رواية اغتصاب انثي الفصل الثاني 2 بقلم مني أبو نوفل(حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)
رواية اغتصاب انثي الفصل الثاني 2 بقلم مني أبو نوفل(حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)
رواية اغتصاب انثي الفصل الثانى 2بقلم مني أبو نوفل(حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)
#البارت_الثاني
اسماء وصلت البيت وهي بتعيط وشعرها متبهدل من الجري طول الطريق وبتنهج جامد ودخلت اوضتها
اسماء: انا قتلت احمد
هاله ب فزع شديد: نهار اسود يا لهوي مستقبلك ضاع كل حاجه راحت ربنا يسامحك كان ممكن تعملي اي حاجه غير كده امك لو عرفت هتروح فيها وابوكي مش هيرحمك ولا هيرحم موقفك انتي دمرتي كل حاجه
اسماء وهي واقفه مصدومه: انا مش خايفه
هتشنق؟ عادي انا راضيه عايزة احس انى شريفه ده من حقي، انا اتغدر بيا من اكتر انسان حبيته، مش ذنبي بقا ولا ذنبكم، بس في حل يريحكم
هاله بدموع: اي الحل ده!
اسماء: اني اموت نفسي
هاله بصدمه: تموتي نفسك!!!!!
—
حلمي والد احمد: اعمل اي حاجه يا دكتور المهم ابني يعيش
الدكتور: ان شاءلله، بس لازم تعمل محضر حالا
حلمي والد احمد: انا مش هرحم اللي عمل كده بس ابني يعيش ده ابني الوحيد
الدكتور: كله علي الله عن اذنك
حلمي والد احمد: ونعم بالله، اتفضل
—
هاله: انا حاسه انى فى كابوس مستحيل اللي بيحصل ده، بس موته مش حل اللي في بطنك ده مصيبة عارفه يعني ايه مصيبه!!!!
اسماء: موتي هو الحل الوحيد
لما قتلته كنت فرحانه اني باخد حقي واني كده هحافظ على شرفي لكن لما هربت لقيت جريمتي الوحيدة اني عملت كل ده واتعرفت عليه من وراكم متبصليش كده يا هاله صدقيني والله العظيم مش كان في بالي يحصل كل ده انا كنت بحافظ على نفسي انا بس اعتبرته صديق كنت فكراه راجل
هاله بدموع ورعشه: هنعمل ايه! زمان البوليس قالب عليكي الدنيا، طب نقول لبابا ويتصرف؟
اسماء ب خوف ودموع: لا اوعي
—
الدكتور الحمدلله ابن حضرتك كويس العمليه نجحت وتقدر تشوفه
حلمي والد احمد: الف حمد وشكر لله، انا بشكرك يا دكتور
الدكتور: حمدالله على سلامته
—
دخل حلمي والد احمد يطمن عليه كان احمد فايق وكان عنده فضول مين عمل فيه كده؟ عشان يتصرف في اسرع وقت وينتقم من اللي عمل فيه كده
حلمي والد احمد: احمد ركز معايا يبني مين عمل فيك كده!
احمد ب تعب ونظره حزن: واحده اسمها اسماء اتهمتني اني غلطت معاها وحامل كمان ولما قولت اني معرفهاش لقيت السكينة في بطني
والد احمد ب اندهاش: انت تقولي هي عايشه فين بالظبط ودلوقتي حالا
احمد: هتعمل ايه يا بابا؟
والد احمد: ملكش دعوه بس لازم حقك يجي
—
هاله: طب مش يمكن احمد عايش!
اسماء: حتى لو عايش هقتله مش هسيبه يعيش ابدا
هاله: مش عارفه افكر ولا عارفه اقول لحد يساعدنا المشكله انك تعرفيه وقابلتيه وصحاب يعنى محدش غصبك علي حاجه اقول ايه ولا اعمل ايه! ارحمني يارب
اسماء: انا همشي مش هتشوفيني تاني ومش هتفكري تاني بس سامحيني وعرفي بابا ان كل ده كان غصب عني وانه اتغدر بيا وانا والله كنت محافظه علي نفسي لحد اخر لحظة وماما كمان تساحمني
هاله ب دموع: هتروحي فين! خلاص هنلاقي حل والله خلاص مش هتكلم تاني بس مش تمشي انا مليش غيرك
حضنت هاله اختها اسماء وحصل انهيار ودموع كتيره أوي
—
نهله: الف سلامه عليك يا احمد اول ما عرفت جتلك علي طول مقدرتش استني الف بعد الشر عليك ماما تعبانه ومقدرتش تيجى لكن بتقولك الف سلامة عليك ربنا يشفيك
احمد ب ابتسامه: انا بقيت كويس لما شوفتك خلاص
نهله: ان شاءلله تقوم بالسلامه
احمد: كان المفروض النهاردة اكون خطيبك رسمي بس امر الله يحصلي كده
نهله: مين اللي عمل فيك كده؟ وعشان اي يا احمد!
احمد ب تردد: اه اصل يعنى
نهله: في ايه يا احمد! انت مخبي عني حاجه؟
احمد: لا ابدا بس حرامي طلع عليا ولما حاولت اتخذ موقف معاه طلع السكينة عليا وحصل اللي حصل
والد اسماء: يا بنتي انتي كويسه؟ انا حاسس انك مش بخير ولا اختك كمان طمنوني عليكم يا بنات
اسماء وهي باصه فى الأرض ونفسها مكسوره: انا بس يا بابا كنت مضغوطه في الجامعة وحاسه اني تعبانه خالص هنام دلوقتي وهبقي كويسه
هاله: انا كمان بخير والله يا بابا متقلقش علينا
والدهم: ربنا يفرح قولبكم يا بنات ويريح بالكم
اول ما والدهم خرج من الاوضه حصل حزن شديد بينهم تاني واسماء رجعت مصدومه وهاله فضلت تعيط والكابوس لسه بينهم مش عارفين هيحصل ايه تاني ليهم!
والد اسماء وهاله: الباب بيخبط جامد كده لية يا ام اسماء!
ام اسماء: مش عارفه خير اللهم اجلعه خير يارب هقوم افتح
الظابط اكرم: عندنا امر من النيابة ب القاء القبض على اسماء علي
والد اسماء ب صدمه: اسماء بنتي!!!!!!
ام اسماء: اكيد يبني فى حاجه غلط اكيد مش بنتي
الظابط امر القوات انه يتم التفتيش على اسماء ويتم القبض عليها أسماء خافت اوى لما لقيت الشرطه بتدور عليها وكانت ماسكه ايد اختها جامد والظابط حاطط الكلبش في ايديها وكانت باصه على باباها ومامتها شافت باباها واقف مصدوم زى المشلول مش قادر يعمل حاجه ووالدتها بتعيط وتصرخ على بنتها وهاله بتعيط كانت ماشية حزينه جسد من غير روح
الظابط: انصح حضرتك تشوف محامي بنتك واقعه مع ابن راجل تقيل في البلد وده مش كويس عشانها
والد اسماء: هي بنتي متهمه في ايه؟
الظابط: جريمة قتل
والد اسماء: قتل!!!!!
ام اسماء ب صدمه: انا بنتي مستحيل تعمل كده
الظابط: عن اذنكم سلام عليكم
الحكومه خدت اسماء قسم الشرطه عشان تتخذ معاها الإجراءات اللازمه
—
احمد: مش معقول يا بابا قبضت عليها!
حلمي والد احمد: امال عايزني اعمل ايه؟ دي مجرمه لازم تتحاسب
احمد: اه طبعا دي حيوانه كانت هتقتلني وانا برئ معملتش حاجه
—
هاله ب دموع: والله يا بابا ده كل اللي حصل هي كانت بتاخد حقها بس في حاجه لسه اسماء حامل
والد اسماء: حامل!!!!!!!!!!!!!!!!
يتبع.....
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا