القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية شيطان في بيتي الفصل الواحد وعشرون 21بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات

 

رواية شيطان في بيتي الفصل الواحد وعشرون 21بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات 






رواية شيطان في بيتي الفصل الواحد وعشرون 21بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات 


#الواحد_والعشرون معقوله الشخص اللي حبته ووثقت فيه يخدعها للدرجه دي يخليها تبقى مدمنه من غير ما تعرف كانت حاسه الارض بتدور بيها دموعها بقت تنزل بغزاره هي بتبص لنتيجه التحليل اللي بتثبت ادمانها وفي حاله متأخره كمان وقفت بالعافيه وخرجت بصمت مخيف من غير ما تتكلم


 منتصر قال بحزن... سهيله... سهيله استني 

ولسه هيطلع وراها الدكتور قال..... الافضل تسيبها لوحدها دلوقتي


 منتصر قال بسرعه ....انا مش عارف ايه الافضل ليها بس مش قادر اسيبها لوحدها خالص...هبقى اكلمك علشان تفاصيل العلاج

... وطلع وراها بسرعه


 عنده لؤي اول ما عرف اللي حصل لاخته طلع جري على اوضتها وبقى يخبط على الباب وهو بيقول بخوف...اسيا..اسيا يا حبيبتي عامله ايه..افتحوووو ..افتح يا  اكمل 


اكمل فتحلو بسرعه وقال..... اهدى هي بخير 


لؤي بص لقاها نايمه على السرير مش حاسه

 مسك اكمل من هدومه بغضب وقال ....عملت فيها ايه... ليه يا اكمل ليه حرام عليك 

اكمل اتنهد وقال.... اهدى انا ما كنتش اقصدها هيه وقفت في الوقت الغلط 


لؤي قال بغضب شديد....وانت تستخدم السكاكين ليه اصلا..لو حصلها حاجه مش هرحمك سامع 


أكمل  بصله بحده وقال.... انا بقولك اهدى دلوقت  وروح ارتاح  ولما اختك تصحى هنادي لك تطمن عليها...اما بقى مين السبب في اللي هيه فيه ...وانا ليه استخدمت السكاكين الأجوبه عند ابن عمك 

وبص لعدي اللي كان جاي وراه وقاال بسخريه ...اسألتك اجابتها عند المحروس اللي وراك


لؤي هز راسه بغضب مكبوت وقال  

...اااه...فهمتك ...اتخانقتو انتوا الاتنين زي العاده وما اهتميتوش لوجودها ولا انها ممكن تتإذي...بس يكون في علمكم انت وهو اسيا لو حصل لها حاجه مش هدفنها الا بعد ما ادفنكم انتو الاثنين قبلها


قال كده بحده وطريقه تخوف ودخل جري قعد جنبها ومسك ايدها وبقى يكلمها ويحاول يفوقها 

عدي بلع ريقه واتخض من طريقته وكلامه اول مره  يشوفه متعصب بالطريقه دي 

اما اكمل قال بمنتهى البرود.... واقف عندك ليه...و طلع فلوس من جيبه وقال .....خد يا بابا ...خد يا حبيبي روح جيب لك حاجه حلوه .....خد من ايد عمو ما تتكسفش

بقلم زهرة الربيع

 عدي بصله بضيق شديد ومشي واكمل ضحك بسخريه....و قفل الباب وبص للؤي وقال باستفزاز .... والله انتو صحبه زي العسل ما يتملش منها ابدا


عند سهيله كانت ماشيه في الممر بتاع المستشفى والدنيا بتدور بيها وحتى دموعها مش بتنزل ...احساس صعب جدا ووجع قلبها كان بيقتلها وهيه  بتفتكر كل كلمة حب قلهالها كل الايام اللي حلمت بيها معاه حاسه الدنيا كلها بتضيق عليها بتخنقها وهيه بتفتكر وقت ما كان ينصحها ويصر عليها تشرب الحبوب فضلت مكمله وكل شويه تخبط في حد وتستمر في المشي بتوهان شديد


منتصر كان شايفها وبينادلها بس مش بتقف عقلها مغيب لدرجة انها مش سمعاه اصلا جري عليها بسرعه ومسكها وقال ..سهيله رايحه فين استني 


سهيله بصتلو بتوهان ودموعها متحجره في عيونها 


منتصر اتنهد بحزن على حالتها وقال..سهيله انتي تعبانه لازم ترتاحي..انا... انا اسف...اسف جدا  لو بايدي مكنتش صدمتك كده بس كان لازم نتصرف وناخد خطوه ده لمصلحتك


سهيله كانت بتبصلو بشرود ونطقت بالعافيه وقالت.....ليه


اتنهد بحزن ورغم انو فهم عايزه تقول ايه لكن كان حابب انها تتكلم قال..ليه ايه يا سهيله


سهيله قالت بوجع شديد وزهول ..ليه عمل كده....ها..ليه يا منتصر..انا...انا عملتلو ايه..انا حبيتو..حبيتو قوي ...معقوله محبنيش ابدا معقوله يأذيني ..طيب..طيب فيا ايه غلط..فيه ايه....قولي علشان ايه وزعقت بصوت عالي وقالت..اتكلم رد عليا...حد يرد عليا ليه...ليييييه انا ليه يعمل فيا كده ليييييه


منتصر كان بيسمعها وسايبها تصرخ وتطلع اللي جواها رغم انو من جواه انهار اكتر منها.... كل اعتراف منها بحبو كل الم عليه كان بيوجعه قوي اخد نفس عميق وقال ..طيب يا سهيله اهدي تعالي اقعدي و


حاول يمسكها بس دفعتو وصرخت فيه وقالت..خليك بعيد عني...خليك بعيد متعملش زعلان عليا..انت اكيد فرحان صح فرحان ..مبسوط ان كلامك طلع صح ...مبسوط انك اثبتلي اني مغفله وغبيه ....مبسوط بوجعي ده صح يا حضرة الظابط 


منتصر اتنهد بالم من جواه وشدها عليه بقت بين اديه وبص لعيونها وقال بصدق..اه..مبسوط...رغم كل وجعي عليكي ووجعي من كلامك... لكن يمكن اللي حصل يشيلو من قلبك وتتعافي منو بنفس الوقت اللي  هتتعافي فيه من السم الي زرعو فيكي ...ولو ده حصل هبقى اسعد واحد في الدنيا لان اجمل حاجه ممكن تحصلي ان قلبك يبقى ملكي انا ...انا وبس


سهيله بصتلو بدموع وفضلت تبص لعيونه ونظراته الجميله بس دفعتو بسرعه وقالت بوجع...متأخر يا حضرة الظابط للاسف انا خلاص مبقاش عندي قلب...و اللي فاضل مجرد رماد...بواقي حريق قتل روحي...مبقاش يصلح لاي حد..ولولا ايماني بربي وثقتي بيه كان عقلي كمان حصلو...بس رغم كل ده انت فوقتني حتى لو دمرتني بس على الاقل فوقت...وبما ان اخر طريقنا هنا فلازم اقولك شكرا...شكرا جدا على كل حاجه


بصلها باستغراب وقال..اخر طريقنا هنا يعني ايه


سهيله بصت قدامها بجمود وقالت...زي ما سمعت اخرنا سوا هنا رجعني لابويا وابعتي ورقتي هناك...انا عايزه اتطلق يا منتصر والموضوع مفيهوش نقاش


منتصر بصلها بزهول شديد وهيه مشيت بالم وهيه بتدعي من ربها الرحمه لروحها حتى لو بالموت المهم تتخلص من الالم اللي حساه


عند اسيا كانت لسه نايمه ولؤي بيبصلها  بحزن وقال.... ليه يا اكمل 


اكمل بصلو باستغراب وقال....يا ابني ما انا قولت لك كان بالغلط


لؤي  اتقدم عليه وقال بانفعال.....بالغلط....ودخولك على حياتها اصلا كان بالغلط....وانك تبوظ خطبتها كان بالغلط...و انك اتجوزتها غصب وعارف انها بتحب حد تاني برضو  بالغلط ...وصولها للحاله دي ابدا ما كانش بالغلط يا اكمل حتى لو  مقصدتوش بس انت السبب فيه 


اكمل اتنهد ولسه هيتكلم لؤي قال بغضب....انت...انت متوقع منهم ايه وهما عايشين في بيت واحد وكمان عارف ومتاكد انكم بيعشقوا بعض ...ازاي تقبل على نفسك وضع زي ده اصلا..انا عارف اختي ومتأكد انها مغلطتش في حاجه.... بس كمان متاكد انها موجوعه وبتمثل القوه...من وقت ما انت جيت هنا وحدش اتأذى قد اسيا يا اكمل ليه تدخلها في اللعبه دي كلها من اولها لاخرها


 اكمل اخذ نفس عميق  وهو حاسس فعلا انو اذاها اكتر واحده من غير ذنب حاول يهدى وقال ....انت عارف ان كل اللي حصل ده ما كانتش هي المقصوده بيه هيه اللي وقفت قدام الحيوان اللي اسمو عدي وانا بتخانق معاه علشان مأذيهوش... اظن ان كلكم هنا عارفين اهدافي كويس وانها مش من ضمنهم علشان اذيها


لؤي  قال بخنقه واهدافك دي ما ينفعش تحققها بعيد عنها.... ما ينفعش تنسى اصلا وتحاول تتخطى الحقد ده  وتلاقي عذر للناس او 


لاكن اكمل قاطعو بغضب شديد وقال ....مفيش حد ليه عذر ....اللي حصلي مش هعذر فيه اي حد.... ما حدش بيتولد من بطن امه شايل حقد للناس  يا لؤي....لا الناس هيه اللي بتجبره على كده.... انت واحده اتولدت في راحه وعشت في راحه طول عمرك ...انا لو عشت في مكانك كان زماني بقول نفس كلامك وانت كمان لو كنت عشت نص اللي انا عشتو كان زمانك بتقول نفس كلامي اللي معاشش في نفس الظروف ما يحكمش عليها


 لؤي اتنهد وقال بسخريه.... معاك حق ...ولو انك بتناقض نفسك...انت تعرف ايه عني عشان تحكم اني عشت مرتاح ...انا معرفش لو انا عشت مكانك كنت هتصرف ازاي....بس اللي متاكد منز انك  لو عشت اللي انا عشتو مستحيل كنت تبقى زيي  صدقني ...ما كنتش هتستحمله ابدا وكنت هتبقى شخص اسوء بكتير من حالك دلوقت


 اكمل  بصلو باستغراب ولسه هيتكلم سمعوا صوت اسيا بتتالم بتعب


 لؤي جري عليها... واكمل كمان اتقدم عليهم وهو مبسوط انها فات 


لؤي قال بلهفه....اسيا...حببتي  انتي كويسه حاسه بايه يا قلبي انا جنبك  انا معاكي هنا يا اسيا


 اسيا مسكت ايده وبصيت له بالم وقالت..... عدي ...عدي  حصلتله حاجه 


اكمل رد عليها بغضب شديد وقال...انتي حلال فيكي الدبح اصلا انتي والنسناس بتاعك جاتكو القرف 

و مشي بغضب شديد وراح على البلكونه هو مش شايف قدامه 


لؤي اتنهد  وقال.....ايه اللي عملتيه ده يا اسيا ..ما كانش لازم تعملي كده... انت بتوجعي قلبي عليكي معقوله يا اسيا انتي عارفه اني ما ليش غيرك معقول عايزه تسيبيني وحيد اهون عليكي 


 اسيا ابتسمت بدموع ومسكت ايده وقالت.... يا عيوني انت... انا معنديش اغلى منك يا لؤي... عمرك ما تهون عليا يا حبيبي انا اسفه اكيد اتخضيت.... بس انا بخير صدقني


لؤي اتنهد بحزن وقال...طيب يا اسيا ارتاحي دلوقتي مش هينفع نتكلم ماشي يا قلبي... وحاولي ما تاخديش وتدي معاه كتير عشان ما تتعبيش على الفاضي....اصلا مش هيسمع منك ولا هيسمع من اي حد 


اسيا قالت بضيق شديد.. ولا هاممني يسمع اصلا يخبط دماغو في الحيط


لؤي اتنهد وقال.... طيب انا هطلع علشان اطمن عمي وعدي وانتي ارتاحي النهارده وبكره نتكلم 


اسيا  احتدت عيونها بغضب وقالت.... طيب بما انك رايح لهم

قول للحيوان ابن عمك ان اللي حصل منو قبل كده كوم  و اللي عملو انهارده كوم  تاني ومسيري هقوم وقتها يا ويله مني ماشي وصلو كده


لؤي بص لها باستغراب وقال...بس اكمل في البلكونه اصلا مش بره 


اسيا قالت بغضب.... انا بتكلم عن الزفت  عدي مش اكمل


 لؤي بص لها بدهشه وقال..... هو عدي عمل حاجه ضايقتك... عمل ايه.. انا بقول برده اكيد اكمل لقاه بيعمل حاجه علشان كده ضربه


 اسيا بصت له باستغراب كانت متوقعه ان اكمل حكاله قالت... هو اكمل مقالكش حاجه


لؤي قال.... لا قال لي انه كان بيتخانق معاه وانتي وقفتي بينهم مقالش سبب خناقتهم ....هو حصل ايه من عدي


اسيا مقدرتش تقول له انه قربلها بقوه بلعت ريقها بارتباك وقالت....ها....لا عادي يعني هم بيتخانقوا على طول... انت بس قول له زي ما قلت لك كده..انا ..انا تعبانه دلوقتي وهريح شويه


  لؤي بصلها بشك وحس ان اكيد ممكن يكونو حصلت بينهم حاجه جننت اكمل...بس محبش يضايقها اكتر وقال... طيب ارتاحي دلوقتي وبكره نتكلم... عن اذنك

 لؤي خرج


واسيا اتنهدت وحاولت تقعد بس اتالمت جدا

 اكمل اول ما سمع صوتها رمى السيجاره بتاعته في الارض طفاها وجري عليها بسرعه حط لها مخده وراها وقال ....على مهلك براحه ما تقعديش لوحدك اليومين دول عشان الجرح 


اسيا بصت له باستغراب واتلاقت عيونهم شويه واكمل مكانش عايز يبعد عيونه عنها 

 بس اسيا نزلت عيونها بتوتر وقالت...احم شكرا 


اكمل اتنهد وبعد بسرعه وبقى يطلع له هدوم من الدولاب بهدوء اسيا قالت باستفهام... ما قلتش للؤي ليه 


اكمل ابتسم بسخريه وقال.... هقول له ايه ...اختك كانت بتتباس من ابن عمك.... ولما جيت اعلمه الادب وقفت قدامه 


اسيا اتعصبت من طريقتو زي العاده بس حاولت تهدى وقالت ....اسمع يا اكمل انت ما لكش عندي حق التبرير ابدا ..وما يهمنيش منظري قدامك علشان ابرر لك اصلا.... انما انا كنت حاسه حاجات كتيره بعد اللي حصل وحسيت لما حاولت تنقذني ولما ما استنيتش الدكتور وسمعت اللي  دار حواليا وعلشان كده بقى لك عندي حق الشكر وبما اني طبعا عمري ما هقولها لواحد زيك فاعتبر ان تبريري ده بدلها....اللي حصل كان غصب عني انا مقبلش بيه ابدا...و مش معنى كده انك تروح تتخانق مع عدي لانه هو كمان كان غصب عنه 


اكمل بص لها بدهشه وقال ....لا والله كان غصب عنك وغصب عنه ومين اللي غصبكم بقى اكيد انا 


اسيا قالت بضيق... ولو انك بتقولها بتريقه بس فعلا انت.... انت اللي وصلته يعمل كده بطلب جوازك مني الغريب وانت عارف اللي بيني وبينه.... يمكن غصب عنه فقد السيطره على نفسه وانا ما عرفتش امنعه فاجئني جدا وقبل ما اتصرف معاه انت اتدخلت و


بس قطعت كلامها لما اكمل ضحك بسخريه وقال... معلش انا اسف اني اتدخلت والله كان المفروض اسيبكم بعد ما تخلصوا بوس تتصرفي انتي معاه او يمكن يعجبك الموضوع وتأجلي التصرف للمره اللي بعدها يعني التصرف هيروح فين هو كده كده جاي


اسيا قالت بخنقه وغضب....الحق مش عليك الحق عليا اللي بتناقش بطريقه متحضره  مع واحد وقح وزباله زيك


 اكمل قال بغضب ....متحضره اه سلامة التحضر ...لازم تعرفي يا هانم اني عارف انه كان غصب عنك والا كنت قصدتك انتي باللي عملتو.... بس اللي متعرفيهوش بقى ان الباشا بتاعك ولا كان غصب عنه ولا ضعف قدامك يا ست الحسن زي ما انتي متوقعه...كل الحكايه انه شافني خارج من المكتب وعمل اللي عمله قاصد يغيظني ويوصلي انك لسه بتاعتو هو ...وكنت هجيب اجله عشان يتربى و يعرف ازاي يلمس حاجه مش بتاعته لولا انك اتدخلتي وجبتي اجلي انا 


 اسيا بصتلو بزهول وقالت... انت بتقول ايه هو شايفك وعمل كده قاصد 


اكمل قال بغضب... اه ..قاصد وبصلي وابتسملي يعني شوف اللي هعمله..... بس انا هريحه من كل ده ....عارف ايه اللي هيظبطه ويخليه يفقد الامل خالص


 اسيا بصتلو باستغراب وخوف وقالت...هتعمل ايه


 قرب منها وقعد جنبها على طول على السرير وبعد خصله من شعرها  ورا ودنها بطريقه مريبه ومرر صباعه على شفايفها وقال ....شفايفك دول ممنوع حد غيري يلمسهم...فاهمه كل حاجه فيكي متحرمه على غيري .. انتي بتاعتي يا اسيا ومن قبل حتى ما اكتب عليكي بتاعتي انا وبس وهخلي الكل يعترف بكده ....لما تبقي ملكي قولا وفعلا


 اسيا بصتلو بتوتر وقالت....انا  مش فاهمه


اكمل قرب منها قوي وقال ....هدخل عليكي يا اسيا هعملها تحت اي ظرف 


اسيا بصتلو بزهول واحتدت عنيها ولسه هترد

قاطعها وقال بسرعه...عارف انك رافضه وان مينفعش اكمل ابن الحرام يلمسك يابنت البشوات واني هوسخك بقربي منك عارف كل ده


قالت بسخريه....طب كويس قولت كل اللي كنت هقوله ووفرت عليا فيك الخير عارف اني تعبانه....بس نسيت حاجه...انت مش بس ابن حرام انت كمان تربية شوارع...وانا تربيتي عودتني مقربش لاولاد الشوارع ابدا


اكمل كان كلامها بيأذيه جدا بس ابتسم ببرود وقال...خلصتي....يلا بقى نبدأ وبهدوء علشان حالتك دي ...الاحسن ما تقاوميش عشان ما تتاذيش 


عند علي كان قاعد بتوتر وجالو اتصال رد بسرعه وقال...  ها ايه الاخبار

و سمعه شويه وابتسم بسخريه وقال...اممم و هم فين دلوقتي 


وسمعه تاني وقال ...تمام كانو في المستشفى يعني زمانهم كشفو الموضوع ...خليك وراهم  تعرفلي كل تحركاتهم


و قفل معاه وابتسم بسخريه وقال ...وافرض عرفت انها مدمنه يا حضره الظابط... خلاص مراتك  بقت رهن اشارتي وشرفك وعرضك هيكون بين ايديا قريب. قوي


اما سهيله كانت بتمشي بسرعه عايزه تطلع من المستشفى ومنتصر جري وراها مره ثانيه ومسك ايدها بغضب وقال... انتي بتقولي ايه انتي مجنونه اطلقك يعني ايه... هو انا لحقت اتجوزتك عشان اطلقك


سهيله دفعت ايده بغضب وقالت بدموع .... سيبني في حالي بقى انا خلاص بقتش انفعك يا حضرة الظابط انا بقيت واحده مدمره  بقيت مدمنه يا منتصر فاهم يعني ايه.  انا مش عارفه هيحصلي ايه وهتعامل ازاي لما ابطل الزفت ده مش عارفه... انا خايفه قوي ..خايفه 


منتصر بص لها بألم شديد وقال ...هيه صعبه... بس انا جنبك وانتي اصلا مش محتاجه حد جنبك... انتي ربنا معاكي لانك طول عمرك معاه... ممكن تهدي ونرجع للدكتور ناخد العلاج واشوف هنتصرف ازاي


سهيله قالت بزعيق ودموع....لا ..لااا انا مش رايحه معاك اي حته....انا ريحالو ...لازم يفهمني عملت ايه علشان

 يعمل فيا كده


ولسه هتمشي مسكها من دراعها وقال بزهول....تروحي لمين..تروحي للحيوان ده برجليكي ..اتهبلتي


سهيله دفعتو بقوه وقالت..انا اصلا هبله...هبله من زمان...من وقت ما عملت في نفسي كده وصدقت اول واحد قالي كلمتين حلوين..ابعد عني ريحالو ومش هتقدر تمنعني

 ودفعتو بقوه وجريت على الشارع بسرعه


عند لؤي كان رايح على اوضته وهو متضايق جدا  بقى يفكر في اللي حصل الاول مصيبه فرحه وازاي كانت خدعاه طول الوقت وبعد كده سهيله اللي طلعت تعرف واحد والله اعلم ايه الللي بينهم ولا اختو واللي بيفكر فيه وياترى عملت ايه هيه وعدي علشان يوصلو اكمل لكده

اتغيرت نظرة عيونه وابتسم بسخريه وقال...كلهم زباله...ياما قولتلك ..كلهم زيها...ادي اختك..وفرحه وحتى سهيله مفيش حد نضيف واهبل غيرك

بس رجعت نظرتو طبيعيه وهز راسو بزهول وبلع ريقه وقال....استغفر الله..ايه ده...اعوذ بالله كلهم عندهم اسبابهم ...اعوذ بالله من سوء الظن

بقلم...زهرة الربيع

ولسه هيروح على أوضتو سمع صوت صرخه من اوضه فرحه جري عليها بسرعه وخبط على  الباب جامد وقال.... فرحه فرحه في ايه افتحي 


فرحه فتحت الباب وقالت وهي بتنهج ....انا اسفه يا لؤي بس فتحت الشباك اللي بيطل على الجنينه ودخل منه خفاش وخفت منه قوي وصرخت... الحمد لله طلع 


لؤي اتنهد وقال ....يا فرحه حرام عليكي سيبتي رجلي 


فرحه ضحكت بخفه وقالت.... انا اسفه والله اصلي بخاف منهم قوي كانو يقولولنا زمان انه بيمسك في الوش


لؤي  ضحك بخفه وقال ...هو مش بيمسك في الوش...بس لو مسك في وشك ومسابهوش هيبقى حالة خاصه...ومعذور قوي كمان


 فرحه ابتسمت بكسوف ونزلت عيونها وقالت... تشكر يا ذوق 


لؤي ضحك من قلبه وقال..... اشكر ..ويا ذوق كمان ... ماشي على العموم  اقفلي الشباك كويس  ولا تحبي ادخل ابات معاكي يمكن يجي تاني ولا حاجه اهو يلاقي حد يستقبله 


فرحه ضحكت بخفه وقالت....تصبح على خير يا لؤي ...اه صحيح نسيت اسالك اسيا عامله ايه دلوقت..كنت عايزه اشوفها بس ما حبتش اتعبها بالكلام دلوقتي 


لؤي اتنهد وقال...هيه  تعبانه بس الحمد لله الجرح اتلحق ...ان شاء الله هتخف بسرعه


 فرحه قالت بابتسامه.... ان شاء الله.... ربنا يقومها لك بالسلامه ومتشوفش وحش في احبابك ابدا


لؤي ابتسم ابتسامه جميله وبص لعيونها وقال ....الدعوه دي جميله قوي..ربنا ما يبعد احبابي عن عيوني ابدا ...لاني مستحيل اطيق بعدهم 


فرحه نزلت عيونها في الارض بكسوف وتوتر...و هو حمحم  وقال .....تصبح على خير..... انا جنبك اهو لو الخفاش عمل حركه كده ولا كده ناديني على طول...قول مشمش ..اجيلك قبل ما ترمش


فرحه ضحكت وقالت ...لا هو مشي خلاص 

ولسه هتقفل الباب حط ايده عليه و بص لها من فوق لتحت كانت لابسه بيجامه حرير وشعرها متبعتر وشكلها جميل بلع ريقه و قال.... متاكده مش محتاجه حاجه اكيد


 فرحه بصتلو باستغراب وقالت.... ابدا تصبح على خير 


بس اتصدمت لما حط ايده على وسطها وداس على شفتو  بوقاحه وقال.... طب ممكن ادخل ااكد على الشباك لاحسن حاجه تدخل اصل الشباك جايب طراوه و ميتسابش ابدا


 قال كده هو بيبص على مقدمه بيجامتها من فوق


فرحه رجعت لورا بخوف منو وضمت البيجامه وقالت بتوتر... اه....عرفتك ...ما انا بقول مالو انهارده...شكرا يا حمدي روح نام انت يا باشا  شكلك تعبان روح على اوضتك على طول ..ولسه هتقفل الباب 


دفعوا بقوه لدرجه انها وقعت على الارض ودخل وقفلوا وهو بيبص لها بطريقه مريبه وقال....انا هنام...بس في حضنك يا جميل.... وهجم عليها وووووو


يااا خرابي مكانتش ناقصه غير حمدي 🙆‍♀️

تكملة الرواية من هنااااااا

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا


تعليقات

التنقل السريع