بعتاب شديد =من انهارده صالح ما*ت ياأمي

بقلم دنيا ثروت 

ومشي من الاوضة من غير مايستني اي رده فعل ساره جريت عليه =صالح صالح متمشيش

صالح : انتي فاكره ان هنسي انك كمان زورتي

ساره بتمسك بطنها : يحيات اللي في بطني ماكنت اعرف حاجه

مسكت ايديه بحنيه : انت رايح فين دلوقتي

صالح بعد ايديها بهدوء : هروح البيت بعيد عنهم 

ساره :طيب يلا نروح سوا 

وبالفعل دخلو البيت صالح قعد في الصاله وساره دخلت الاوضه 

صالح تفكير شديد : هعمل اي انا اتجوزتها عشان أمي طب واللي في بطنها هعمل اي في نور والزفت ده هيصحي امتى يارب يارب قويني 

ساره خرجت وهي لابسه قميص النوم : خد ياحبيبي اشرب عصير المانجه طعمه تحفه اوي 

صالح : ساره ادخلي نامي مش عايز اشرب حاجه 

ساره قربت عليه وقعدت جنبه : عشان خاطري متزعلنيش ياصالح 

صالح شربه بعد إلحاح وبدأ يحس بدوخه قرب عليها وهي بتقرب عليه ساره بمياصه: تعالي ننام ياحبيبي..! 

بقلم دنيا ثروت 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

مريم : ماما 

عبير : ياريتك مانطقتي وشوفت مو"تك احسن من كل ده 

مريم : ماما الحقي صالح 

عبير بإستغراب: بتقولي اي يابت 

مريم : ساره مش حامل ياماما 

عبير : قصدك اي

مريم : نور سمعتها قبل مايحصل اللي حصل وعرفت ان ساره شايلة الرحم اساسا 

بقلم دنيا ثروت 

عبير بضحك شديد : ويعني لما ساره تكدب كدا هتكسب اي هههه

مريم : ياماما ابوس ايديكي الحقيه من ساره انتي مش عارفه صالح مخبي اي بس اللي عرفته من نور ان ساره عايزه تاخد كل حاجه منه 

وكملت كلامها بتعب شديد : روحي وارجعي الشقه ياماما صالح محتاجك 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

#حماتي_دعاستي 

كان في العنايه المركزه بدأ يحرك صوابعه الممرضين بيندهو بعض بعد ساعه

الدكتورة بأبتسامه خفيفه : المريض فاق اتمني كل واحد لوحده يدخل عشان بس صحه المريض مهمه اوي 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

نور بتمسك سك*ينه الفواكه اللي قدامها وتغر*زها في بطنها 3 مرات : مستحيل اجيب ابنك مستحيل اجيب حته منك انا بكرهك 

صالح بترجي : لا يانور لا لاااااا...!!!!!!

تكملة الرواية من هناااااااا

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا




تعليقات

التنقل السريع