القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حماتي دعاستي الفصل التاسع عشر19بقلم دنيا ثروت (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)

 

رواية حماتي دعاستي الفصل التاسع عشر19بقلم دنيا ثروت (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)





رواية حماتي دعاستي الفصل التاسع عشر19بقلم دنيا ثروت (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)



#حماتي_دعاستي 

طلاق اي وزفت اي نور انتي حامل في ابني لو ناسيه يعني؟!

نور بضحك : في ابنك هه ضحكتني والله هو مش ده برضو اللي كان إبن حرا*م وبصت علي عبير بإستهزاء: فين كلامك ياحماتي

عبير : يابنتي كلنا بنغلط وانتي زي بنتي برضو

نور : الكلمتين دول تضحكي بيهم علي حد تاني ياعبير هانم

عبير بعصبيه : لا انتي شكلك زودتيها اوي ولا لتكوني عايزانا نبوس رجليكي كمان

نور: مش عايزة حاجه ولا منك ولا من ابنك انا رايحه بيت امي ومش عايزة غير ورقه طلاقي خلاص بقا كفايه اللي عملتوه فيا انا وابني

مريم بضحك : انتي شكلك نايمه ياساره

ساره بتقرب علي هيثم : ماتقولها ياهيثم قولها ياحبيبي انت ازاي مش عايز تقولها اخص عليك

هيثم : انتي مجنونه ياساره اطلعي برا

مريم : هيثم انطق اللي بتقوله الزفته دي صح

بقلم دنيا ثروت 

هيثم : صح اي وزفت اي  ساره مش مراتي

ساره بدموع في عينها محبوسه : قصدك اي

هيثم : قصدي ان قبل ماتتجوزى البيه انا حرقت الورقه العرفي اللي بينا وانا وانتي يومها انتهينا

مريم : انتو بتقولو اي عر*في اي وتعرفو بعض ازاي اصلا.

ساره بتمسح دموعها بحقد : استني استني هقولها انا وقربت على مريم = ياحبيبه قلبي اللي حصل في حياتكو كله كان لعبتنا وربنا يخليها أمك هي اللي ساعدتنا في كل ده لولا دماغها وكرهها من نور مكنش حصل كدا

مريم : يعني اي وانتو عايزين اي

هيثم مسك ايد مريم بترجي: صدقيني يامريم انا فوقت وكل الكلام ده ماضي والله

ساره : هيثم كان عايز يخرب حياة نور وانا دخلت حياتكو عشان كدا

محمد : اطلعي برا انتي والحقير دهه

هيثم : ياعمي سامحني

محمد : اسامحك اي انتو خربتو حياه ابني ونور معملتش فيكو حاجه ولا في اي حد

مريم بتمسك بطنها بوجع : ااااه اااه بطنيي وفجأة بيبدأ النز*يف

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

بعد مرور ساعتين

بقلم دنيا ثروت 

الدكتوره بتخرج بأسف : انا بعتذر جدا بس فقدنا الجنين عن اذنكو

هيثم : كفايه ياساره ارتحتي خلاص

ساره : انا عايزة صالح

هيثم : انتي بتخرفي تقولي اي

ساره : انا حبيت صالح ياهيثم ابوس ايديك خليه يرجعلي تاني مش هقدر اعيش من غيره

بيجي صالح عليهم بخوف هو وعبير :حصل اي يابابا مريم كويسه

محمد : الجنين ما*ت ياصالح

ساره جريت عليه بحضن : صالح حبيبي شوفت اللي حصل

صالح بيزقها بعيد عنه بقر*ف: أنتي طالق طالق طالق ياساره

ساره وقفت مبتتهزش: بس ده مش ذ*نبي

صالح مسك دراعها جامد : كل حاجه عرفتها وصدقيني مفيش حد اكرهه في الدنيا قدكو انتو الاتنين مشوفش وشك هنا تاني ولا في حياتي ياساره

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

#حماتي_دعاستي 

اليوم التالي

مريم بتفوق بوجع بسيط بتشوف صوره هيثم بس مش واضحه وهي بتهلوس: ابني ابني

هيثم بيمسك ايديها : ابوس ايديكي سامحيني يامريم معرفتش احافظ على إبننا بس ارجوكي وافقي نتجوز وهنجيب ياستي دسته

مريم  شدت ايديه برعب وهلوسه هيسيتيريه: لا لا انت بتكدب اكيد ابني لسه في بطني لا لا

بعد مرور شهرين... 

بقلم دنيا ثروت 

مريم كانت بتروح لدكتور نفسي تتعالج وصالح مكنش عايش يعتبر وعبير كان الحقد عاميها لدرجة كبيرة هيثم بقا هو الوحيد اللي بيحاول يتوب في الليلة دي كلها... 

مريم : يلا ياماما انا نازلة عايزة حاجه 

عبير كانت نايمه علي السرير متحركتش

مريم بتقرب عليها بتحركها : قومي ياماما كل ده نوم 

لا يوجد رد..... 

... في المحكمه 

القاضي: ها يابنتي لسه عايزة تطلقي ولا تدي لصالح فرصه تانيه.؟!!

تكملة الرواية من هناااااااا

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا




تعليقات

التنقل السريع