رواية اغتصاب انثي الفصل الاول1 بقلم مني أبو نوفل(حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)
رواية اغتصاب انثي الفصل الاول1 بقلم مني أبو نوفل(حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)
#البارت_الاول
اسماء طلعت من البيت مصدومه لما عرفت انها حامل وخافت حد من اهلها يعرف قررت تروح ل احمد عشان تقوله يتجوزها وبكده تبقى حامل رسمي منه.
اسماء بخوف: انا بقالي يومين اتصل بيك مبتردش عليا، انا فى مصيبة طيب رد مش يمكن يكون جرالي حاجه مش خايف عليا؟
احمد ب سخريه: مش لازم اعرف مالك، المهم جايه لي لحد بيتي وتخليني انزل اشوفك مش خايفه علي سمعتي لو حد شافني معاكي!
اسماء: سمعتك! ده انت واطي
احمد: اخرسي والا اقسم بالله ادفنك مكانك امشي من هنا ونتقابل الصبح ف نفس المكان بتاعنا
اسماء: انا مش هتحرك من هنا الا وانت معايا والا اطلع اقول ل اهلك اني حامل منك
احمد ب صدمه: نهار اسود ع دماغك حامل اي روحي شوفي مين غلطتي معاه وجايه تلبسيه فيا
اسماء والدمع نازل ع خدها: انت بتتكلم بجد! طب هو انت سكران طيب! يعني كل حاجه كانت بينا مش فاكرها! انت بتهزر معايا صح! انت مش فاكر عملت معايا ايه؟ انت ضحكت عليا؟ انت حيوان وقليل الاصل منك لله
احمد: انتي تسكتي خالص وتروحي دلوقتي والصبح نتقابل في نفس الشقه اللي قابلتك فيها كان يوم اسود يوم ما عرفتك غوري
اسماء كانت ماشيه مصدومه كانت بتحرك رجليها ب العافيه ماشيه خايفه وبتفكر هو عمل كده ليه؟ فين الشخص اللي حبته وسلملته نفسها! فين هو لما قالها انا بحبك هو انتي مش واثقه فيا! خايفه مني! انا بحبك قربي مني مش تخافي انا هتجوزك
فين كلامه ليا!
نادية والده اسماء ب استغراب: مال وشك كده يا اسماء مخضوض انتي كنتي فين! انتي مبترديش عليا لي!
اسماء: هي هاله اختي فين!
ناديه والده اسماء: مالك؟ بتعيطي ليه؟ اخلي ابوكي يجيب ليكي الدكتور!
اسماء ب صوت عالي مخنوق: فييييين بنتك هاله!
ناديه والده اسماء: ف الدرس هتيجي كمان ساعه مالك!
اسماء: مفيش مصدعه هدخل انام
دخلت اسماء اوضتها وبصت ل نفسها ف المرايه وهي بتمسح دموعها وشافت دم كتير نازل منها فكرت ان ده ممكن يكون نزيف وان البيبي كده سهل تتخلص منه شافت دم كتير اوى مقدرتش تستحمل ومن غير صوت منها فقدت الوعي
—
احمد: مش شايف يا بابا ان نستني اسبوع كمان كده لما اظبط نفسي! يعني اكون خلصت مشروع التخرج عشان اقدر افضي نفسي للخطوبه والحاجات دي
حلمي والد احمد: بالعكس يا حبيبي الخطوبه بدري احسن ويا سيدي تبقى تجهز براحتك لما تلبس الدبله
دي حتي نهله بنت ناس وف رابعه صيدله
احمد: ايوه يا بابا بس
حلمي والد احمد: ولا بس ولا حاجه انت ف طب وخلاص هتتخرج وهتمسك شغل وهتبقي راجل مسؤول والجواز بعد سنه يا احمد او اكتر بس نكسب نهله بنت الناس المحترمين
احمد: اللي تشوفه يا بابا ان شاءالله
—
دخلت هاله اوضه اسماء لما عرفت من مامتها انها سألت عنها ولما فتحت الباب شافت اسماء ع الارض ودمها مالي الاوضه اتصدمت ومقدرتش تتكلم ولا تطلب من حد يجي يشوف اسماء
هاله: اسماء مالك!
اسماء ب تعب: اقفلي الباب وتعالي مش تتكلمي ولا كلمه عشان محدش يعرف حاجه
—
قفلت هاله الباب ورجعت تشوف اختها
—
هاله: ايه اللي حصل! وليه ساكته ع نفسك فين بابا وماما من كل ده ليه مش طلبتي منهم المساعدة!
اسماء ب دموع: مقدرش مفيش غير انك تسمعيني
هاله: اعمل ايه قوليلي حالا!
اسماء: هاتي قماشه طويلة عشان تنشفي الدم
هاله: بس ده نزيف وفي خطر عشانك مينفعش
اسماء ب غضب: اسمعي الكلام اللي بقولك عليه حرام عليكي لو بابا وماما حد منهم عرف حاجه هيقتلوني وممكن حد يروح فيها
هاله بخوف و رعشه: انتي مخبيه عني اي! حرام عليكي في ايه؟
اسماء: انا حامل
هاله ب صدمه و دموع: حامل!!!!!!!!!
—
احمد: ازيك يا نهله!
نهله ب ابتسامه: الحمدلله يا احمد ازيك وازي والدك!
احمد: انا اتصلت بيكي اكتر من مرتين قلقت عليكي
نهله: ابدا كنت مشغوله شويه
احمد: طب بلغي باباكي و مامتك ان انا وبابا هنيجي نزوركم بكره الساعه خمسه المغرب كده ان شاءلله
نهله: اكيد يا احمد تنورونا ف اي وقت
احمد: احنا كنا لحد امبارح بس صحاب وجيران
نهله: مش فاهمه!
احمد: هقفل دلوقتي وان شاءلله بكره تفهمي كل حاجه
نهله ب كسوف: اللي تشوفه
—
هاله ب صدمه ووجع: الحراره لسه زي ما هي يا اسماء انا خايفه عليكي لازم نتصرف انا من كتر الصدمه مش مستوعبه اللي حصل انا عايزة اصوت ومحدش يسمعني يارب يكون كل ده حلم انتي ازاي قدرتي تعملي كده ازاي!!!
اسماء ب دموع: اتعرفت عليه ف الجامعة قعدت سنتين اعرفه بقا كل حاجه في حياتي وكان بيساعدني كتير اتخطي مشاكل بابا وماما كان طول الوقت بيطمني وبيطبطب عليا وعدني بالجواز وقالي هنتخرج ونبقي دكاتره ناجحين في شغلهم ووقتها يطلب ايدي من بابا صدقته زي كل مره وكنت هطير من الفرحة
لما كان يبعد عني ثانية او أعرف انه كلم بنت كنت بموت وكنت اقلب الدنيا بغير عليه حتي من نفسي لحد ما في يوم قالي تعالي معايا
مخنوق بابا طردني م البيت ومش عارف اروح فين الدنيا كلها مقفله ف وشي حاسس ممكن يجرالي حاجه
خوفت اوى عليه وجريت عليه زي الهبله من كتر قلقي عليه
ولما وصلت الشقه كانت مهجوره قالي اطلعي متخافيش محدش موجود غيري انا وانتي
طلعت معاه وانا خايفه محستش ب نفسي بعدها
مش قادره اكمل انا والله يا هاله شربت العصير ومحستش بالدنيا والله كان حاطط منوم ولما صحيت لقيته غدر بيا
هاله ب حزن شديد: وبعدين حصل ايه؟ ومين الكلب ده!بطلي عياط اهدي بابا وماما هيسمعونا حرام عليكي خلاص
اسماء: لقيت نفسي بجري في الشارع مش مصدقه اللي حصل لو انا كنت فايقه كنت قتلته لكن انا اللي عملت في نفسي كده لما اديته الامان
الخسيس انا حبيته بجد ولما روحت عشان اقوله نتجوز انا حامل نكر انه عمل جريمته
اسماء: يا نهار اسود يا نهار اسود ليه يا بنتي تحبي حد كده وتعملي ف اهلك وفي نفسك كده!نهار اسود لو حد عرف
ده انتي هتبقي دكتوره وخلاص فاضل ع تخرجك حاجات بسيطه ليه تضيعي نفسك ليه!
—
فضلت اسماء تبص للسما ونفسها الليل يعدي بسرعه عشان تقابل احمد وتشوف حل معاه
—
داخل الشقه اللي احمد عمل جريمته فيها وغدر ب اسماء —
احمد: اديني جيت نعم
اسماء: طب بصلي هو اللي في بطني ده مش ابنك! انت هتستبهل ولا نسيت انت عملت ايه!
احمد ب استهزاء: لا ناسي فكريني
اسماء ب كسره نفس: طب حاضر يا احمد انا بحبك تعالي نتجوز واخلف وبعد كده طلقني بس مش اتفضح ابوس ايدك انا عمري ما حبيت غيرك والله ولا عملت حاجه تزعلك
احمد: هههههه اتجوزك! انتي مجنونه! انا فعلا هتجوز بس هتجوز نهله بنت الناس المحترمة هتجوز واحده مظبوطه
اسماء ب نظره انتقام: وهو انا كنت مش محترمه! انت خسيس وجبان ومش راجل وهقتلك قبل ما تفكر تتجوزها
احمد: انتي مجنونه!!!! نزلي السكينه هتروحي ف داهيه يا مجنونه
اسماء: لا ما خلاص انا روحت ف داهيه، داهيه ب داهيه بقا
غرزت اسماء السكينه ف بطن احمد وفضلت تجري وهي خايفه ومش مصدقه اللي حصل خلاص حست انها خسرت كل حاجه ومش تستاهل انها تعيش
يتبع..........
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا