القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الوحوش الفصل الحادي عشر 11بقلم اسيل باسم ( جديده وحصريه وكامله)


رواية عشق الوحوش الفصل الحادي عشر 11بقلم اسيل باسم ( جديده وحصريه وكامله)






رواية عشق الوحوش الفصل الحادي عشر 11بقلم اسيل باسم ( جديده وحصريه وكامله)



انا مقت××لتش حد ي حضرة الضابط  ..افهمني ارجوك  .. فارس النجار عدو جلال الصاوي وجلال اكثر حد  هيستفيد من قت××له ي باشا 


الضابط  ... طب مانت كمان عدو  جلال الصاوي ومش بعيد تكون انت ال قت×××لت فارس النجار عشان تلبسها لجلال الصاوي   ...  


سليم بنفاذ صبر . لآخر مرة هقولهالك ي حضرة الضابط انا مليش دعوة لا من قريب ولا من بعيد بقت×××ل  فارس النجار  


الضابط  ... كل الادلة ال لقيناها في موقع الجر××يمة ضدك  . انت ملكش مهرب من حبل المشنقة ي سليم 

سليم وهو بيشد في شعره بغضب ..  الادلة دي اكيد حد حطها في موقع الجريمة عشان البسها انا مش عايزة تفكير دي 

الضابط. .. طب  والمكالمات ال بينك وبين المجني عليه. .. على كلن احنا لسا هنحقق في الموضوع وهناخذ بافادة جلال الدين الصاوي ي سليم 


اغمض سليم عينه بغضب  .. ابن ××× وعملتها فيا ي جلال  .. اكيد  هيوقعني  .. عملها زمان وهيعملها تاني 


افاقت من نومها  نظرت حولها  لتجده غافي بجانبها تنهدت بحب  ... كم تعشقه حد الجنون  ..

قبلة خده وماكادت تبتعد عنه حتى تفاجاءت به يعتليها من جديد .. صرخة فلتت منها فكتم صوتها بشفتيه يقبلها بنعومة وشغف  .. عض شفتيها برغبة  تاوهت بألم  وهي تقربه لها بشدة  ....

ابتعد عنها بعض فترة كي تتنفس . جلال بصوت مبحوح    .. صباح الحب على اجمل عيون شافتها عنيا 

فلك  بخجل  .. صباح النور 


دفن راسه في عنقها يستنشق رائحتها بشغف  .. ... 

فلك انتي مش هتبعدي  عني مش كده  ..

نظرت له بحيرة  ... ليه بتقول كده ي جلال 


نظر   لعيونها  ... خايف يجي يوم حبك ولمعت عيونك ليا يختفوا  ...انا عارف اني كبير عليكي  وانك يعنى  


فلك بحب وضعت سبابتهاعلى شفتيه تمنعه من قول الترهات .. انت أمنية حياتي ي جلال  .. انا كبرت وعرفت الحب على ايدك  ..ودلوقتي بعيش معاك احلى حياة مكنتش اتخيل اني اعيشها في يوم انت سبب سعادتي ول دنيتي وعمري كلها واكيد مش هيجي اليوم ال حبي ليك فيه ينقص ابدا بالعكس حبك جوايا هيزيد كل يوم  لاني متمنتيش حد يحبني و يتزوجني و  يلمسني غيرك .. انت كنت دعائي في كل صلاة ي جلال  


تنهد  بعشق  .. اقطعك ولا اعمل فيكي اي انا دلوقتي 

ضحكت  له وهي تضمه اليها بحب  ..

بعد فترة ابعدته  عنها بصعوبة وهي تلهث بعنف.. جلال تلفونك  

جلال بغضب  .. ده تلفون ××××× 

نظر لها وهي تضحك بغيظ ... هكسره  وهجي اكسر دماغك بعد كده ها

فلك وهي بتكتم ضحكتها  ... لا خلاص والنبى رد .. ده بقاله كتير بيرن  

تافف جلال بضيق وهو يرد  ... ايوا ي حبيبي ال م بتفتكرنيش غير في الأوقات  ال مش مناسبة 

ثواني وتجهم وجهه وهو يستمع للطرف الاخر  .. طب خلاص مسافة السكة واكون عندك  ... سلام 


فلك بحيرة  .. في اي ي جلال 

قبل جبينها بحب وهو يغادر  .. لا مفيش بس ده أسر عايزني في حاجة  مهمة  .. النهارده بلاش تطلعي من البيت ي روحي ماشي 

هزت راسها بطاعة  .. ماشي 

شاهدته يرحل بسرعة همست لنفسها باستغراب  .. ي ترى اي الحصل فجاءة كده بس 


رن هاتفها فالتقطته بلهفة وهي ترى اسم تلك الطبيبة التى  تتابع معها  ..  تريد أن تسعد حبيبها كما يسعدها تتمنى لو تنجب قطعة منه  .. مر وقت طويل منذ أن  تمم جلال  زواجه منها وهي للان لم تحمل بقطعة منه داخلها  ..  ماذا لو كان العيب منها  ..


فلك بتوتر  .. طب مينفعش تقوليلي النتيجة على التلفون  لأني بجد مش هعرف اخرج من البيت النهارده.   

...


فلك  .. طيب حاضر انا مسافة السكة و اكون عند حضرتك .. سلام 

تنهدت بحيرة  وهي تتذكر تحذير جلال من ان تخرج خارج المنزل  .. لكنها حسمت أمرها  هي سوف تغيب قليلا وسترجع قبله ...  وفي داخلها شي يمنعها من الاقدام بهذه الخطوة  ....

وفي اثناء  خروجها صادفت سيف الذي كان قد اتى لمقابلة جلال من أجل عمل هام......


سيف بحب .. والله وحشتني ي بت ي فلك  .. بالرغم من انك اختي بس مش عارف اتلم عليكي كله من هولاكو  .. 

فلك بتذمر .. بس متقولش على جوجو حبيبي انه هولاكو  .. هو sweet  خالص 


ضحك سيف بشدة   .. قال جوجو قال  .. مش لايقة عليه خالص .. والله أنتي ليكي الجنة  انك عايشة معاه ... ده ممرطني معاه كأني  له تار معايا وبيخلصوا 

فلك  بشماتة .. اصلك تستاهل  ي ابو السيوف 

سيف .. اصيلة ي اختي .. بس انتي رايحة فين دلوقتي 

توتر فلك  .. هقولك ي سيف بس ده سر .. 

حتى جلال ميعرفش بس متقولش لاي حد  دلوقتي فاهم  ..


جاء الضابط الي سليم. ..  حضرتك إفراج سليم بيه  الهواري 

سليم بذهول. .. بجد  طب ازاي. .. جلال هو الق××تل فارس مش كده 

الضابط  بهدوء  ... فارس النجار الله يرحمه  ما××ت نتيجة   زيادة في جرعة المخد××رأت  والأدلة ال لقينها  في ساحة  الجر××يمة فعلا كانت بتاعت حضرتك بس البصمات بتاع حد تاني .. والفضل كله لجلال بيه هو القدم الادلة الصحيحة  في الوقت المناسب والا حضرتك  كنت هتتعرض على النيابة والنتيجة مكنتش هتعجب حضرتك  فاطمن دلوقتي... لا انت ليك علاقة بمو××ت المجنى عليه ولا جلال الصاوي ليه علاقة  ... حضرتك  برئي من التهمة كليا  ...


تنهد سليم  براحة   ... مانا بقولك كده من الصبح وانت مش مصدقني حضرتك  ... طب مين القت××ل فارس الله يرحمه يعنى 

الضابط بجدية. .. دي معلومات سرية  جدا  . ومينفعش  اقولك عليها حضرتك تقدر تروح بيتك  


شكره سليم  واخذ متعلقاته  وخرج وحقده تجاه جلال  بازدياد  ... هتندم ي جلال صدقني هتندم  ...


أخرج هاتفه واتصل ب ...

اتمنى اسمع  خبر  يفرحني المرادي ي طارق 

طارق  ...  الهانم  خرجت   .. وهي في  طريق **** بس في مشكلة سيف البحيري  معها ...


أدار سليم  سيارته في الجهة المعاكسة  لطريقه .. خليك وراءها  . انا جاي واتصل بالرجالة خليك جاهز 

طارق  ... حاضر ي فندم 


رجع البيت وهو بيتنهد بغضب من اخوه  الغبي ال طول عمره بيكره وبغير من جلال  ..   لقى نور قاعدة  جاء قعد  معها وهو ببص حواليها عايز يلمحها بس يمكن  النار ال في قلبه  تهدى  ويرتاح 

يجلس برفقة نور يذاكر لها  .. ابتلعت ريقها بخوف  .. وهي تلقى نظرة على م ترتديه بتوتر بل رعب  ..

هو  آخره هيتعصب  . وهيتجنن ... اهدي  وخليكي جامدة  .. اوما نشوف اخر  نصائحك هتودني في انهي داهية ي ست فلك  .


كان منتبه في شرح تلك المادة لنور   حتى وقفت حور خلفه بهدوء  ...  أدهم  أنا عايزة أخرج اقابل فلك .... 

لما يلتفت اليها  وكل همه مع تلك المسائلة المعقدة  ... طب وانا مالي 

حور  ... منا بستاذنك يعنى اروح ولا لا 

أدهم  بسخرية  ... ومن امتى الكلام ده بقى ان شاءالله  .. ولا عشان سليم مش موجود تستاذني منه جيتلي  ..

حور مقاطعا اياها  .. هو مش المفروض انك جوزي ولازم اخذ إذنك قبل م اعمل اي حاجه  ... 

اخذ قلبه  يرقص طربا  صغيرته تتعلم من درسها  وتطلب الأذن منه  .. اردف بجمود عكس مافي قلبه ... روحي مطرح مانتي عايزه  مش فارقة 


ترقرت الدموع في عينها  من بروده و لامبالته هو حتى لم يكلف نفسه عناء النظر اليها  ...

اخرجها  من افكارها  صوت نور  ....  الفستان يجنن عليكي ي ابلة  لا والروج كمان روعة  .. كالعادة الأحمر لايق عليكي  اوي 


هل قالت نور احمر  و روج  .. التفت ينظر لها انتفض من مكانه فرجعت خطوتين الي الخلف  ...

 أدهم   اخذ يشير الي م ترتديه باستنكار   وقلبه يحترق بالنار  الغيرة  من فكرة ان غيره سيراها بهذه الهيئة  ... انتي هتخرجي بالمنظر ده 


ابتلعت ريقها بصعوبة وهتفت بشجاعة مزيفة ..  اااه  ..  هخرج كده  بس انت مقولتليش رايك اي الفستان مش حلو ولا اي 

التفت الي نور  التى تنظر  إليهم   ... نور حبيبتي كملي انت لوحدك  .. انا هطلع مع اختك فوق اكسر عضامها وارجعلك ماشي 


هزت نور راسها بخفوت  .. ماشي   

امسكها من يدها رغم عنها وصعد معها الي الأعلى .. هي ايقظت الوحش بداخله.. لتتحمل إذ 


كان جلال في طريقه الي الشركة الي ان اتاءه رسالة من مجهول   ..... 

"   مراتك استغفلتك وراحت تقابل حبيبها  ...  الحق مراتك بتخونك ي جلال الصاوي  " 

وأرسل له موقعها  .... 

جلال  وهو يتصل بوالدته  .. التى ردت عليه على الفور 

اذيك ي حبيبتي  .....

فريال  بلطف  .... انا ذي الفل ي قلبي  بس انت كويس صوتك مش عاجبي 

جلال  بهدوء عكس م في قلبه  ...  كويس ي حبيبتي اطمني  .. لو فلك جنبك خليها تكلمني  .. اصل بتصل بيها وفونها مقفول  .. 


فريال  ... بس هي  مش في البيت ي جلال 

الخدامة قالت لي انها خرجت من حوالي ساعة. ....


اغمض عينه بغضب  حقيقي يولمه قلبه بشدة  هل تكون حبيبته  خائنة  . الفكرة لوحدها قا** تلة 


فريال. ... جلال انت روحت فين

في اي ي بنى قلقتني عليكوا 

جلال بهدوء  .... مفيش حاجة ي ست الكل 

تلاقيها في المحاضرة وحاطة تلفونها سايلنت  .. عن إذنك  دلوقتي  ي ماما جالي تلفون شغل مهم اوي 


اغلق مع والدته  وعقله يعمل مثل الرادار اين يعقل انها تكون قد ذهبت بحق الجحيم .. هو منعها من الخروج هل ضربت بكلامه عرض الحائط  .. لماذا ... اخرجه من أفكاره صوت رسالة  وكانت الصدمة  .....


هو الآن يود شرب دما***ءها  ...حقا 

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كامله من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا


تعليقات

التنقل السريع