القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قبل أن ينتهى العمر الفصل العشرون 20بقلم ميادة يوسف (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)

 

رواية قبل أن ينتهى العمر  الفصل العشرون 20بقلم ميادة يوسف (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)







رواية قبل أن ينتهى العمر  الفصل العشرون 20بقلم ميادة يوسف (حصريه وجديده في مدونة قصر الروايات)



الفصل العشرون من روايه قبل أن ينتهى العمر
عدى تلات شهور على الأحداث والحال هو الحال نورهان تقريبا مش عايشه وصدمتها كبيرة ومش واعيه غير لحاجه واحده بس وهى تعليمها الحاجه الوحيده اللى بقت باقيه لها فعلا
فلاش باك
المديرة اتفضلى يانورهان
نورهان حضرتك انا هكمل علمى
المديرة كويس الاستمارة هتتكتب النهارده كان عندى امل هتلحقى تلمى المنهج
نورهان اصلا انا بقرا من مكتبه امجد امهات الكتب وكمان اوقات الفراغ هنا كنت بحضر مع ماهى الحصص العلميه يعنى عارفه المنهج كويس الحمد لله
باك......حميده انتى يامقصوفه الرقبه تعالى هنا قومى اعميلى لى حاجه اشربها فذى وخبطتها برجلها
ايات دخلت من برة باين عليها البكا طلعت اوضتها على طول اتصلت على الدكتوره بتاعتها بتكلم فى نفسها بما أن الموضوع كدة انا لازم اخلص من نورهان دى بأى شكل امجد عينه مش بتنزل من عليها لا ده وهو نائم بنادى عليها ومخلىيها كل حاجه له تحضرها له وبيجى هنا زى المغصوب عليا وعلى اعدائى وممكن يحن لها ويسمحها على اللى عملته معه اللى احنا مش عارفينه لحد دلوقتى القلوب بتحن بقلمى ميادة يوسف
فلاش باك
الدكتورة اتفضلى يامدام ايات انزلى السونار بين كل شئ وانا حذرتك من تكرار الحمل قولت لك ماينفعش ليه ماسمعتيش كلامى العلاج لحاله الزئبقه الحمرا مش متوفر وياعالم بيجب نتيجه ولا لاء الامل ضعيف الامل فى وجه ربنا وحده
ايأت يعنى ايه مات
الدكتورة للاسف ولازم نجهض الجنين ونزلوا
ايات بعد لما انهارت وبكت اسمعى انا هديكى مبلغ تغيرى العيادة دى وتجيبى عيادة فى مكان محترم واغلى وزباينك هيزيدوا وقولى أن حد سقطها وخلى الباقى عليا وطلعت مبلغ محترم واتصلت على جوز اختها وقالت لها تحجز لها شقه فى العمارة الجديده عياده واتفقوا على كل حاجه
باك
ايات لازم انفذ بطريقه ماتخرش الميه قامت وقفت على انتى يانورهان نورهان تعالى عايزكى
نورهان نعم عايزة ايه
ايأت تعالى هاتى لى الهدوم الشتوى علشان الشتا قرب بقلمى ميادة يوسف
نورهان عندك الخدم
ايات ايه يا زوجه على ماتفرج
نورهان اخرصى انا هنا الكل فى الكل
ايات ولا قيمه ولا حد معبرك وكمان لامحصله عرفى ولا محصله رسمى ولا امجد معترف بيكي انا هنا ام الولد وكلمتى على الكل تمشى فاهمه
نورهان الكلام جرحها وكسر خاطرها وحست أن كرامتها راحت بصت لها وقالت روحى يارب ماتلحقى تتهنى بيه
ايات جت تضربها توازنها اختل وقعت من على السلم
نورهان نزلت جرى عليها وصرخت الحقونا تعالوا بسرعه ايات فوقى ياأيات ياداده كوثر تعالى ياسالى تعالى الكل اتجمع وشاف المنظر وبعد دقايق كانوا فى المستشفى ايات طلبت الدكتورة بتاعتها ورفضت اى حد يقرب منها وبعد ما الدكتوره جت طلبت تنقلها عندها العياده وبعد ساعتين لما فاقت ايأت
ايات امجد عايزة امجد
امجد حمدلله على سلامتك يا ايات
ايات هى هى السبب
امجد مين تقصدى مين .....يتبع 

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا


تعليقات

التنقل السريع