رواية عشقت مغتصبه الفصل الثامن 8 بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)
رواية عشقت مغتصبه الفصل الثامن 8 بقلم حنين هانى (حصريه في مدونة قصر الروايات)
بارت8
بعد ساعتين خلص الدرس وطلعو كلهم وطلع مصطفى بره وكان واقف في الهوا
ريم. دقيقه وجايه وراحت لمصطفي
احم مستر لو سمحت ممكن دقيقه
مصطفى. اتفضلي في حاجه واقفه معاكي
ريم. لا هو بس كنت عاوزه اقولك اني اسفه عشان لما كلمتك المره فاتت كلمتك بطريقه سخيفه ومكنتش اعرف ان حضرتك مدرس
مصطفى. لا عادي مفيش وبعدين بتعتذري علي اي انا مستر في شغلي بس غير كده عادي انا شخص عادي اسمو مصطفى فا مفيش اي حاجه
ريم. ماشي يامستر شكرا
مصطفى. هو عادي ممكن تقوليلي مصطفى طول محنا مش في الدرس
ريم. لا طبعا مش هينفع
مصطفى. ممكن تبقا اصدقاء كمان ياريم وابتسم لها
ريم. اكيد طبعاً
مصطفى. فرصه سعيده ان عرفتك ياريم وسابها ومشي
مصطفى. اي الي انا عاملتو ده هو منا امتا اصلا وانا بحب حد يقولي مصطفى عادي من غير مستر بس بصراحه هي جميله اوي حتة منجايا
ريم. بقا القمر ده كلو يطلب مني نكون اصدقاء وبصت علي صحابها اه ياشوية عرر وراحت ليهم
مازن. كنت فين ياقلب مزاميزو
ريم. وجع في قلبك يامزاميزو وبعدين انتا مالك ياض
احمد. بس يابت وبعدين ملكيش دعوه بمزاميزو
منه. بجد اتفه ناس اعرفها في حياتي انا مروحه كتكو القرف في معرفتكو
ريم. خدينيي معاكي ياحبي ومشيت مع منه
احمد. هي اقصدها علينا احنا
مازن. في الغالب والله اعلم اه واعدو يضحكو
عند اهل ليل في البيت
اسامه. وانتا عرفت مكانها منين
زين. بصراحه من زينه
اسامه. زينه يازينه
زينه بتوتر. نعم يابابا
اسامه. هو انتي تعرفي مكان ليل فين
زينه. اي لا معرفش
هند. اهدا بس يا اسامه البنت خايفه منك
اسامه. اسكتي انتي تعرفي مكان ليل يازينه وردي عليا
زينه. اه اعرف مكانها من بدري بس بقالي فتره مش بكلمها
زين. اهدا ياعمي. دلوقتي الوضع اتغير. يعني ليل سقطت انا بطلب من حضرتك نروح بكره نجيبها ونقفل الصفحه دي تماما ولا كان حاجه حصلت وانا ليل هشيلها في عينيي
اسامه.وانتا اهلك بقا موافقين
زين. انا ماليش دعوه بحد غير ليل هي الي تهمني من كل ده وانا هكتب عليها وهسافر ان وهي
هند. وده في اصول مين بقا يابني ان اهلك ميكونوش موافقين وانتا مش. همك
زين. عشان انا بحب ليل وعاوزها بجد ساعدوني وانا امي موافقه وابويا لما يشوفني مبسوط هيراضا ساعدني نروح نرجعها وكل حاجه ترجع زي مكانت
اسامه. ماشي بكره نروحلها
زين. ماشي عن اذنكم ومشي
مش هسيبك ياليل مش هسيبك تروحي مني بحبك وهحاول لغايت ماتكوني ليا هانت وتكوني ليا ونعيش انا وانتي ياحياه سعيده
عند ليل
في نفسها وهي بتفكر الحمدلله بجد الحمدلله هخلص من كل التعب ده وربنا هيعوضني انا عارفه عارفه ان الي جاي كلو احلا وافتكرت غيث
انسان لطيف اوي بصراحه وحساه جدع اوي
عماد. ليل يابنتي
ليل. نعم ياعم عماد
عماد. ده حسابك ويلا كفايه كده وروحي بقا عشان تلحقي شغلك الجديد
ليل. بجد مش عارفه اقولك ايه انتا بجد زي بابا ربنا يخليك ليا لو حد مكانك عمرو مكان عمل معايا كده بجد شكرا ليك اوي
عماد. عيب ياليل انتي زي بنتى يلا بقا كفايه النهارده روحي بدري عشان تقدري تلحقي شغلك الصبح
ليل. ماشي ياعمو وخدت حسابها ومشيت ورنت علي فرح
فرح. الو
ليل. انتي فين
فرح. بشتري شويه حاجات الكليه
ليل. طيب انا جايلك عاوزه اشتري حاجات جديده عشان الشغل راحت ليها ليل واشترو حاجات كتيره عشان الشغل وروحت ليل وكانت متحمسه اوي ونامت عشان تستعد للشغل بكل نشاط
تاني يوم
******************
صحيت ليل بكل نشاط وقامت ظبطت كل حاجه ولبست لبس شييك ونزلت عشان تلحق توصل
علي جهه تانيه نزل زين مع ابوه ليل وامها عشان يروح ليها وبعد ساعه وصلو للمحل
اسامه. لو سمحت ليل جت ولا لسه
فرح باستغراب. حضرتك مين وبتسال عليها ليه
هند. يابنتي احنا اهلها وهي كانت سايبه البيت واحنا لما عرفنا مكانها جينا عشان ناخدها
فرح. اي ده بجد اسفه مكنتش اعرف
زين. نديها وبطلي رغي كتيرر
فرح. لا ماهو للاسف ليل سابت الشغل امبارح
اسامه. اي سابت الشغل ازاي مش هي كانت شغاله هنا
فرح. ايوه ياعم بس ليل سابت الشغل امبارح قالتلي انها تعبت من الشغل هنا وكان اخر يوم ليها امبارح
زين. انتي كدابه انتي بتعملي كده عشان تداري عليها
عماد. اول حاجه تحترم نفسك وانتا في مكان محترم تاني حاجه فرح مش كدابه ليل فعلا سابت الشغل امبارح وكان اخر يوم ليها هنا
هند. طيب متعرفوش مكان شغلها الجديد فين او هي هتشتغل فين
عماد. لا يافندم منعرفش حاجه عنها تماما لان دي خصوصيه
اسامه. طيب انتي يابنتي متعرفيش مكان البيت الي ساكنه فيه
فرح. لا بردو معرفش حاجه ياعمو
اسامه. ماشي شكرا اسفين علي الازعاج
زين. يعني ليل ضاعت تاني مني لا انا مش هسكت وهجيبها وسابهم ومشي
اسامه. لا ياهند خلينا نروح ومشيو واول مامشيو رنت فرح علي ليل بسرعه
فرح. ليل انتي فين
ليل. في الشغل لسه واصله في اي
فرح. اهلك كانو هنا واسالو عليكي
ليل بصدمه. اي اهلي
يتبع
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا