روايه خائن الوعد الفصل السادس 6 بقلم ياسمين سالم (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)
روايه خائن الوعد الفصل السادس 6 بقلم ياسمين سالم (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)
البارت السادس
نسر دخل اوضته و كان سكران و بيضحك بهستريه : ههه ههه
كانت ليلي قاعده علي السرير و لابسه قميص نوم اسود
وكانت كا لساحر. حقا جميله
كان نسر بيطوح و كان هيقع راحت لحقته و سندته
نسر قرب منها و اخذ شفتيها في قبله و هو يقول بسكر بحبك
اووي
ليلي شعرت بالسعاده : بجد يا نسر انت بتحبني انا.
نسر حاوط وشها بيده : بحك اوووي اووي يا سيلا
ليلي بعدت عنه بصدمه والدموع اتجمعت في عيونها
ليه يا نسر ليه محبتنيش زيها انا بحبك اكتر منها انا انا الي استحقك مش هي هي راحت اتخطبت نسيتك بسهوله لكن انا انا بحبك اووي مستحيل اتخلي عنك بالسهوله دي
نسر قرب منها و كان مش واعي
نسر بقي يشدها ورماها علي السرير : انا بحبك يا سيلا فضل يقرب منها وهو مازال ينطق اسم سيلا حتي انتهي. و اكمل زواجه منها أصبحت زوجته قولا و فعلاً
عند عز وسيلان كانوا قاعدين جنب بعض ومتغطيبن بالبطنيه
سيلا :يمكن انا ارتحت لما عرفت ليه سبب كره طنط سهير ليا كانت بتكرهني لدرجه كبيره بس هي معاها حق عشان انا السبب في موت جوزها
عز حاوطها : ماتقوليش كدا يا سيلا دا مش ذنبك و دا قسمه ربنا دا عمره انتهي خلاص
سيلا نامت علي كتفه وهي بتضحك
عز بستغراب : بتضحك علي ايه انا قولت حاجه تتضحك
سيلا و هي بتضحك وبتقول : فاكر لما كنت بتعيط في ذكري وفاه مامتك
عز بستغراب : ايوه بس ايه الي يضحك
سيلا : فاكر لما اخدك و طلعنا علي السطح الي في البنايا وقولتك شايف النجمه دي قولتلك النجمه دي والدتك الي اتوفت و كملت و هي بتضحك : و انت صدقتني
عز بقي يضحك و هو بيفتكر : بس انا مش صدقت كنت عارف انك بتضحكي عليا عشان ابطل عياط لكن فرحت اني لقيت حد خايف عليا و عايزني ابطل عياط
سيلا بدهشه وطفوله : يعني كنت بتضحك عليا كدا وقامت وقفت وقالت خلاص بقي انا ماشيه انت طلعت كذاب
ولسا كانت بتمشي راحت المطر بدأت تمطر جامد
سيلا بضحك وهي بتجري تحت المطر : الله يا عز الله المطر جميل اووي وبدأت تلف تحت المطر و هي بتضحك
عز وهو بيخبي وشه بالبطانيه: بتعملي ايه يا مجنونه هتبردي
تعالي هنا
سيلا : اطلع يا خواف بتستخبي لسا زي ما انت اطلع بقي ي عز. وراحت شدت من عليه البطانيه وامسكت أيده وشدته
تحت المطر
عز بصريخ : ااااه عملتي ايه يا مجنونه طيب و الله ما انا سايبك وطلعت يجري وراها وهي بتجري وهي بتضحك
عز بضحك : خودي يا بت
سيلا : الاء الاء تعالي ورايا يا عزوزي هههههه
طلع يجري وراها وبعد وقت وهو بينهج : والله ما هسيبك يا سيلا وأخيرا مسكها وبقت في حضنه
وفي لحظه كانوا بيبصوا لبعض وعيونهم منسجمه بسحر قوووي سحر الحب سحر العيون عندما تنجذب كاالتويم المغناطيسي
عز في لحظه قرب منها وأخذ شفتيها في قبله. تجاوبت معه دون انا تشعر ماذا يحدث
شعر عز بالفرحه لتحاوبها معه وكان مندهشه
بعد عنها عندما شعر بحاجتهم للهواء
سيلا كانت مصدومه من الي حصل والدموع مليت عيونها وطلعت تجري
عز : سيلان سيلاااان استني
سيلا وقت وقالت بدموع : انت واطي واطي يا عز ايه الي انت عملته دا انتي استغليتني حرااام عليك لسا كنت بتقول ماينفعش ندخل انا وانتي لوحدنا وتعمل دا و انتي عارف اني بحبه بحبه و عارف اني مشاعري ملغبطه استغليت دا
عز بغضب : انتي بتحبوش مش بتحبيه انتي الي انانيه ومسك أيدها بقوه
كل دا و مش حاسه بقلبي دا الي محروق و انا شايفك و انتي بتجي تحكيلي ايه الي حصل وقالك ايه و عملك ايه و اد ايه بتحبيه و انا الي كنت دائما جنبي و مش حاسه بقلبي الي بتحرقيه مش حاسه بقلبي الي بتكسريه
سيلا بصدمه : انت قصدك ايه ؟
عز بدموع : قصدي ال يفهمتيه ايوه من زمان و انا بحبك كنت بعمل المستحيل عشان اشوفك مبسوطه ١٨ سنه و انا و انتي. مع بعض من اول ما شوفتك و انا عشقتك و انتي و لا حاسه بيا انا تعبت تعبت يا سيلا و انا شايل دا كله جوايا ودائما مضطر اسمعك و انتي بتحكي عنه
سيلا بعياط : انا اسفه بس دا مش بيدي والله مش بيدي انا أنا مستحيل اسبب ليك الوجع دا انت انت اهم شخص في حياتي يا عز و مش هقدر اعذبك معايا بس غضب عني مش هقدر انا اسفه
وسابته وركبت عرببتها و مشيت كانت سائقه بسرعه و هي بتعيط.
و عز. ركب عربيته و مشي وراها عشان خايف عليها
سيلا كل حاجه بتتعاد قدامهم و كانت بتعيط : انا اسفه يا عز انا اسفه
فجأه عملت حادثه و عريتها اتقلبت
عز وقف العربيه وصرخ بقوه : سيلان سيلاااان
يتتتبع
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا